Normal ca A3 e altceva. asa si un 911 GT4 ia curbele incredibi si stabilitatel.. dar nu are 20 cm garda la solci doar cativa cm
Aceasta postare a fost editata de aztec: 13 noiembrie 2008 - 10:57
Scris 13 noiembrie 2008 - 10:57
Aceasta postare a fost editata de aztec: 13 noiembrie 2008 - 10:57
Scris 13 noiembrie 2008 - 11:00
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 13 noiembrie 2008 - 11:00
Aceasta postare a fost editata de salesman: 13 noiembrie 2008 - 11:01
Scris 13 noiembrie 2008 - 11:08
Scris 13 noiembrie 2008 - 11:13
Scris 13 noiembrie 2008 - 11:18
Scris 14 noiembrie 2008 - 12:36
Diferenta se simte fara discutie si pe uscat.
Scris 14 noiembrie 2008 - 10:34
Scris 14 noiembrie 2008 - 12:02
..........
Orice zice Relu, pina nu pierzi aderenta cu cel putin o roata nu e ASBOLUT nici o diferenta intre tractiuni/propulsii.......
........
Scris 14 noiembrie 2008 - 12:36
Aceasta postare a fost editata de dinoc: 14 noiembrie 2008 - 12:37
Scris 14 noiembrie 2008 - 06:08
Pai asta e problema: ca NU se discuta de mers LA LIMITA (sau cel putin eu n-am inteles asta), se discuta de oameni obisnuiti care conduc masinile cum stiu/pot/vor ei.se discuta de mers la limita si cum poti face diferenta si pe uscata
mersul la limita implica de multe ori depasirea aderentei cu macar o roata..uneori cu toate 4
Scris 14 noiembrie 2008 - 06:21
Scris 14 noiembrie 2008 - 06:27
nu se discuta despre forester, dar se discuta despre subaru, sawd; nu suntem totusi atat de departe de subiect.OK daca tot nu se discuta de Forester revin cu intrebarea , ce stiti despre Freelander 2 , cat de bun este, probleme, ... ?
Scris 14 noiembrie 2008 - 06:46
Tu vad ca tii neaparat sa reinventezi fizica de a 7a .
Orice zice Relu, pina nu pierzi aderenta cu cel putin o roata nu e ASBOLUT nici o diferenta intre tractiuni/propulsii. Pe uscat pierzi aderenta in parcare nu pe DN.
Scris 14 noiembrie 2008 - 11:06
Scris 14 noiembrie 2008 - 11:24
Scris 14 noiembrie 2008 - 11:55
daca spining te bate cu logan atunci problema la tine esti tu nu legacy asa ca verdictele tale despre awd sunt la fel de utile ca ale mele ref la impactul fosfatilor in incalzirea globala. pot sa par savant daca vorbesc de ei, dar pt cine cunoaste impactul e altul..si deloc savantPai asta e problema: ca NU se discuta de mers LA LIMITA (sau cel putin eu n-am inteles asta), se discuta de oameni obisnuiti care conduc masinile cum stiu/pot/vor ei.
Noi comparam masinile in functie de limita la care pot fi ele impinse. Insa o limita mai joasa decat cea a masinilor este limita noastra, a soferilor.
Cum sa atingem limitele unei masini cand ale noastre sunt mai joase? Nu avem cum, dar noi credeam ca avem si de aici toate discutiile astea
Exemplu concret: Spining cu un Logan cred ca poate merge mai tare ca mine cu Legacy.
Scris 15 noiembrie 2008 - 10:55
in afara de situatiile la limita absolut toate masinile stau al fel.
Aceasta postare a fost editata de vrajitorul din orz: 15 noiembrie 2008 - 10:59
Scris 15 noiembrie 2008 - 11:02
pai asta am si zis, nu? peste 90% din soferi nu sunt piloti si nu stiu sa atinga limita unei masini, indiferent de masina. si atuci de ce sa aiba nevoie de una cu limita superioara?daca spining te bate cu logan atunci problema la tine esti tu nu legacy
aici esti rau, dar iti trec cu vederea ca te cunoscverdictele tale despre awd sunt la fel de utile ca ale mele ref la impactul fosfatilor in incalzirea globala. pot sa par savant daca vorbesc de ei, dar pt cine cunoaste impactul e altul..si deloc savant
da, le amestec, dar asa e viata - amestecata. Aici nu vorbim de raliuri pe clase, ci de condus masini obisnuite, de catre oameni obisnuiti.nene, amesteci chestii
n-am zis ca focusul statea mai bine ca alte masini. am zis ca putem sa merg tare cu el si depaseam tot felul de masini.pe de-o parte imi spui ca focusul statea mai bine decat alte masini, acu imi zici ca nu ziceai la limta. hotaraste-te
ma refer la viteza in curbe. eu intram mai tare decat altii cu masini mai scumpe, smechere, sportive, etc...dar unde statea bine? la mers normal? toate la mers normal stau la fel...si dacia 1310 si porsche 911 si impreza de rally. absolut toate
da' ma eu le compar pe toate. si ce, te oftici?iar, tu compary legacy cu focus, golf etc...legacy e o barca adica o masina clasa medie..compar-o cu accord, cu vectra, cu laguna...si lasa impreza sa se compare cu golf, focus...ai mase diferite, ai unele orientate spre confort altele nu
daca le amesteci total asa o sa iasa o varza.
Aceasta postare a fost editata de salesman: 15 noiembrie 2008 - 11:02
Scris 15 noiembrie 2008 - 02:20
Ia explica domnu Mol afirmatiile tale cu cuvintele tale:
1. care e diferenta intre tras si impins daca nu se pierde aderenta
2. de ce nu se simte in america, cu 2 circuite la o ora distanta (de unul ai auzit sigur: Laguna Seca), serpentine si ace de par de viteza a 2a in spatele casei, urcat la 2-3000m iarna in fiecare weekend... ia zi, ce trebuie sa mai fac ca sa ajung pilot adevarat, de valoarea ta?
.
Aceasta postare a fost editata de mol: 15 noiembrie 2008 - 02:21
Scris 16 noiembrie 2008 - 09:13
Aceasta postare a fost editata de AS25: 16 noiembrie 2008 - 09:17
Scris 16 noiembrie 2008 - 09:22
Aceasta postare a fost editata de vrajitorul din orz: 16 noiembrie 2008 - 09:24
Scris 16 noiembrie 2008 - 09:58
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 16 noiembrie 2008 - 10:16
Scris 16 noiembrie 2008 - 11:32
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi