BMW E30 ( ursulet ) o investitie buna?
#101
Scris 11 martie 2004 - 03:49
ar mai putea fi si bucsele de punte daca zici ca e zmucitura..
si eu stau tot pe acolo, vorbim (u2u?)
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#102
Scris 11 martie 2004 - 06:09
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#103
Scris 14 martie 2004 - 10:42
http://www.urban.ro/...mw/IMG_0303.jpg
http://www.urban.ro/...mw/IMG_0304.jpg
http://www.urban.ro/...mw/IMG_0305.jpg
http://www.urban.ro/...mw/IMG_0306.jpg
http://www.urban.ro/...mw/IMG_0307.jpg
http://www.urban.ro/...mw/IMG_0308.jpg
http://www.urban.ro/...mw/IMG_0309.jpg
http://www.urban.ro/...mw/IMG_0310.jpg
http://www.urban.ro/...mw/IMG_0311.jpg
http://www.urban.ro/...mw/IMG_0312.jpg
http://www.urban.ro/...mw/IMG_0313.jpg
http://www.urban.ro/...mw/IMG_0314.jpg
* Un Citroen Xsara a tinut mortis sa se dea mare si s-a ales cu aripa fata stanga strambata si roata din dreapta fata facuta varza (inclusiv janta)
[Edited on 14-3-2004 by george]
Life must be taken one disaster at a time
#104
Scris 14 martie 2004 - 10:55
Eu eram la vreo 50 de metri de locul unde s-a intamplat minunea si intr-o prima faza chiar nu am priceput prea bine ce s-a intamplat ..
Life must be taken one disaster at a time
#105
Scris 15 martie 2004 - 10:39
Pe mine ma intereseaza 324D cu cutie automata caci lucrurile se mai schimba la consum si am inteles ca daca cutia se strica sa dus si masina deoarece alta automata nu prea gasesc si nici mecanici care sa o treaca pe cutie manuala
P.S acolo nu scrie nimic de CP sau de cuplu daca stii ceva despre acest model cu cutie automata ti-as multumi daca mi-ai spune si mie http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/beerchug.gif
la cutia automata ai consum mai mare decit la cea manuala. trecerea pe cutie manuala e simpla, dar cel mai mult te va costa sistemul de ambreiaj.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#106
Scris 15 martie 2004 - 10:42
Pai cred ca cel mai bine ar fi sa zica jaffar ca era pe locul mortului si a avut cea mai buna perspectiva
Eu eram la vreo 50 de metri de locul unde s-a intamplat minunea si intr-o prima faza chiar nu am priceput prea bine ce s-a intamplat ..
pe scurt
noi mergeam cu ~ 100 (deh, masina era in teste, lol) si un xsara "de cartier" (niste baietzasi cu doua subwoofere in portbagaj) s-a gindit sa se ia dupa noi. la intrarea in rond la alba iulia xsara si-a dat seama ca are frine mult mai slabe decit e30, si s-a dus pe banda I, noi fiind pe II. din pacate soferul din e30 nu s-a mai uitat in oglinda si a taiat curba. xsara a fost strins intre e30 si bordura.
rezultate:
- aripa dreapta spate si janta julita la e30
- aripa stinga fata, bara, farul la xsara; roata dreapta fata rupta in bordura (cauciuc explodat si janta zgiriata adinc).
noroc ca nimeni nu s-a batut, si ca pietonii care vroiau sa traverseze se speriasera deja de zgomotul de la e30 si se retrasesera pe trotuar... ca putea fi mai rau
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#107
Scris 15 martie 2004 - 06:29
suta cred ca o ia cam in 15-20 asa
la cutii automate nu ma pricep, sorry.
numerele albastre sint probabil un alt fel de numere pentru jmecheri (diplomati, cetateti straini etc)
kilometrii sint de obicei cu 2-3 sute de mii mai multi decit cei indicati pe bord, la masinile care se vind la noi.
datele parca le-am vazut si mai sus:
Displacement 2443 cm3
Number of Cylinders 6
Max Power 86 bhp (63 kW) 4600 rpm
Max Torque 152Nm(112 1b.ft) 2500 rpm
Compression Ratio 22.0:1
Firing Order 1 - 5 - 3 - 6 - 2 - 4
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#108
Scris 17 martie 2004 - 12:44
de turat, o turezi cit te lasa cutia
consumul e mai mare pentru ca sint pierderi mai mari decit la cutia normala, si sint mai putine viteze deci per total mergi mai turat.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#109
Scris 17 martie 2004 - 02:40
fiind diesel, da, ai sanse mai mari sa nu fi fost chinuita, dar nu se stie niciodata.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#110
Scris 18 martie 2004 - 12:10
pai eu credeam ca a da in ea ca nebunul inseamna sa o turezi in viteza mai mica adica turata rau de tot dar nu inteleg ce se poate intampla daca ea are cutie automata si si calci mai rau acceleratia nu pt asta este facuta masina sa aiba sa fuga atunci cand o calci ce se poate intampla pai ar trebui sa zica producatorul fratilor nu mai mergeti cu viteza mai mare decat 120 ca o alergati masina si re strica !!Atunci dece mai are pe bord 240Km/h sa merg cu 50Km/h Care mai este avantajul cutiei automate ,Eu credeam ca masina poate sa mearga foarte bine cu 150-160 Km/h iar vitezele se schimba atunci cand este nevoie (au stiut inginerii aia de la Bmw ce au facut)si nimic nu se poate intampla cu masina nu este nici "chinuita" si nici forjata ! DAR nu prea mai stiu ce sa cred ...
te rog mult explica-mi si mie te rog ce inseamna alergata si dat in ea ca nebunul( sa nu crezi ca ador viteza ,mai ales in oras unde pui in pericol prea multe vieti dar totusi cand pleci la o mare mai merge sa o calci si sa te mandresti cu ceea ce poate masinutza ta !apropos eu am mers cu maximum 140 o singura data in viata mea iar in oras nu am depasit 80 )
astept niste raspunsuri de la tine (oricum masinutza nu cred ca este alergata pt ca este a unui profesor de la facultate deci ...nu o fi si ala marele vitezoman)
N-as cumpara un ursuletz de la o persoana pana-n 30 de ani nici mort !!sunt sanse mici (dar sunt )sa prinzi unul ne rupt in doua ce am vazut prin bucuresti mie imi era mila de masinutzele alea cat erau de muncite !!!
Apropos acel ursuletz este inmatriculat daca are nr albastre ???ca de leasing???
Aspe,
te rog eu mult, scrie niste fraze mai inteligibile, si incearca sa folosesti puncte sau virgule... ca nu inteleg nimic
prin "masina alergata rupta in doua" la noi inteleg o masina careia nu i s-a facut revizia la timp si s-a mes cu ea constant in regim sportiv. daca respecti specificatiile si schimbi la timp consumabilele (ulei, filtre, segmenti, cuzineti, curele, pompe, etc etc etc) masina dureaza la infinit. nemtii recomanda schimbarea segmentilor si a cuzinetilor la maxim 150 mii km. la noi se merge 4-500 cu ele, apoi se vind cu kilometrajul dat inapoi, eventual cu ceva solutie cu teflon in ulei sau foitze de indigo pe cuzineti, ca sa para in stare perfecta in ziua de vinzare.
motoarele respective merg fara probleme chiar si daca mergi toata ziua la 6000 ture (sau 4000 sau cit o avea dieselul), dar in conditiile in care faci si reviziile si reparatiile la timp. alt exemplu, un schimb de ulei se face normal la 5-6000 km la benzina, dar numai daca mergi decent (3-4000 ture). daca mergi cu 6000, ledurile pentru intervalul de revizie se sting mult mai repede, si poti schimba uleiul si la 500 km daca i-ai facut cu viteza 2 la rosu. ceea ce ma indoiesc ca a facut cineva vreodata la noi, mai ales ca bateriile de la panelul respectiv nu sint functionale si nu si le-a schimbat nimeni.
numerele de leasing nu-s albastre ci negre... iar numerele albastre din cite stiu eu sint doar la corpul diplomatic (CD si TC). ce zice numarul ala mai precis, in afare de culoare ?
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#111
Scris 25 martie 2004 - 03:48
zgomotul poate sa fie de la pompa de apa, de la viscocuplu, de la intinzatorul de curea, de la rulmentii de la alternator... si din o mie de alte locuri. nu poti sa-l localizezi mai precis ?
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#112
Scris 05 aprilie 2004 - 09:27
Originally posted by Aspe
jaffar te rog da-mi si mie ceva detalii despre BMW 323 E21 "bot de rechin " pt ca am inteles ca ai fi avut !!
Spune-mi si mie parerea ta despre el,daca mai gasesc piese pt el ,ce consum are cati CP si daca se poate numi o masina sportiva.
merci anticipat
http://neogen.ro/ind...at=15&ida=83368
pai sa citim putin anuntul:
bmw 323 e21, motor 1.8i. deja am un singur sfat: fugi cit poti de repede, si uita-l. inginerii romanesti... cu poze de pe siteuri straine.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#113
Scris 06 aprilie 2004 - 08:58
The 320 had double headlights and 109 HP. The 316 had 90 HP and the 318 98 HP.
At the end of 1975 a 320i came available. This model had mechanical fuel injection.
In 1977 the 320 and 320i where replaced by a new 320 with a six cylinder engine.
Also new was a 323i six cylinder with 143 HP. In 1977 Baur introduced their new convertible based on the 3 series.
In 1979 the 3 series received a small face lift. The chrome mirrors where replaced by black plastic ones and all models received a new dashboard. All six cylinders received a digital clock in the rev counter. In 1980 the 318i replaced the 318. It now had fuel injection and 105 HP. The 316 received the 318 engine wich now had 90 HP. In 1981 the 315 was introduced.
This model had no chrome round the windows and only had 75 HP. At the end of 1982 a new E30 3 series was introduced. This new model came available in 1983. This was also the last year for most of the E21 3 series, only the 315 was available until 1984.
(citat din www.bmwinfo.com, pe care insa incep sa nu mai pun foarte mare baza deocarece eu am condus un 323 fara i, cu carburator)
poze: http://www.bmwinfo.com/23150.html
specificatii:
Model: Engine: Power: Topspeed: Year:
315 M10 4 cylinder 75 HP 155 km/h 1981-1984
316 M10 4 cylinder 90 HP 160 km/h 1975-1983
318 M10 4 cylinder 98 HP 170 km/h 1975-1980
318i M10 4 cylinder 105 HP 171 km/h 1980-1983
320 M10 4 cylinder 109 HP 175 km/h 1975-1977
320i M10 4 cylinder 125 HP 180 km/h 1975-1977
320 M20 6 cylinder 122 HP 181 km/h 1977-1983
323i M20 6 cylinder 143 HP 200 km/h 1977-1983
dupa cum spuneam, experienta mea se reduce la un 323 cu carburator (solex) si cutie in 4 trepte. pe scurt, o bestie, am umilit multi jmecherasi de bucuresti cu ea, care rideau "uite ba si asta cu cazanul" (da, arata infect, dar a fost prima mea masina, cumparata cu banii mei asa ca am iubit-o )
probleme ? prea usoara la spate, iarna ramii usor inzapezit (in special daca mergi cu roti de vara, ca mine la vremea aia), si consuma enorm. pe masura satisfactiilor, la 140 o calcai si te lipea in scaun.
tabla foarte veche, a necesitat la mine reparatie capitala pe sub (mi-a sarit o bascula din caroserie), ceea ce e normal la 20+ ani.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#114
Scris 06 aprilie 2004 - 02:46
nu a existat nici un 325 fara i.
masina din poza e frumoasa rau. si scumpa, pentru germania. de asemenea n-ai ce face cu ea in romania, nu o poti inmatricula.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#115
Scris 06 aprilie 2004 - 03:07
despre servodirectie... nu stiu daca au avut toate, in special inainte de '86. ar trebui sa aiba, pentru ca un cabrio e mult mai greu decit un sedan/break, si oricum cabrio e un model mai "de lux" deci probabil are piele, aer, totul electric, etc. mai putin soft topul, care n-a fost niciodata electric
diferente intre < 1987 si > 1987 sint:
- barele fata/spate modificate (plastic cu intaritura pe sub in loc de crom)
- stopuri spate mai mari > 1987
- pasajele rotilor spate un pic mai coborite > 1987
- semnalizari laterale pe aripile fata > 1987
cam atit imi amintesc motoarele oricum sint la fel.
problema cu masina respectiva e ca e din 1986, primul an de fabricatie a primului model cabrio bmw. asa ca mare grija la analiza ei. succese !
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#116
Scris 09 aprilie 2004 - 03:44
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#117
Scris 14 aprilie 2004 - 09:33
da' cu motorul oprit poti misca elicea ? e posibil sa fie sudata viscocupla... e reparatia preferata a romanului, avind in vedere ca una noua costa ~ 6 milioane.
furtunul de retur de la radiator tre sa fie un pic mai "putin cald" decit celalalt, dar oricum trebuie sa friga. daca nu ti-ar merge termostatul, ti-ar sari temperatura de la mijloc imediat.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#118
Scris 14 aprilie 2004 - 11:04
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#119
Scris 14 aprilie 2004 - 01:53
daca la relanti nu-l poti opri cu ziarul sau cu mina, inseamna ca e inca foarte bun. al meu il opresc lejer cu mina, dar totusi raceste suficient.
scazutul temperaturii in testul tau cred ca are legatura cu deschiderea termostatului si nu cu elicea. la 3000 ture pe loc, ventilatorul ala oricum nu te ajuta prea mult.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#120
Scris 19 aprilie 2004 - 09:02
Originally posted by alex230ro
NOI VERIFICARI SE PARE CA VASCOCUPLA E OK;APA DIN VASUL DE EXPANSIUNE TRBUIE SA FIE FIERBINTE?NU DE ALTCEVA DAR TARE CRED CA AM GARNITURA DE CHIULASA DUSA:cry:;STIE CINEVA ALTE SIMPTOME IN CAZUL UNEI GARNITURI ARSE?APA DIN VAS NU FIERBE DAR E DESTUL DE FIERBINTE,DIN CE VAD SISTEMUL E DIFERIT FATA DE CEL DE PE DACIE.
pai... apa din circuitul de racire are ~ 90 grade, deci e normal sa fie "fierbinte".
daca garnitura de chiulasa e impuscata, in functie de locul in care s-a dus poti sa ai:
- apa in ulei (cind scoti busonul de ulei vezi spume)
- ulei in apa (il vezi imediat cind scoti capacul de la vasul de expansiune)
- scurgeri pe linga chiulasa, ca aici:
de fapt de ce esti asa stresat, ca tot n-am inteles ? motorul de bmw in general si m20 in special fierbe foarte repede dupa ce s-a dus garnitura de chiulasa, asa ca ti-ai da seama urgent daca ar fi asa ceva.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#121
Scris 03 mai 2004 - 11:06
motorul ala saracul nu are _cum_ sa nu se incalzeasca mai tare daca faci o ora de la romana la universitate... nu uita ca nu vorbim de cazul cind ai alte ventilatoare electrice care pornesc la anumite temperaturi. daca mergi doar cu viteza I cite 2-3m, se ridica si mai mult de 1 mm.
iar despre viscocuplaj nou, chiar sint curios: exista cineva care sa fi dat 6-8 milioane pe unu ? ca la 15+ ani, _toate_ sint obosite.
oricum ai uitat sa dai quote asha ca habar nu avem la ce anume te referi ca as fi zis eu prostii. probabil te referi la discutia despre ursuletii care se gasesc la noi, shi anume cei cu viscocuplele obosite deja. am impresia ca te-ai luat de mine asha ca sa nu te plictisesti...
p.s. "nu stii" se scrie cu 2 de i
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#122
Scris 06 mai 2004 - 04:59
ma intereseaza experiente, nu presupuneri ca d-astea am si eu o tona
a, si nu-mi plac trapele alea de 3 lei din sticla, vreau sa fie stock.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#123
Scris 10 mai 2004 - 10:10
Originally posted by GTRazvan
Am eu un prieten care a incercat asta la un mercedes shi si-a blestemat zilele shi tot nu a reushit sa o faca.(era electrica)
eu am inecrcat sa repar una electrica shi dipa vreo 12 ore am renuntat
sa nu te gandeshti sa montezi una electrica
una manuala nu am auzit dar sigur e mult mai ushor mecanismul
o sa intreb nishte prieteni poate shtiu ei ceva
O zi buna!!
nu stiu de mercedes, dar la bmw trapa electrica si cea mecanica sint absolut identice, exceptie facind motorasul care vine in locul manivelei. in rest, toata mecanica e identica pina la ultimul surub si bucatica de cablu.
intre timp mai multi mi-au zis ca e "mission impossible"
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#124
Scris 27 mai 2004 - 08:51
- nu, nu-l strici, dar iti bati joc de el
- da, cam cu 10%
- consumul va fi acelasi ca la benzina, poate chiar un pic mai mare, doar ca gazul e mai ieftin
- consumul din carte e ~ 10.5 % la 320 si un pic mai mic la 323 (da...). consumul meu in bucuresti la 320 este de fix 15
si de fapt de ce anume vrei sa-ti iei bmw, daca nu iti convine consumul ? mai bine iei o dacie pentru rupt in oras... parerea mea
motor cu acte costa ~ 200 EUR. cutia si montajul... n-am idee. la montaj pot aparea probleme mari, daca motorul pe care-l iei nu e exact de acelasi fel cu al tau, in sensul ca s-ar putea sa ai nevoie sa faci modificari majore la instalatia electrica. de obicei se muta cu tot cu instalatia (toata !) de pe masina sursa, sau se cauta motor exact acelasi model.
motor "bun" nu gasesti, oricum vei baga bani in el intr-un timp destul de scurt. in special daca iei un motor care a stat printr-o curte, or sa-ti explice ca e impecabil si are 90 mii km si alte prostii.
un motor _bun_ si cu acte (adus din germania de firme care stiu ce fac) si garantie te costa ~ 1200 EUR.
un motor ca si nou, reparat oficial de bmw cu piese de origine si cu garantie, te costa fix 3650 EUR + manopera de montare, obligatoriu la ei in service.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#125
Scris 27 mai 2004 - 01:50
ai putea sa iei si o instalatie de pe unul, da' unde gasesti asa ceva ? in plus, ti-as recomanda sa lasi pe cineva care se pricepe _bine_ sa iti monteze instalatia, caci nu e chiar de glumit cu ea.
noaptea nu se face "spectacol", se intimpla doar diverse urmariri si accidente provocate de teribilisti. domnilor, cursele auto si condusul iresponsabil se face in conditii special amenajate, fara a deranja sau a pune in pericol pe altii.
asta n-am mai auzit-o pina acum, ziua imi pun gaz ca n-am bani, iar noaptea o dau pe benzina si ma duc sa ma dau grande, sa fac "spectacol"... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/nono.gif
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi