
m-am uitat acum in ETK si intr-adevar esti fericitul posesor al unui motor cu distributie cu lantz.
Scris 25 noiembrie 2003 - 03:34
Scris 25 noiembrie 2003 - 06:05
Scris 26 noiembrie 2003 - 11:02
Scris 26 noiembrie 2003 - 11:53
Scris 26 noiembrie 2003 - 12:13
Scris 26 noiembrie 2003 - 12:59
Originally posted by TiL
din cate am vazut pe site, GP-urile au un singur varf conic, cele standard avand un cilindru crestat, formandu-se doua varfuri.
Scris 11 decembrie 2003 - 01:19
Scris 11 decembrie 2003 - 02:15
Scris 11 decembrie 2003 - 02:40
Scris 12 decembrie 2003 - 12:58
Scris 14 ianuarie 2004 - 04:51
Scris 14 ianuarie 2004 - 04:58
Scris 14 ianuarie 2004 - 05:17
Scris 14 februarie 2004 - 02:43
Life must be taken one disaster at a time
Scris 15 februarie 2004 - 11:25
Life must be taken one disaster at a time
Scris 25 februarie 2004 - 07:02
Scris 02 martie 2004 - 09:20
Scris 02 martie 2004 - 09:22
Scris 03 martie 2004 - 03:21
Originally posted by vlahu2004
stie cineva ceva in legatura cu inmatricularea mashinilor aduse din Germania?
referitor la cat trebuie dat pt ......................
shi dc se mai pot inmatricula legal?
Life must be taken one disaster at a time
Scris 03 martie 2004 - 04:51
Alte intrebari:masina merge cu benzina cu pb? cel putin asa mi-a zis proprietarul shi mecanicul;are o intrerupere la relanti se pare ca de la o bujie.NGK mi-a recomandat un prieten;Am un surub opritor in pedala,deci nu pot sa fug prea tare;filtrul de benzina la cat se schimba?shi din nou unde un spoiler spate si niste sprancene
Scris 03 martie 2004 - 04:57
Scris 04 martie 2004 - 03:50
Scris 04 martie 2004 - 06:07
Scris 05 martie 2004 - 05:17
Scris 11 martie 2004 - 11:19
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi