BMW 325xi
#301
Scris 27 octombrie 2009 - 01:51
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#302
Scris 27 octombrie 2009 - 03:00
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#303
Scris 27 octombrie 2009 - 09:19
pretul pe care-l ceri tu e bun, problema e ca nu prea se cauta benzen.
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#304
Scris 28 octombrie 2009 - 12:53
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#305
Scris 28 octombrie 2009 - 08:45
#307
Scris 31 octombrie 2009 - 02:58
dijital...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#308
Scris 31 octombrie 2009 - 03:03
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#309
Scris 02 noiembrie 2009 - 12:16
multumesc alesule!
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#310
Scris 02 noiembrie 2009 - 12:21
KAZAN .....
#311
Scris 02 noiembrie 2009 - 12:44
Cu placere, Frank. Sper sa si foloseasca la ceva traducerea si sa se dea rapid. Sapt. viit. ma ocup de restul anunturilor. Acum nu am avut suficient spatiu.
Aceasta postare a fost editata de the1: 02 noiembrie 2009 - 12:44
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#312
Scris 02 noiembrie 2009 - 12:45
#313
Scris 30 noiembrie 2009 - 06:10
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#314
Scris 30 noiembrie 2009 - 06:17
cate oi iti da pe ea?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#315
Scris 30 noiembrie 2009 - 06:46
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#316
Scris 30 noiembrie 2009 - 07:02
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#317
Scris 30 noiembrie 2009 - 07:28
#318
Scris 01 decembrie 2009 - 12:39
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#319
Scris 02 decembrie 2009 - 11:52
daca o dau bine, daca nu nu-i bai. Am vreo doi potentiali clienti pt R26, si inca vreo 2 pentru Logan...
in any case, cu ocazia reviziei, mi-au rescris astia de la Bavaria softul de la motor (update de soft trimis de producator) - ca rezultat masina se misca mult mult mai bine acum....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#320
Scris 29 septembrie 2010 - 09:32
Upgrade motor N52(2.5i) la 3.0i cu soft original BMW
Dupa cum se stie motorul de 2.5i(N52) este un motor de 3000cm3.Galeria de admisie nu are DISA.Motorul de 3000cm3 are galerie DISA in 2 trepte si alt soft la motor si cutie.
Deoarece m-a tot batut la cap un amic cu problema asta, l-am ajutat sa faca transformarea respectiva.
Nu prea este chiar DIY deoarece este nevoie de cineva care sa stie sa foloseasca WIN_KFP sau ceva similar deoarece computerele se programeaza separat.O sa explic pentru cei care au ceva cunostinte cu programarea, poate ajuta cuiva.
In primul rand este nevoie de o galerie de admisie pentru un N52 de 3.0.Pe galeria de admisie a motorului de 2.5 exista doua mufe neconectate.Sunt mufele care se vor conecta la cele doua valve DISA.Masina era model US, totusi cred ca si masinile pentru Eu au instalatia.
Deci se instaleaza noua galerie si se conecteaza cele doua mufe.Cam asta este tot.Acum urmeaza programarea.
Banuiesc ca se poate folosi si alt soft pentu programare, eu am folosit WIN-KFP.
In primul rand se aleg toate fisierele necesare programarii DME-ului si EGS-ului, normal, pentru un motor de 3.0i
Programarea se poate face in comfort mode sau in expert mode.Daca se foloseste comfort mode apare un mare dezavantaj, nu se va scrie ZB-nummer care apartine unui motor de 3.0i, va ramane cel de 2.5i
Asta inseamna ca la un eventual update de soft computerul de injectie si cel de cutie va primi un soft de 2.5i, practic motorul va intra in avarie si va merge prost deoarece valvele DISA nu vor mai fi activate de softul pentru 2.5i
Bun, deci se programeaza DME-ul si EGS-ul cu softul de 3.0i.Eu nu am folosit ultimul soft din ISTA/P 2.38, am folosit un soft mai vechi.Dupa asta am dus masina la BMW pentru a face un update de soft la toate computerele.
Practic computerele au fost updatate in mod normal, mai putin cel de DME si EGS.Cele doua au fost updatate cu ultimul soft pentru motoarele de 3.0i deoarece testerul a crezut ca sunt instalate pe o masina de 3.0i
Deocamdata masina merge super, fara nici o eroare.
ps
Softul se instaleaza impreuna cu INPA/Ediabas, deci cam toata lumea il are deoarece se vinde peste tot impreuna cu interfetele chinezesti.
sursa: http://bmwautoforum....__0
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 29 septembrie 2010 - 09:33
#321
Scris 30 septembrie 2010 - 09:32
practic sunt aceeasi pasi care erau descrisi si pe forumurile din US:
- instalare galerie de admisie cu 3 cai (nu 2) de la 330i si conectarea ei
- instalarea unui software de BMW 330i
Ideea e la ce cost iese toata tarasenia. Ma bucur ca mi-ai trimis chestia asta, o sa incerc sa in contactez si eu pe userul "Bavaria" de acolo, inteleg ca se pricepe. Eu tocmai eram hotarit sa ii fac o resoftare simpla care imi promitea 239 CP (de la 218 CP) si 290 Nm (in loc de 270 Nm) dar inteleg ca prin schema asta de "upgrade" la 330i se pot obtine vreo 260-265 CP si 300-310 Nm.
Totul depinde si de cit costa "upgrade-ul" la 330i (galeria cu 3 cai de 330i de cumparat de la BMW precum si costul pt resoftare). resoftarea simpla m-ar costa probabil vreo 250 EUR fara TVA.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#322
Scris 30 septembrie 2010 - 09:44
ca idee de preturi iei codurile de aici http://www.realoem.c...756&hg=11&fg=40
si le bagi aici http://www.realoem.ro/
am vazut ceva de genul 1000 usd ar iesi galeria so undeva catre 1500 euro maxim totul
galeria iese catre 3500 ron aproximativ din ce am calculat eu,ca soft nu stiu ce sa zic
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 30 septembrie 2010 - 09:51
#323
Scris 30 septembrie 2010 - 10:39
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#324
Scris 30 septembrie 2010 - 10:42
montarea galeriei teoretic se face destul de usor,resoftarea iar nu cred sa fie problema(cred ca DanS o poate face mai ales ca am inteles ca se incarca softul original de 330i cel de fabrica ,daca nu sunt destui tuneri care sa se poate juca cu masina) daca vrei sa mergi mai sus poti sa incerci si o evacuare mai putin restrictiva evantual "serpi" + catalizatoare sport (astea sunt cam scumpe cred ca sari catre 1500 euro)
uite inca un topic
http://www.e90post.c...ad.php?t=372973
http://www.e90post.c...ad.php?t=381371 desi cred ca l-ai citit
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 30 septembrie 2010 - 10:45
#325
Scris 10 octombrie 2010 - 09:05
de cind cu resoftarea de la Automobile Avaria si cu Sprint Boost-erul, masina se misca semnificativ mai bine.
deci ma ispiteste foarte tare sa incerc "tranformarea" in 330i in primavara:
http://bmwautoforum....t-original-bmw/
sper sa gasesc unde sa montez galeria de admisie si unde sa fac rescrierea de soft. O sa incerc si la service-ul recomandat pe forumul www.bmwautoforum.ro, si o sa mai intreb in alte citeva locuri. Voi aveti ceva sugestii sau recomandari? Cine si unde poate sa ma ajute cu cele doua chestiuni?
Inteleg de aici:
http://www.realoem.c...756&hg=11&fg=40
ca este vorba de reperul:
01 INTAKE MANIFOLD 1 10/2005 11617559523 $573.17
Pe care daca il introduc aici:
http://www.realoem.ro/
obtin un pret de 1653 RON cu TVA? Asa putin pentru galeria de admisie pe 3 cai? Aveam impresia de pe topicurile din strainatate ca ar trebui sa fie mai scump
Cei care au facut trasformarile de mai sus din US se pare ca au ajuns la 265 CP si 300-310 Nm.
Si acuma inca o intrebare care ma framinta: daca se ajunge la o masina cu galerie pe 3 cai si software standard de 330i, care este practic un 330i home made, nu se poate face o resoftare ulterior pt softul de 330i astfel incit sa se ajunga la cca. 280-290 CP si 330-340 Nm?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi