Land Rover Academy
#376
Scris 01 februarie 2010 - 10:57
- crede-ma ca pe langa evenimentele MB organizarea a fost de rahat
- pai daca X1 nu e masina de offroad de ce ne-a dus in offroad? cum poti sa spui ca open diffs > LSD ?!?!?!
- o avea 420l dar nu se vad
- da , am mers pe sosea
- nu cred ca sunt acrii , ca de permis ne permitem sa luam un X1 (chiar caut masina mica pt mama) dar in conditiile date ... ntz
- sa zic de interioare inferioare MB la finisaje !!!!?!?!?!?!?!?
#377
Scris 01 februarie 2010 - 11:14
fenomenal tot nu pot sa vad ultimele 5 posturi asta e ultimul care apare la mine ,ce tampenie
Te-am intrebat si pe alt topic. Folosesti Internet Explorer-ul? Daca da .. treci la Firefox, Opera sau Chrome ca exista o problema de JavaScript pe IE in paginile care au video embeded si n-am reusit sa-i dau de cap inca.
Life must be taken one disaster at a time
#378
Scris 01 februarie 2010 - 11:14
#379
Scris 01 februarie 2010 - 11:18
Masina de spalat a intrat fara rabatarea banchetei, in masina fiind 4 oameni. A fost singura carata in 2 ani cu masina asta. Mentiunea am facut-o in ideea ca si posesorii de BMW sunt oameni cu nevoi normale.pe rand:
-origanizarea a fost ok ,se putea si mai rau ,acum spatiu dedicat era imposibil
-portabajul are 420 litri si din ce stiu se pot rabata banchetele,acum sunt curios cate masini de spalat o sa care vreun posesor de X1 sau de BMW in general vorbind,oricum banuiesc ca acest criteriu te-a ajutat in cumpararea MPS
-ai mers cu X1 pe sosea?
PS:daca ar fi sa fiu rau as spune ca strugurii sunt acri
dar nu sunt asa ca mai ales ca mi se par obiectii intemeiate o mare parte
spalat1.JPG 111,43KB 14 downloads
Cu X1 s-a mers pe sosea fix pana la iesirea din Poiana, spre traseul offroad. On road, X5 3.5 a fost extraorninar de silentios, pe langa care X6 3.0 era de-a dreptul zgomotos.
#380
Scris 01 februarie 2010 - 11:22
@Berkut
-NU erai obligat sa platesti daca vrei ne certam pana maine asta e daca tu ai platit
-nu am fost la MB ,daca zici tu asa o fi
-ala nu era traseu de offroad ,daca vrei iar ne certam ma mira ca afirmatia asta vine tocmai de la tine care vrei o masina de öffroad.Era un traseu care sa iti arate ca poti iesi cu masina si de pe sosea.
-daca ai mers cu X1 pe sosea te rog sa imi spui ce parere ai(stabilitate reprize etc)
- zi de interioare,personal cred ca erau ok finisajele dar ma rog nu m-am uitat in mod special la finisaje,oricum nu tin minte sa fi fost laudat vreodata BMW pentru interioare
inteleg daca nu iti place masina probabil ca pentru ce cautati voi MB e mai potrivit
#381
Scris 01 februarie 2010 - 11:27
- nu existau directionale !
- nu intampinare !
- nu existau vanzaciosi sa se bage in seama !
- nu informatii ... pe cine as tragi de maneca sa intrebi cand toti se dregeau cu jim bean ?
- da poti sa iesi in offroad si cu panda 4x4 ! dar asta nu o face offroader , exact aia era intrebarea mea : cum sa zici ca x1 e foarte ok in offroad cand esti cu open diffs , nu vad problema aici
- sta bine masina pe sosea , dar mai mult de 2-3 nu am putut sa dau , coloana tampit organizata ! (iar aduc vorba de MB... unde sunt foarte ok organizate!)
- finisajeel , sa zic : capitonagul de pe montantii centrali se imbina de'anpulea cu plafonul , manerul de la usa spate cand il strageai in mana scartaia , pielea de la buzunarul de pe spatele scaunelor din fata era cusuta de tot rasul ... asta doar cat am stat in spate la X5 ! mai sunt dar nu are rost.
#382
Scris 01 februarie 2010 - 11:28
-directionale existau catre hotelul Sport(la Campina de ex unde nu stiai ce si cum erau directionale)
-erau 2-3 tanti care te intampinau in cort
-personal am apreciat lipsa vanzaciosi(din ce stiu erau aia din masini dar ma rog)
-la offroad nu intelegi vad,masina e ok de iesit pe camp alea alea nu sa te arunci ca disperatu prin noroaie
-in ceea ce priveste coloana ai inteleg dupa Campina oamenii sunt speriati de moarte
-X1 la finisaje,X5 nu am fost cu el
daca tot vrei sa critici critica macar faptul ca 7-ele din parcare avea farurile aburite,cum s-a zis ca X6 era mai zgomotos .Finisajele repet nu m-au deranjat dar na eu nu am pretentii asa mari,cred ca si manarul meu de la usa de la sofer scartaie daca il strang mai tare
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 01 februarie 2010 - 11:37
#383
Scris 01 februarie 2010 - 11:37
1. conducator de pejos206 75cp. X1 era racheta ... l-am invatat sa invarta de covrig cum sa tina masina pe zapda cum sa NU FRANEZE si cum sa atace pantele si rampele . era ud tot.
2 . posesor de "E39 ... ahh 525 ... toooooouurinG ! " (nu prea pot sa reproduc cum a zis el ... da prindeti voi ideea ) . X5 35 era racheta pentru el ! la intrebarea cum se simte masina : pai si a mea are 200 cp ... tipa de la bmw chicoteste. codrin intreaba : cum asa ... unde ai facut softul . pai avea 165 si cum unde la mine in focshani. pai unde in focsani ... la MECANICUL MEU ! NORMAL ! geeeeee
3. viitor proaspat posesor probabil de BMW : am auzit ca aveti reduceri de 30% acum daca vin cu masina veche , vanzatorul oftand ... da avem . tipul respectiv conducea cu O MANA pe mijlocul volanului si era cam greu sa tina masina DREAPTA . dar el lasat pe spate , SMECHER CE PLL , se tinea bine doar cu o mana . masina era ca pe valurile dunarii ... noi in spate avand inca un pic pana la a vomita ce am mancat!
...
si pot sa continui cu povestirile .
#384
Scris 01 februarie 2010 - 11:41
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 01 februarie 2010 - 11:42
#385
Scris 01 februarie 2010 - 11:43
baga ,din fericire nu toti posesorii de BMW sunt asa,noua ne-a placut X1 e ok ca sh peste cativa ani as lua, nou nu stiu.A X6 nu a placut la nimeni de la mine din masina
alex , daca as fi rau as spune ca vi dupa un BMW SH si nu dupa un Mercedes-Benz nou ca sa poti face o comparatie obiectiva. dar nu sunt . fiecare are parerea lui
Aceasta postare a fost editata de berkut: 01 februarie 2010 - 11:43
#386
Scris 01 februarie 2010 - 11:45
Mie mi-au placut cauciucurile de vara de pe el. Iar la X5, in mod deosebit, becurile pentru ilumitat interior stil Dacia '70 toamna.daca tot vrei sa critici critica macar faptul ca 7-ele din parcare avea farurile aburite,cum s-a zis ca X6 era mai zgomotos .
La X6, la 1.85, dadeam cu capul de plafon.
Tot la capitolul organizare intra si rezervarea facuta online pe site in prima saptamana din Ianuarie si raspunsul ca nu mai sunt locuri primit Joi, 28 Ianuarie.
Aceasta postare a fost editata de krm: 01 februarie 2010 - 11:47
#387
Scris 01 februarie 2010 - 11:46
@krm- e bine ca ai primit raspuns,vrei sa vorbim tampenii din astea?
colegul meu -dat mail Mercedes BMW Honda Subaru vroia sa cumpere masina,a primit raspuns doar de la BMW si Honda
eu dat mail la Subaru -ma intereseaza sa cumpar WRX vreau drive test asta anul trecut,oha raspuns
Reprezentantele din Romania ale majoritatii marcilor nu cred ca sunt un exemplu de profesionalism iar Automobile Bavaria nu face exceptie.
a la Subaru am trimis mesaj de pe siteul lor nu am dat mail,am lasat normal toate datele de contact si ce se mai cerea pe acolo
inca ceva 7-ele era NEINMATRICULAT masina venise pe platforma...
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 01 februarie 2010 - 11:53
#388
Scris 01 februarie 2010 - 11:54
daca vrei doar feeling uita de BMW atunci , ai recunoscut singur ca nu e premium ( nu are finisaje ! ) ai recunoscut ca vrei ceva care sa stea BINE pe sosea ... recomand un S2000 ca sa pastrezi RWD ul
@alex : crede-ma ca imi vine greu sa cred ca nu ai primit mail de la MB sau contact , sau telefon ... pe probatelea daca vrei iti arat ca primesti .
stii cum stiu ? sunt OGLIBATI in 48h sa dea raspuns !
Aceasta postare a fost editata de berkut: 01 februarie 2010 - 11:56
#389
Scris 01 februarie 2010 - 11:55
Daca era cu adevarat interesat de una din marcile de mai sus ar fi dat si un telefon. In tara asta e greu sa raspunzi la un mail totusi...colegul meu -dat mail Mercedes BMW Honda Subaru vroia sa cumpere masina,a primit raspuns doar de la BMW si Honda
eu dat mail la Subaru -ma intereseaza sa cumpar WRX vreau drive test asta anul trecut,oha raspuns
#390
Scris 01 februarie 2010 - 11:59
#391
Scris 01 februarie 2010 - 12:03
completat
apoi formular de cerere oferta
completat
#392
Scris 01 februarie 2010 - 12:04
#393
Scris 01 februarie 2010 - 12:07
#394
Scris 01 februarie 2010 - 12:09
Vorbind de masini noi.
Aceasta postare a fost editata de pejte: 01 februarie 2010 - 12:10
#395
Scris 01 februarie 2010 - 12:11
aici undeva e postu
don Pejte ma uimesti nu neaparat cu banu jos era reducere misto si daca faceai leasing
http://www.subarumot...o/testdrive.php
asta am completat odata
http://www.subarumot...rsonalizata.php
apoi asta ,sper sa nu ma insel
inca un edit la MB my bad au raspuns oamenii la o sapt era perioada in care aparuse noul C iar modelele vechi erau la mega promotie,am reluat firul cu colegul
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 01 februarie 2010 - 12:14
#396
Scris 01 februarie 2010 - 12:20
Deci, legat de evenimentul organizat de BMW, in mare a fost o dezamagire. Bine, ptr aia cu 206 sau 525 toooouriing cred ca e apogeul vietii lor, insa asta mai putin conteaza
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#397
Scris 01 februarie 2010 - 12:20
Cat despre drive-test eu n-am avut nici o problema sa ma duc la SMT, fara mail/telefon inainte si sa fac test cu Impreza 2.0 aspirat si diesel. WRX mi-a zis ca nu au avut la test.
#398
Scris 01 februarie 2010 - 12:22
iar in WE m-am dat cu noul LGT . cu telefon la ei inainte prin toamna si m-au sunat cand au avut masina libera. foarte ok SMT ul si multumiri lui andrei popescu.
#399
Scris 01 februarie 2010 - 08:13
Fitze,fitze dar sa ne uitam si la fiabilitate.
Cât priveşte topurile, depinde şi cine le face.
Fiecare îşi trăieşte propriul vis. Contează unde stai într-un anumit moment în timp. Maşina perfectă NU există. Erori în producţie tot apar. Uite una serioasă la Toyota, tocmai ce au spus la tv că pedala de acceleraţie se poate bloca singură, NU se prinde în preş sau mochetă cum fuseseră declaraţiile de până acum.
Spre exemplificare, diverse probleme.
Putem lua 2 maşini pe care le-am avut.
X3 şi bubele sale de început de viaţă, care sunt inerente, după 2007 s-a maturizat. Similar X5.
2004-2009 BMW X3: Reliability
Battery: Battery can die after parked for 3-4 days most likely due to problem in general module (body control module). (2004)
Battery: The battery may die overnight if the key is left in the ignition on vehicles with electronic immobilizer system. (2004-06)
Electrical problem: The transmission may intermittently revert to fail-safe mode due to multiplexing problem requiring reprogramming. (2005-06)
Electrical problem: The instrument panel backlighting may occasionally go out briefly then come back on due to a problem with the light switching center. (2003-06)
Engine noise: Engine may ping under light load, idle too high or stumble on acceleration until warm requiring ECM reprogramming. (2005-07)
Engine stalling: The engine may run rough or miss (the check engine light may also come on) due to problems with the original ignition coils and the carmaker is replacing them with Bosch coils. (2004 and prior)
Engine temperature: Engine may lose power at high altitudes (over 5,000 ft.) during hot weather due to vapor lock inside the fuel pump. (2004)
Headlights: Automatic headlights may not go off when exiting a tunnel or parking garage due to miscommunication between rain sensor and headlight module. (2005-06)
Information stickers/paperwork: When the outside temperature drops below freezing (32F) the telematics control unit may malfunction and emergency "SOS" calls will not go through. The battery may also be drained. To make sure the recall was performed, look for the sticker on the door frame. (2004)
None: The hydraulic valve adjusters (lifters) may tick when the 3.0L 6-cylinder engine is first started due to oil drainback and may take up to 30 minutes of driving to quiet down. (2004-07)
None: The universal garage door opener in the vehicle may not accept a code from a different (new transmitter or new owner) if the batteries in the transmitter are low. (2004-07)
Sunroof/moonroof: The sunroof may not close in hot weather or after being parked in direct sunlight because the channels expand and get tight and the anti-trap sensors stop the motor. (2003-04)
Transmission leak: Transmission fluid may leak from the selector shaft seal and often appears to be coming from the pan gasket. (2007)
Forester
2003-2008 Subaru Forester: Reliability
Airbags: If SRS (supplemental restraint system or airbags) throw codes 41 and 42, the connector under the seat may be corroded for which there is a repair kit. (2004)
Check-engine light: The check engine light may come on because of stretch in the shifter cable to the transmission or a misadjusted neutral switch. (2005-06)
Clutch: If the clutch chatters during cold temperatures, but improves as the vehicle is driven, the clutch plate, pressure plate and flywheel need to be replaced. (2003)
Clutch: The clutch pedal may stick or not come all the way back up, or it may feel spongy requiring replacement of the slave cylinder and hydraulic hose. (1998-03)
Engine mounts: Due to the multitude of configurations (bolt holes, accessory attachment points, etc.), cylinder heads for 2.5L engines are extremely difficult to interchange, often making the simplest solution replacement of the engine. (2003-2005)
Interior trim: The floor mats may not stay in place unless the original hooks have been replaced. 2005)
Keyless entry: The remote keyless entry (RKE) transmitter buttons may be activated inadvertently and an improved RKE case has been made available. (2005-06)
Rear axle noise: A tapping or pinging noise from the rear is usually due to broken spot welds allowing baffles in the muffler to rattle. (2003-07)
Windshield washer: The washers for the windshield and/or rear window may not work properly unless a revised check valves have been installed in the hoses. (2006)
vs. etalonul fiabilităţii, Toyota, care deja avea o maşină la bază.
2006-2009 Toyota RAV4: Reliability
Audio system: The JBL, six-disc radio display may quit working or show unusual characters and replacement radios are to be installed. (2006)
Audio system: The audio system may be noisy when using an external MP3 player requiring installation of an in-line filter. (2006-08)
Battery: The battery may go dead overnight due to failure of the remote start control module. (2007)
Coolant leak: Coolant leaks from the rear of the 2AZFE 2.4L engine because two rear head bolts stretch. (2002-06)
Seat: Front seats may not return to position due to weak return springs. (2006)
Suspension noise: Knocking noises from front suspension caused by coil springs bottoming out and improved springs are available. (2006-07)
Transmission problems: Automatic transmission shift lever may feel notchy unless a revised shift slide cover has been installed. (2006)
Water leak: Water may leak onto the front floor via the heater box due to a leak in the cowl. (2006)
Şi 2 jucării de lux
2007-2009 Mercedes-Benz GL-Class: Reliability
Check-engine light: The check engine light may illuminate and a code may be stored for a problem with the secondary air injection system on the V-8 gasoline engine, but reflashing the control module usually fixes it. (2007-08)
Check-engine light: Wires in the right (passenger) foot well can get caught in the battery cover and damaged which triggers the check engine light. (2008-09)
Climate control: The climate control system may begin working poorly when it is snowing unless a revised fresh air intake grille has been installed. (2007-08)
Fuel economy: Drivability problems, poor fuel economy and engine knock can all be due to a bad fuel pressure regulator on the 3.0L, V-6 turbo-diesel engine. (2007-08)
Fuel pump: Fuel may leak from the low-pressure hose fitting in cold weather or high-pressure fuel pump on the diesel engine. (2007-08)
Gauges: A warning of low oil level or to add oil at the next stop, although the oil level is fine on the dipstick, may be due to the wrong dipstick, a faulty oil level switch of software error. (2008-09)
None: The onboard garage door opener may not work or may not pair with a hand-held remote due to having been programmed by previous owner requiring erasure of previous code(s). (2008-09)
None: The rear power tailgate may quit working due to a failed control module. (2008)
Steering problems: The speed sensitive power steering may quit working due to a faulty solenoid on the rack-and-pinion assembly. (2008-09)
Sunroof/moonroof: The sunroof may reverse direction while closing if it drags the sun shade along which causes too much resistance which may require replacement of the sun shade. Also water may leak into car from sunroof if drain hose is misrouted. (2008-09)
2003-2009 Lexus GX 470: Reliability
Air conditioner: Snapping or popping noises from the rear air conditioner unit require that the expansion valve be replaced. (2004)
Air conditioner: The A/C may not cool sufficiently on vehicles with dual systems requiring installation of numerous parts supplied in a repair kit. (2003-06)
Doors: The running board clips come loose and redesigned clips are available to retrofit. (2003-04)
Doors: The passenger door may not open all the way and the windows may not go all the way down due to a problem with the door check. (2003-07)
Doors: If the rear door becomes difficult to open, a redesigned lock assembly needs to be installed. (2003-04)
Doors: The right side door check may prevent the door from fully opening and may damage the window channel if the window is open. (2003-07)
Exhaust system: Excessive sulfur odors from the exhaust are eliminated by reprogramming the engine control computer (PCM) and replacing the catalytic converter. (2003-04)
Mirrors: The outside rearview mirrors may not return to their memory position requiring a revised mirror actuator. (2003-06)
Rear axle noise: A clunk from the rear may be heard and felt unless the rear driveshaft was replaced along with installation of a suspension kit. (2003-07)
Sunroof/moonroof: The moonroof may not operate properly if the glass is misaligned or the grease is contaminated with dirt. (2003-07)
Suspension noise: A clunking noise from the rear when coming to a stop is corrected by installing a revised driveshaft. (2003-04)
Water leak: Water leaks into the vehicle height control compressor solenoid requiring installation of improved compressor assembly. (2003-04)
Windows: On some early build vehicles the power window may close then open half-way when using the auto up feature requiring replacement of the window switch with an improved unit. (2003)
Am mai spus că e perfect normal să-ti aperi o alegere făcută la un anumit moment. Este chiar sănătos. De aici şi până la a lovi în alte motorizări, clase, mărci, ţări e cale lungă, când faci pasul, ai pierdut. Ok, ai o opinie, ceva nu-ţi place ţie, nici o problemă. Când treci la generalizări, lucrurile se schimbă profund. Poate în timp am mai greşit şi eu, dar încerc să mă corectez şi să caut cât mai multe părţi bune în toate taberele, nu se ştie de unde sare un iepure. X3-ul e o maşină adesea disconsiderată din principiu, fără vreun motiv solid anume. Altele sunt lăudate din inerţie, fără vreo bază din partea celui care o face.
Tendinţele astea sunt şi în alte domenii. Ani de zile a fost Intel vs. AMD, BMW vs. Mercedes, Diesel vs. Benzină, Japonezi vs. Nemţi, cd vs. vinyl etc. etc. etc., fără ca cineva să-şi pună intrebarea dacă chiar ştie toate produsele din categoriile respective, dacă nu cumva i se potrivesc unele, dacă nu cumva în timp s-au schimbat lucrurile şi tot aşa. Eu am încercat în timp să renunţ la prejudecăţi şi să văd direct cum se raportează produsele la nevoile mele. Astfel că ştiu şi diesel şi benzină şi bmw şi mercedes şi japonezi şi nemţi şi cred că de la toţi aş putea lua chestii foarte bune sau foarte proaste, doar apartenenţa la o anumită categorie înconjurată de un mit al fiabilităţii, performanţei, luxului etc. nefiind o justificare suficientă.
La noi lucrurile încă stau bine, pe forum mă refer. În alte părţi au proporţii epice şi pot da exemplu 3 forumuri audio, pe fiecare fiind diverşi aplaudaci. Dar măcar şi-a făcut fiecare forumul său. Am renunţat la ele.
Dacă e nevoie, nici ăsta nu va face excepţie, nimic nu e de neînlocuit. Nu îmi explica ce s-a întâmplat pe forum în ultima săptămână mai cu seamă.
Îmi pare rău că nu am aflat nimic folositor legat de X1, scopul organizării. Ne întoarcem iar la monopolul Bavaria, la lipsa de respect faţă de clienţi, nişte realităţi care nu m-au determinat să renunţ la o maşină bună, doar să îi ocolesc.
În rest, mă abţin de la a răspunde punctual, pt. că aş da naştere multor discuţii inutile. Anumite păreri nu pot fi schimbate, fiind fundamentate greşit şi astfel imposibil de combătut corect.
Toate astea sunt pt. cine are bună voinţa să citească ce scrie, nu să înţeleagă ce vrea.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#400
Scris 01 februarie 2010 - 10:19
Apropos de acceleratia de la Toyota, am patit acelasi lucru in 2006 la Opel Vectra si nimeni nu le-a rechemat in fabrica , iar cei de la Mitsubishi au fost amendati de guvernul japonez ca ascundeau si dadeau foc plangerilor clientilor - "toti ie niste porci" Vis-a-vis de noul X5, cand am ridicat capota de un colt a flexat si s-a rupt o nara de rechin, grila micutza
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi