Subaru Forester Diesel
#1001
Scris 18 noiembrie 2009 - 01:33
Daca n-ar fi fost aberatiile respective, ai mai avea dreptate printre cele spuse. Cu ceva talent, un sistem 4x4, se poate trece lejer peste iarna chiar cu gume all seasons dar, niciodata, acestea nu se vor ridica la nivelul unor gume specializate.
Scuze pentru postul anterior, dar era inadmisibil pentru un posesor de Subaru sa afirme un asemenea lucru, chiar daca acestia au impresia ca Subaru suplineste totul...
Sa fiu ceva mai plastic, cauciucul all seasons e un Subaru, face multe dar nu prea exceleaza, exceptand orgoliul mai tuturor posesorilor...
Sa dau exemple pentru argumentare?
#1002
Scris 18 noiembrie 2009 - 04:28
la un 4x4 trebuie sa iei musai 4 bucati si daca le iei si mai rasarite, scapi de 500 de euro lejer ...dar daca te face sa te simti bai batos, poate merita ...:-)...nu mai mentionez caratul si depozitatul anvelopelor de vara si alte dezavantaje ....
un om normal care nu merge pe zapada cu 140 km /h (Cata, las-o mai usurel..:-)...) si care foloseste un forester pt mers catre si dinspre servici, cumintel in Bucuresti :-), nu are nevoie de lanturi sau anvelope de iarna/vara...all season de la prima echipare merg foarte bine 3 ani de zile
oare producatorii astia sunt asa de iresponsabili cand livreaza o masina 4X4 AWD echipata cu anvelope all season? sa fim seriosi....
De vreo 7-8 ani folosesc doar anvelope all seasons.
Sunt cele mai tari... doar in sens financiar .
Citind aberatiile de mai sus legate de inutilitatea anvelopele dedicate, de rolul lor doar in plecarea neuronilor nu si in stoparea acestora... ma minunez...
Tehnic, logic, bla,bla...nu poate exista ceva bun la toate, in sens competitiv.
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale
#1003
Scris 18 noiembrie 2009 - 04:41
o fi si asta o solutie, se spune ca daca apuci sa iei curba, nu ai mers suficient de repede. in rest, exista gume si gume, de iarna sau vara, all season sau nu, dar dintre ele, all season sunt poate cele mai slabe la ambele "anotimpuri" (adica nu le poti impinge nici iarna, nici vara).
cu foresterul am niste manevre pe zapada cu gume de iarna pe care cu gumele din fabrica de pe masina nici vara nu le faceam. da, frana de urgenta, evitare cu bracare serioasa in 2m maxim stanga si apoi dreapta (ca mai venea o masina din fata - noroc si cu un volan genial momo pe masina) si era o zapada crunta, lumea iesea in decor intr-o veselie cum forta putin. nu mai spun ca ideea de a derapa pe zapada nu a existat niciodata si unde ceilalti mergeau cu 50, eu la 120 nu aveam nici un stres.
cu golful am derapat pe gheata pe la 140 intr-un viraj, daca nu aveam gume de iarna, nu o mai controlam in veci. bine, oricum nu trebuia sa se intample, dar ca idee.
pe X3 am testat 2 gume de iarna, diferentele intre ele au fost majore la comportament rutier. trebuie sa le alegi cu grija. viteza redusa, consum si zgomot nu au si n-am mai avut asa ceva la gumele de iarna de prin 2002, iar fiecare masina a avut alte gume, alt producator.
nu zic ca nu e mai bine sa te feresti, dar si gumele astea sunt facute cu un rost. all season se mai numesc si no season. oricum sunt de preferat unora de vara, dar nu se pot compara cu niste gume de iarna bune. e adevarat ca daca nu prea ninge si te mai ajuta si masina, nu trebuie gume de iarna/vara la un mers preventiv, dar asta nu le face bune.
nu prea m-am zgarcit la ele pt ca sunt singurul contact practic cu soseaua. pt la vara trebuie gume noi, am o mare problema ce sa aleg. ce vreau eu, nu se importa in romania, sunt niste orezare.
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale
#1004
Scris 18 noiembrie 2009 - 04:41
Crezusem ca ai inteles unde ai aberat, in urma posturilor ulterioare, macar.
Poate cineva cu spirit didactic, dar mai ales tenace, iti explica greselile...
Aceasta postare a fost editata de LKS: 18 noiembrie 2009 - 04:43
#1005
Scris 18 noiembrie 2009 - 04:41
deja o dam in laser frate. razboi stelar.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1006
Scris 18 noiembrie 2009 - 04:59
nu stiu daca ai citit posturile mele anterioare, dar desi am un subaru, nu sunt un fan turbat al marcii si nu simt nevoia sa intru pe forumuri ca sa ma laud cu performantele masinii, care are plusurile si minusurile ei ...dar daca vrei tu sa ne demonstrezi ca VW-ul tau e mai bun decat orice Subaru, simte-te liber...:-)
mie mi se pare ca tu continui sa te aberezi cand pretinzi ca eu am spus ca all season au acelasi performante ca cele de iarna in conditii de iarna ....ori nu intelegi, ori comentezi fara sa citesti cu atentie ...
e plin netul de comentarii ca ale tale! personal nu cred ca ajuta pe nimeni....:-)
mariog333, te-am/te-au/te-ai pus intr-un derapaj necontrolat din care, chiar de incerci sa-ti pui gume de iarna, nu mai iesi...
Daca n-ar fi fost aberatiile respective, ai mai avea dreptate printre cele spuse. Cu ceva talent, un sistem 4x4, se poate trece lejer peste iarna chiar cu gume all seasons dar, niciodata, acestea nu se vor ridica la nivelul unor gume specializate.
Scuze pentru postul anterior, dar era inadmisibil pentru un posesor de Subaru sa afirme un asemenea lucru, chiar daca acestia au impresia ca Subaru suplineste totul...
Sa fiu ceva mai plastic, cauciucul all seasons e un Subaru, face multe dar nu prea exceleaza, exceptand orgoliul mai tuturor posesorilor...
Sa dau exemple pentru argumentare?
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale
#1007
Scris 18 noiembrie 2009 - 05:06
mie mi se pare ca tu continui sa te aberezi cand pretinzi ca eu am spus ca all season au acelasi performante ca cele de iarna in conditii de iarna ....ori nu intelegi, ori comentezi fara sa citesti cu atentie ...
ai spus asta
.....
arata cool, dar pe asfalt sau flescaiala sunt o problema...)...in plus, ca incidenta, rareori sunt ierni in care ai mult timp carosabil acoperit , si ajungi sa mergi preponderent pe sosea uscata cu gume de iarna (disconfort si consum mai mare, viteza mai mica etc - valabila mai ales la drum lung...)
iar partea cu franarea de urgenta e f adevarata, am tot pus gume de iarna si la franarea de urgenta tot ca sania m-am dus ....cheia succesului e sa mergi incet si sa franezi din timp , altfel tot in service ajungi ...:-)
e adevarat, n-ai zis ca au aceleasi eprformante, ai zis chiar ac sunt mai proaste alea de iarna...ceea ce e o prostie
mai departe..
omiti ca e vorba doar de un cost initial, insa recuperezi din uzura celor de "vara". pana la urma ramane problema transportului si stocatului, atatla un 4x4 trebuie sa iei musai 4 bucati si daca le iei si mai rasarite, scapi de 500 de euro lejer ...dar daca te face sa te simti bai batos, poate merita ...:-)...nu mai mentionez caratul si depozitatul anvelopelor de vara si alte dezavantaje ....
un cine?tin minte ca nu e un Sumacher si zice ca nici nu are buget de gume noi .....
#1008
Scris 18 noiembrie 2009 - 05:08
Numai pentru asta -da.un om normal care nu merge pe zapada cu 140 km /h .. care foloseste un forester pt mers catre si dinspre servici, cumintel in Bucuresti ...
Daca omul ala face iesiri la munte, drumuri lungi, etc, iese din tiparul mentionat mai sus.
Sunt curios ce se intampla in Austria daca ii prinde politia pe "oamenii normali" in zonele de schi cu toate-sezoanele.
#1009
Scris 18 noiembrie 2009 - 05:14
il bate. :laugh:Sunt curios ce se intampla in Austria daca ii prinde politia pe "oamenii normali" in zonele de schi cu toate-sezoanele.
afara parca nici nu te despagubeste asigurarea daca nu ai gume de sezon si se intampla vezi doamne CEVA.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1010
Scris 18 noiembrie 2009 - 05:15
Uite si spirit constructiv, la mine, adica-i o aberatie sus.
Tu esti cel care dezinformeaza pe forumuri.
Mike, poate nu poate scrie cu diacritice, dar intelegi tu la ce pilot se refera...
#1011
Scris 18 noiembrie 2009 - 05:17
ma laud? fantastic!...:-)...astea all season sunt si mai bune pe flescaiala? am spus eu asta? vorbeam de tinte....
daca voi conduceti la fel de atent cum cititi sigur aveti nevoie de anvelope de iarna...:-)
in scurt timp ma astept sa-mi recomande cineva sa-mi pun si senile, ca sa pot merge la servici si cand e greva la METROREX..:-):-):-)
citesc si ma crucesc
e ca in povestea cu strugurii
n-am bani de gume de iarna, dar astea all season sunt si mai bune pe flescaiala
cine stie, or fi inventat producatorii de anvelope unele care sfideaza fizica....
apropo, vad ca se lauda ca nu i-a fugit decat in paracre la metro pe 5cm de zapada...foarte frumos ar fi fost sa nu fuga nici acolo..5cm pe zapada la viteza de parcare nu reprezinta chiar un test greu
iar comparatia pe gheata n-are sens..acolo toate merg prost
in fine..poate sunt eu obosit ca e 2 dimineata si mi se pare ca visez
mai intru maine sa verific
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale
#1012
Scris 18 noiembrie 2009 - 05:22
Asta si facem, in caz contrar probabil nici nu am fi apucat sa postam. De mult.daca voi conduceti la fel de atent cum cititi sigur aveti nevoie de anvelope de iarna...:-)
#1013
Scris 18 noiembrie 2009 - 05:28
#1014
Scris 18 noiembrie 2009 - 05:28
el a spus in niste cuvinte ca in general sau pt el, gumele all season s-au dovedit mai rentabile decat vara/iarna dedicate si ca a avut niste experiente similare cu all season/iarna.
din experienta mea, tandemul iarna/vara e mai performant decat all season cam la orice capitol. desigur ca exista gume proaste pt orice sezon si ca poti avea gume de iarna mai slabe decat unele all season, nu este exclus, dar nu putem generaliza.
eu nu stiu cu ce gume all season vine acum subaru, dar alea cu care venea modelul vechi XT, derapau rau si vara. cand le-am schimbat, in prima curba, desi erau noi noute michelin-urile, simteam cum sta masina ca pe sine, se simte in volan forta tractiunii si masina nu derapeaza deloc.
repet, daca nu poti iarna/vara (sau nu vrei), oricum e mai bine iarna unele all season, dar nu poti spune ca sunt mai bune in vreun fel decat cele de iarna. niciodata. sa nu creada cineva ca daca ai gume de iarna, gata pe sosea esti ca pe gelatina. un exemplu, la golf, culmea, cu gumele de iarna m-am dat prima data mai tare pe curbe de 90� si masina se aseza frumos. cu ce gume venise ea din fabrica, michelin energy saver, eram pinguin. cand am trecut la vara sport maxxx, parca schimbasem suspensia. si au mai incercat cativa posesori de golf manevra asta dupa si au avut toti aceeasi senzatie. sa ai gumele potrivite nu e mereu o sarcina usoara, dar este esential la o masina. pe ring, cine avea semi-slick-uri parca avea 50% greutate in minus pe viraje.
sa nu mai zic ca am mers si la 0 grade tare cu gume de vara si la +20 cu gume de iarna, pe masini diferite. se poate, totul e in anvelopa. vezi unde rupe aderenta si ala e etalonul tau. sunt gume de vara pt care producatorl specifica ca la 0 grade nu mai ofera nici o aderenta, la altele specifica ca pot fi folosite pana la 0 grade fara probleme. daca nu ma insel, ce vreau eu sa iau de la orezari se incadreaza in a doua categorie, daca gasesc. prefer sa dau 500-1000� la cativa ani si sa merg fara stres, decat sa-mi impun sa previn imprevizibilul. cand am vazut cum tin la frana primele gume de iarna de pe X3, mi-am pus mainile in cap. cica pe zapada sunt meseriase, dar pe asfapt la rece, era crima cu aderenta. a doua zi am cautat sa le dau la schimb+diferenta pt siguranta mea.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1015
Scris 18 noiembrie 2009 - 05:33
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1016
Scris 18 noiembrie 2009 - 05:42
plus ca daca esti asa mare fan al gumelor de sezon, cum se face ca mergi numai cu all season de 7-8 ani? sa inteleg ca explicatia este ca tu conduci un VW, o masina care exceleaza pe mutiple planuri ..:-).... (the polular car of german blue collars...:-)...)?
ma scuzi, dar chiar nu am timp de asa ceva...decat sa fii sarcastic pe forumuri mai bine citesti cu atentie, iar unde nu e clar, clarifici si comentezi la obiect......
eu unul nu mai raspund posturilor tale, poti sa te lauzi in continuare cu VW-ul tau pe un thread de Subaru....:-)
,,...in plus, anvelopele de iarna si 4x4 te ajuta iarna mai mult la plecarea de pe loc si mai putin la franarea de urgenta ''
Uite si spirit constructiv, la mine, adica-i o aberatie sus.
Tu esti cel care dezinformeaza pe forumuri.
Mike, poate nu poate scrie cu diacritice, dar intelegi tu la ce pilot se refera...
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale
#1017
Scris 18 noiembrie 2009 - 05:46
Dar ce gume erau alea de pe X3 de erau asa de slabe?
winter sport M2.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1018
Scris 18 noiembrie 2009 - 05:49
hai sa nu degeneram discutia, ca si asa s-a ajuns prea departe.
el a spus in niste cuvinte ca in general sau pt el, gumele all season s-au dovedit mai rentabile decat vara/iarna dedicate si ca a avut niste experiente similare cu all season/iarna.
din experienta mea, tandemul iarna/vara e mai performant decat all season cam la orice capitol. desigur ca exista gume proaste pt orice sezon si ca poti avea gume de iarna mai slabe decat unele all season, nu este exclus, dar nu putem generaliza.
eu nu stiu cu ce gume all season vine acum subaru, dar alea cu care venea modelul vechi XT, derapau rau si vara. cand le-am schimbat, in prima curba, desi erau noi noute michelin-urile, simteam cum sta masina ca pe sine, se simte in volan forta tractiunii si masina nu derapeaza deloc.
repet, daca nu poti iarna/vara (sau nu vrei), oricum e mai bine iarna unele all season, dar nu poti spune ca sunt mai bune in vreun fel decat cele de iarna. niciodata. sa nu creada cineva ca daca ai gume de iarna, gata pe sosea esti ca pe gelatina. un exemplu, la golf, culmea, cu gumele de iarna m-am dat prima data mai tare pe curbe de 90� si masina se aseza frumos. cu ce gume venise ea din fabrica, michelin energy saver, eram pinguin. cand am trecut la vara sport maxxx, parca schimbasem suspensia. si au mai incercat cativa posesori de golf manevra asta dupa si au avut toti aceeasi senzatie. sa ai gumele potrivite nu e mereu o sarcina usoara, dar este esential la o masina. pe ring, cine avea semi-slick-uri parca avea 50% greutate in minus pe viraje.
sa nu mai zic ca am mers si la 0 grade tare cu gume de vara si la +20 cu gume de iarna, pe masini diferite. se poate, totul e in anvelopa. vezi unde rupe aderenta si ala e etalonul tau. sunt gume de vara pt care producatorl specifica ca la 0 grade nu mai ofera nici o aderenta, la altele specifica ca pot fi folosite pana la 0 grade fara probleme. daca nu ma insel, ce vreau eu sa iau de la orezari se incadreaza in a doua categorie, daca gasesc. prefer sa dau 500-1000� la cativa ani si sa merg fara stres, decat sa-mi impun sa previn imprevizibilul. cand am vazut cum tin la frana primele gume de iarna de pe X3, mi-am pus mainile in cap. cica pe zapada sunt meseriase, dar pe asfapt la rece, era crima cu aderenta. a doua zi am cautat sa le dau la schimb+diferenta pt siguranta mea.
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale
#1019
Scris 18 noiembrie 2009 - 05:52
De ce te iei de vw-ul meu, ca eu nu m-am luat de Subaru' tau...
Si de vrei sa stii, a mea e mai buna ca-i TDI, are cuplu mult mai echilibrat pentru iarna si de aia nu-mi trebuie cauciucuri de iarna.
#1020
Scris 18 noiembrie 2009 - 06:26
uite ce am spus eu, si e in paratenza, deci greu de scos din context fara sa vrei ...:
(cine vrea sa arunce cu banii poate sa-si puna si tinte ..:-)..arata cool, dar pe asfalt sau flescaiala sunt o problema...)
MA REFERAM LA TINTE!
referitor la spelling, nu crezi ca esti prea pretentios atata timp cat tu citesti in Z si rastalmacesti spusele mele ? in limbaj de forum/chat, se accepta si lipsa cratimei si greselile de spelling...
ai spus asta
e adevarat, n-ai zis ca au aceleasi eprformante, ai zis chiar ac sunt mai proaste alea de iarna...ceea ce e o prostie
mai departe..
omiti ca e vorba doar de un cost initial, insa recuperezi din uzura celor de "vara". pana la urma ramane problema transportului si stocatului, atat
un cine?
www.BeSpecial.ro
Cadouri Speciale
#1021
Scris 18 noiembrie 2009 - 06:33
#1022
Scris 18 noiembrie 2009 - 06:35
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#1023
Scris 18 noiembrie 2009 - 07:23
Cu all seasons-ul nu este nici o sansa sa iesim din iarna si s-o punem pe trasa...
#1024
Scris 18 noiembrie 2009 - 08:24
Tare mult as vrea sa se introduca si la noi regula cu obligativitatea echiparii auto cu anvelope de iarna, in caz contrar retinere talon, pct penalizare si amenda zdravana.
M-am SATURAT ca in sezonul rece sa fiu mult mai atent la cei din spatele meu decat la orice altceva, cand pe langa "talentele" lor de soferi mai au si handicapul anvelopelor nepotrivite. Si asta IN oras.
NU ma intereseaza ca e scump, ca nu au bani, etc., nu au sau nu pot, atunci sa tina masina in parcare; NU EXISTA niciun motiv pt care noi ceilalti sa avem de suferit sau sa trebuiasca sa ne ferim permanent din cauza celor care nu au, fie pt ca nu isi permit fie pt ca nu inteleg de ce.
Inca ceva, chiar daca cineva nu are un auto 4x4, ci un 2x4, tot trebuie sa-si echipeze masina cu 4 anvelope de iarna.
#1025
Scris 18 noiembrie 2009 - 08:34
La franarea de urgenta puntea fata intra intai, la plecare, fata, ...eu nu dau importanta posteriorului si merg tat inainte...
Ce rau esti, bine ca n-ai intrat in politica, ca ma puneai la cheltuieli.
Glumesc.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi