BMW 325xi
#326
Scris 13 octombrie 2010 - 08:51
Pe partea de software, nu exista decat o solutie corecta: remapare custom pornind pe originalul tau luand in calcul ajustarile hardware. Orice alta solutie mi se pare un hibrid periculos pentru masina.
Gasim in afata un provider de software care a mai facut asta ... de fapt cred ca si stiu un tuner finlandez extrem de bun care ne poate consilia.
#327
Scris 14 octombrie 2010 - 08:50
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#328
Scris 14 octombrie 2010 - 09:49
#329
Scris 14 octombrie 2010 - 07:43
@the1: de unde stii ca e misto? te-am dat cu ea? . E misto, dar poate fi si mai misto. O sa vad, totul depinde de timpul si banii disponibili. Mi-as dori mult sa fac tranfomarea, si daca imi iese...
@bleu: ce sa ii faci, unii arunc banii in geamuri ionizate, eu ii arunc in ceva caluti in plus, macar nu ii scad valoarea de revinzare... oricum nu vreau sa vind masina, ci vreau sa o tin cit mai multi ani, nici nu se poate vinde usor, nu e diesel, n-are automata, n-are cocoasa dubla la bord (motiv invocat de un potential cumparator), cum zicea alex, la banii respectivi cumparatorii vor zice ca iau 530d (dar cu 149,xxx km, ce conteaza) sau M3 E46 (dar cu pistoanele sarite prin capota...) sau X5 generatia anterioara...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#330
Scris 14 octombrie 2010 - 08:19
Glumesc, bineinteles.
Orice modificare e binevenita, dar mie mi-e frica si de o resoftare....
#331
Scris 14 octombrie 2010 - 08:27
Am cautat si pentru mine posibilitatea unui swap cu o admisie de 330i dar in cazul meu nu stiu daca se merita,a facut in Germania cineva proba si castigase ceva de genul 4 cai(pastrand softul original de 325i)
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 14 octombrie 2010 - 08:28
#332
Scris 14 octombrie 2010 - 10:30
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#333
Scris 14 octombrie 2010 - 10:36
n-are cocoasa dubla la bord (motiv invocat de un potential cumparator)
ce-i aia?
#334
Scris 14 octombrie 2010 - 10:46
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 14 octombrie 2010 - 10:47
#335
Scris 15 octombrie 2010 - 07:35
pai da, ca o fi galeria pe 3 cai in loc de 1 cale, dar daca nu are softul nou nu misca motorasele paletele variabile din interiorul ei. parca au testat si astia care au facut upgrade-ul de la 325i 3.0 la 330i, si initial doar cu galeria montata cistigau 5-6 CP, dar in anumite regimuri de functionare nu mergea prea rotund...
nu e chiar asa de avansat E46 ,e galeria "clasica" o cale controlata de prostia aia de DISA
clar la tine cam trebuie softul de 330i sau ceva custom care sa se adapteze la noua galerie.In ceea ce priveste masina acum tre trage rau in spate si motorul de 3 litri taxe bla bla bla,dar cum ti-am mai zis mai tine-o ,cine stie poate strang ceva bani
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 15 octombrie 2010 - 07:38
#336
Scris 15 octombrie 2010 - 09:03
@the1: Mi-as dori mult sa fac tranfomarea, si daca imi iese...
Si daca iti iese ma dai, in sfarsit, cu ea?
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#337
Scris 17 octombrie 2010 - 11:14
Inainte de a vinde bmw-ul meu 325iTouring m-a preocupat mult si pe mine aceasta idee de si in principiu eram multumit de masina (vanzarea masinii am facut-o din alte considerente!). Interesanta a fost parerea oficiala a cuiva de la Automobile Bavaria legata de acest subiect: "Din punct de vedere tehnic, pentru BMW aceasta interventie la un 325i cu motorul de 3,0l, in ideea de a-l aduce la nivelul unui 330i, (care ar consta in principal in schimbarea galeriei de admisie si resoftare, eventual discuri frana )nu ar fi mare lucru si, culmea, nici nu ar costa mult, dar BMW Germania nu incurajeaza aceasta interventie in special dpdv comercial, deoarece atunci multi ar cumpara 325i sau 525i si ar face ulterior modificarea, iesind in final mult mai ieftin"pai da, ca o fi galeria pe 3 cai in loc de 1 cale, dar daca nu are softul nou nu misca motorasele paletele variabile din interiorul ei. parca au testat si astia care au facut upgrade-ul de la 325i 3.0 la 330i, si initial doar cu galeria montata cistigau 5-6 CP, dar in anumite regimuri de functionare nu mergea prea rotund...
#338
Scris 17 octombrie 2010 - 11:19
#339
Scris 17 octombrie 2010 - 11:58
Relu, de nu le-ai face? poti elabora putin, te rog?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#340
Scris 17 octombrie 2010 - 12:26
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 17 octombrie 2010 - 12:26
#341
Scris 17 octombrie 2010 - 01:08
1. N-as numi motorul tau "sufocat", ci din contra, un motor lejer in functionare, andurant, etc ...interesant ceea ce spui stanley. se confirma practic ceea ce banuiam... ca 325i este un 330i sufocat, castrat din tehnica la ordinul marketingului.
Relu, de nu le-ai face? poti elabora putin, te rog?
2. Din nefericire, majoritatea covarsitoare a asazisilor "tuneri" din Romania habar n-au ce-i ala un motor, de parametri de functionare nu mai vorbesc.
A da masina ( calculatorul ) pe mana unui habarnist din asta, consider o dovada maxima de inconstienta/copilarie din partea oricui.
Nici macar "tunerii" de afara nu-s cu mult mai "priceputi", existand extrem de putini care stiu cu adevarat ce fac. Numai ca aia sunt destul de scumpi, fraierii ii cauta p-aia "ieftini", si uite asa isi belesc multi masinile.
#342
Scris 17 octombrie 2010 - 02:11
#343
Scris 17 octombrie 2010 - 02:14
#344
Scris 17 octombrie 2010 - 04:59
Am zis "majoritatea", NU toti. In plus de asta, trebuie sa recunosti ca un soft bun e ala cumparat pe bani nu tocmai putini, si nu de oriunde.Nu cred ca e cazul sa generalizam. Nu uita ca WRX-ul nu l-ai softat in Germania
Iar despre softurile de Subaru, e foarte simplu sa afli care-s aia care fac sau vand soft corect, si anume vezi dupa cateva mii de km cate masini mai merg.
Nu vrei sa stii cate masini "resoftate" ( custom, indiferent de marca ) puse pe dyno au aceeasi putere dinaintea resoftarii, ba chiar mai mica
Aceasta postare a fost editata de Relu: 17 octombrie 2010 - 05:09
#346
Scris 17 octombrie 2010 - 06:02
#347
Scris 17 octombrie 2010 - 06:32
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#348
Scris 17 octombrie 2010 - 06:33
#349
Scris 17 octombrie 2010 - 07:12
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#350
Scris 17 octombrie 2010 - 07:28
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi