Pas Cu Pas ... Cumparare Masina din Belgia si Germania - partea a II-a
#76
Scris 21 aprilie 2008 - 12:06
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#77
Scris 21 aprilie 2008 - 12:42
#78
Scris 23 aprilie 2008 - 04:12
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#79
Scris 28 aprilie 2008 - 02:54
Spuneam eu ca vreo 6 luni nu mai plec pe afara dar o sa plec peste cateva zile cred ca luni pe 5 mai ca am de adus 2 masini: un opel astra din 2002 cu xenon, climatronic , jenti etc si un Opel Corsa cutie automata cu 26.000 de km din 2001.
#80
Scris 30 aprilie 2008 - 02:12
Precizez ca vanzatorul este o reprezentanta VW de langa Frankfurt.
Nelamurirea mea este, daca pot cumpara masina ca persoana fizica sau este necesar achizitionarea acesteia pe firma (persoana juridica).
Multumesc !
#81
Scris 30 aprilie 2008 - 02:56
eu nu m-as arunca oricum la genu asta de masini...
#82
Scris 30 aprilie 2008 - 03:38
De ce ? Mai multe detalii poti sa-mi spui ?!?!eu nu m-as arunca oricum la genu asta de masini...
Masina este la un dealer VAG. Nici la asemenea dealer nu pot avea incredere ?
#83
Scris 30 aprilie 2008 - 04:38
asta e increderea.
#84
Scris 30 aprilie 2008 - 07:19
si pe www.autohus.de au unele masini , mai ales cele cu peste 150.000 de km care in anunt scrie ca e valabil anuntul numai pentru dealeri profesionisti sau export.Pentru ca nu garanteaza acea masina.
#85
Scris 30 aprilie 2008 - 08:34
#86
Scris 30 aprilie 2008 - 09:07
cand vinzi in Romania masina adaugi TVA la pretul de vanzare.Si TVA-ul asta se duce la stat trimestrial cand platesti impozitele, nu ramane in buzunar la tine.
tu o cumperi cu 10.000 euro fara TVA din Germania.O cumperi pe firma.Dupa 2 luni o vinzi in Romania la minim 11900 euro adica 10.000 euro plus TVA.Nu conteaza daca vinzi la firma in Romania sau la persoana fizica.
deci daca faci firma special pentru treaba ca o sa cumperi de acolo fara tva si pe urma o inmatriculezi aici mai ieftin nu merge.
Aceasta postare a fost editata de nicukla: 30 aprilie 2008 - 09:08
#87
Scris 30 aprilie 2008 - 09:23
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#88
Scris 30 aprilie 2008 - 09:34
doar tre sa ai RO la codul fiscal.
oricum neamtu iti verifica daca firma e ok si platitoare de tva.
cand vinzi pe persoana fizica, cum zice si nicukla, pui 19% si gata.
#89
Scris 30 aprilie 2008 - 09:54
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#90
Scris 01 mai 2008 - 06:29
atata timp cat ai un autovehicul inregistrat pe firma, el trebuie sa se amortizeze.
chiar daca tu il vinzi cu 0 lei, taxele pe care trebuie sa le platesti la vanzare se raporteaza la valoarea ramasa neamortizata.
#91
Scris 01 mai 2008 - 10:13
In cat timp se amortizaza un astfel de autovehicul ?
Multumesc.
Adevărata personalitate a unui individ este redată de felul în care tratează o persoană ce nu-i poate oferi nimic în schimb...
#92
Scris 01 mai 2008 - 10:30
4 ani amortizare pentru masini sh si 5 ani pt. masini noi.
#93
Scris 01 mai 2008 - 11:02
Adevărata personalitate a unui individ este redată de felul în care tratează o persoană ce nu-i poate oferi nimic în schimb...
#94
Scris 02 mai 2008 - 01:15
#95
Scris 05 mai 2008 - 08:01
Multumiri speciale domnului nicukla ! Si inca ceva: nu va faceti probleme ca dezvaluiti secrete poporului.... baietii cu ceafa groasa si manele care fac vitanul nu citesc acest forum. Sintem destul de putini...
Intentionez sa plec in cautarea unei masini in germania cat mai curand (sapt asta), as vrea sa intreb/relatez urmatoarele, si astept comentariile voastre:
1. In cazul Fordurilor: ford ofera 4 ani garantie fara limita de km, inseamna ca toate fordurile dupa 2005 sint inca in garantie? Daca nu, de ce nu ?
2. Se pare ca trebuie multa atentie la unele detalii. Sint multe masini la care scrie numai pt export/profesionali, desi la unele se mentioneaza ca au si carte de service. In acest caz de obicei se afla masini cu peste 120.000km, la care probabil nu s-a schimbat distributia si din aceasta cauza si nu numai, dealerul nu garanteaza pt ele si nici nu are voie sa le vanda in germania. O alta mica chichita este ca la unele se mentioneaza ca exista carte de service, la altele se adauga si carte de service "la zi". De asemenea, codurile postale sub 60000 sint mai departate de rom, de obicei zona hamburg, unde insa sint de multe ori si cele mai mici preturi, insa trebuie adaugat inca 600km fata de munchen de ex.
3. Ref plata pret Netto (fara tva): Ce acte trebuie avute? E suficient certif de inmatric si stampila? Daca este obligatoriu plata prin transfer bancar, nu s-ar putea trimite dealerului in cont 20e de ex inca de la plecarea din romania si astfel pana la ajungerea in germania el sa fie convins ca firma e ok si sa accepte plata cash? Linkul pt verif RO online: http://ec.europa.eu/...ies/vieshome.do
4. Se mai poate inchiria masina pana la urma? Chiar si cu 2 carti de credit?
5. Am gasit pe mobile un singur caz unde se mentiona: curea distributie schimbata la 114.342 km. In rest... la noroc... sau daca nu, mai adaugam 1000e la pretul masinii pt a face schimbul in tara.
6. Toate ofertele bune de pe mobile dispar in 1 ora, practic e o lupta probabil cine o rezerva primul... de fapt am ajuns la concluzia ca nu mai trebuie sa caut decat informativ pe mobile.de, pt ca oricum pana ajungi acolo nu mai sint valabile, si in categoria de pret "polulara" de 8-12mii euro masinile se misca cu o viteza ametitoare. A mai ajuns cineva la concluzia asta?
7. In max o sapt plec spre germania, am ochit 2 autohausuri cu multe focusuri, si merg direct, fara rezervare. Am vrut initial un passat dar cel cu distributia schimbata s-a vandut, asa ca... Daca mai vrea cineva sa mearga, sau stie si alti dealeri de ford, sau vrea sa imi dea orice sfat, multumesc anticipat.
8. Cand revin, povestesc cu lux de amanunte aventura. Toate cele bune!
#96
Scris 05 mai 2008 - 09:04
#97
Scris 05 mai 2008 - 09:27
despre ce parcuri de forduri zici? ca au fost multe focusuri aduse din Spania de la inchirieri si au ramas cele cu probleme.
#98
Scris 06 mai 2008 - 01:04
(...)
3. Ref plata pret Netto (fara tva): Ce acte trebuie avute? E suficient certif de inmatric si stampila? Daca este obligatoriu plata prin transfer bancar, nu s-ar putea trimite dealerului in cont 20e de ex inca de la plecarea din romania si astfel pana la ajungerea in germania el sa fie convins ca firma e ok si sa accepte plata cash? Linkul pt verif RO online: http://ec.europa.eu/...ies/vieshome.do
(...)
Eu azi voi plati o masina la un dealer din DE.
Iau masina pe firma. Pt a nu plati TVA-ul, dealerul mi-a cerut certificatul de TVA, tipul de firma (SRL/SA) si i-am trimis certificatul de inmatriculare, si copie a buletinului meu in calitate de asociat.
Deci practic i-am trimis scanate urmatoarele:
- "Certificatul de inregistrare in scopuri de TVA"
- "Certificatul de Inregistrare"
- Copie a pasaportului meu
- Copie a buletinului meu
I-am scris ca daca vrea pot sa-i trimit pe fax si o copie a actului constitutiv al firmei din care reiese ca sunt asociat. Nu mi-a mai cerut nimic, mi-a trimis contractul de vanzare cumparare.
Dimineata ii platesc factura iar dupa ce ii intra banii va merge cineva sa ia masina si sa o aduca in RO.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#99
Scris 06 mai 2008 - 11:16
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#100
Scris 06 mai 2008 - 12:22
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi