BMW E30 ( ursulet ) o investitie buna?
#76
Scris 25 noiembrie 2003 - 03:34
m-am uitat acum in ETK si intr-adevar esti fericitul posesor al unui motor cu distributie cu lantz.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#77
Scris 25 noiembrie 2003 - 06:05
n-am reusit inca sa ma prind din ETK daca lantzul lui e uns sau nu. din poze pare in afara blocului motor. la 318i de ex. lantzul e inauntrul motorului, se plimba prin ulei, e super bine. si din ce vad in ETK, si la tine e la fel.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#78
Scris 26 noiembrie 2003 - 11:02
de asemenea, 325iS este un 325 amarit, cu ceva optiuni pune by default: suspensie, premium sound, si LSD. deci motorul este identic cu cel de la 325i/325ix, adica pe curea.
daca se schimba uleiul la timp si cu ceva de calitate, lantul e virtual indestructibil.
pentru curea, bmw specifica 60.000 km.
[Edited on 26-11-2003 by jaffar]
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#79
Scris 26 noiembrie 2003 - 11:53
btw, scrie pe acolo ca 525i avea dubla evacuare... ai doua tobe ?
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#80
Scris 26 noiembrie 2003 - 12:13
pentru documentatie ti-am mai dat linkuri... si daca cauti pe google o sa mai gasesti o gramada
http://www.bmwinfo.com
http://www.unofficialbmw.com
http://bimmer.roadfl...bmw/forums/e28/
http://www.bmwe30.net (asta e in general pentru e30 dar primesti raspunsuri pentru orice in general, mai ales ca motoarele sint similare)
mai exista un cd numit BMW ETK (electronic parts catalog), cel pe care il folosesc dealerii pentru a identifica piesele. are poze explodate la aproape tot ce contine masina. costa cam 50$ oficial, sau se ia de pe net (se gaseste foarte greu).
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#81
Scris 26 noiembrie 2003 - 12:59
Originally posted by TiL
din cate am vazut pe site, GP-urile au un singur varf conic, cele standard avand un cilindru crestat, formandu-se doua varfuri.
mi-au raspuns le email cei de la NGK. dar era acelasi lucru daca nu-mi raspundeau... pentru ca mi-au raspuns cu un mare citat de pe pagina de web, in care explica ce misto e sa ai bujii cu platina, dar atentie ca alea de 2$ nu au atita platina cit alea de 12$. nimic legat de performanta intre cele doua pe acelasi motor, sau de ceva comparatie intre ele (durabilitate, etc).
asa ca merg pe experienta altora, si o sa iau ngk
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#82
Scris 11 decembrie 2003 - 01:19
ai o poza cu contactele de la debitmetru ? am eu unul acasa disponibil. plus ca un debitmetru se poate repara
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#83
Scris 11 decembrie 2003 - 02:15
debitmetrul meu e aproape neatins, da' dupa cum iti spuneam depinde de asezarea pinilor. pe mufa sint 5 pini, asta ii foloseste pe 1, 2, 4, 5. la o adica se pot schimba, dar trebuie verificat daca merge.
macar sa mearga, ti-l dau ieftin oricum, nu ca la jegosii de la dezmembrari care iau si pielea pe tine. daca tu il gasesti cu 2 mil, eu ti-l dau cu 1, ce zici ?
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#84
Scris 11 decembrie 2003 - 02:40
habar nu am de pe ce motor vine ala, dar nu e foarte relevant, multe sint identice.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#85
Scris 12 decembrie 2003 - 12:58
DAR, chiar daca afm-ul n-ar merge deloc, nu are cum sa-ti iasa consumul de 30l/100km din cauza lui. probabil sint si alte treburi de verificat, iar eu m-am lamurit cum e cu "specialistii" in masini din serviceuri...
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#86
Scris 14 ianuarie 2004 - 04:51
bineinteles depinde si ce parte din timp tii motorul la rosu
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#87
Scris 14 ianuarie 2004 - 04:58
MAF e sistemul mai modern si mai destept si mai eficient, da' e pe modelele mai noi.
a, si se schimba in aproximativ 3 minute, daca esti neindeminatic
sint insa metode de a-l "pacali" pe ala vechi sa "creada" ca e nou... se imbunatateste comportamentul destul de bine. in special daca cineva s-a jucat la el cindva si l-a dereglat, e destul de greu (dar nu imposibi) de gasit din nou reglajul optim.
[Edited on 14-1-2004 by jaffar]
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#88
Scris 14 ianuarie 2004 - 05:17
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#89
Scris 14 februarie 2004 - 02:43
Daca aveti ceva pareri v-as ramane recunoscator ..
Life must be taken one disaster at a time
#90
Scris 15 februarie 2004 - 11:25
Am vazut-o aseara .. insa era noapte si oricum era pregatita pentru vopsit. Tipul care o vinde are Zeno Motorsport iar masina este a prietenei lui. Motorul e M20 iar pretul undeva in jur de 3000. Am uitat sa intreb de kilometraj dar cu prima ocazie o s-o fac.
Masina e putin aranjata la caroserie in sensul ca are spoilere, priza de aer pe capota (in general chestii pe care le fac firmele de tunning). O sa incerc sa-i fac cateva poze imediat dupa ce o termina de vopsit.
Sa nu uit, vroiam sa intreb daca exista posibilitatea sa-i pun aer conditionat.. si cam la ce pret m-ar duce?
[Edited on 15-2-2004 by george]
Life must be taken one disaster at a time
#91
Scris 25 februarie 2004 - 07:02
sonda de ulei e probabil mizerabila, o scoti, o cureti, o pui la loc. eu n-am vazut-o sa mearga la nici una din masinile de la noi. urmeaza sa o demontez si eu pe a mea simbata.
rezerva e de vreo 6-7 litri, dar numai daca rezervorul nu e strimb pe fund.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#92
Scris 02 martie 2004 - 09:20
kuhlwasser se aprinde pentru ca sonda de nivel 1. e destul de idiot gindita si se cam strica dupa atitia ani si 2. cind iei o curba si se misca apa in vas, sonda "iese" din apa si crede ca nu mai ai. cind un "check" se aprinde, nu se mai stinge decit dupa ce iei contactul.
vestea buna e ca sonda aia se poate repara, cu putina imaginatie si atentie. senzorul este magnetic... adica e un magnet rotund care se plimba pe un tub, si in tub se afla doua contacte foarte fine. de obicei tubul ala nu mai izoleaza bine in timp, si firele din interior se oxideaza RAU. sint greu de lipit, ca sint dintr-un material ciudat, dar se poate face, dupa care se izoleaza iar tubul & there you go.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#93
Scris 02 martie 2004 - 09:22
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#94
Scris 03 martie 2004 - 03:21
Originally posted by vlahu2004
stie cineva ceva in legatura cu inmatricularea mashinilor aduse din Germania?
referitor la cat trebuie dat pt ......................
shi dc se mai pot inmatricula legal?
Iar ai gresit topicul .. nu vad ce legatura este intre discutia curenta si postul tau chiar daca masina pe care vrei sa o inmatriculezi este bmw.
Pentru probleme legate de inmatriculare vezi topicele din aria Autofinanciar
Life must be taken one disaster at a time
#95
Scris 03 martie 2004 - 04:51
Alte intrebari:masina merge cu benzina cu pb? cel putin asa mi-a zis proprietarul shi mecanicul;are o intrerupere la relanti se pare ca de la o bujie.NGK mi-a recomandat un prieten;Am un surub opritor in pedala,deci nu pot sa fug prea tare;filtrul de benzina la cat se schimba?shi din nou unde un spoiler spate si niste sprancene
conform unui articol dintr-o revista portugheza, urmatoarele modele de bmw e30 nu pot folosi benzina fara plumb fara modificari sau aditivi:
316/316i M10 B16 < 88
318i M10 B18 82 - 84
320i M20 B20 82 - 84
320is S14 < 92
323i M20 B23 82 - 84
M3 All 85 - 89
totusi, sint foarte multi care au modelele respective si care merg de ani buni cu benzina fara plumb. probabil au fost niste loturi mai speciale. oricum, poti sa incerci. pune benzina fara plumb si vezi cum merge. daca merge bine, asta e, da-i inainte
surubul din pedala este reglabil. daca vrei sa renunti la el, eu l-as vrea ca eu nu l-am primit o data cu masina
la jegul din benzina romaneasca, e bine sa schimbi filtrul de benzina la 5000 km, maxim 10.
spoiler spate, n-am idee. incearca pe la dezmembrari. sprincene, gasesti in general niste jeguri facute din fibra de sticla de diversi, care nici nu se aseaza bine pe masina, nici nu au suprafetele bune.
spoilere de fibra sint mai mult care fac, si fata si spate si praguri. personal nu le recomand, in afara de faptul ca sint urite RAU (chestie de gusturi), nu sint nici foarte bune calitativ. suprafetele sint neregulate, prinderile se rup la orice soc, etc.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#96
Scris 03 martie 2004 - 04:57
bujiile sint bosch W8DC sau echivalentul ngk BP5ES. ngk se pare ca sint recomandate de mai multi ca fiind superioare.
e cu injectie da ? l-jetronic ? unde e distribuitorul, in capul chiulasei spre radiator, sau pe partea soferului, linga joja de ulei ?
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#97
Scris 04 martie 2004 - 03:50
poate
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#98
Scris 04 martie 2004 - 06:07
ce model de motor ai in talon ? apare vreun K in cod ?
sonda lambda se afla de obicei pe evacuare, inainte de toba mica (caz in care toba mica are in ea si catalizatorul). e montata destul de ciudat, pe o mica punte intre cele doua tzevi care intra in toba mica. are vreo 6-7 cm iesiti in afara, si un fir gros cu o mufa.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#99
Scris 05 martie 2004 - 05:17
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#100
Scris 11 martie 2004 - 11:19
- flex disc sau flansa de cardan
- center support bearing sau rulmentul de cardan
- bucsa de diferential
- articulatia cardanica (aici e nasol daca se ajunge)
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi