Salt la continut


Fotografie
- - - - -

BMW E30 ( ursulet ) o investitie buna?


  • Please log in to reply
240 replies to this topic

#51 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 03 octombrie 2003 - 09:16

are, dar ti-am mai zis ca nu la otopeni ci in alta parte :)
E30 nu are OBD, cel putin pina in 88 sigur nu. cred ca nici dupa... poate doar m3 sau alea cu is.

daca pui un computer (presupun ca la ala te referi) de alta generatie decit al tau, ai toate sansele sa nu se intimple nimic. adica sa nu porneasca :) nu stiu ce e aia "motronic II"... eu am auzit de motronic 1.1 si 1.3 pe e30, si motronic 2.0 pe m3.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#52 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 03 octombrie 2003 - 10:18

E o mare RUSINE pt "marele" dealer A.B. ca nu are o mufa pe care o au toate service-urile la coltul strazii....


cu parere de rau.. trebuie sa-ti spun ca gresesti.
asa zisele serviceuri de garaj de coltz de strada au un softulica foarte simplu si doua fire care se conecteaza prin portul serial... si citesc citeva coduri din computer, dar nimic mai mult.

computerul de diagnostic iti ofera mult mai multe informatii decit improvizatia asta (improvizatie care e si ea extrem de utila in multe cazuri). n-am reusit sa inteleg de ce bavaria spune ca n-are, probabil prefera sa lucreze cit mai putin cu masini vechi. aparatul exista si se afla la serviceul bavaria din filaret.

oricum atitudinea automobile bavaria e extrem de deficitara fata de clienti sau potentiali clienti, in multe privinte. si fara sa ma duc acolo n-am prea reusit sa aflu preturi de piese... nu au raspuns in viata lor la un email.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#53 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 04 octombrie 2003 - 09:58

Originally posted by dixy2k
in ce conditii (grele?) se poate monta un motor de m3 (deci cel de 4 cil 2.3L) pe un 318?


in primul rind iti trebuie si cutia, ca nu se potriveste.
in al doilea rind, transmisia normala de 318 (ca si suspensiile si frinele) sint o gluma pentru motorul pe care vrei sa-l pui.
in al treilea rind, caroseria nu o sa reziste daca o sa-i dai grav. stiu pe cineva caruia i s-a indoit plafonul :)

daca te pricepi sa-i faci si ceva ranforsari la caroserie si te risti sa mergi cu frinele de 318... merita incercat.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#54 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 28 octombrie 2003 - 07:32

eu zic ca e tzapa. tot ce spui suna a masina "pregatita" putin pentru vinzare (o tinichigerie de mintuiala, un motor reparat la misto cu piese vechi - si eu am patit la fel) si o masina care dupa citeva luni te va lasa in drum. nu uita, vorbim de o masina de 20 si ceva de ani... in mod cert nu mai e o investitie. parerea mea. sigur, depinde si in ce bani o iei, cit de "pe bune" sint actele, cit iti permiti sa mai bagi in ea sau cit vrei sa o tii. aveam niste prieteni care isi luau in fiecare vara un vw broasca cu 2-300 $ din afara, mergeau cu numere d-alea de vama 3 luni si apoi o aruncau.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#55 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 29 octombrie 2003 - 10:36

parerea mea: uita-l
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#56 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 30 octombrie 2003 - 12:48

nu ca ce scrii tu si-ar avea locul in threadul asta, dar totusi care era problema de era asa ieftina ?

cum merge directia pe 4 roti la viteza ?
presupun ca spatele se blocheaza intr-o pozitie si il activezi doar cind vrei, nu ? fiind mult mai multe elemente in miscare, cit de des schimbi piese fata de una normala ?
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#57 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 31 octombrie 2003 - 12:08

trebuie sa recunosc ca seria 5 rechin nu are foarte mult stil, in special la exterior.

de citi bani dispui pentru cei 6 cilindri si stil ? ;)
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#58 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 31 octombrie 2003 - 03:21

la 2000-2500 o sa-ti gasesti un 6 cilindri destul de uzat (ma refer la seria 3 e30 sau seria 5 e34).

pe un rechin seria 5 n-as da mai mult de 1500-2000, fie el in stare perfecta. in germania gasisem cu 2000 marci un seria 5 M-power perfect, si la ala chiar ca nu mi-ar mai fi pasat de imaginea exterioara http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/014.gif

mai poti sa gasesti rechin seria 3 la 1000 sau chiar mai putin, tot in 6 cilindrio, dar si alea sint rupte rau.

depinde cit mai esti dispus sa investesti pe urma pe luna, si cit te pricepi sa-ti mai rezolvi singur.

confortul interior e exceptional, pacat ca erau asa urite afara.

daca nu-ti ajung banii, poti sa te orientezi spre 5 cilindri, la mercedesurile alea vechi. confortul e si acolo la inaltime, si preturile mai mici. masinile mai rupte, evident.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#59 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 04 noiembrie 2003 - 10:15

depinde de oras si de stil. eu am scos in vara 9.5 in constanta, iar in bucuresti 10. un 325 consuma si mai putin. nu, nu conduc batrineste ;)

in bucuresti e cu totul altceva, daca mergi mereu cu viteza I din cauza idiotilor de la drumuri, poti sa scoti si 20%.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#60 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 04 noiembrie 2003 - 02:00

ramin la parerea mea. 1977 e foarte vechi deci garantat o sa ai probleme cu tablaria. motorul 1.8 carburatie n-o sa-ti dea mare sportivitate in schimb o sa te rupa la consum, in special in oras.

turometrul e usor de reparat. ii poti eventual pune un motor cu injectie dar e destul de complicat, iti trebuie toata instalatia electrica, bordul, cutia (deci sudezi cardanul, ne intoarcem la inceput ;) )
mai bine nu.

da, eu am motor cu injectie, din '87.

[Edited on 4-11-2003 by jaffar]
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#61 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 04 noiembrie 2003 - 02:04

Si-i mai trebuiesc facute franele, ca trage dreapta foarte tare la franare, iti ia volanul din mana. Sa fie placutele, sau vreo conducta infundata?


cind frinezi se aude zgomot din vreo parte, asha de metal frecat pe metal ? daca da, sint placutele. daca nu, pot fi multe. conductele de obicei nu se infunda, dar pot fi pistonasele, capul de bara, pivotii, amortizorul, etc etc.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#62 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 04 noiembrie 2003 - 03:53

arata bine pentru virsta ei, dar e urita RAU ca design interior/exterior. daca n-o vad de aproape nu pot sa ma pronunt legat de "vopseaua originala".

daca a fost troncanita pe la tzara e normal sa fie ambreiajul dus. nu stiu daca mai gasesti piese special pentru modelul ala dar e posibil sa mearga de la altele.

cit despre frine/directie, tre sa o pui pe un elevator si sa te uiti pe sub, asa e prea empiric.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#63 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 14 noiembrie 2003 - 09:39

tot nu te lasi de vechituri ? :D
- verifica de 15 ori seriile de caroserie si motor
- mergi la RAR si afla istoria masinii, daca are vreo carte de identitate duplicata, e posibil sa fi avut inca 30 proprietari
- verifica de 15 ori caroseria pe sub, ia un ciocan si bate peste tot unde ar putea fi rugina (lonjeroane, pe linga punctele de prindere ale puntilor, basculelor, etc)
- relantiul e prea mic, ar trebui sa fie pe la 740 din cite retin
- 525i din 1982 ? injectie electronica ? k-jetronic ? l-jetronic ?
- tachetii nu e "normal" sa se auda, se pot regla foarte bine sa nu se auda deloc deci clar sint niste probleme acolo
- consumul 12-13 in oras la un 525 din 82 da-mi voie sa nu-l cred nici daca-mi dai bani :D

daca totusi iti place masina si te hotarasti, ai mare grija ce faci cu actele, sa nu te trezesti cu vreun dosarel penal dupa aia, mai ales daca el ti le "rezolva" pe 250$
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#64 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 14 noiembrie 2003 - 05:29

da-ne poze... sau mai bine adu-o sa o vedem :D la cit costa merita sa o iei ca "project car"... probabil o sa devii in curind expert in bmw-uri, ca si mine dupa 3 ani de vechituri :D
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#65 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 17 noiembrie 2003 - 04:26

ma repet: ai mare grija cu actele, sa nu te trezesti cu vrenu dosarel penal dupa aia. mai ales daca omul se agita cind ii ceri sa fie totul in regula...

eu stau la obor, n-ajung prea curind la valea oltului :(
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#66 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 17 noiembrie 2003 - 06:49

pai motivul e unul singur, circulatia cu o masina cu actele sau seriile "mesterite". de aia zic, verifica de 5000 ori cu atentie. e foarte bine sa mergi la rar si sa te inarmezi cu multa rabdare, sa-i rogi pe aia (cu ceva spaga eventual) sa verifice foarte atent seriile de sasiu si motor).

ai grija si cum e cu legislatia, daca fundatia lui poate sa-ti vinda masina. cel mai bine ar fi sa o ai trecuta pe numele tau, nu sa alergi dupa el de cite ori ai nevoie de vreo hirtie.

eu iti urez succes si astept sa ne vedem in oras :(
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#67 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 18 noiembrie 2003 - 02:16

:(

inca o data: fugi cit mai departe de aranjamente din astea. sau pune-l sa "rezolve" el la rar INAINTE sa ii cumperi masina. te poti trezi cu o masina si fara posibilitatea de a circula, sau cu posibilitatea de a da spagi maricele pentru schimbarea seriei de motor in acte. zic asta pentru ca, legal vorbind, daca motorul nu e _exact_ aceeasi generatie si model, trebuie sa-i faci omologare separata, adica noxe si multe alte treburi, pe care sint sigur ca nu le va trece niciodata motorul ala. in plus vei plati mai mult, iar daca nu treci testele si ei te au in vizor ca circuli cu alta serie, iar probleme.

sau, daca ai curaj sau relatii sa poti circula fara grija cu serii schimbate, da-i bataie. si eu am schimbat o data un motor si am mers un an cu el, fara sa fac nici un fel de act. a mers, dar am avut noroc. motorul era complet diferit de ce trebuia sa fie pe masina aia :D
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#68 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 19 noiembrie 2003 - 11:34

felicitari si sa se ridice la inaltimea asteptarilor !

cind o vedem, cind o testam ?

cu injectoarele nu te grabi sa dai milioane pe ultrasunete, baga niste 2+2 in juma de rezervor si fa citeva ture. si schimba filtrul de benzina. si cel mai important, mergi si schimba cureaua. nu miine, azi !
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#69 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 19 noiembrie 2003 - 04:45

te duci la orice benzinarie si cauti solutie 2+2 pentru curatarea injectoarelor. daca nu se intimpla nimic, abia dupa aia te gindesti la ultrasunete si alte metode.

pentru curea, la orice magazin de piese. de exemplu auto karma in bd. lacul tei. costa intre 700 si 2000k lei. intreaba-i pe baietii de acolo, or sa-ti recomande ei ceva bun.
schimb-o urgent, ca nu stii cind a schimbat-o nenea ala, mai ales ca mergi cu 60 la ora in viteza I (tind sa cred ca vitezometrul e totusi putin dereglat sau rotile sint alta marime decit cele pe care a fost calibrat sau nu mai are limitator sau sau sau sau).

filtru la fel, la orice magazin. costa cam 400k lei.

pentru suspensia spate, tre sa te uiti daca arcurile au aceeasi lungime si aceleasi caracteristici elastice (te sui cu curu pe portbagaj pe fiecare parte si vezi daca se lasa la fel) si pe urma verifici flansa de amortizor si ce mai gasesti pe acolo :D

pentru inchiderea care merge cind vrea ea... clar un fir desprins. toti inginerii care monteaza alarme si inchideri taie firele, le bobineaza unul pe altul si le trag scoci. cea mai mare prostie, trebuiesc LIPITE cu fludor si isolzte cum trebuie. in cel mai rau caz montat papuci si aia prinsi calumea... dar nu fire rasucite. verifica toate firele de la inchidere pe rind si cu muuuulta rabdare.

pentru lumina din interior... verifica intii daca ai becuri :D dupa care palpatorii de la usi. e posibil cineva sa-i fi deconectat ca sa-l foloseasca la alarma (alta practica romaneasca).

pentru ploaia din portbagaj... problemele obisnuite sint 1. chederul de la portbagaj 2. garniturile de la stopuri. de asemenea, poate sa "ploua" pe linga chederul de la luneta, dar e mult mai greu de identificat. poti sa te bagi in portbagaj cu o lanterna si sa pui pe cineva cu furtunul, ca sa vezi exact pe unde curge.

despre garaj, habar n-am

despre tinut in urma mea, nici asta nu prea cred, eu nu merg foarte tare din diverse motive. am inca un cauciuc prost pe fatza care cam bate, mai am niste flanse de amortizor de schimbat, bucse de punte, etc, plus ca am un cilindru care nu tine compresie si mi-e sa nu sara de tot ceva din el. plus ca tin la viata mea si a celor din masina, si tin si la masina ;)

sper sa-ti fie de folos si te asteptam cu berea (stii ca daca n-o uzi se strica, nu ?) http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/beerchug.gif

[Edited on 19-11-2003 by jaffar]
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#70 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 19 noiembrie 2003 - 05:56

daca ai becuri, verifica firele si palpatorul ;)

pentru inchidere, daca e d-aia chinezeasca cu angrenaje de plastic... ata ete.

cit despre curu pe portbagaj, nu tre sa "simti" tu nimic, tre sa masori exact citi cm se lasa masina pe fiecare parte. ia un batz si fa semne pe el intr-un punct pe care il poti alege identic pe ambele parti (arcul aripii, bara, etc)

205/60/15 au circumferinta cu 0.25% mai MICA decit cele originale, 195/70/14. diferenta ar trebui sa fie neglijabila, dar vitezometrele sint intotdeauna reglate din fabrica in mod "optimist" (indica mai mult decit viteza reala). cel mai sigur test il faci cu cronometrul, pe autostrada, intre doua borne kilometrice. preferabil sa fie soseaua libera, ca sa poti avea viteza constanta. vezi ca unele vitezometre nu sint liniare, deci e bine sa faci mai multe masuratori (60, 100, 120, etc).
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#71 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 20 noiembrie 2003 - 12:44

pentru bujii am gasit ceva BOSCH WR9LS pentru bmw e28 525i/1982.

tre sa verifici debitmetrul, ICV (idle control valve), si multe alte treburi. fa o poza cu motorul si pune-o aici. de fapt fa multe poze cu tot ce se poate ;)
nu cred ca e de la baterie sau de la bujii, daca zici ca la cald merge bine iar motorul totusi se invirte inainte sa porneasca.

resurse pe internet:

http://www.bimmer.info/wwwboard/e28
http://bimmer.roadfl...bmw/forums/e28/
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#72 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 20 noiembrie 2003 - 12:59

NGK. cauta echivalentul pentru BOSCH WR9LS. intr-adevar se zice ca NGK sint mai bune. nu te arunca dupa cum zice unul si altul la garajul de coltz de strada la bosch platinum +4 sau alte prostii, ca nu merg bine. pune ce a zis fabricantul.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#73 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 20 noiembrie 2003 - 03:06

Bosch WR9LS este echivalent cu NGK ZGR5A (de fapt invers). Astea merg si la mine, si le au la karma (sau ti le aduc). sa-mi zici si mie cit costa ca si eu tre sa imi iau ;)

pune exact modelul recomandat de bmw.
oricum, eu n-am gasit o bujie numita "zgr5agp" la ngk. uite aici tabela cu echivalente:

http://www.spark-plu...schw5a-y6dc.htm
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#74 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 20 noiembrie 2003 - 03:58

eu am acum bosch platinum +4 (au fost cam 200 mii bucata) si nu simt nici o diferenta fata de bosch super plus alea verzi cele mai nashpa.

vad ca la ngk pe site acolo scrie de regular class ZGR5A si super class ZGR5A GP (Platinum). habar n-am care e treaba cu super class, da' eu as merge cu regular. poate pui tu GP intii si-mi zici care-i treaba ;)

din poze, vad ca cele GP au electrodul mult mai subtzire si cica acoperit cu ceva platina. nu stiu daca/cum ajuta asta pe motorul despre care vorbim acum si mai ales la benzina noastra. o sa incerc un email la ngk sa vad daca imi explica cineva.
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!

#75 jaffar

    member

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.922 Mesaje:
Inregistrat: 02-iulie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:Z4 2.5si + R1200GS
  • Motorizare:218 HP + 110HP

Scris 25 noiembrie 2003 - 11:00

daca e 525i adica motor m20b25, e distributie cu curea. cureaua insa nu se vede, e sub niste capace :(

curelele alea mici si ieftine sint pentru alternator si pentru (cine are) servodirectie si aer conditionat. probabil fulia aia nefolosita a fost pentru asa ceva. servodirectia iti merge ? poate a fost deconectata...

e normal sa moara motorul daca misti cu minutza acul de la AFM, pentru ca il pacalesti sa creada ca primeste prea mult/prea putin aer si atunci face amestecul aiurea.

schimba cureaua de distributie mai repede, sau macar desfa capacele si inspecteaz-o :(
  • 0
Bleib am Leben. Geh vom Gas.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi