Salt la continut


Fotografie
- - - - -

BMW 325xi


  • Please log in to reply
686 replies to this topic

#351 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 17 octombrie 2010 - 07:51

Pai si ce, ala naiv poate fi numit dastept? :lol:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#352 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 17 octombrie 2010 - 09:05

eu am avut parte de resoftari ok in Romania. Ar trebui sa stii si la ce sa te astepti si sa iti cunosti si studiezi masina.

Sa vedem la primavara ce fac cu bimmer-ul. Tare mi-as dori 260+ CP...
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#353 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 octombrie 2010 - 09:15

La aspirate, tuningul e cam "frectie" la picioru' de lemn :lol:
  • 0

#354 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 18 octombrie 2010 - 09:19

of Relu Relu,
daca aveai rabdare sa citesti mai atent, ai fi vazut ca nu e vorba de o simpla resoftare la un motor aspirat, in primul rind e vorba de instalarea unei componente hardware (upgrade al celei existente standard) si anume galeria de admisie pe 3 cai variabila in locul galeriei cu admisie pe 1 cale fixa.
Al doilea pas este instalarea unui soft standard de 330i, care sa faca sa functioneze flapsurile galeriei de admisie variabila, si care sa fie customizat manual de cineva care stie astfel incit sa nu fie conflicte. In final, se poate conecta masina la server oficial BMW si sa faca update ca si la orice 330i standard.
Fireste ca masina, astfel devenita un 330i, poate fi apoi supusa unei resoftari a softului "standard" de pe ea.

Alternativele de transformare sunt (pornind de la 218 CP si 270 Nm stock):
1. - las masina cu galeria de admisie pe 1 cale, fac o resoftare, ar trebui sa se obtina 239 CP si 290 Nm (probate pe masini similare la tunerii unde am vorbit)
2. - pun galeria de admisie pe 3 cai si instalez customizat software de 330i => cei din US care au facut transformarea vorbesc despre 265 CP si 300-310 Nm masurati pe dino.
3. - pun galeria de admisie pe 3 cai, instalez customizat software de 330i dupa care acestui sofware de 330i ii fac o resoftare => se vorbeste de 280-290 CP si 320-340 Nm.

Eu as fi multumit sa fac pasul 2. Daca nu reusesc sa ma conving ca imi poate face cineva resoftarea customizata la softul de 330i, o sa ma multumesc cu pasul 1.

Stiu ca sunt niste cifre foarte ambitioase pentru un motor aspirat. Se pare ca am de-a face cu un caz mai special.

oricum, la motoarele aspirate pe benzina de la BMW, o resoftare poate aduce cca. 20 CP si 20 Nm in plus, care desi nu reprezinta un salt ca la o resoftare de turbata, pot fi niste plusuri foarte interesante.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#355 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 18 octombrie 2010 - 09:34

.............................

oricum, la motoarele aspirate pe benzina de la BMW, o resoftare poate aduce cca. 20 CP si 20 Nm in plus, care desi nu reprezinta un salt ca la o resoftare de turbata, pot fi niste plusuri foarte interesante.

Poate doar la anumite benzinare aspirate (iar aici te cred pe tine pe cuvant, ca sunt convins ca ai aprofundat chestiunea), dar nu cred ca asta e valabil la orice benzinar aspirat de la Bmw; pur si simplu nu ai de unde sa scoti 20cp la o resoftare facuta unui benzinar aspirat uzual, chiar daca vorbim de unul de 2L (nu mai spun de unul mai mic).

In rest, sunt de acord cu tine. :)
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#356 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 octombrie 2010 - 09:57

Frank,
Am citit, si chiar foarte atent. Incearca sa faci rost de cele 2 curbe de cuplu/putere, inainte si dupa modificare. Cifrele seci nu spun mare lucru, dar analiza unui grafic o sa te faca sa intelegi ce vreau sa spun.
La aspirate, modificarile ( fie ele si HW ) nu aduc mare lucru la mersul de zi cu zi, ba din contra.
  • 0

#357 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 19 octombrie 2010 - 08:42

ok, o sa ma informez pina la nivelul de curbe de putere si cuplu.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#358 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 19 octombrie 2010 - 08:55

Si inca ceva. Incearca sa nu modifici absolut nimic la masina pana nu mergi cu una deja modificata.
Daca tu vei considera ca ceea ce vrei sa faci satisface asteptarile tale, si ca pretul se justifica, mergi inainte si o faci.
Daca vezi ca la mersul de zi cu zi castigi prea putin, sau deloc, sau chiar pierzi ( uneori ai scaderi de cuplu in regimuri joase in favoarea regimurilor inalte ), o lasi asa cum e acum, pentru ca ai o masina excelenta asa cum a facut-o ma-sa :P
  • 0

#359 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 19 octombrie 2010 - 09:57

Poate doar la anumite benzinare aspirate (iar aici te cred pe tine pe cuvant, ca sunt convins ca ai aprofundat chestiunea), dar nu cred ca asta e valabil la orice benzinar aspirat de la Bmw; pur si simplu nu ai de unde sa scoti 20cp la o resoftare facuta unui benzinar aspirat uzual, chiar daca vorbim de unul de 2L (nu mai spun de unul mai mic).

In rest, sunt de acord cu tine. :P

in principiu se respecta treaba aia cu maxim 10% so la 2 litri vor fi mai degraba 12-15 cai
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#360 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 19 octombrie 2010 - 10:00

La 2L benzinar aspirat, dintr-o resoftare tu crezi ca are un plus de 12-15 cp ? :P
;)
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#361 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 03 decembrie 2010 - 09:02

da, 320i de 150 CP ajune la 165 CP.

acuma revenind la masina mea.

am facut revizia de 3 ani. filtre si ulei, fara placute ca n-a fost nevoie, poate in 7000 km sa fie cazul, nu am mers cu masina decit vreo 5000 km de la revizia din anul anterior.

putea sa ma coste zero lei, dar la recomandarea lor am schimbat si filtrul de aer (care e inclus gratis doar pt pachetul de la urmatoarea revizie anuala), asa ca m-a costat 183 RON.

cine zicea ca experienta de owner de BMW e costisitoare?

masina are sub 25,000 km si merge ca noua :rolleyes:
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#362 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 03 decembrie 2010 - 09:30

183RON pentru un filtru de aer + manopera nu-i chiar putin. :rolleyes:
  • 0

#363 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 03 decembrie 2010 - 10:10

acuma depinde si de filtru, ca si la astra, unul banal poate fi 30-50 RON dar un K&N pentru astra este 200 RON

oricum, eu nu asta vroiam sa spun, ideea e ca puteam sa am revizia complet gratis.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#364 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 03 decembrie 2010 - 10:31

Filtrul K&N de 200+ ron cat o fi el e refolosibil. Il cureti, il ungis si il bagi la loc. E o diferenta.


Ce putini km ai facut intr-un an :rolleyes:
  • 0

#365 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 04 decembrie 2010 - 03:34

masina are sub 25,000 km si merge ca noua :P

serios? :rolleyes:
nici 25k km nu-s "multi" km :P
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#366 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 04 decembrie 2010 - 12:31

filtru refolosibil?
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#367 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 decembrie 2010 - 01:09

Ce mah, n-ai auzit de filtre sport ?? http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
  • 0

#368 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 04 decembrie 2010 - 01:22

filtru refolosibil?

Tu pana acum aruncai filtrele k&n la gunoi? :rolleyes:)
  • 0

#369 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 04 decembrie 2010 - 01:30

Nu, nici n-am avut. :D Am mai auzit, dar credeam ca-s unele chiar mai scumpe, nu cele de 200ron. Asa merita, daca-s lavabile. :D
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#370 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 04 decembrie 2010 - 01:48

depinde,ecsista riscul la masini cu debitmetre mai sensibile sa omori debitmetrul.
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#371 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 04 decembrie 2010 - 01:49

Cine e nanau si pune prea mult ulei :D
  • 0

#372 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 04 decembrie 2010 - 01:49

Sunt vreo 300 alea k&n, dar fiind refolosibile... :D
  • 0

#373 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 04 decembrie 2010 - 02:31

Ai dreptate, e cam 300ron.
http://www.revizie-c...=77&brandNo=305
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#374 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 15 aprilie 2011 - 09:28

mi-au furat azi noapte emblemele de pe capota si portbagaj de la BMW

si bineinteles, ca sa le scoata, mi-au lasat si scrijelituri pe capota si portbagaj

e 100 si ceva de RON una, cu tot cu elemente de sustinere (grommet) noi iese la 250 RON or so.

initial am zis ca nu vreau sa le mai pun, sa la fure iar, dar:
1. arata naspa masina asa si
2. au gaurelele alea de prindere si mi-e ca in timp sa nu intre apa si sa prinda rugina si
poate 3. daca se vede ca e luat si lasat asa, o sa ia si altceva

E usor de montat emblema noua? daca le comand de pe Realoem pot sa le pun singur?

Mai era o idee sa pun niste embleme personalizate de la un tuner (stiu ca e taraneaste), gen Hartge or so pe ideea ca poate furaciosii nu stiu ce e aia si n-or sa fie interesati... sau poate stiu ce e, si tocmai ca vor fi mai prizate?!
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#375 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 15 aprilie 2011 - 09:33

se pun usor din cate tin eu minte,nu lua de tunning ,cred ca au sanse mai mari sa dispara decat alea normale.

ete montajul


http://www.youtube.c...h?v=w9e1ZNWOBp4

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 15 aprilie 2011 - 09:37

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi