Subaru Forester Diesel
#401
Scris 16 ianuarie 2009 - 07:45
Sa vezi ce feed-back ai dupa ce conduci o Niva. Simti viteza nu numai in cosul pieptului, ci prin toti porii.
Regenerarea motorului? Cam pretentios termenul, iar in urma procesului, o parte din caracteristicile initiale nu prea mai apar, neexistand regenerare perfecta.
#402
Scris 16 ianuarie 2009 - 11:11
X3... :cunaooooo:
razi tu harap-alb :party1:
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#403
Scris 17 ianuarie 2009 - 12:53
Aici vad ca deja se abereaza
[url="http://forum.softped...topic=...[/url]
Si chiar e cu informatii utile despre masina, povestite de un nou posesor.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 18 ianuarie 2009 - 10:31
#404
Scris 17 ianuarie 2009 - 09:38
nu stiu cat e de ortodox sa pui aici link-uri catre alte forumuri. auto.
daca ai probleme vizavi de informatiile furnizate pe acest topic, esti liber sa completezi cu plusvaloare.
cat despre regenerare, evident vorbim la adresa DPF-ului.
dar cred ca toata lumea stie asta.
vizavi de turatie : nu vad ce ar avea un dizal daca l-ai tine cateva minute la 4000 de ture, din moment ce zona "rosie" incepe la 4500 sau chiar 5000.
iar filtrul ala se "imbacseste" din cauza turatiilor mici, nu a celor mari.
#405
Scris 17 ianuarie 2009 - 10:44
scuze pentru aberatii.
nu stiu cat e de ortodox sa pui aici link-uri catre alte forumuri. auto.
daca ai probleme vizavi de informatiile furnizate pe acest topic, esti liber sa completezi cu plusvaloare.
cat despre regenerare, evident vorbim la adresa DPF-ului.
dar cred ca toata lumea stie asta.
vizavi de turatie : nu vad ce ar avea un dizal daca l-ai tine cateva minute la 4000 de ture, din moment ce zona "rosie" incepe la 4500 sau chiar 5000.
iar filtrul ala se "imbacseste" din cauza turatiilor mici, nu a celor mari.
Scuze si din partea mea sa dau linkuri catre alte forumuri. Dar ideea acestui topic totusi este Subaru Forester Diesel.
Hai macar sa ne tinem aproape de subiect. Posesorii de aceasta masina sa-si inpartaseasca parerile cu restul forumistilor, dar pe subiect nu pe linga. In likul pe care l-am pus un posesor de Subaru Forester Diesel, povesteste f. frumos despre noua lui masina.
#406
Scris 17 ianuarie 2009 - 01:11
asteptam relatari in continuare, de la Razvee, in ceea ce priveste o masina care mi-a atras atentia inca de cand nu se nascuse.
in special motorul, vezi bine.,
#407
Scris 17 ianuarie 2009 - 01:42
Nu-i asa grav ca se mai abate lumea de la subiect. Se ma invioreaza topicul. Insa faptul ca se dau linkuri catre alte forumuri e extrem de grav !
AS25, mai baga un ochi pe la regulament !
#408
Scris 17 ianuarie 2009 - 08:08
#409
Scris 17 ianuarie 2009 - 11:05
#410
Scris 18 ianuarie 2009 - 12:14
iar filtrul ala se "imbacseste" din cauza turatiilor mici, nu a celor mari.
[/quote]
Sincer sa fiu am incercat si cu turatia mare fara niciun remediu. Adevaratul remediu e mersul cu 60 km/h sau peste cel putin 15 min. Sigur ca poti sa il tii la 4000 de ture, dar nu iti desfunda DPF-ul.
#411
Scris 18 ianuarie 2009 - 12:18
Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 18 ianuarie 2009 - 12:20
ACrew style
#412
Scris 18 ianuarie 2009 - 01:03
#413
Scris 18 ianuarie 2009 - 05:05
scuzati colocvialitatea, asa suntem noi aici o mare familie.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#414
Scris 18 ianuarie 2009 - 06:53
#415
Scris 18 ianuarie 2009 - 08:07
cu ai aditiv pt filtru? pe ce principiu functioneaza? doar din ce ai spus cred ca e pe baza de regenerare (eliminarea rezidurilor) fara vreun aditiv (altfel e din ala care se inlocuieste dupa XXX.000km). ai grija ce ulei pui la revizie, conteaza enorm cand ai filtru de particule. la mine se face treaba asta fara sa-l intrebe cineva ceva pe sofer si nu se inlocuieste niciodata, poti sa mergi cum te taie capul, ia el singur masurile necesare.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#416
Scris 20 ianuarie 2009 - 03:00
ACrew style
#417
Scris 20 ianuarie 2009 - 03:32
Aceasta postare a fost editata de the1: 20 ianuarie 2009 - 03:33
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#418
Scris 20 ianuarie 2009 - 03:35
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#419
Scris 20 ianuarie 2009 - 05:14
ACrew style
#420
Scris 20 ianuarie 2009 - 05:24
dar nu da semne de nimic si fiind automata, ar fi fost predispusa la asa ceva. daca Razvee merge la 2k rpm intentionat, la mine asa e gandita.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#421
Scris 23 ianuarie 2009 - 02:41
Asta ma face sa imi iubesc si mai mult masina...
#422
Scris 23 ianuarie 2009 - 03:17
BTW, pozele unde sunt?
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#423
Scris 21 februarie 2009 - 10:37
La multi ani dragi forumisti.
Cu ocazia sarbatorilor am avut mai mult timp sa alerg masina in conditiile cele mai variate. Gumele (celebrele yokohama model G95) se pare ca sunt pana la urma all-season din ce am gasit pe internet. Masina s-a comportat ok din punctul asta de vedere atat pe uscat cat si pe polei, dar pana la urma, pt. linistea mea, imi voi lua si un set de anvelope exclusiv de iarna. Apropo, pentru cei care vor sa isi comande jante, sa stiti ca offsetul la forester este de 48 (inci cred:)).
Pentru cei pasionati de consum :hammer: , consumul mediu a scazut la 6.6/100 in 2550 de km din care jumatate parcursi in Bucuresti.
Se pare ca si masinile incep sa se inmulteasca. In Bucuresti am vazut un benzinar albastru in Titan, o masina gri argintiu in zona Nerva Traian cu numere de Bulgaria si una neagra in zona catedralei Sf. Iosif.
salutare
eu nu am fost asa inspirat si rabdator ca sa astept dieselul, si am luat 2.0 aspirat pe benzina ...si imi toaca de rupe:
- 17% in bucuresti, desi am incercat toate stilurile de condus si nu merg la orele de trafic ...
o fi stilul meu de condus? am discutat cu oameni ce au modelul vechi cu motor turbo si nu le toaca asa mult....incep s acred ca are masina mea o problema ...fost cu ea in service, facut test de motor din care reiese ca totul e ok....
nu stiu ce sa mai cred? ceva sugestii?
si inca ceva, am resetat kilometrajul B si consumul pe care mi-l arata pentru total kilometraj este exact acela de la B? o fi o eroare de soft? nu ar fi trebuit sa pastreze consumu mediu aferent kilometrajului total?
si am mai sesizat ceva ce ma intriga...eu merg cu masina preponderent in Bucuresti, mai putin 2-3 saptamani pe an cand plec in concediu, dar daca ies cu ea 100km afara din oras unde consuma putin (8-10%), cand vin in oras, 2-3 zile consuma 11-12% dupa care creste iar la 15-20%...(ma refer la test cu rezervorul, nu la ce afiseaza !)...se pare ca are un soft ce adapteaza consumul la regimul de mers .....voi stiti ceva de asta?
m
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale
#424
Scris 21 februarie 2009 - 10:52
O sa te obisnuiesti cu consumul, e absolut normal. La aspirata 17 e ok pentru oras. Cine spune ca-i haleste mai putin ori are drumuri super misto ( in sensul de medie peste 15-20/h ), ori vorbeste aiurea. Consumul unei masini se face afara. Cel din oras rezulta functie de conditiile de utilizare. Pe cei cu modelul vechi sau nou cu turbo sa nu-i crezi cind spun ca nu le "toaca" pentru ca turbo toaca la greu daca-i subaru
ECU la subaru e intr-adevar adaptiv si dupa un drum afara va hali mai putin. Dar nu tine mult dupa cum ai constatat si singur, calculatorul adaptindu-se la conditiile de trafic urban.
Computerul de bord nu stiu cum e, ca la ale mele n-am asa ceva.
#425
Scris 22 februarie 2009 - 02:57
LOL! Dau 7000euro discount la Outback dar scumpesc Forester cu 1700. Crazy world.
discount-ul la Outback era la masini specificatie 2007 existente pe stoc, fie Romania, Grecia sau chiar Japonia, dar masini produse si aflate pe stoc.
dupa care au anuntat preturile si specificatiile 2008 pe care le-au mai umflat putin dupa obiceiul grecilor de la SMT, justificat chipurile de povestea cu Yenul.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi