Subaru Forester Diesel
#226
Scris 22 noiembrie 2008 - 01:50
#227
Scris 22 noiembrie 2008 - 04:08
#228
Scris 22 noiembrie 2008 - 04:56
Imi este teama ca te inseli amarnic draga mol. Motorul este silentios ca un benzinar asa ca nu va fi cazul.
Boxerul diesel chiar este extrem de silentios. La relanti se aude un pic ca e diesel, dar in mers nu are nici o legatura cu restul motoarelor diesel. Bravo lor
Din cite am citit pe net acest motor este fabricat din 2002 si de attunci pina acum l-au tinut in teste si mici modificari. Cica ar f fost motoare care au mers peste 700.000 km fara nici o reparatie. Si inca ceva varianta initiala care au anuntat-o pentru a iesi pe piata avea 175 CP, fiind euro4. Cica actualul motor pentru a putea fi euro 5 i-au mai taiat din cai si are doar 150.
http://www.boxerdies...ring/en/01.html
#229
Scris 04 decembrie 2008 - 04:25
#230
Scris 04 decembrie 2008 - 05:02
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#231
Scris 04 decembrie 2008 - 08:01
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#232
Scris 04 decembrie 2008 - 08:09
#233
Scris 04 decembrie 2008 - 08:19
razvee, asteptam poze si impresii, baga!
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#234
Scris 04 decembrie 2008 - 08:29
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#235
Scris 04 decembrie 2008 - 09:06
De exemplu la forester
- 2.0 benzina manuala + dual range are la tip AWD: LSD (diferential central cu visco-cuplaj/alunecare limitata)
- 2.0 benzina automat (comme-on, cutie cu 4 trepte): ATS (sistem de distributie activa a cuplului)
- 2.5 benzina turbo manual: LSD (diferential central cu visco-cuplaj/alunecare limitata)
- 2.5 benzina turbo automat: VTD (sistem de distributie variabila a cuplului)
- 2.0 diesel boxer manual: CDG (diferential central cu pinioane cuplat cu LSD).
Sa inteleg ca pt intreaga gama Forester folosesc in total 4 sisteme diferite AWD (LSD, ATS, VTD, CDG)? De ce? Are sens economic? care e cel mai eficient in fond?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#236
Scris 04 decembrie 2008 - 09:14
Aceasta postare a fost editata de dinoc: 04 decembrie 2008 - 09:14
#237
Scris 04 decembrie 2008 - 09:19
La cutiile manuale centralul e lsd dar mai exista o varianta cu reductor, care e identica cu cea normala pentru manuale, numai ca in cutia de transfer sunt 2 trepte. La aspirata mea veche aveam si reductor, cum are si Mike la a lui.
Deci nu sunt 4 ci 2.
Cutia de STI n-are legatura cu nici una din cele de mai inainte.
#238
Scris 04 decembrie 2008 - 09:46
Stiti cumva daca noul Forester XT 2.5 manual, are LSD si pe spate, in afara de cel central (citesc informatii contradictorii pe net) ?
cel mai bine e sa mergi cu el. nu conteaza ce are.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#239
Scris 04 decembrie 2008 - 10:00
"Electronic Limited Slip Differential Function
In all 2009 Foresters, Vehicle Dynamics Control also provides traction control and a 'virtual' limited slip rear differential function. Using the virtual rear LSD in place of the viscous-type unit used on previous Forester models provides the traction benefits of an LSD but without the weight or the potentially negative impact on steering response, turning ability or stability."
Ceva in genul EDS de la VAG, etc...
SURSA
#240
Scris 04 decembrie 2008 - 10:36
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#241
Scris 04 decembrie 2008 - 10:37
http://florinpanait.wordpress.com
#242
Scris 04 decembrie 2008 - 11:07
Foresterul XT manual l-ati condus careva, cum vi se pare ca trage , merge, ... ?
Am fost saptamana trecuta sa vad Foresterul si-am ajus sa fac drivetest cu STI-u ... iar
Urmeaza sa fac un drivetest si cu Foresterul XT manual ... pana una alta daca l-ati condus vreau pareri
Se pare ca la modelele noi baga astia tranzistoare si in LSD....
"Electronic Limited Slip Differential Function
In all 2009 Foresters, Vehicle Dynamics Control also provides traction control and a 'virtual' limited slip rear differential function. Using the virtual rear LSD in place of the viscous-type unit used on previous Forester models provides the traction benefits of an LSD but without the weight or the potentially negative impact on steering response, turning ability or stability."
Ceva in genul EDS de la VAG, etc...
SURSA
#243
Scris 04 decembrie 2008 - 11:23
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#244
Scris 05 decembrie 2008 - 01:02
ceea ce nu inteleg eu studiind specificatiile de pe site la subaru motors este: astia au sisteme AWD diferite pentru motorizari si echipari diferite ale aceluiasi model?
De exemplu la forester
- 2.0 benzina manuala + dual range are la tip AWD: LSD (diferential central cu visco-cuplaj/alunecare limitata)
- 2.0 benzina automat (comme-on, cutie cu 4 trepte): ATS (sistem de distributie activa a cuplului)
- 2.5 benzina turbo manual: LSD (diferential central cu visco-cuplaj/alunecare limitata)
- 2.5 benzina turbo automat: VTD (sistem de distributie variabila a cuplului)
- 2.0 diesel boxer manual: CDG (diferential central cu pinioane cuplat cu LSD).
Sa inteleg ca pt intreaga gama Forester folosesc in total 4 sisteme diferite AWD (LSD, ATS, VTD, CDG)? De ce? Are sens economic? care e cel mai eficient in fond?
deci ma lamureste si pe mine cineva? am gasit ceva pe Softpedia, dar credeam ca la Facultatea de Literatura Auto se cunoaste mai bine
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#245
Scris 05 decembrie 2008 - 01:22
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#246
Scris 05 decembrie 2008 - 09:04
deci ma lamureste si pe mine cineva? am gasit ceva pe Softpedia, dar credeam ca la Facultatea de Literatura Auto se cunoaste mai bine
Pai nu e destul de clar ce am zis mai devreme ???
Am spus ca sunt doar 2 ( DOUA ) categorii de cutii: manuale si automate. Cele automate au un "fel" de AWD si cele manuale care sunt cele cu adevarat AWD, 50/50 cu variatii in jurul acestui raport.
Ca mai nou au inceput cu tot felul de "paleative" e alta poveste si e clar ca masinile de altadata vor ramine destul de curind o amintire si ( poate ) piese de colectie....
Citeste si AICI o descriere poate ceva mai clara.
#247
Scris 05 decembrie 2008 - 09:53
Facand o comparatie minima intre STI si Type-R-ul meu, STI-ul are urmatoarele minusuri:
- cutia nu-i la fel de precisa ca la Type-R, sau poate necesita obisnuinta, mi s-au parut prea apropiate treptele stanga dreapta si usor de gresit daca schimbi f. repde, gen drag racing
- directia nu are acelasi feedback ca la Type-R , cred ca se poate rezolva cu ceva piese aftermarket sau steering rack de la STI-u japonez care-i mai rapid
- are body roll , dar se poate rezolva cu alte bari stabilizatoare , bucsi , deja am vaz ca tunerii au scos una alta
- doar 6500 rpm , fata de 8600 rpm cat merge al meu
In rest numai de bine de STI :
- 3 diferentiale (fata, spate, central) fata de 1 sg diferential pe care-l am pe type-r (aftermarket)
- suspensie double-whishbone spate
- cei 100 cai in plus se simt din plin , nu mai vb de cuplu
- cel mai important , este ca stock poti s-o folosesti ca masina de zi cu zi , suspensia este mai confortabila decat in type-r
- iar daca vrei s-o transformi intr-un track machine, piese aftermarket gasesti o gramada
Cum spuneam mai sus, daca tragi linie, clar merita masina si as da banii pe una
da sti-ul cum l-ai perceput?
#248
Scris 05 decembrie 2008 - 10:09
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#249
Scris 05 decembrie 2008 - 01:04
http://florinpanait.wordpress.com
#250
Scris 05 decembrie 2008 - 01:38
Cum am spus si mai sus, poti f. bine s-o folosesti ca masina de zi cu zi, fara probleme.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi