Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Subaru Forester Diesel


  • Please log in to reply
1117 replies to this topic

#401 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 16 ianuarie 2009 - 07:45

X3... :cunaooooo:

Sa vezi ce feed-back ai dupa ce conduci o Niva. Simti viteza nu numai in cosul pieptului, ci prin toti porii.

Regenerarea motorului? Cam pretentios termenul, iar in urma procesului, o parte din caracteristicile initiale nu prea mai apar, neexistand regenerare perfecta.
  • 0

#402 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 16 ianuarie 2009 - 11:11

X3... :cunaooooo:


razi tu harap-alb :party1:
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#403 AS25

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 17 Mesaje:
Inregistrat: 10-noiembrie 08
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf 5 Plus DSG
  • Motorizare:1.9 TDi 130CP

Scris 17 ianuarie 2009 - 12:53

Alt topic despre subaru forester.
Aici vad ca deja se abereaza
[url="http://forum.softped...topic=...[/url]

Si chiar e cu informatii utile despre masina, povestite de un nou posesor.

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 18 ianuarie 2009 - 10:31

  • 0

#404 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 17 ianuarie 2009 - 09:38

scuze pentru aberatii.
nu stiu cat e de ortodox sa pui aici link-uri catre alte forumuri. auto.
daca ai probleme vizavi de informatiile furnizate pe acest topic, esti liber sa completezi cu plusvaloare.


cat despre regenerare, evident vorbim la adresa DPF-ului.
dar cred ca toata lumea stie asta.

vizavi de turatie : nu vad ce ar avea un dizal daca l-ai tine cateva minute la 4000 de ture, din moment ce zona "rosie" incepe la 4500 sau chiar 5000.
iar filtrul ala se "imbacseste" din cauza turatiilor mici, nu a celor mari.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#405 AS25

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 17 Mesaje:
Inregistrat: 10-noiembrie 08
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf 5 Plus DSG
  • Motorizare:1.9 TDi 130CP

Scris 17 ianuarie 2009 - 10:44

scuze pentru aberatii.
nu stiu cat e de ortodox sa pui aici link-uri catre alte forumuri. auto.
daca ai probleme vizavi de informatiile furnizate pe acest topic, esti liber sa completezi cu plusvaloare.


cat despre regenerare, evident vorbim la adresa DPF-ului.
dar cred ca toata lumea stie asta.

vizavi de turatie : nu vad ce ar avea un dizal daca l-ai tine cateva minute la 4000 de ture, din moment ce zona "rosie" incepe la 4500 sau chiar 5000.
iar filtrul ala se "imbacseste" din cauza turatiilor mici, nu a celor mari.


Scuze si din partea mea sa dau linkuri catre alte forumuri. Dar ideea acestui topic totusi este Subaru Forester Diesel.
Hai macar sa ne tinem aproape de subiect. Posesorii de aceasta masina sa-si inpartaseasca parerile cu restul forumistilor, dar pe subiect nu pe linga. In likul pe care l-am pus un posesor de Subaru Forester Diesel, povesteste f. frumos despre noua lui masina.
  • 0

#406 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 17 ianuarie 2009 - 01:11

puteai sa faci un copy paste.
asteptam relatari in continuare, de la Razvee, in ceea ce priveste o masina care mi-a atras atentia inca de cand nu se nascuse.
in special motorul, vezi bine.,
:)
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#407 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 17 ianuarie 2009 - 01:42

Moderatori n-avem sa rada linku ?
Nu-i asa grav ca se mai abate lumea de la subiect. Se ma invioreaza topicul. Insa faptul ca se dau linkuri catre alte forumuri e extrem de grav !
AS25, mai baga un ochi pe la regulament !
  • 0

#408 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 17 ianuarie 2009 - 08:08

Ma scuzati dar crosspostingul si copy paste de la altii e mult mai ilegal decit linkuri spre alte forumuri... care forumuri, vrem nu vrem, iexista.
  • 0
Salam. Florin Salam.

#409 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 17 ianuarie 2009 - 11:05

totul sau nimic !
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#410 Razvee

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 Mesaje:
Inregistrat: 01-octombrie 08
  • Location:Bucharest
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester MY2009
  • Motorizare:2.0D 147 CP

Scris 18 ianuarie 2009 - 12:14

vizavi de turatie : nu vad ce ar avea un dizal daca l-ai tine cateva minute la 4000 de ture, din moment ce zona "rosie" incepe la 4500 sau chiar 5000.
iar filtrul ala se "imbacseste" din cauza turatiilor mici, nu a celor mari.
[/quote]

Sincer sa fiu am incercat si cu turatia mare fara niciun remediu. Adevaratul remediu e mersul cu 60 km/h sau peste cel putin 15 min. Sigur ca poti sa il tii la 4000 de ture, dar nu iti desfunda DPF-ul.
  • 0

#411 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 18 ianuarie 2009 - 12:18

Nu e nevoie de 4000, regenerarea se face prin intirzierea injectiei mult, si se arde carbonu din filtru. Condusul cu mai multe ture probabil intirzie momentul aparitiei regenerarii.....condusul in oras devine din ce in ce mai nepotrivit cu dieselul. Neplacerile astea parca erau si la Octavia RS TDI, incet incet evolueaza lumea, alti producatori nu au asemenea probleme.

Aceasta postare a fost editata de EvilOne: 18 ianuarie 2009 - 12:20

  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#412 Razvee

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 Mesaje:
Inregistrat: 01-octombrie 08
  • Location:Bucharest
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester MY2009
  • Motorizare:2.0D 147 CP

Scris 18 ianuarie 2009 - 01:03

Ooo ba da, crede-ma, toate masinile dotate cu DPF au aceasta "problema".
  • 0

#413 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 ianuarie 2009 - 05:05

daca-mi este permis, "fugi bre d'acilea!", sa-l citez pe un membru care nu prea mai da pe forum.

scuzati colocvialitatea, asa suntem noi aici o mare familie.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#414 Razvee

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 Mesaje:
Inregistrat: 01-octombrie 08
  • Location:Bucharest
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester MY2009
  • Motorizare:2.0D 147 CP

Scris 18 ianuarie 2009 - 06:53

Daca tu nu ai probleme nu inseamna ca alti posesori de BMW nu au. E plin netu' de exemple
  • 0

#415 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 ianuarie 2009 - 08:07

filtrul de particule de la bmw nu are probleme din astea.

cu ai aditiv pt filtru? pe ce principiu functioneaza? doar din ce ai spus cred ca e pe baza de regenerare (eliminarea rezidurilor) fara vreun aditiv (altfel e din ala care se inlocuieste dupa XXX.000km). ai grija ce ulei pui la revizie, conteaza enorm cand ai filtru de particule. la mine se face treaba asta fara sa-l intrebe cineva ceva pe sofer si nu se inlocuieste niciodata, poti sa mergi cum te taie capul, ia el singur masurile necesare.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#416 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 20 ianuarie 2009 - 03:00

Scrie in carte la BMW ca trebuie inlocuit la 160 sau 180k km. Desi merg destul cu un 320d E90, pot sa spun ca niciodata nu a aparut problema.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#417 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 20 ianuarie 2009 - 03:32

Razvee, niste poze nu mai postezi?

Aceasta postare a fost editata de the1: 20 ianuarie 2009 - 03:33

  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#418 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 20 ianuarie 2009 - 03:35

e valabil si pt 3.0sd? din ce am citit pe net, nu se inlocuieste. oricum pana la 160k km, mai e mult si bine.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#419 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 20 ianuarie 2009 - 05:14

cata, io am citit in manualul de la 320d E90. Ar trebui sa verifici in manualul pentru masina ta, poate la 3.0sd nu e lla fel.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#420 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 20 ianuarie 2009 - 05:24

abia descifrez ceva in germana, sa-l citesc :help:
dar nu da semne de nimic si fiind automata, ar fi fost predispusa la asa ceva. daca Razvee merge la 2k rpm intentionat, la mine asa e gandita.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#421 Razvee

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 Mesaje:
Inregistrat: 01-octombrie 08
  • Location:Bucharest
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester MY2009
  • Motorizare:2.0D 147 CP

Scris 23 ianuarie 2009 - 02:41

Constat ca preturile brute (fara discounturi si cadouri) au crescut la SMT. Cica din cauza intaririi Yenului in raport cu Euro. Foresterul diesel costa acum mai mult cu aproape 1700 de iepuroi. :P

Asta ma face sa imi iubesc si mai mult masina... ;)
  • 0

#422 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 23 ianuarie 2009 - 03:17

LOL! Dau 7000euro discount la Outback dar scumpesc Forester cu 1700. Crazy world.

BTW, pozele unde sunt?
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#423 mariog333

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 77 Mesaje:
Inregistrat: 21-februarie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2009 XS benzina
  • Motorizare:2.0 aspirat

Scris 21 februarie 2009 - 10:37

La multi ani dragi forumisti.

Cu ocazia sarbatorilor am avut mai mult timp sa alerg masina in conditiile cele mai variate. Gumele (celebrele yokohama model G95) se pare ca sunt pana la urma all-season din ce am gasit pe internet. Masina s-a comportat ok din punctul asta de vedere atat pe uscat cat si pe polei, dar pana la urma, pt. linistea mea, imi voi lua si un set de anvelope exclusiv de iarna. Apropo, pentru cei care vor sa isi comande jante, sa stiti ca offsetul la forester este de 48 (inci cred:)).

Pentru cei pasionati de consum :hammer: , consumul mediu a scazut la 6.6/100 in 2550 de km din care jumatate parcursi in Bucuresti.

Se pare ca si masinile incep sa se inmulteasca. In Bucuresti am vazut un benzinar albastru in Titan, o masina gri argintiu in zona Nerva Traian cu numere de Bulgaria si una neagra in zona catedralei Sf. Iosif.


salutare

eu nu am fost asa inspirat si rabdator ca sa astept dieselul, si am luat 2.0 aspirat pe benzina ...si imi toaca de rupe:
- 17% in bucuresti, desi am incercat toate stilurile de condus si nu merg la orele de trafic ...

o fi stilul meu de condus? am discutat cu oameni ce au modelul vechi cu motor turbo si nu le toaca asa mult....incep s acred ca are masina mea o problema ...fost cu ea in service, facut test de motor din care reiese ca totul e ok....

nu stiu ce sa mai cred? ceva sugestii?

si inca ceva, am resetat kilometrajul B si consumul pe care mi-l arata pentru total kilometraj este exact acela de la B? o fi o eroare de soft? nu ar fi trebuit sa pastreze consumu mediu aferent kilometrajului total?

si am mai sesizat ceva ce ma intriga...eu merg cu masina preponderent in Bucuresti, mai putin 2-3 saptamani pe an cand plec in concediu, dar daca ies cu ea 100km afara din oras unde consuma putin (8-10%), cand vin in oras, 2-3 zile consuma 11-12% dupa care creste iar la 15-20%...(ma refer la test cu rezervorul, nu la ce afiseaza !)...se pare ca are un soft ce adapteaza consumul la regimul de mers .....voi stiti ceva de asta?

m
  • 0
------------
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale

#424 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 21 februarie 2009 - 10:52

Welcome, si s-o stapinesti cu placere !

O sa te obisnuiesti cu consumul, e absolut normal. La aspirata 17 e ok pentru oras. Cine spune ca-i haleste mai putin ori are drumuri super misto ( in sensul de medie peste 15-20/h ), ori vorbeste aiurea. Consumul unei masini se face afara. Cel din oras rezulta functie de conditiile de utilizare. Pe cei cu modelul vechi sau nou cu turbo sa nu-i crezi cind spun ca nu le "toaca" pentru ca turbo toaca la greu daca-i subaru :D
ECU la subaru e intr-adevar adaptiv si dupa un drum afara va hali mai putin. Dar nu tine mult dupa cum ai constatat si singur, calculatorul adaptindu-se la conditiile de trafic urban.
Computerul de bord nu stiu cum e, ca la ale mele n-am asa ceva.
  • 0

#425 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 22 februarie 2009 - 02:57

LOL! Dau 7000euro discount la Outback dar scumpesc Forester cu 1700. Crazy world.


discount-ul la Outback era la masini specificatie 2007 existente pe stoc, fie Romania, Grecia sau chiar Japonia, dar masini produse si aflate pe stoc.

dupa care au anuntat preturile si specificatiile 2008 pe care le-au mai umflat putin dupa obiceiul grecilor de la SMT, justificat chipurile de povestea cu Yenul.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi