Salt la continut


Fotografie
- - - - -

BMW E30 ( ursulet ) o investitie buna?


  • Please log in to reply
240 replies to this topic

#176 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 06 octombrie 2004 - 11:44

Am lasat-o la service .. cu o lista de probleme care trebuiesc rezolvate .. sper ca maine sa o iau :)
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#177 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 13 octombrie 2004 - 09:26

10.5 litri la amindoua
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#178 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 14 octombrie 2004 - 12:54

12 litri la versiunile cu aer conditionat (radiator mai mare sau radiator suplimentar).

blocul motor este m20, 10.5 litri varianta normala si 12 litri cu aer conditionat. valabil la toate motoarele bazate pe m20, de la inceput si pina in '92-'93 cind s-a trecut la m50.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#179 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 16 octombrie 2004 - 02:05

okey .. jaffar nu faci un bine si ne explici si nou cum se face schimbul de apa/antigel si aerisirea la ursuletz :))

btw .. voi pentru iarna folositi anvelope speciale sau merg si cele de vara?
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#180 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 16 octombrie 2004 - 02:30

aerisirea se face singura. daca vrei sa schimbi aproape tot lichidul (mai putin 3-4l din bloc :D), vezi ca radiatorul are un surub de plastic albastru in partea de jos. il desfaci si astepti sa se scurga... vezi sa fie deschisa si electrovalva de la calorifer (sa nu fie dat pe "rece" din bord) si daca scoti capacul de la vasul de expansiune se scurge si mai repede. daca vrei sa faci aerisire mai rapid dupa ce umpli la loc, e un surub pe corpul termostatului, dar ala de oricei e super stricat pentru ca toti boii trag de el cu patentul pt. ca n-au o tubulara care sa le intre acolo. iti trebuie 12 litri de amestec daca ai aer conditionat sau 10.5 daca nu. eu pun 6 litri de antigel de -39 grade si restul apa. sa nu-ti cumperi 4.5 sau 6 litri de apa, ca o sa iti intre mult mai putina... mai e o gramada de amestec in bloc pe care nu poti sa-l scoti prea usor (trebuie sa gasesti si sa desfaci surubul de golire care e pe bloc si nu-ti recomand asta)

pentru iarna, pina iarna trecuta aveam impresia ca e fun sa mergi cu rotile de vara, si ca nu e nici o problema. ramineam blocat, ma chinuiam, suiam oameni pe portbagaj, si ieseam. iarna trecuta m-am speriat de super zapezile de la munte si am luat niste roti de iarna. atunci am inteles cit de prost eram :) rotile de iarna sint o comoara... fara ele pur si simplu n-ai nici un fel de control asupra masinii (acceleratie, directie, frina). cu ele, m-am suit pe niste pante pe la cota 1400 de am zis ca nu-i adevarat, plus ca directia e directie, frina e frina s.a.m.d. (evident, nu chiar ca vara dar oricum, _ai_ control asupra masinii). mare atentie iarna (si la fel pe ploaie sau orice alt teren cu aderenta scazuta), sa nu pui frine de motor bruste ca te duci invirtindu-te. folosesti exclusiv pedala de frina, si daca n-ai abs il simulezi.

[Edited on 16-10-2004 by jaffar]
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#181 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 17 octombrie 2004 - 12:23

se pricepe cineva sa scoata macaralele pentru geamuri din usi ? am desfacut toate suruburile, si tot n-am loc sa le extrag... modelul de macara cu cablu, nu cel "foarfeca".

multumesc
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#182 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 20 octombrie 2004 - 04:57

nu exista seria 3 e30 cu bloc m30 (de fabrica, bineinteles, nu cu motor schimbat).

am totusi dubii legat de 330i din africa de sud, dar sint aproape sigur ca si ala era tot m20. o sa revin cind gasesc informatia exacta.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#183 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 21 octombrie 2004 - 04:29

poate ai baia indoita, ca mine ?

cu debitmetrul nu e bine, daca mergi asa o sa ti se strice _foarte_ repede. pune macar niste nailon cu scoci si izoleaza bine. eu am inca debitmetrul ala intreg, da' nu as da doar capacul :) de fapt nici nu stiu daca am capac la el... o sa ma uit

[Edited on 21-10-2004 by jaffar]
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#184 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 27 octombrie 2004 - 02:16

stie cineva :

- daca semnalul de la diferential catre vitezometru vine pe un fir + masa sau pe doua fire
- ce culoare are firul (firele) respectiv ?
- daca trece pe sub difuzorul de la picioarele soferului ?

multumesc
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#185 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 29 octombrie 2004 - 09:23

aveti careva nevoie de 2x macarale pe cablu pentru geamuri ? sint luate de pe un ursulet in 4 usi, de la usile din fata. sint doar macaralele, fara motoras sau manivela manuala. nu ma pot hotari sa le arunc, poate are cineva nevoie de ele. gratis :)
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#186 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 02 noiembrie 2004 - 04:53

la dezmembrari, dar n-o sa reusesti sa o dezlipesti. la Aspad am vazut ceva material d-ala, destul de scump (35 EUR/mp). il iei, il decupezi, il lipesti, si pe urma te miri pe ce ai aruncat banii :D
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#187 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 04 noiembrie 2004 - 02:47

am nevoie de o bancheta spate (spatarul) cu cotiera. sau la schimb una intreaga in stare perfecta, plus bani daca e cazul :)
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#188 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 04 noiembrie 2004 - 04:19

nu e tuning, e ski hatch
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#189 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 08 noiembrie 2004 - 03:06

l-a scos inginerul german din proiect :)

sint modele cu si modele fara.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#190 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 15 noiembrie 2004 - 02:21

I'm baack :P

Intai problemele .. faza cu lichidul de frana care dispare misterios (adica il umplu si la vreo 2-3 saptamani incepe si-mi clipeste becul in bord ca n-am lichid) persista. Daca stiti vreun service meserias unde sa ma duc cu ea ..

Si intrebari .. mi-am schimbat cauciucurile pe fata .. am pus doua TOYO Proxes T1-S .. sunt de vara si speciale pentru ploaie .. omg .. pot sa zic ca am alta masina acum. Acum ma bate gandul sa le schimb si pe cele de pe spate tot cu TOYO Proxes T1 Plus (T1-S nu au la dimensiunea aia) .. insa cum vine iarna .. ma gandesc serios daca n-ar fi mai bine sa-i pun direct cauciucuri de iarna. Mai mult decat atat .. tinand cont ca tractiunea e spate am nevoie de cauciucuri de iarna la toate patru sau doar pe rotile motoare respectiv doar rotile responsabile cu directia?
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#191 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 15 noiembrie 2004 - 02:34

toate 4, neaparat. gasesti cu 1 milion/buc resapate in italia pe sos, fundeni, la autosoft www.auto-soft.ro
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#192 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 15 noiembrie 2004 - 09:57

Originally posted by jaffar
toate 4, neaparat. gasesti cu 1 milion/buc resapate in italia pe sos, fundeni, la autosoft www.auto-soft.ro


te referi la cele de iarna? astea de acum m-au costat 3.8 mil bucata noi (tot de la autosoft sunt luate) si probabil tot atat (sau ceva mai mult) or sa ma coste si cele de pe spate, deci ma indoiesc ca o sa cumpar noi pentru iarna mai ales ca perioada e scurta. btw .. ce model recomandati pentru iarna?
eu am pe fata 185/55/15 si pe spate 195/65/15. Din pacate dimensiunea de pe fata se gaseste foarte greu.

Dispare in cantitate mare,sau mai putin,ti-am spus la mine a fost problema la ambreiaj,daca ambreiajul e la fel de tare e clar ca franele sunt de vina.Cum a zis si Jaffar trebuie sa te bagi pe sub masina si sa verifici furtunele


Stai ca n-am priceput .. ambreiajul chiar este tare .. uneori ma doare piciorul stang daca merg prea mult prin oras. Ce legatura este intre ambreiaj si frana? M-am bagat si sub masina .. chiar am verificat locul de parcare dupa ce stationam mai mult timp dupa pete de lichid dar nu parea sa existe. Nici pe etriere sau la placutele de frana nu parea sa existe urme de lichid. Pur si simplu umplu borcanul cu lichid si in 2-3 saptamani il gasesc gol.

[Edited on 15-11-2004 by george]
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#193 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 02 decembrie 2004 - 11:01

Hmm .. imi dai de gandit .. mai ales ca de fiecare data cand ma urc in masina covorasul de la sofer este ud fleasca (initial am crezut ca intra apa in masina insa in ultima vreme nu prea a mai plouat si nici acum nu inteleg de ce nu s-a uscat inca).
incerc acum sa fac un test. i-am facut plinul cu lichid de frana si astept acum sa vad cand da ndicatorul semne ca s-a consumat. am deja o saptamana de cand i-am pus lichidul.

[Edited on 2-12-2004 by george]
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#194 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 02 decembrie 2004 - 11:13

nene :)

fa plinul la borcanel, baga-te sub scaun si uita-te la cilindrul master (o sa-l observi, e cel care se impinge direct cu pedala de ambreiaj). daca are scurgeri, le vei observa foarte repede.

lichidul de frina e uleios deci daca covorasul e imbibat cu el e evident..
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#195 Digibrain

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 9 Mesaje:
Inregistrat: 12-septembrie 06
  • Marca:BMW
  • Model:1984
  • Motorizare:1.6

Scris 12 septembrie 2006 - 08:34

Am si eu un ursulet '84 coupe. Probleme: ambreiajul nu mai merge...nu e la fund datorita arcului. Am lasat-o buna in parcare si am gasit-o dimineata cu ambreiaj lipsa. M-am dus la cineva a zis sa-mi iau cilindru. Alta problema: Consum mare, daca puteti sa-mi recomandati pe cineva s-o regleze si nu porneste dimineata...recomandari? Zeceix anticipat... :(
  • 0

#196 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 12 septembrie 2006 - 08:50

schimba cilindrul ala si o sa mearga ambreiajul...
lichid de frana are?

cat de mare e consumul?
  • 0

#197 Digibrain

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 9 Mesaje:
Inregistrat: 12-septembrie 06
  • Marca:BMW
  • Model:1984
  • Motorizare:1.6

Scris 13 septembrie 2006 - 01:00

schimba cilindrul ala si o sa mearga ambreiajul...
lichid de frana are?

cat de mare e consumul?



cilindrul e 140 de lei :P
consumul e de 14% motor 1,6. si nu porneste dimineata. la a 10-a cheie cam asa.. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/256.gif
  • 0

#198 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 13 septembrie 2006 - 02:07

14%? pai a mea consuma atat cand merg civilizat cu ea in oras si are motor de 2.5. Ceva nu e in regula.
Ia cilindrul si schimba-l. Asa a facut si a mea .. i-am pus unul nou si s-a rezolvat.
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#199 florin83

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 284 Mesaje:
Inregistrat: 06-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:E36 325i
  • Motorizare:192CP

Scris 13 septembrie 2006 - 07:40

n-are cum sa fie 140lei! eu l-am schimbat de 2 ori, ultima data acum ~6 luni si a fost pana in 50lei
incearca pe lizeanu, la dijital..

eu ma refer la piesa nr 14
Imagine amplasata

cat despre consum nu stiu ce sa zic.. e clar ca e enorm pt motorul ala..

baby Grinch = George? :D
  • 0

#200 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 13 septembrie 2006 - 03:37

Eu am schimbat si piesa 14 si piesa 1 si m-au costat noi vreo 3.5 mil asta iarna.

baby Grinch = George? :)


dap .. doar nu credeai ca va las singuri ;)
  • 0

Life must be taken one disaster at a time





2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi