Subaru Forester Diesel
#376
Scris 14 ianuarie 2009 - 12:04
#377
Scris 14 ianuarie 2009 - 12:43
daca e ala, inseamna ca ai paianjeni peste 3000 de ture.
#378
Scris 14 ianuarie 2009 - 12:46
A ta e jegoasa sau belita ?... absolut toate masinile Subaru din ro. au motoarele pline de JEG.
..............................
Cei care incearca cu alte solutii nu reusesc si mai belesc si diverse pe la motor.
#379
Scris 14 ianuarie 2009 - 12:47
#380
Scris 14 ianuarie 2009 - 01:04
[/quote]
Adica nu am voie sa merg peste 3000 de ture sau trebuie sa o calc peste 3000? Scuze, daca nu sunt familiarizat cu limbaju' ...
#381
Scris 14 ianuarie 2009 - 01:15
A ta e jegoasa sau belita ?
A mea ( ale noastre ) au motoarele curate pentru ca au fost deceruite cu solutia corecta.
#382
Scris 14 ianuarie 2009 - 01:32
daca e ala, inseamna ca ai paianjeni peste 3000 de ture.
Adica nu am voie sa merg peste 3000 de ture sau trebuie sa o calc peste 3000? Scuze, daca nu sunt familiarizat cu limbaju' ...
la unele dizaluri cu DPF este chiar postata in cartea tehnica a masinii drept o modalitate de rezolvare a imbacsirii filtrului mentinerea masinii la 4000 de ture ceva timp. in mers, normal.
#383
Scris 14 ianuarie 2009 - 01:38
Un gent�lmen, ca �ntotdeauna...A mea ( ale noastre ) au motoarele curate pentru ca au fost deceruite cu solutia corecta.
#384
Scris 14 ianuarie 2009 - 02:03
Si pentru ca stiam cum e cu ceara, la astea noi le-am facut instant motoarele curate.
#385
Scris 14 ianuarie 2009 - 02:33
#386
Scris 14 ianuarie 2009 - 02:57
A mea ( ale noastre ) au motoarele curate pentru ca au fost deceruite cu solutia corecta.
neamtu' tot neamt, ti le-a dat curatate cum trebuie...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#387
Scris 14 ianuarie 2009 - 02:58
vezi :
"Si pentru ca stiam cum e cu ceara, la astea noi le-am facut instant motoarele curate."
#388
Scris 14 ianuarie 2009 - 03:27
pe naibaneamtu' tot neamt, ti le-a dat curatate cum trebuie...
le-a dat cu ceara, eu nu am curatat-o si arata ca naiba
in plus mi-a dat masina cu "~10 litri de benzina", litri ce n-au ajuns sa fac nici 5km. I-am sunat si au venit sa puna
#389
Scris 14 ianuarie 2009 - 04:24
neamtu-ti da, da nu-ti baga in traista.
ai platit cumva benzina ??
(eu cand am luat masina aveam cam 30% rezervorul gol)
#390
Scris 14 ianuarie 2009 - 04:44
Am gasit si eu pe net. Mers constant peste 60 km/h timp de minim 15 minute. Lucru imposibil in Bucuresti va dati seama.
la bmw un exista problema asta la filtru. ce fericire.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#391
Scris 14 ianuarie 2009 - 04:51
inseamna ca-s eu mai prost, ma asteptam sa imi dea masina cu benzina necesara sa ajung la prima statie din zona..nu cu 1 litru in rezervoracuma si tu.
neamtu-ti da, da nu-ti baga in traista.
ai platit cumva benzina ??
(eu cand am luat masina aveam cam 30% rezervorul gol)
a venit omul cu o cansitra si s-a rezolvat, prb e ca m-a costat 2 ore chestia asta si aveam de ajuns de la hannover la viena in dupa-amiaza aia
#392
Scris 14 ianuarie 2009 - 05:02
Importate, neimportate, da' au si ei o groaza de uscaturi.
Inca se vehiculeaza ideea ca ,,adoptatii'' ar crea probleme...
Asa-i, faptul ca nu ti-a luat bani, nu schimba prea mult datele problemei.
Din ceea ce-am observat eu, in parcurile cu pretentii iti livreaza masina cu plinul facut,plus bla,bla...dar astea se reflecta in pret,evident.
Adica si moca si bun, nu prea exista,trebuiesc ceva compromisuri.
#393
Scris 14 ianuarie 2009 - 05:16
in rest au fost impecabili, s-au purtat de nota 10
#394
Scris 14 ianuarie 2009 - 06:32
Ar fi o tampenie sa mai credem in mitul seriozitatii germane.
Din ceea ce-am observat eu, in parcurile cu pretentii iti livreaza masina cu plinul facut,plus bla,bla...dar astea se reflecta in pret,evident.
Adica si moca si bun, nu prea exista,trebuiesc ceva compromisuri.
e a doua greseala, mister mol.
MIT, mituri, s.n. (Adesea fig.) Povestire fabuloasă care cuprinde credinţele popoarelor (antice) despre originea universului şi a fenomenelor naturii, despre zei şi eroi legendari etc.; p. gener. poveste, legendă, basm. ♢ Loc. adj. De mit = fantastic, fabulos, mitic. – Din ngr. mithos, fr. mythe.
Sursa: DEX '98
o mare parte din vina "mitizarii" seriozitatii nemtilor o au auslanderii. daca e cazul, comentam subiectul.
#395
Scris 14 ianuarie 2009 - 07:03
Exista idei preconcepute conform carora anumite natii ar fi ,,altfel''.
Prostie.
Asa se vehiculeaza si ideea ca ardelenii ar fi ,,parolisti'', bla,bla...
Am mult prea multe exemple concrete cu bistriteni, (or fi si astia auslanderi),nemti ,,parlaci''.
p.s.-evident, remarcile nu au nici o legatura cu tine ,dar ma enerveaza etichetarile. Zilele astea m-am ,,confruntat'' si cu ceva mai multe farmacii.
Sunt pravalii( intr-o buna parte) in adevaratul sens al cuvantului, avand ca prim scop vanzarea, adica profitul. La tejghea, o sumedenie de handicapati(n-am idee functiile respectivelor). Le specific ca vreau un medicament pentru un copil de 8 luni, imi dau pentru un an .Trebuia sa le arat eu prospectul,sa scoata un ah,scuzati(s-a intamplat in mai multe locuri).Despre calitatile lor de a sugera alte medicamente, nici nu mai zic.
Ar fi multe de spus , dar ...
#396
Scris 14 ianuarie 2009 - 10:25
de obicei, ardelenii si mai ales bistritenii sint parolisti.
cat despre farmacii, normal ca au ca si scop, in principal, profitul. doar nu crezi ca, exceptand ceva nebuni, ar face-o benevol. dar, spre deosebire de alte "pravalii", nu numai profitul. e evident atunci cand farmacistul diriginte e direct interesat, adica e patron.
cand vorbim doar de niste angajate la un lany de farmacii, situatia se poate schimba. alea eu oricum nu le consider farmacii.
consider ca i-am poluat destul topicul omului. daca mai vrei, continuam in alt loc.
#397
Scris 15 ianuarie 2009 - 12:28
Sa concluzionez?
-am facut si io 2 ani de farmacologie...
Aceasta postare a fost editata de mol: 15 ianuarie 2009 - 12:29
#398
Scris 15 ianuarie 2009 - 01:46
atentie la esprimare, monser.
pur si simplu, vorbim de medicamente CE SE POT ADMINISTRA si la copii de 8 luni.
da sint convins ca in cazul putorilor intalnite de tine nu asta a fost problema.
#399
Scris 15 ianuarie 2009 - 05:08
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#400
Scris 16 ianuarie 2009 - 07:15
M-am documentat si asupra cauzelor care duc la imbacsirea DPF-ului:
- conducerea repetata a masinii cu 15 km/h sau mai putin;
- oprirea si pornirea repetata a motorului in intervale scurte de timp (conducerea pe distante scurte);
- functionarea motorului timp indelungat la ralanti.
In timpul regenerarii motorul are un sunet specific usor metalic.
La intoarcere am profitat si am calcat-o. E un sentiment aparte, simti viteza in cosul pieptului. Prin comparatie la x3 nu simti viteza deloc, nici la 160, nici mai tarziu.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi