Salt la continut


Fotografie
- - - - -

BMW E30 ( ursulet ) o investitie buna?


  • Please log in to reply
240 replies to this topic

#201 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 13 septembrie 2006 - 06:32

ce misto era daca se putea salva tot topicul asta de pe autoshow..
vreo 3-4 insi ne-am luat masinile datorita lui.. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/222.gif atunci nu erau atatea forumuri monomarca.. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/closedeyes.gif

Aceasta postare a fost editata de florin83: 13 septembrie 2006 - 06:32

  • 0

#202 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 13 septembrie 2006 - 07:31

Am sters offtopicele. Va rog sa ramaneti la subiect. O sa activez cat de curand si aria de Cluburi auto in speta Bimmer Club (ca vad ca multi v-ati aciuat aci) unde o sa fie mai lejere discutiile intre membri insa aici va rog sa ramaneti pe topic. :)
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#203 Digibrain

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 9 Mesaje:
Inregistrat: 12-septembrie 06
  • Marca:BMW
  • Model:1984
  • Motorizare:1.6

Scris 13 septembrie 2006 - 07:47

Nu stiu care e exact piesa, 1 respectiv 14. Stiu doar ca am folosit masina....a pus cineva lichid de frana la un moment dat, am mai adaugat si eu la o zi-doua mai mult...am mers o saptamana cu ea si-am lasat-o in parcare....a doua zi cand m-am dus ia ambreiaj de unde nu-i. Am fost la un mecanic (nush daca se pricepea..) si mi-a zis : cilindru! Am fost la un magazin : 140 de lei! Am mai fost la un mecanic si-a zis sa-i pun lichid de frana si sa ma duc la el....am pus lichid dar tot asa: ambreiaj lipsa. O s-o tractez pana acolo si-o sa vad care-i problema... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/256.gif
Am dat telefon azi la dijital pe la 4, la nr afisat pe un site si n-a raspuns nimeni.
Stie cineva aprox cati cai are a mea? Ca n-am intrebat si nu scrie pe acte cati cai...doar cmc etc.
Si la pornirea dimineata are cineva sugestii? Ce sa-i fac? Ce-ar putea fi?

Aceasta postare a fost editata de Digibrain: 13 septembrie 2006 - 07:49

  • 0

#204 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 13 septembrie 2006 - 07:51

dupa ce pui linchidul nu te astepta sa se ridice pedala de una singura :D

trebuie sa faci joc pe ea cu mana..
sus-jos mai repejor pana simti ca se intareste :P ..
cand devine mai tare putin si nu se mai duce pana jos poti sa faci si cu piciorul ca e mai putin obositor..

am patit-o si eu si stateam si "dadeam la pompa" si cate 3-4minute.. :D

zi ultimele 7 cifre de la seria caroseriei..

Aceasta postare a fost editata de florin83: 13 septembrie 2006 - 07:51

  • 0

#205 Digibrain

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 9 Mesaje:
Inregistrat: 12-septembrie 06
  • Marca:BMW
  • Model:1984
  • Motorizare:1.6

Scris 13 septembrie 2006 - 07:53

dupa ce pui linchidul nu te astepta sa se ridice pedala de una singura :D

trebuie sa faci joc pe ea cu mana..
sus-jos mai repejor pana simti ca se intareste :D ..
cand devine mai tare putin si nu se mai duce pana jos poti sa faci si cu piciorul ca e mai putin obositor..

am patit-o si eu si stateam si "dadeam la pompa" si cate 3-4minute.. :D

zi ultimele 7 cifre de la seria caroseriei..


Aha, mc :P

Si mai e o problema...se mai si-neaca dupa ce-o pornesc prima data pe ziua respectiva. La liniuta daca o turez si dau drumu` la ambreiaj mai brusc se opreste in loc sa-i sara rotile... Are ceva probleme mici pe la motor. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/256.gif
  • 0

#206 Digibrain

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 9 Mesaje:
Inregistrat: 12-septembrie 06
  • Marca:BMW
  • Model:1984
  • Motorizare:1.6

Scris 13 septembrie 2006 - 08:03

Am fost si-am incercat acum....nici un rezultat...imi cade mie picioru` si pedala nu-si mai revine :P
9432516 94 de cai?

Aceasta postare a fost editata de Digibrain: 13 septembrie 2006 - 08:05

  • 0

#207 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 13 septembrie 2006 - 08:10

conform seriei ar trebui sa ai motorul de 90 cai, daca nu a fost schimbat..

ai pus lichid de frana?

cat timp ai dat la pedala?

ti-am zis.. poate sa dureze si 3-4 minute.. fa cu mana ca e mai usor. dar vezi sa mearga pedala pe toata cursa ei..
  • 0

#208 Digibrain

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 9 Mesaje:
Inregistrat: 12-septembrie 06
  • Marca:BMW
  • Model:1984
  • Motorizare:1.6

Scris 13 septembrie 2006 - 08:20

conform seriei ar trebui sa ai motorul de 90 cai, daca nu a fost schimbat..

ai pus lichid de frana?

cat timp ai dat la pedala?

ti-am zis.. poate sa dureze si 3-4 minute.. fa cu mana ca e mai usor. dar vezi sa mearga pedala pe toata cursa ei..



o sa-ncerc maine...am dat 2 minute cu piciorul...simteam ca-mi pica piciorul, ca am si febra musculara. merci. nu cred c-a fost schimbat.
  • 0

#209 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 13 septembrie 2006 - 08:21

pai cum ai dat cu piciorul daca pedala e la podea? :P
  • 0

#210 Digibrain

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 9 Mesaje:
Inregistrat: 12-septembrie 06
  • Marca:BMW
  • Model:1984
  • Motorizare:1.6

Scris 13 septembrie 2006 - 08:37

pai cum ai dat cu piciorul daca pedala e la podea? :P


pey nu e la podea. pedala acum e sustinuta doar de un arc. cand apas apas in gol si revine, trasa de arc. daca te uiti la ea fara sa apesi spui ca n-are nimic.
  • 0

#211 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 13 septembrie 2006 - 09:36

eu n-am nici un arc.. cand aveam problema asta se ducea la podea si acolo ramanea :P
  • 0

#212 Digibrain

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 9 Mesaje:
Inregistrat: 12-septembrie 06
  • Marca:BMW
  • Model:1984
  • Motorizare:1.6

Scris 15 septembrie 2006 - 10:01

eu n-am nici un arc.. cand aveam problema asta se ducea la podea si acolo ramanea :(


N-am mai incercat. Probabil o sa mai incerc maine si luni o s-o duc la un mecanic tractata. Ca vorbisem pentru joi dar ... :)
  • 0

#213 Digibrain

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 9 Mesaje:
Inregistrat: 12-septembrie 06
  • Marca:BMW
  • Model:1984
  • Motorizare:1.6

Scris 20 septembrie 2006 - 07:18

N-am mai incercat. Probabil o sa mai incerc maine si luni o s-o duc la un mecanic tractata. Ca vorbisem pentru joi dar ... :lol:



Si ca sa vedeti...erau doua arcuri. Cel din cilindru era rupt. M-a trimis un mecanic sa iau kit de reparatie care continea doar niste garnituri. A facut el ceva acolo a pus arcul la loc si-a zis ca merge. Cand ma duc...ce sa vedeti? NU mergea. Si-a zis ca el n-o poate face. A facut arculetul din cilindru, a pus garnituri si lichid de frana (care-a curs pe tot motorul) si tot nu merge. CE sa mai fac? E pompa? Cat e o pompa de ambreiaj? http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/256.gif
  • 0

#214 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 21 septembrie 2006 - 08:27

in cilindrul mic (cel de pe cutie) nu e nici un arc. pistonul este impins inapoi de coroana placii de presiune.
nu stiu ce fel de mecanic e ela care da cu lichid de frina pe tot motorul ca sa completeze in borcan... :lol:
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#215 al3handr0

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 2 Mesaje:
Inregistrat: 12-septembrie 09
  • Location:Botosani
  • Marca:bmw
  • Model:316
  • Motorizare:1766

Scris 12 septembrie 2009 - 05:31

salut. ma putetzi ajuta si pe mn
Am un ursuletz din 83 de cateva zile si in loc de turometru si indicator consum am un ceas:D
asa este bordul orginal la acest an :-?? sau este modificat ca totushi pare original
si sunt curios daca asi putea pune unul cu turometru si pentru consum. multzumesc
  • 0

#216 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 12 septembrie 2009 - 07:54

da ,parca asa erau modelele din 83,in mod normal merge si ald bord,cu mentiunea ca daca ai motor in 4 cilindri trebuie bord de pe o masina tot cu 4 cilindri ;) si anul de fabricatie al masinii donatoare trebuie cat mai apropiat de al tau adica 83.Din ce vad ai motor de 1,8 probabil L-Jetronic ar trebui sa cauti ceva asemanator
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#217 al3handr0

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 2 Mesaje:
Inregistrat: 12-septembrie 09
  • Location:Botosani
  • Marca:bmw
  • Model:316
  • Motorizare:1766

Scris 13 septembrie 2009 - 09:09

mc ;) pentru ajutor
  • 0

#218 bmw e28

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 7 Mesaje:
Inregistrat: 08-martie 10
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Bmw
  • Model:E28
  • Motorizare:525

Scris 08 martie 2010 - 09:28

Salutare . primul meu post:D

am si eu 2 intrebari
1.stie cineva cat consuma un urs de 2.5 sau un rechin tot 2.5 la 100km?
2.probleme tehnice la bmw e28 525?

multumesc anticipat
  • 0

#219 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 08 martie 2010 - 11:04

E30 2.5 sub 15 nu am reusit sa-l cobor in oras. Ideea e ca daca iti pui intrebari despre consum, o masina cu motor de 2.5 atat de veche nu este pentru tine.
Despre e28 nu stiu prea multe.
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#220 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 martie 2010 - 11:05

Nu stiu sa existe rechin ( E21 ) cu motor de 2,5. Cel mai mare stiu ca a fost 323i
Masina nu haleste mult la drum intins fara "sprinturi" deosebite. Nu-mi aduc aminte sa-mi fi halit 323-ul peste 9 la un mers linistit. Rechinul e o masina foarte usoara, de unde si consumul mic daca nu-i rupi dintii.
Oricum majoritatea sunt relativ epave la ora asta.
Ursuletul nu stiu cit poate hali, ca are deja alta injectie "mai evoluata" decit k-jetronicul de pe rechin ( motronic sau le-jetronic parca )

E28 cred ca a fost seria 5 , nu ?
  • 0

#221 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 08 martie 2010 - 12:26

Rechin stiu ca se spunea seriei 5, probabil la ala se refera (e28)
M'am uitat sa vad cum arata e21 (prea multe e'uri ... dauneaza :D) si intr'adevar, si ala forma asemanatoare cu e28 :)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#222 bmw e28

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 7 Mesaje:
Inregistrat: 08-martie 10
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Bmw
  • Model:E28
  • Motorizare:525

Scris 08 martie 2010 - 12:34

Nu stiu sa existe rechin ( E21 ) cu motor de 2,5. Cel mai mare stiu ca a fost 323i
Masina nu haleste mult la drum intins fara "sprinturi" deosebite. Nu-mi aduc aminte sa-mi fi halit 323-ul peste 9 la un mers linistit. Rechinul e o masina foarte usoara, de unde si consumul mic daca nu-i rupi dintii.
Oricum majoritatea sunt relativ epave la ora asta.
Ursuletul nu stiu cit poate hali, ca are deja alta injectie "mai evoluata" decit k-jetronicul de pe rechin ( motronic sau le-jetronic parca )

E28 cred ca a fost seria 5 , nu ?


Multumesc . da a fost seria 5 si avea motorul de 2.5 6 cilindrii in linie :-?. Consumul: ma referam la mers normal .

Am ales bmw e28 pentru ca sunt multe piese de tuning pe piata noastra , multe de e30 care la randul lor se potrivesc pe e28.Am gasit cateva masini destul de ingrijite, nu le-as numi epave.
Sunt deschis la sfaturi si idei noi. Ma gandeam la un tuning destul de usor,in special modificari pentru drift.
Ce stiti despre modificari la aceste 2 modele , m-ar interesa mai mult la e28. Multumesc.

"new project in town"

Rechin stiu ca se spunea seriei 5, probabil la ala se refera (e28)
M'am uitat sa vad cum arata e21 (prea multe e'uri ... dauneaza :)) si intr'adevar, si ala forma asemanatoare cu e28 :P



:D) e28 este seria 5 . e21 este parca mai micut nu stiu sigur dar nu vorbeam de e21 :)
  • 0

#223 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 martie 2010 - 12:41

E21 e 3-arul rechin. E28 e 5-arul rechin.

Oricum ce-ti pot spune despre seriile astea, e ca sunt foarte solide la partea de transmisie, in special diferentialul care nu prea cade usor.
  • 0

#224 bmw e28

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 7 Mesaje:
Inregistrat: 08-martie 10
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Bmw
  • Model:E28
  • Motorizare:525

Scris 08 martie 2010 - 07:57

E21 e 3-arul rechin. E28 e 5-arul rechin.

Oricum ce-ti pot spune despre seriile astea, e ca sunt foarte solide la partea de transmisie, in special diferentialul care nu prea cade usor.



Multumesc Relu .


Alte sfaturi ? Idei? Am destule idei dar mi-ar prinde bine sfaturi :blush:


Numai bine\m/
  • 0

#225 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 08 martie 2010 - 09:15

Cineva greseste,E21 fuse din 75 pina in 82,iar E28 DIN 82 pina in 87.Iar 323,143 cai din injectie mecanica-un mit,gurmand.Cit despre E28-fu echipat cu motoare de 1.8 pina la 3.5,culminind cu primul M5....Omologul lui E21 era E12,ambii numiti rechini,din cauza formei botului.... :rolleyes:
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......




5 useri citesc subiectul

0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi