BMW 325xi
#376
Scris 15 aprilie 2011 - 09:34
#377
Scris 15 aprilie 2011 - 09:45
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#378
Scris 15 aprilie 2011 - 09:46
#379
Scris 15 aprilie 2011 - 10:45
se pun usor din cate tin eu minte,nu lua de tunning ,cred ca au sanse mai mari sa dispara decat alea normale.
ete montajul
http://www.youtube.c...h?v=w9e1ZNWOBp4
Mersi frumos, nu stiu daca sa iau si grommet-urile alea (elementele de prindere), ca parca sunt destul de belite alea originale.
Eu nu cred ca le iau pentru "colectie" ci pentru a le vinde in tirg. Emblemele costa ceva mai mult de 100 RON pe Realoem, deci 2 sunt ceva peste 200 RON, gainarul o sa le vinda probabil cu 50 RON una, deci 100 RON, maninca si bea o saptamina de banii astia...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#380
Scris 16 aprilie 2011 - 10:19
Mai era o idee sa pun niste embleme personalizate de la un tuner (stiu ca e taraneaste), gen Hartge or so pe ideea ca poate furaciosii nu stiu ce e aia si n-or sa fie interesati..
Cred ca este cea mai buna idee. Eu asa as proceda.
Oricum, nemaiavand BMW din acel moment vei putea dormi linistit
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#381
Scris 16 aprilie 2011 - 01:50
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#382
Scris 16 aprilie 2011 - 02:24
#383
Scris 16 aprilie 2011 - 02:55
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#384
Scris 16 aprilie 2011 - 03:06
bine mai e o posibilitate ,emblemele alea noi si frumoase le zgarii sau mai iei vopseaua de pe ele
#386
Scris 22 iunie 2011 - 02:27
de vreo trei saptamini masina incepuse sa prezinte o mica problema: cind porneam motorul masina fiind rece, incepea sa vibreze schimbatorul de viteze si motorul si turatia de relanti fluctua destul de mult si haotic. Dupa ce masina se incalzea, problema nu mai era prezenta. La pornirile de peste zi, cu motorul cald, nu apareau aceste vibratii, ci doar cind masina era rece (pornita dimineata sau seara dupa ce a stat toata ziua oprita).
ma uit eu pe forumuri internationale, se pare ca e o problema destul de frecventa, printre posibilele cauze fiind de mentionat:
- Vreun senzor (de exemplu cel de turatie relanti)
- Injectoare murdare
- Vreun furtun crapat
- Probleme la bobina
Am exclus totusi o problema cu uleiul la motor, a fost schimbat in Decembrie 2010.
Asadar mi-am facut o programare la Automobile Avaria in Baneasa si m-am dus luni cu masina la service, sesizindu-le urmatoarele probleme:
- vibratii motor si turatie neregulata la relanti
- solicitare geometrie roti si verificare articulatii (preventiv; volanul statea putin strimb spre dreapta)
- reumplere freon in instalatia aer conditionat (masina nu prea mai face rece asa bine ca la inceput)
- stringere cablu frina de mina (cu frina de mina trasa, in panta, masina da sa se miste 1 cm inainte de a ramine imobilizata)
- solicitare inlocuire Radio CD BMW Professional pe costurile BMW, datorita pixelilor morti de pe ecran - aici e o chestie tare, e al treilea Radio cu aceeasi problema, pe primele doua le-am schimbat in garantie. Se pare ca e o problema frecventa, in alte tari BMW suporta costul schimbarii aparatului in afara garantiei, clientul platind doar manopera.
- fixare mai buna a emblemei pe portbagaj (dupa cum am mai spus, mi-au furat-o unii, eu am luat o emblema si am infipt-o eu acolo, dar nu mai statea la fel de fest... probabil se largisera dopurile alea de cauciuc).
Rezolvarea problemei cu vibratiile - mi-au schimbat gratuit toate injectoarele, pe baza unei actiuni tehnice notificate de producator. In iarna la revizie nu au zis nimic de chestia asta, ma rog. Ca prima impresie, masina este mult mai silentioasa, dar parca fuge mai putin... nu stiu ce sa zic. Intrebare de baraj: daca am injectoare noi, ar trebui sa umblu urmatorii 1,000 km ca si in rodaj, adica pina in 3,500 rpm?
Celelalte chestiuni s-au rezolvat si ele, mai putin cea cu inlocuirea Radio CD unde astept raspunsul si acordul de la BMW, in prealabil am vorbit si cu cineva la importatorul BMW care se ocupa de aftersales. In privinta emblemei, se pare ca emblema pe care am luat-o eu de pe un site de piese auto nu era cea originala BMW, si de aia nu venea chiar fest, am fost de acord sa imi monteze o emblema "originala" care vine chiar bine.
Costul pt freon, geometrie roti si emblema a fost ceva gen 470 RON or so.
Viitoare planuri pentru masina: vreau sa ma duc la Andrei sa ii facem o resoftare simpla cu o firma meseriasa din Anglia, ar trebui sa ajung pe la 239 CP si 290 Nm (de la 218 CP si 270 Nm).
In privinta variantei de upgrade 330i (instalare galerie admisie pe trei cai si soft customizat conceput pe baza softului de 330i si care sa pacaleasca Ecu), totusi ezit, mi-e frica sa nu cumva sa iasa prost si sa belesc Ecu. Cica as putea sa ajung la 265 CP si 310 Nm, dar as vrea mai intii sa vad cum se misca resoftarea simpla de la Andrei.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#387
Scris 22 iunie 2011 - 02:38
Trebuie sa recunosc ca imi plac cei de la BMW pe partea de aftersales. Esti actionar la Automobile Bavaria ? :-)))))))))
#388
Scris 22 iunie 2011 - 02:41
#389
Scris 23 iunie 2011 - 08:25
numai emblema aia a fost vreo 120-130 RON. Eu ma asteptam sa dau mult mai mult din buzunar pentru problema cu vibratia si turatiile care variaza, asa ca am fost cumva happy ca nu am dat "decit" atit. Ce sa zic, aftersales-ul de la Automobile Avaria poarta reminescentele atitor ani in care un singur om a controlat si importul si aproape intreaga retea de dealeri, si ale ideii ca pasionatii de aceasta marca vor inghiti multe, de dragul marcii.
Andrei, cind zici ca ECU e in perioada de adaptare, la ce te referi? adica astia o data ce mi-au instalat injectoare noi, au rescris si softul in ECU? si cit poate dura aceasta perioada de adaptare?
masina are ceva pina in 30,000 km.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#390
Scris 23 iunie 2011 - 09:06
#391
Scris 23 iunie 2011 - 09:16
masina are ceva pina in 30,000 km.
aoleo ce putin ai mers cu ea!!!!
masina are deja 4 ani, fiind corporate car nu ti-o schimba?
apropo: care-i faza in general cu masinile de/de la firma? de obicei le poti cumpara cand le vine sorocul de inlocuire? sau cele care sunt beneficiu la terminarea leasingului trec in proprietatea userului? n-am avut inca norocul sa primesc asa ceva, de aici si curiozitatea.
#392
Scris 23 iunie 2011 - 01:24
Acum la noul loc de munca voi primi in toamna corporate car (ceva mult mai ieftin, alta politica de corporate car), si masina asta va ramine in familie, pentru placerea si pasiunea mea. Nu are inca 4 ani, am primit-o la sfirsitul lui Nov 2007, o sa faca 4 ani la sfirsitul anului.
la fosta companie, se facea leasing pe 4 ani si se putea cumpara masina la finalul leasing-ului, achitind valoarea reziduala (20 %). Aici se poate cumpara masina dupa ce treci de 100,000 km, la preturi de genul 15-20 % din valoarea de noua. In general nu am intilnit nicaieri sa treaca in proprietatea userului moka, nici macar la nivel de CEOs.
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 23 iunie 2011 - 01:29
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#393
Scris 23 iunie 2011 - 04:57
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 23 iunie 2011 - 04:58
#394
Scris 23 iunie 2011 - 11:31
#395
Scris 23 iunie 2011 - 11:50
#396
Scris 24 iunie 2011 - 09:31
tampenia aia la rece e comuna si la M54 in principiu vine de la calitatea benzinei noastre,metoda simpla de rezolvare e benzina buna si cate o resetare adaption values la 3-6 luni(ma rog poate mai mult) oriucum ma surprinde(placut) ca au schimbat injectoarele,in alte ocazii dadeau direct flit.
nu stiu ce sa zic
eu in masina pun numai benzina din cea mai scumpa, de 98 sau 100, de la OMV, Petrom sau Rompetrol.
nu stiu cum se face resetarea asta de adaption values, poate imi dai mai multe detalii
referitor la "pe baza unei actiuni tehnice notificate de producator", eu ma intreb daca nu aveau notificarea actiunii tehnice si in Decembrie, cind am fost la revizie, dar cum nu am reclamat nici o problema, n-au zis nici ei nimic...
Oricum, parca masina se misca mai bine, s-o fi producind re-adaptarea ECU de care zice andrei.
On another note, am avut ocazia lately sa umblu mai mult cu masina pe niste drumuri virajate, serpentine etc, niste drumuri din astea care sa iti trezeasca placerea de a conduce. Am ramas iar placut impresionat de cit de bine tine masina soseaua, si am ajuns sa ma intreb daca un SUV, chiar unul sportiv, s-ar descurca la fel de bine, sa stea ca pus pe sine si sa reuseasca viteze asa mari de trecere prin curbele respective. Cred ca inainte de a imi lua un SUV, ar trebui sa il testez pe niste drumuri din astea (nu prea stiu cum o sa pot face asta, dar ma rog...)
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#397
Scris 24 iunie 2011 - 09:36
#398
Scris 24 iunie 2011 - 09:41
#399
Scris 24 iunie 2011 - 09:56
#400
Scris 24 iunie 2011 - 10:59
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi