Renault Megane RS Formula 1 Team R26
#201
Scris 21 februarie 2008 - 12:42
Ex-FN2 owner
#202
Scris 21 februarie 2008 - 01:16
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#203
Scris 21 februarie 2008 - 01:48
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#204
Scris 21 februarie 2008 - 11:25
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#205
Scris 12 martie 2008 - 08:21
Teoretic,are cu vreo 50% numai plusuri(stickere, caluti,demaraj, -sper ca a mea sa aiba doar 150,n-am idee daca-i ,,tunata'').
Au fost doua plecari ,neimaginare, pe o distanta de maxim 100m si surprize...surprize.
Sa plece mai bine pe o distanta asa scurta vagonul meu 4x4 ,sau eu eram pilot si ala era sofeur...
Ciudat,da' tre' sa existe o explicatiune...
Numai piloti nedescoperiti pe ast forum...
#206
Scris 12 martie 2008 - 08:27
Limita pe distanta scurta e tractiunea. Daca distanta creste, altfel stau lucrurile.
Evident ca daca alegi o cursa care sa fie pe profilul masinii tale, castigi.
Prin padure, probabil o Dacie veche rupe pe R26. Si ce daca?
#207
Scris 12 martie 2008 - 10:08
insa 100m e prea putin, nu degeaba au ales astia 400m
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#208
Scris 12 martie 2008 - 10:20
#209
Scris 12 martie 2008 - 11:35
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#210
Scris 13 martie 2008 - 07:31
Tre' sa fie tare ,,distractiv'' ,tinand cont de volumul ei...
#211
Scris 13 martie 2008 - 01:07
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#212
Scris 13 martie 2008 - 01:14
#213
Scris 13 martie 2008 - 02:15
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#214
Scris 13 martie 2008 - 02:25
#215
Scris 13 martie 2008 - 02:29
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#216
Scris 25 aprilie 2008 - 10:52
- suspensiile
- haionul
- bancheta spate (am rabatat-o odata si poate nu am fixat-o bine la loc ?!)
- usile laterale in tocul lor - poate nu are caroseria suficienta rigiditate sau din cauza suspensiilor tari se torsioneaza ceva in caroserie ?
O sa incerc sa vad si pe reno.ro daca au probleme similare alti proprietari de RS...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#217
Scris 25 aprilie 2008 - 11:25
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#218
Scris 26 aprilie 2008 - 12:31
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#219
Scris 26 aprilie 2008 - 05:43
am dat cu WD40 pe:
- balamale si incuietoare hayon
- balamale bancheta rabatabila, atit sezut cit si spatar si
- balamale si incuietoare usi laterale
si toate scirtiturile au disparut, ceea ce ma face din nou un meganist fericit
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#220
Scris 02 mai 2008 - 05:10
ieri am scos-o pentru prima data la un drum mai lung, si anume Bucuresti-Ploiesti-Valenii de Munte-Cheia-Sacele-Brasov, fitiit prin Brasov si la intoarcere Brasov-Predeal-Sinaia-Comarnic-Ploiesti-Bucuresti.
Masina s-a comportat extraordinar de bine pe parcursul traseului, inclusiv pe ploaie torentiala, drum cu nisip si pietris pe carosabil, denivelari decente (parca s-a mai lasat suspensia sport s-au m-am obisnuit eu cu ea).
A fost realmente un regal sa o conduc in forta pe serpentinele virajate dinainte si mai ales de dupa statiunea Cheia, drumul ala este foarte frumos si inteleg acuma de ce eram sfatuit de amicii cu Audi S3 sa fac acest drum. Soseaua e reparata perfect, varianta DN1A fiind o alternativa foarte interesanta pentru a evita aglomerata si demonetizata Vale a Prahovei.
Tinuta de drum pe serpentine este excelenta, masina tine soseaua excelent (partea pozitiva a suspensiilor sport destul de rigide) iar in curbe datorita diferentialului cu alunecare limitata (LSD) parca se agata cu niste gheare de sosea si trage tare in directia in care vreau eu sa o indrept din volan... la iesirea din curbe se poate accelera foarte tare imediat, motorul trage ca nebunul in majoritatea turatiilor, spre deosebire de BMW-ul 325xi unde acceleratia nu se reia la fel de fulminant si trebuie de cele mai multe ori sa retrogradez. Este realmente o bomba pe sosea, iar drumul dinainte si de dupa Cheia este un test excelent pentru orisice masina sport - este un fel de test al adevarului, cum au astia din UK soselele alea virajate de prin Wales (pentru cine citeste Car Magazine) . Categoric un astfel de drum este terenul predilect pt care a fost conceputa si gindita Rene Jaune...
Si acum review-ul:
Probleme:
usile laterale, hayonul si bancheta rabatabila incepusera sa scirtiie dupa 1500 km, s-a rezolvat perfect cu WD40
hayon-ul nu se inchidea bine mereu, iarasi rezolvat prin tratamentul cu WD40
scaunul recaro e fix dpdv al inaltimii => putin cam sus pt mine, in orice caz in BMW stau mai sportiv cu scaunul reglat la maximum in jos
nu are senzor de parcare pe spate nici in optiune, si pt montare ulterioara e destul de complicat sa nu stric design-ul barei spate.
unele elemente ieftine la interior (e.g. oglinda retrovizoare interna, heliomata la buton, si identica cu cea de la Logan...)
la demaraje puternice de pe loc trebuie tinut volanul ferm cu ambele miini, datorita LSD se pot induce niste efecte destul de perverse in volan care sa il vireze la maximum intr-o parte sau alta.
suspensia sport destul de dura, dar totusi relativ confortabila (avind in vedere rotile pe 18 de 235/40) - reversul e tinuta de drum excelenta.
desi scaunele recaro fata sunt piele plus alcantara, bancheta spate este textil 100 % - asa e la toate R26 si nu ai varianta de optiune
Masina este super-speciala, modul in care trage imediat ce accelerezi, cum se aude motorul inclusiv la ralanti, este innebunitor.
Este efectiv o bomba pe roti. Are si destule defecte la prima vedere si te indragostesti de ea si datorita amestecului de calitati si defecte.
Ca sa citez din opiniile lui Cristian: "Masina este absolut fantastica si la un moment dat chiar credeam ca am sange in adrenalina si nu invers... Torque Steerul este sesizabil si de catre pasager si trebuie sa ai o mana foarte ferma pe volan ca sa nu o scapi de sub control. LSD-ul se chinuie din greu sa tina tot ansamblul sub control. Insonorizarea este foarte buna si motorul este absolut un deliciu. Ii plac turatiile intr-un mod greu de descris. Pur si simplu cere cere cere cere ... si intr-un final intra si limitatorul sa zica... "ho, ca nu-ti mai dau !". Depasirile sunt instantanee si de la directie, cursa scurta a schimbatorului de viteza, pana la pedala de acceleratie si cea de frana, masina te tine pur si simplu conectat. O masina mai "interactiva" decat R26-ele nu am mai vazut. Daca in BMW te poti simti oarecum "detasat". In R26 chiar nu ai cum. Soferul devine o parte din masina (punct). Se vede ce ingineri au proiectat masina asta si acum dupa ce am mers cu ea inteleg perfect de ce toata presa de specialitate o numesc hot hatchul momentului. Masina ofera incredibil de mult pentru un pret foarte rezonabil. Felicit Renault pentru proiectarea unei astfel de masini. Adrenalina pura !"
MOTOR:
EX-CEP-TIO-NAL ! Trage ca nebunul, in toate treptele si la toate turatiile, cu turbo lag foarte foarte redus, si un sunet superb al turbinei si evacuarii (element studiat de cei ce au conceput masina foarte atent se pare), urca pina in ture ca nebunul parind sa nu se mai termine, limitatorul aparind abia undeva aproape de 7,000 rpm. Sincer, ma gindeam ce bine ar prinde acest motor 2.0 turbo de 230 CP pe BMW-ul Seria 3 cu tractiune integrala, in loc de aspiratul 3.0 L6 sufocat artificial de fabrica din Munchen - si cu optiunea de a ii face chip tuning pina la 265 CP (pe care nu stiu daca o sa o aplic pe Megane, mi-e teama sa nu fie prea multa putere doar pe puntea fata, plus sa nu stric echilibrul dinamic motor-cutie-LSD-ESP).
Consumul in Bucuresti bate spre 16-17 litri la 100 km. In afara, difera foarte mult de greutatea talpii...
TRANSMISIE: foarte buna, cutie foarte rapid si placut de manevrat, combinata cu ambreiajul bine reglat face posibile niste schimbari foarte rapide de viteze. LSD-ul face minuni mai ales in curbe si pe drumurile virajate. Prietena mea a condus-o si i-a placut, a putut merge foarte bine si civilizat cu ea (spre deosebire de huliganul de mine...). La drum lung se poate usor da de la a 4-a direct a 6-a.
SUSPENSIE: suspensia e relativ rigida dar asta ajuta la excelenta stabilitate pe curbe. Nu topaie peste denivelari si nici nu scartaie, dar la viteze mici pe denivelari relativ mari te zdruncina destul de rau. Deh, trebuie un pret platit pentru tinuta de drum extraordinara din curbe. Pe denivelari trebuie tinut bine volanul cu miinile, pentru ca se poate datorita cauciucurilor joase si mari cit si LSD-ului ca o denivelare majora (de genul santurilor longituninale facute de rotile de la camioane pe centura) sa iti fure volanul si directia.
FRANARE: Excelente, franeaza foarte bine, ABS-ul a intrat pina acuma doar de citeva ori in cele citeva luni de utilizare. Totusi, dozarea frinarii la pedala e putin ciudata, pe prima parte a cursei pare sa frineze destul de putin si pe urma cind bagi piciorul mai jos masina frineaza si se opreste ca "inghetata" - necesita putina acomodare.
EXTERIOR:
mie mi se pare superb, mai ales ca am si decal-urile specifice lui R26 si vopseaua jaune sirius care e superba. am problema cu senzorii parcare spate, care lipsesc si pe care nu prea imi vine sa ii pun aftermarket sa nu stric estetica
oricum, avind in vedere pozele scapate in presa franceza cu Megane 3, se pare ca Renault face tot posibilul si la Laguna si la Megane sa nu ma faca sa regret ca Renault-urile mele sunt iesite din fabricatie...
INTERIOR: locurile din fata sunt spatioase si comode. Toate butoanele sunt relativ la indemana dar pozitia de condus fixa pe inaltime e putin cam sus dupa gustul meu, clar mai sus decit in BMW. scaunele recaro sunt destul de tari, ceea ce combinat cu suspensia rigida duce la ceva amorteala a fundului dupa un drum Bucuresti-Brasov de exemplu. Locurile din spate sunt perfect practicabile, desi nu foarte generoase, masina fiind o sportiva care poate fi folosita practic zi de zi. Foarte frumoasa ambianta bordului - combinatia alb cu rosu cu cifre mari si ace in forma de sageata.
SERVICE: Nu am avut nevoie inca sa apelez la ei, desi cind am fost la drive test la Laguna 3 si cu Laguna mea 2.0T la revizie, cei de acolo mereu sar sa ma intrebe de R26... Oricum avind in vedere relatia speciala cu dealer-ul, nu cred ca pot da aici o opinie foarte obiectiva...
masina imi place mult de tot, si din ce in ce mai mult, daca nu as avea BMW-ul si necesitatea de a merge la intilniri/calatorii de afaceri, eu as merge tot timpul numai cu R26-le... mamei insa nu ii place, zice ca ii zdruncina rinichii...
As a passion car, not too expensive to own and run, mi se pare perfecta - asa cum altii isi iau motociclete, eu mi-am luat o bombineta sport... vom vedea ce mai zic daca fac upgrade-ul de BMW de la 325xi la 335xi...
As mai achizitiona o masina din acest brand ? Da.
nota 9.5/10
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#221
Scris 04 mai 2008 - 10:06
azi am vazut doua rene jaune la fel cu a mea... una in bucuresti pe la corbeanca, si alta la televizor cu numar de Braila la nu stiu ce concurs de indeminare auto la Constanta...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#222
Scris 04 mai 2008 - 11:03
ne-ai inchis gura (tastatura) la toti
pe la oradea nu vii?
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#223
Scris 04 mai 2008 - 11:07
#224
Scris 06 mai 2008 - 09:56
din ce doream sa scriu si atunci, dar n-am facut-o, cred ca deja ai atins limitele celor 2 masini si din pacate diferentele intre ele nu sunt nici asa de mari ca sa ai o oarece variatie. de ex la mine intre subaru si vw e diferenta certa si "palpabila", fiindu-mi mai usor sa ma bucur de ambele. la tine discrepantele nu sunt suficient de mari si deja te gandesti la mai mult. daca iei 335xi vei uita de megane sau s-ar putea sa-l apreciezi mai mult, fiind o diferenta mult mai clara intre ele.
stii daca va exista un 335xd coupe cumva? sau macar 330Xsd coupe?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#225
Scris 06 mai 2008 - 10:23
din cite am inteles de la BMW se pare ca un Seria 3 cu 3.0 diesel biturbo de 286 CP si tractiune integrala nu va exista... sunt diverse ratiuni de marketing care dicteaza aici.... acest model e disponibil doar cu automata (nu au o manuala care sa poata incasa un cuplu motor atit de mare de 560 Nm) si cuplat cu X-Drive ar putea fi prea apropiat la demaraj de un 330xd...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi