BMW 325xi
#251
Scris 26 ianuarie 2009 - 09:47
http://florinpanait.wordpress.com
#252
Scris 26 ianuarie 2009 - 10:29
#253
Scris 26 ianuarie 2009 - 10:36
moreover, se pare ca politica de car allowance s-a modificat recent... si suma este 200 EUR/luna nu 600 EUR, caz in care probabil le iau Octavia aia si o folosesc la singe pentru hinghereala zilnica....
cit despre 4x4, acuma vine primavara-vara, pina la iarna viitoare mai vedem, cine stie cite lucruri se mai intimpla...
on another note, am primit azi telefon de la vreo 2 head-hunteri, asa ca you never know what will bring you the future...
just to be clear: as putea lua BMW-ul cu banii jos, dar ma conving din ce in ce mai mult ca nu e cazul....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#254
Scris 26 ianuarie 2009 - 11:55
oricum, al pretul ala, masina era un chilipir...
:thumb:
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#255
Scris 27 ianuarie 2009 - 12:46
#256
Scris 27 ianuarie 2009 - 12:50
Renault Laguna III.1 - 2.0dci 150CP
#257
Scris 27 ianuarie 2009 - 09:13
#258
Scris 27 ianuarie 2009 - 09:18
+ ca nu prea se omoara el dupa BMW-ul asta
#259
Scris 27 ianuarie 2009 - 10:35
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#260
Scris 27 ianuarie 2009 - 10:46
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#261
Scris 27 ianuarie 2009 - 11:20
#262
Scris 27 ianuarie 2009 - 11:35
@cata - pai tu ai vindut 2 foresteruri benzina turbo, nu?
@ska: nu pot sa vind laguna, nu e a mea, eu doar o folosesc.
@rzv74 - mai am masini care stau mai mult sau mai putin degeaba.... si chiar as prefera cash-ul in cont nu blocat intr-o masina greu vandabila...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#263
Scris 27 ianuarie 2009 - 02:51
......
@rzv74 - mai am masini care stau mai mult sau mai putin degeaba.... si chiar as prefera cash-ul in cont nu blocat intr-o masina greu vandabila...
Ai vorbit ca un "om mare"
bai frate, doar acuma imi dau seama ca vanzarea MPS-ului a fost un real succes.
Ai avut "bulan" ! Acu iti faceai cu ea poze la "foto buzesti".... :laugh:
Cu toate ca daca ne gindim bine, daca cineva vrea o masina cu motor mare , mai degraba cauta una "second" indigenizata deja decit una noua.
Culmea ar fi sa se vinda bine astea acum....
#264
Scris 27 ianuarie 2009 - 02:59
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#265
Scris 09 februarie 2009 - 12:45
Intr-adevar, mi-a relatat anul trecut directorul de la Banat Car, (care pana in prezent mi-a facut o impresie excelenta, un tip deosebit) ca au fost niste probleme cu motorul N52 la niste 525i in special (care au acelasi motor cu cel de la 325i/xi) si m-a intrebat daca la 325iTouring-ul meu este in regula, bineanteles ca daca ar fi fost ceva in neregula as fi venit cu masina la service, pana acum nu am avut probleme, ulterior am fost chemat pentru o resoftare (asta era motivul atunci), mi s-a spus ca sunt chemate toate cu acest motor deoarece nemtii uneori dispun sa se faca resoftari la computer, dar ulterior mi s-a spus cu o anumita ocazie ca de fapt s-a facut si o schimbare a bujiilor, deoarece aceasta ar fi fost cauza problemelor aparute pana atunci la functionarea normala a motoarelor de 3,0l 218CP .am inteles ca problema s-a mai intimplat la mai multe masini cu motorul 3.0 L6 cod N52 pe benzina (fie 218 CP pe 325i/xi fie 272 CP pe 330i/xi) - sunt niste cazuri si la Banat Car la Timisoara...
Pe tine cu 325ix nu te-au chemat la service pentru resoftare? Ai aflat de la AB in ce a constat problema la motoarele astea?
Iar legat de schimbul de mesaje de ieri pe email intre noi referitor la anuntul meu de vanzare pe forumul club BMW pentru 325iT, ai dreptate, nu este momentul potrivit pentru vanzare, voi da in continuare anuntul pentru Defender, astazi m-a sunat cineva care vrea un Defender gata echipat, a ramas ca tinem legatura, mi-a mai ridicat moralul. Daca il dau, cred ca voi lua din G. un Toyota LC 120 3 usi varianta mai simpla (aceea cu bare fata spate negre, fara bandouri laterale) la care se poate comanda diferential blocabil pe spate iar daca ii pui ulterior niste roti AT sau MT plus un scut sub ea se poate face offroad (nu chiar tot ce poti face cu un Defender!) in conditii de confort. Iar daca dau Defender-ul, cu 325iTouring-ul voi ramane in continuare, deja m-am obisnuit cu masina, se pare ca a fost esentiala schimbarea runflat-urilor de la inceput cu cauciucuri normale 225/50R16 W Michelin Pilot Premacy, diferenta de confort este clara, mai ales cu cauciucuri Michelin (bineinteles ca tin in portbagaj roata aceea de rezerva ingusta intr-o husa originala BMW iar cand merg la distanta iau cu mine o roata normala pentru care am o alta husa din piele, mai lata). Apropo de Michelin, mi-am dat seama de clasa acestora din punct de vedere al confortului, atunci cand mi-am cumparat in noiembrie si le-am montat cauciucurile de iarna Continental 215/55R16 TS810, care de si au talonul cu putin mai inalt decat 225/50R16 de la Michelin de vara, sunt clar mai rigide (de si nici astea nu sunt runflat!). Pozele care le-am postat in anuntul de vanzare sunt cu rotile de iarna. Astea le-am pus pe jantele initiale iar la primavara voi cumpara alte jante, tot pe 16", pentru cauciucurile de vara. Voi cumpara jante de 7,5 x 16" (BMW are pe 16 doar de 7,0") deoarece m-am gandit sa fac urmatoarea combinatie: pe fata 225/50R16 iar pe spate 245/45R16, au practic aceiasi raza sub sarcina, bineinteles tot Michelin, iar din spate masina va arata mai bine (mai ales in combinatie cu pachetul M sport) , plus alt comportament dinamic al masinii (se stie ca la E90 exista pe 17 varianta 225/45R17 fata +255/40R17 spate)
Legat de acest ultim aspect, poate cineva din forum are un punct de vedere!
#266
Scris 09 februarie 2009 - 12:52
in legatura cu gumele cred ca e ok varianta ta
later edit:ce nu inteleg motorul tau nu e vechiul M54 3 litri?gata m-am uitat se pare ca nu este.
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 09 februarie 2009 - 12:59
#267
Scris 09 februarie 2009 - 01:21
Aceasta postare a fost editata de Relu: 09 februarie 2009 - 01:22
#268
Scris 09 februarie 2009 - 01:24
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#269
Scris 09 februarie 2009 - 03:49
bai frate, doar acuma imi dau seama ca vanzarea MPS-ului a fost un real succes.
tu ai dat-o la BDT la buy back?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#270
Scris 09 februarie 2009 - 05:01
huh? dar ce-i expira licenta la soft intre timp?resoftare se face cam odata la 2-3 ani e ceva normal
#271
Scris 09 februarie 2009 - 05:11
#272
Scris 09 februarie 2009 - 05:15
paremi-se ca e un fel de ciptuning moccca
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 09 februarie 2009 - 05:16
#273
Scris 09 februarie 2009 - 05:19
#274
Scris 09 februarie 2009 - 05:36
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#275
Scris 09 februarie 2009 - 05:38
adu duminica saracia si facem test tu in dreapta eu la volan
si vedem
probam si cazanul meu apoi
din ce am citit diferenta fata de 330 e de soft+admisie nu garantez dar mai studiez problema si revin
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi