BMW E30 ( ursulet ) o investitie buna?
#176
Scris 06 octombrie 2004 - 11:44
Life must be taken one disaster at a time
#177
Scris 13 octombrie 2004 - 09:26
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#178
Scris 14 octombrie 2004 - 12:54
blocul motor este m20, 10.5 litri varianta normala si 12 litri cu aer conditionat. valabil la toate motoarele bazate pe m20, de la inceput si pina in '92-'93 cind s-a trecut la m50.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#179
Scris 16 octombrie 2004 - 02:05
btw .. voi pentru iarna folositi anvelope speciale sau merg si cele de vara?
Life must be taken one disaster at a time
#180
Scris 16 octombrie 2004 - 02:30
pentru iarna, pina iarna trecuta aveam impresia ca e fun sa mergi cu rotile de vara, si ca nu e nici o problema. ramineam blocat, ma chinuiam, suiam oameni pe portbagaj, si ieseam. iarna trecuta m-am speriat de super zapezile de la munte si am luat niste roti de iarna. atunci am inteles cit de prost eram rotile de iarna sint o comoara... fara ele pur si simplu n-ai nici un fel de control asupra masinii (acceleratie, directie, frina). cu ele, m-am suit pe niste pante pe la cota 1400 de am zis ca nu-i adevarat, plus ca directia e directie, frina e frina s.a.m.d. (evident, nu chiar ca vara dar oricum, _ai_ control asupra masinii). mare atentie iarna (si la fel pe ploaie sau orice alt teren cu aderenta scazuta), sa nu pui frine de motor bruste ca te duci invirtindu-te. folosesti exclusiv pedala de frina, si daca n-ai abs il simulezi.
[Edited on 16-10-2004 by jaffar]
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#181
Scris 17 octombrie 2004 - 12:23
multumesc
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#182
Scris 20 octombrie 2004 - 04:57
am totusi dubii legat de 330i din africa de sud, dar sint aproape sigur ca si ala era tot m20. o sa revin cind gasesc informatia exacta.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#183
Scris 21 octombrie 2004 - 04:29
cu debitmetrul nu e bine, daca mergi asa o sa ti se strice _foarte_ repede. pune macar niste nailon cu scoci si izoleaza bine. eu am inca debitmetrul ala intreg, da' nu as da doar capacul de fapt nici nu stiu daca am capac la el... o sa ma uit
[Edited on 21-10-2004 by jaffar]
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#184
Scris 27 octombrie 2004 - 02:16
- daca semnalul de la diferential catre vitezometru vine pe un fir + masa sau pe doua fire
- ce culoare are firul (firele) respectiv ?
- daca trece pe sub difuzorul de la picioarele soferului ?
multumesc
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#185
Scris 29 octombrie 2004 - 09:23
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#186
Scris 02 noiembrie 2004 - 04:53
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#187
Scris 04 noiembrie 2004 - 02:47
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#188
Scris 04 noiembrie 2004 - 04:19
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#189
Scris 08 noiembrie 2004 - 03:06
sint modele cu si modele fara.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#190
Scris 15 noiembrie 2004 - 02:21
Intai problemele .. faza cu lichidul de frana care dispare misterios (adica il umplu si la vreo 2-3 saptamani incepe si-mi clipeste becul in bord ca n-am lichid) persista. Daca stiti vreun service meserias unde sa ma duc cu ea ..
Si intrebari .. mi-am schimbat cauciucurile pe fata .. am pus doua TOYO Proxes T1-S .. sunt de vara si speciale pentru ploaie .. omg .. pot sa zic ca am alta masina acum. Acum ma bate gandul sa le schimb si pe cele de pe spate tot cu TOYO Proxes T1 Plus (T1-S nu au la dimensiunea aia) .. insa cum vine iarna .. ma gandesc serios daca n-ar fi mai bine sa-i pun direct cauciucuri de iarna. Mai mult decat atat .. tinand cont ca tractiunea e spate am nevoie de cauciucuri de iarna la toate patru sau doar pe rotile motoare respectiv doar rotile responsabile cu directia?
Life must be taken one disaster at a time
#191
Scris 15 noiembrie 2004 - 02:34
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#192
Scris 15 noiembrie 2004 - 09:57
Originally posted by jaffar
toate 4, neaparat. gasesti cu 1 milion/buc resapate in italia pe sos, fundeni, la autosoft www.auto-soft.ro
te referi la cele de iarna? astea de acum m-au costat 3.8 mil bucata noi (tot de la autosoft sunt luate) si probabil tot atat (sau ceva mai mult) or sa ma coste si cele de pe spate, deci ma indoiesc ca o sa cumpar noi pentru iarna mai ales ca perioada e scurta. btw .. ce model recomandati pentru iarna?
eu am pe fata 185/55/15 si pe spate 195/65/15. Din pacate dimensiunea de pe fata se gaseste foarte greu.
Dispare in cantitate mare,sau mai putin,ti-am spus la mine a fost problema la ambreiaj,daca ambreiajul e la fel de tare e clar ca franele sunt de vina.Cum a zis si Jaffar trebuie sa te bagi pe sub masina si sa verifici furtunele
Stai ca n-am priceput .. ambreiajul chiar este tare .. uneori ma doare piciorul stang daca merg prea mult prin oras. Ce legatura este intre ambreiaj si frana? M-am bagat si sub masina .. chiar am verificat locul de parcare dupa ce stationam mai mult timp dupa pete de lichid dar nu parea sa existe. Nici pe etriere sau la placutele de frana nu parea sa existe urme de lichid. Pur si simplu umplu borcanul cu lichid si in 2-3 saptamani il gasesc gol.
[Edited on 15-11-2004 by george]
Life must be taken one disaster at a time
#193
Scris 02 decembrie 2004 - 11:01
incerc acum sa fac un test. i-am facut plinul cu lichid de frana si astept acum sa vad cand da ndicatorul semne ca s-a consumat. am deja o saptamana de cand i-am pus lichidul.
[Edited on 2-12-2004 by george]
Life must be taken one disaster at a time
#194
Scris 02 decembrie 2004 - 11:13
fa plinul la borcanel, baga-te sub scaun si uita-te la cilindrul master (o sa-l observi, e cel care se impinge direct cu pedala de ambreiaj). daca are scurgeri, le vei observa foarte repede.
lichidul de frina e uleios deci daca covorasul e imbibat cu el e evident..
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#195
Scris 12 septembrie 2006 - 08:34
#196
Scris 12 septembrie 2006 - 08:50
lichid de frana are?
cat de mare e consumul?
#197
Scris 13 septembrie 2006 - 01:00
schimba cilindrul ala si o sa mearga ambreiajul...
lichid de frana are?
cat de mare e consumul?
cilindrul e 140 de lei
consumul e de 14% motor 1,6. si nu porneste dimineata. la a 10-a cheie cam asa.. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/256.gif
#198
Scris 13 septembrie 2006 - 02:07
Ia cilindrul si schimba-l. Asa a facut si a mea .. i-am pus unul nou si s-a rezolvat.
Life must be taken one disaster at a time
#199
Scris 13 septembrie 2006 - 07:40
incearca pe lizeanu, la dijital..
eu ma refer la piesa nr 14
cat despre consum nu stiu ce sa zic.. e clar ca e enorm pt motorul ala..
baby Grinch = George?
#200
Scris 13 septembrie 2006 - 03:37
baby Grinch = George?
dap .. doar nu credeai ca va las singuri
Life must be taken one disaster at a time
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi