BMW 325xi
#351
Scris 17 octombrie 2010 - 07:51
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#352
Scris 17 octombrie 2010 - 09:05
Sa vedem la primavara ce fac cu bimmer-ul. Tare mi-as dori 260+ CP...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#353
Scris 17 octombrie 2010 - 09:15
#354
Scris 18 octombrie 2010 - 09:19
daca aveai rabdare sa citesti mai atent, ai fi vazut ca nu e vorba de o simpla resoftare la un motor aspirat, in primul rind e vorba de instalarea unei componente hardware (upgrade al celei existente standard) si anume galeria de admisie pe 3 cai variabila in locul galeriei cu admisie pe 1 cale fixa.
Al doilea pas este instalarea unui soft standard de 330i, care sa faca sa functioneze flapsurile galeriei de admisie variabila, si care sa fie customizat manual de cineva care stie astfel incit sa nu fie conflicte. In final, se poate conecta masina la server oficial BMW si sa faca update ca si la orice 330i standard.
Fireste ca masina, astfel devenita un 330i, poate fi apoi supusa unei resoftari a softului "standard" de pe ea.
Alternativele de transformare sunt (pornind de la 218 CP si 270 Nm stock):
1. - las masina cu galeria de admisie pe 1 cale, fac o resoftare, ar trebui sa se obtina 239 CP si 290 Nm (probate pe masini similare la tunerii unde am vorbit)
2. - pun galeria de admisie pe 3 cai si instalez customizat software de 330i => cei din US care au facut transformarea vorbesc despre 265 CP si 300-310 Nm masurati pe dino.
3. - pun galeria de admisie pe 3 cai, instalez customizat software de 330i dupa care acestui sofware de 330i ii fac o resoftare => se vorbeste de 280-290 CP si 320-340 Nm.
Eu as fi multumit sa fac pasul 2. Daca nu reusesc sa ma conving ca imi poate face cineva resoftarea customizata la softul de 330i, o sa ma multumesc cu pasul 1.
Stiu ca sunt niste cifre foarte ambitioase pentru un motor aspirat. Se pare ca am de-a face cu un caz mai special.
oricum, la motoarele aspirate pe benzina de la BMW, o resoftare poate aduce cca. 20 CP si 20 Nm in plus, care desi nu reprezinta un salt ca la o resoftare de turbata, pot fi niste plusuri foarte interesante.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#355
Scris 18 octombrie 2010 - 09:34
Poate doar la anumite benzinare aspirate (iar aici te cred pe tine pe cuvant, ca sunt convins ca ai aprofundat chestiunea), dar nu cred ca asta e valabil la orice benzinar aspirat de la Bmw; pur si simplu nu ai de unde sa scoti 20cp la o resoftare facuta unui benzinar aspirat uzual, chiar daca vorbim de unul de 2L (nu mai spun de unul mai mic)..............................
oricum, la motoarele aspirate pe benzina de la BMW, o resoftare poate aduce cca. 20 CP si 20 Nm in plus, care desi nu reprezinta un salt ca la o resoftare de turbata, pot fi niste plusuri foarte interesante.
In rest, sunt de acord cu tine.
#356
Scris 18 octombrie 2010 - 09:57
Am citit, si chiar foarte atent. Incearca sa faci rost de cele 2 curbe de cuplu/putere, inainte si dupa modificare. Cifrele seci nu spun mare lucru, dar analiza unui grafic o sa te faca sa intelegi ce vreau sa spun.
La aspirate, modificarile ( fie ele si HW ) nu aduc mare lucru la mersul de zi cu zi, ba din contra.
#357
Scris 19 octombrie 2010 - 08:42
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#358
Scris 19 octombrie 2010 - 08:55
Daca tu vei considera ca ceea ce vrei sa faci satisface asteptarile tale, si ca pretul se justifica, mergi inainte si o faci.
Daca vezi ca la mersul de zi cu zi castigi prea putin, sau deloc, sau chiar pierzi ( uneori ai scaderi de cuplu in regimuri joase in favoarea regimurilor inalte ), o lasi asa cum e acum, pentru ca ai o masina excelenta asa cum a facut-o ma-sa
#359
Scris 19 octombrie 2010 - 09:57
in principiu se respecta treaba aia cu maxim 10% so la 2 litri vor fi mai degraba 12-15 caiPoate doar la anumite benzinare aspirate (iar aici te cred pe tine pe cuvant, ca sunt convins ca ai aprofundat chestiunea), dar nu cred ca asta e valabil la orice benzinar aspirat de la Bmw; pur si simplu nu ai de unde sa scoti 20cp la o resoftare facuta unui benzinar aspirat uzual, chiar daca vorbim de unul de 2L (nu mai spun de unul mai mic).
In rest, sunt de acord cu tine.
#360
Scris 19 octombrie 2010 - 10:00
#361
Scris 03 decembrie 2010 - 09:02
acuma revenind la masina mea.
am facut revizia de 3 ani. filtre si ulei, fara placute ca n-a fost nevoie, poate in 7000 km sa fie cazul, nu am mers cu masina decit vreo 5000 km de la revizia din anul anterior.
putea sa ma coste zero lei, dar la recomandarea lor am schimbat si filtrul de aer (care e inclus gratis doar pt pachetul de la urmatoarea revizie anuala), asa ca m-a costat 183 RON.
cine zicea ca experienta de owner de BMW e costisitoare?
masina are sub 25,000 km si merge ca noua
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#362
Scris 03 decembrie 2010 - 09:30
#363
Scris 03 decembrie 2010 - 10:10
oricum, eu nu asta vroiam sa spun, ideea e ca puteam sa am revizia complet gratis.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#364
Scris 03 decembrie 2010 - 10:31
Ce putini km ai facut intr-un an
#365
Scris 04 decembrie 2010 - 03:34
serios?masina are sub 25,000 km si merge ca noua
nici 25k km nu-s "multi" km
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#366
Scris 04 decembrie 2010 - 12:31
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#367
Scris 04 decembrie 2010 - 01:09
#368
Scris 04 decembrie 2010 - 01:22
Tu pana acum aruncai filtrele k&n la gunoi? )filtru refolosibil?
#369
Scris 04 decembrie 2010 - 01:30
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#370
Scris 04 decembrie 2010 - 01:48
#371
Scris 04 decembrie 2010 - 01:49
#372
Scris 04 decembrie 2010 - 01:49
#373
Scris 04 decembrie 2010 - 02:31
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#374
Scris 15 aprilie 2011 - 09:28
si bineinteles, ca sa le scoata, mi-au lasat si scrijelituri pe capota si portbagaj
e 100 si ceva de RON una, cu tot cu elemente de sustinere (grommet) noi iese la 250 RON or so.
initial am zis ca nu vreau sa le mai pun, sa la fure iar, dar:
1. arata naspa masina asa si
2. au gaurelele alea de prindere si mi-e ca in timp sa nu intre apa si sa prinda rugina si
poate 3. daca se vede ca e luat si lasat asa, o sa ia si altceva
E usor de montat emblema noua? daca le comand de pe Realoem pot sa le pun singur?
Mai era o idee sa pun niste embleme personalizate de la un tuner (stiu ca e taraneaste), gen Hartge or so pe ideea ca poate furaciosii nu stiu ce e aia si n-or sa fie interesati... sau poate stiu ce e, si tocmai ca vor fi mai prizate?!
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#375
Scris 15 aprilie 2011 - 09:33
ete montajul
http://www.youtube.c...h?v=w9e1ZNWOBp4
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 15 aprilie 2011 - 09:37
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi