Subaru Forester Diesel
#926
Scris 22 mai 2009 - 11:25
E foarte adevarat ca turisme integrale sunt destul de putine, printre care si subaru.
#927
Scris 23 mai 2009 - 01:24
nu de alta dar ai motorul transversal pe fata si nu prea ies de dimensiuni egale stangda draepta orice le-ai face
symmetrical nu inseamna doar fata spate ci si stanga dreapta si aia tine de mai multe
#928
Scris 23 mai 2009 - 07:39
.....
La sistemele cu haldex central in situatia pierderii aderentei nu poti avea NICIODATA viteza de rotatie mai mare pe spate decit pe fata. Puntea spate e -daca vrei- punte "sclava".
.....
Si asta tocmai pentru faptul ca Haldex este cuplaj ( ambreiaj ) si nu diferential !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 23 mai 2009 - 07:41
#929
Scris 23 mai 2009 - 08:07
Dupa orice logica, integrala e cind puterea se distribuie intre cele 4 roti permanent !Deci, poate fi si de 0,0001 . Ti-am dat si link ceva mai sus despre 95/5, desene cu Subaru n-au. La orice masina sunt situatii cind puntea fata are viteza de rotatie mai mare decit puntea spate, si situatii cind e invers. La orice masina , ,,puntea'' n-are nici o viteza de rotatie[/b]. E foarte adevarat ca turisme integrale sunt destul de putine, printre care si subaru.
Asa-i. Astea ce-or fi?
Volkswagen Group (Volkswagen AG)
Audi A3 quattro
Audi S3
Audi TT quattro
Bugatti Veyron
SEAT Le�n 4
SEAT Altea Freetrack 4
Skoda Octavia 4x4
VW Golf 4motion
VW Golf R32
VW Bora 4motion
VW New Beetle RSi
VW Passat 4motion B6 Platform
VW Sharan 4motion
VW Tiguan
VW Multivan 4motion
VW Caddy 4motion
VW Transporter 4motion
Ford automobiles
Volvo S40 AWD
Volvo V50 AWD
Volvo S60 AWD
Volvo S60R AWD
Volvo XC60 (Haldex Fourth Gen)
Volvo V70 AWD
Volvo S70 AWD
Volvo V70R AWD
Volvo XC70
Volvo S80 AWD
Volvo XC90 (Haldex Second Gen)
Ford
Ford Taurus
Ford Freestyle
Ford Kuga
Mercury Montego
Land Rover LR2
GM
SAAB
Saab 9-3 Aero XWD (Haldex Fourth Gen 2008.5+)
Saab 9-3 Turbo X (Haldex Fourth Gen)
Opel
Opel Insignia (Haldex Fourth Gen
Ai dreptate.
Aceasta postare a fost editata de mol: 23 mai 2009 - 08:09
#930
Scris 23 mai 2009 - 08:20
......
Asa-i. Astea ce-or fi?
......
Marketing
l.e.
Fara gluma, de ce nu incerci sa te uiti pe pdf-ul pus de mine ? E foarte clar explicat si te-ai lamuri exact cum e cu "cuplajul" asta care nu-i "diferential". Vorbesc foarte serios.
l.e.2
Niciun CUPLAJ nu poate inlocui un DIFERENTIAL
#932
Scris 23 mai 2009 - 08:33
http://masini.ro/for...ru-Combat-Zone/
62 de pagini and counting despre subaru vs altii, despre awd vs 4x4 , despre boxer diesel vs tdi ... samd enjoy:) or not
#933
Scris 23 mai 2009 - 01:03
Life must be taken one disaster at a time
#934
Scris 23 mai 2009 - 01:12
da nu le pun, ca mi-e frica sa nu faca grinch vreun atac.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#935
Scris 23 mai 2009 - 01:16
da' bagati voi benzina ... ca se goleste rezervorul de zici ca are o gaura in elIn mod normal n-ai voie dar pentru tine facem o exceptie Si bineinteles ca faci si tu o exceptie si ii plimbi pe toti membrii garajului cu al tau subi sa uite ca ai pus link catre alt forum
#936
Scris 23 mai 2009 - 01:31
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#937
Scris 23 mai 2009 - 01:31
@Cata hai sa ai stricam si lui ziua
#938
Scris 23 mai 2009 - 01:32
Life must be taken one disaster at a time
#939
Scris 23 mai 2009 - 01:40
incearca un plin pe zi sa vezi cum eTinand cont ca faceam plinul la 2-3 zile cand trebuia sa traversez bucurestiul ca sa ajung la serviciu cu BMW-ul nimic nu ma mai sperie
#940
Scris 23 mai 2009 - 01:46
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#941
Scris 23 mai 2009 - 02:18
ORICE ALTCEVA = FIX-PIX. :cub:
Mai are rost vreo discutie pe tema asta?
#942
Scris 23 mai 2009 - 03:18
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#943
Scris 23 mai 2009 - 03:23
Nu vezi ca nu sunt Subaru?
#944
Scris 23 mai 2009 - 03:34
daca te uiti suficient de mult, apar si stelele
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#945
Scris 23 mai 2009 - 04:24
#946
Scris 23 mai 2009 - 05:12
......
daca te uiti suficient de mult, apar si stelele
De departe cel mai tare post pe 2009
sa inteleg pe logica de mai sus ca nici xDrive nu e tractiune integrala?
....
Sincer, nu cunosc suficient de bine sistemul XDrive, incit sa-mi dau cu parerea. Dar m-ai facut curios
Aceasta postare a fost editata de Relu: 23 mai 2009 - 05:14
#947
Scris 23 mai 2009 - 05:52
pt pasionati cu dedicatie
si pt mine
http://www.automobil...view/#more-1126
daca va fi facut
PERFORMANCE (C/D EST):
Zero to 60 mph: 5.0 sec
Standing �-mile: 13.8 sec @ 100 mph
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#948
Scris 23 mai 2009 - 06:40
@Frank
Uite ce zice aici:
When taking a bend dynamically and at high speed, xDrive delivers optimum drive power to the respective axle at all times, significantly reducing both under- and oversteer in the process. And when driving straight ahead under normal conditions, xDrive in general splits up drive power between the front and rear axles in a 40:60 ratio, thus maintaining that typical BMW style of rear-wheel drive and power.
Deci e integrala
SURSA
Ce nu-mi place totusi - si mi se pare ciudat - e faptul ca in cutia de transfer, iesirea catre puntea fata se face pe LANT....
Vezi minutul 1:10
#949
Scris 23 mai 2009 - 06:46
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#950
Scris 23 mai 2009 - 06:52
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi