Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Subaru Forester Diesel


  • Please log in to reply
1117 replies to this topic

#126 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 13 noiembrie 2008 - 10:57

salesman... e vorba de egalat masini cu aceleasi date. Adica in general garda la sol, SUV probabil.
Normal ca A3 e altceva. asa si un 911 GT4 ia curbele incredibi si stabilitatel.. dar nu are 20 cm garda la solci doar cativa cm

Aceasta postare a fost editata de aztec: 13 noiembrie 2008 - 10:57

  • 0
calator prin timp si spatiu...

#127 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 13 noiembrie 2008 - 11:00

era vorba de masini normale, fara vreo tractiune deosebita.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#128 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 13 noiembrie 2008 - 11:00

eu compar A3 cu Legacy, ca asta conduc. :)

dar reiau: nu zic de rau de Subaru, doar ca diferenta (din pdv stabilitate) intre SAWD si alte tractiuni nu mi se par atat de mare precum se astepta/crede/prezinta.
desigur, e posibil sa gresesc.

Aceasta postare a fost editata de salesman: 13 noiembrie 2008 - 11:01

  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#129 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 noiembrie 2008 - 11:08

Diferenta se simte fara discutie si pe uscat. Cel mai evident insa e in conditii de aderenta scazuta. De ex. incearca sa pleci mai tare de pe loc cind incepe ploaia si mai vorbim. Daca mai esti si pe viraj.....
  • 0

#130 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 13 noiembrie 2008 - 11:13

nu merge ma la mine cu plecari d-astea ca eu am automata :) Plec tot timpul in cele mai bune conditii.
si nevasta-mea are la fel pe A3 :P

Repet: nu zic ca nu e diferenta, doar ca ea nu imi pare asa mare cum se prezinta. Si o poti compensa cu o tzara de atentie. Sau poate mi s-o parea asa din cauza cutie automate ...
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#131 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 noiembrie 2008 - 11:18

Adevarul e ca automata e mai blinda.
  • 0

#132 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 14 noiembrie 2008 - 12:36

Diferenta se simte fara discutie si pe uscat.


Tu vad ca tii neaparat sa reinventezi fizica de a 7a :D.
Orice zice Relu, pina nu pierzi aderenta cu cel putin o roata nu e ASBOLUT nici o diferenta intre tractiuni/propulsii. Pe uscat pierzi aderenta in parcare nu pe DN.
  • 0
Salam. Florin Salam.

#133 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 14 noiembrie 2008 - 10:34

se discuta de mers la limita si cum poti face diferenta si pe uscata
mersul la limita implica de multe ori depasirea aderentei cu macar o roata..uneori cu toate 4
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#134 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 14 noiembrie 2008 - 12:02

..........
Orice zice Relu, pina nu pierzi aderenta cu cel putin o roata nu e ASBOLUT nici o diferenta intre tractiuni/propulsii.......
........


Unii nu-si dau seama cind au pana si tu vrei sa simta caracterul transmisiei ? :D
  • 0

#135 dinoc

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 183 Mesaje:
Inregistrat: 08-decembrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Honda
  • Model:Civic 2008, Accord 2007
  • Motorizare:201CP, 155CP

Scris 14 noiembrie 2008 - 12:36

OK daca tot nu se discuta de Forester :D revin cu intrebarea , ce stiti despre Freelander 2 , cat de bun este, probleme, ... ?

Aceasta postare a fost editata de dinoc: 14 noiembrie 2008 - 12:37

  • 0
Honda Civic Type-R + Honda Accord

#136 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 14 noiembrie 2008 - 06:08

se discuta de mers la limita si cum poti face diferenta si pe uscata
mersul la limita implica de multe ori depasirea aderentei cu macar o roata..uneori cu toate 4

Pai asta e problema: ca NU se discuta de mers LA LIMITA (sau cel putin eu n-am inteles asta), se discuta de oameni obisnuiti care conduc masinile cum stiu/pot/vor ei.
Noi comparam masinile in functie de limita la care pot fi ele impinse. Insa o limita mai joasa decat cea a masinilor este limita noastra, a soferilor.
Cum sa atingem limitele unei masini cand ale noastre sunt mai joase? Nu avem cum, dar noi credeam ca avem si de aici toate discutiile astea :D

Exemplu concret: Spining cu un Logan cred ca poate merge mai tare ca mine cu Legacy.
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#137 Razvee

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 Mesaje:
Inregistrat: 01-octombrie 08
  • Location:Bucharest
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester MY2009
  • Motorizare:2.0D 147 CP

Scris 14 noiembrie 2008 - 06:21

Mai baga niste impresii de la DT AS25.
  • 0

#138 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 14 noiembrie 2008 - 06:27

OK daca tot nu se discuta de Forester :D revin cu intrebarea , ce stiti despre Freelander 2 , cat de bun este, probleme, ... ?

nu se discuta despre forester, dar se discuta despre subaru, sawd; nu suntem totusi atat de departe de subiect. :D

dar poti sa faci un topic in care sa ceri info despre freelander, promit sa-ti scriu acolo cate ceva :D
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#139 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 14 noiembrie 2008 - 06:46

Tu vad ca tii neaparat sa reinventezi fizica de a 7a :D.
Orice zice Relu, pina nu pierzi aderenta cu cel putin o roata nu e ASBOLUT nici o diferenta intre tractiuni/propulsii. Pe uscat pierzi aderenta in parcare nu pe DN.


Vrajitorule , diferenta se simte si fara a pierde aderenta...
Un awd are o directie asemanatoare rwd-ului , usoara, simti ca te impinge si nu c-ai fi tras... :D
La tractiunea doar pe fata se simte , la plecari , ca esti ,,tras''...
Bine, voi astia, ,,nepilotii'' ,sigur nu simtiti nimic. :D

Salesman, se apasa la maxim acceleratia cu piciorul drept. Piciorul stang se tine pe frana.
Se spune o rugaciune, dupa care se da drumul franei... :D
  • 0

#140 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 14 noiembrie 2008 - 11:06

Hai bai ca nu exista tras si impins pe roti, e numai in capul tau. Ce dracu ca-ti trebui numai logica elementara ca sa realizezi asta. E plin de "piloti" din astia care cred ei ca stiu sa conduca desi nimeni nu e de acord cu ei :).
Daca apesi tare acceleratia si intra in subvirare/supraviarare, sigur, e adevarat. Da tu intri in subvirare pe DN1? Poate iarna, din greseala...
Apoi hai sa ne uitam la timpii de circuit (asfalt). Sint destule masini cu FWD, nu mai zic de RWD care au timpi tot acolo cu masinile cu AWD.
AWD e foarte folositoir pe vreme rea dar nu va mai imbatati cu apa rece ca "sta mai bine pe curbe" pe uscat. Poate sta mai bine pe curbe daca mergi "la limita", ca la circuit, cu cauciucurile schelalalind permanent dar pe drumurile publice nu se poate merge asa, macar din motive de bani ca trebuie sa schimbi cauciucurile la 1000km. Important e sa ai o trasa corecta pe care sa mergi repede, dar nu atit de repede incit sa faci driftinguri. Citeva oere pe un circuit cu profesor insemna mai mult decit un AWD, dar e si mai scump :).
  • 0
Salam. Florin Salam.

#141 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 14 noiembrie 2008 - 11:24

Bai, ce sa-ti spun ?!
In America e posibil sa n-o simti...in ambele cazuri.

Da ', de n-o simti nici la impingere ,nici la tragere, e de rau...
Te-ai ramolit.

Un awd veritabil , inainte de, se comporta subvirator, in , e neutru( n-am idee de-i bine), iar la iesire e supravirator...
  • 0

#142 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 14 noiembrie 2008 - 11:55

Pai asta e problema: ca NU se discuta de mers LA LIMITA (sau cel putin eu n-am inteles asta), se discuta de oameni obisnuiti care conduc masinile cum stiu/pot/vor ei.
Noi comparam masinile in functie de limita la care pot fi ele impinse. Insa o limita mai joasa decat cea a masinilor este limita noastra, a soferilor.
Cum sa atingem limitele unei masini cand ale noastre sunt mai joase? Nu avem cum, dar noi credeam ca avem si de aici toate discutiile astea :)

Exemplu concret: Spining cu un Logan cred ca poate merge mai tare ca mine cu Legacy.

daca spining te bate cu logan atunci problema la tine esti tu nu legacy asa ca verdictele tale despre awd sunt la fel de utile ca ale mele ref la impactul fosfatilor in incalzirea globala. pot sa par savant daca vorbesc de ei, dar pt cine cunoaste impactul e altul..si deloc savant
nene, amesteci chestii
pe de-o parte imi spui ca focusul statea mai bine decat alte masini, acu imi zici ca nu ziceai la limta. hotaraste-te
dar unde statea bine? la mers normal? toate la mers normal stau la fel...si dacia 1310 si porsche 911 si impreza de rally. absolut toate
iar, tu compary legacy cu focus, golf etc...legacy e o barca adica o masina clasa medie..compar-o cu accord, cu vectra, cu laguna...si lasa impreza sa se compare cu golf, focus...ai mase diferite, ai unele orientate spre confort altele nu
daca le amesteci total asa o sa iasa o varza.

@vrajitorul..in afara de situatiile la limita absolut toate masinile stau al fel. problema e unde e limita aia si ce se intampla cand o atingi. uscat sau ud, nisip sau asfalt, zapada sau apa, awd va sta mai bine decat restul.
desigur cu un pret platit inutil pentru toate situatiile in care nu esti la limita
acu e clar?
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#143 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 15 noiembrie 2008 - 10:55

Ia explica domnu Mol afirmatiile tale cu cuvintele tale:
1. care e diferenta intre tras si impins daca nu se pierde aderenta
2. de ce nu se simte in america, cu 2 circuite la o ora distanta (de unul ai auzit sigur: Laguna Seca), serpentine si ace de par de viteza a 2a in spatele casei, urcat la 2-3000m iarna in fiecare weekend... ia zi, ce trebuie sa mai fac ca sa ajung pilot adevarat, de valoarea ta?

in afara de situatiile la limita absolut toate masinile stau al fel.


Cam asta am vrust sa spun si eu, desi exagerezi putin... cum "sta" masina depinde de suspensie, sasiu, roti, cauciucuri, garda la sol, cum e echilibrata... alea chiar le simti.
Mie mi-e foarte clar dar sint unii pe aici care se simt trasi si impinsi.

Aceasta postare a fost editata de vrajitorul din orz: 15 noiembrie 2008 - 10:59

  • 0
Salam. Florin Salam.

#144 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 15 noiembrie 2008 - 11:02

of Mike...

daca spining te bate cu logan atunci problema la tine esti tu nu legacy

pai asta am si zis, nu? peste 90% din soferi nu sunt piloti si nu stiu sa atinga limita unei masini, indiferent de masina. si atuci de ce sa aiba nevoie de una cu limita superioara?

verdictele tale despre awd sunt la fel de utile ca ale mele ref la impactul fosfatilor in incalzirea globala. pot sa par savant daca vorbesc de ei, dar pt cine cunoaste impactul e altul..si deloc savant

aici esti rau, dar iti trec cu vederea ca te cunosc

nene, amesteci chestii

da, le amestec, dar asa e viata - amestecata. Aici nu vorbim de raliuri pe clase, ci de condus masini obisnuite, de catre oameni obisnuiti.
Nimeni nu isi ia masina exclusiv pt raliu, exclusiv pt zapada, exclusiv pt sosea, exclusiv pt macadam sau offroad.
Nimeni nu isi compara masina doar cu cele din clasa ei si daca pe sosea il ajunge pe unu dintr-o clasa mai dinamica nu il depaseste, ca nu se compara cu el ...
Oamenii declara despre masina lor ca e cea mai tare pt ca le consuma putin, pt ca au iesit dintr-un namol, pt ca au plecat tare la semafor, pt ca au incaput multe bagaje, etc. Numai aici pe forum gasesti zeci si sute de astfel de exemple. Si ghici ce - toate sunt amestecuri.
Stiu ca nu e riguros si stintific, dar de multe ori din dorinta de a fi rigurosi si exacti, raspunsuri noastre sunt interpretate gresit.

pe de-o parte imi spui ca focusul statea mai bine decat alte masini, acu imi zici ca nu ziceai la limta. hotaraste-te

n-am zis ca focusul statea mai bine ca alte masini. am zis ca putem sa merg tare cu el si depaseam tot felul de masini.
probabil ca daca in vreuna dintre masinile depasite ar fi fost un pilot, m-ar fi intrecut. dar n-a fost.
cred ca explicatia este ca eu m-am apropiat de limita MEA mai mult decat ei de limita LOR.
Unde erau limitele MASINILOR? Habar n-am. Dar cu siguranta mai sus decat ale noastre (ma refer la mine si la oamenii aia pe care i-am intrecut).
si din nou ajung la concluzia ca nu tine de masina, ci de omul care o conduce. de fapt asta am spus de la inceput, dar nu vrei tu sa intelegi pt ca le amestec :)

dar unde statea bine? la mers normal? toate la mers normal stau la fel...si dacia 1310 si porsche 911 si impreza de rally. absolut toate

ma refer la viteza in curbe. eu intram mai tare decat altii cu masini mai scumpe, smechere, sportive, etc...

iar, tu compary legacy cu focus, golf etc...legacy e o barca adica o masina clasa medie..compar-o cu accord, cu vectra, cu laguna...si lasa impreza sa se compare cu golf, focus...ai mase diferite, ai unele orientate spre confort altele nu
daca le amesteci total asa o sa iasa o varza.

da' ma eu le compar pe toate. si ce, te oftici? :)
Serios, de fapt ce voiam sa spun este ca soferul + masina = sistem. care sistem va functiona la viteza celei mai lente componente. In peste 90% din cazuri aceasta e soferu, nu masina.
Si cand zic lente nu ma refer la viteza max in linie dreapta, ma refer la viteaza cu care se merge pe un traseu virajat.

Aceasta postare a fost editata de salesman: 15 noiembrie 2008 - 11:02

  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#145 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 15 noiembrie 2008 - 02:20

Ia explica domnu Mol afirmatiile tale cu cuvintele tale:
1. care e diferenta intre tras si impins daca nu se pierde aderenta
2. de ce nu se simte in america, cu 2 circuite la o ora distanta (de unul ai auzit sigur: Laguna Seca), serpentine si ace de par de viteza a 2a in spatele casei, urcat la 2-3000m iarna in fiecare weekend... ia zi, ce trebuie sa mai fac ca sa ajung pilot adevarat, de valoarea ta?


.


Domnu' vrajitor, daca-s explica, m-ar bana comenduirea:D ,plus ca n-am certitudinea varstei tale...

>http://www.youtube.c...h?v=kciHEYNuA2c

Aceasta postare a fost editata de mol: 15 noiembrie 2008 - 02:21

  • 0

#146 AS25

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 17 Mesaje:
Inregistrat: 10-noiembrie 08
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf 5 Plus DSG
  • Motorizare:1.9 TDi 130CP

Scris 16 noiembrie 2008 - 09:13

Nu stiu ce tot spuneti voi aici cu limite si alte chestii lipsite de importanta dupa parerea mea.
Oricum Subaru si tractiunea S AWD inseamna filmul urmator

http://www.youtube.c...h?v=t09ExAUgtyE

Va rog uitati-va. Iar despre diesel e alceva :)

Aceasta postare a fost editata de AS25: 16 noiembrie 2008 - 09:17

  • 0

#147 vrajitorul din orz

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 987 Mesaje:
Inregistrat: 23-decembrie 04
  • Location:California

Scris 16 noiembrie 2008 - 09:22

Stii ca filmul ala e propaganda, sper...
Don Mol, eu n-am vrut sa-ti spun de valoarea mea, ci am vrut sa raspund unui atac irelevant si mirlanesc oarecum (ca orice atac irelevant)...

Aceasta postare a fost editata de vrajitorul din orz: 16 noiembrie 2008 - 09:24

  • 0
Salam. Florin Salam.

#148 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 16 noiembrie 2008 - 09:58

ca posesor de mai multe sisteme 4x4 pana acum si am mai si mers cu altele, lucrurile nu stau cam asa deloc. in fine, fiecare are plusuri si minusuri, un om normal cu un subaru nu ar avea in veci probleme de tractiune.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#149 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 16 noiembrie 2008 - 10:16

mai cata, sunt de acord cu ce spui, dar totusi am niste indoieli legate de ce s-a intimplat cu acel subaru caruia i-a fugit spatele.... acuma stiu ca in realitate un sistem 4x4 nu poate abroga legile fizicii, si ca o masina 4x4 o pierzi mai greu, limita e mai sus, dar odata pierduta e mult mai greu de redresat - intrebarea mea: in cazul pe care il stim a fost o chestie de depasit limitele fizicii sau cu un alt sistem 4x4 nu ar fi fugit spatele?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#150 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 16 noiembrie 2008 - 11:32

eu stiu bine masina, mergea foarte tare, foarte teapana pe curbe, nici soferul nu era nebun sa se aunce asa pt prima data, insa acolo a fost un cumul de factori nefavorabili: mersul la limita puterii si nu a mai avut ce sa redreseze si cu ce sa mai traga (schimbarea de treapta a fost inutila fiind deja prea putin timp de reactie), cauciucuri nepotrivite pt vremea aia, decizia de a lua curba din cauza necunoasterii traseului, pt ca am trecut de mai multe ori pe acolo si nu inteleg pe deplin viteza si dinamica care a avut-o, decat daca avea cum am spus eu mult mai mult, pt ca a dat a doua cand a scapat-o, dar era mult prea tarziu.

http://www.youtube.c...h?v=phf_sLQ000I uite care presupun ca a fost dinamica. la mine cand a plecat asa, am contrabracat instant si am apasat gazul la fund. probabil ca orice alta manevra ma trimitea in balarii, nu stiu, si asa a fost oarecum riscant ca am dezechilibrat masina, fiind mai inalta si tractiune 4x4, dar cu toate astea s-a comportat bine (desi se pute rasturna daca luam mai mult de volan probabil, nu stiu). spatele s-a dus instant si foarte violent. sa nu crezi ca pana atunci sau dupa, de fiecre data am mers mai incet. am incercat si cu bmw-ul sa-l arunc de fund, merge, dar electronica gandeste altfel decat mecanica de pe forester (nu stiu cum o fi fara DSC) si simt cum fata ma trage imediat pe trasa si toata masina se echilibreaza iar.

am mai observat niste diferente subaru vs bmw, se indreapta mai repede si mai bine bmw-ul decat subaru, desi eu ma obisnuisem sa reationez si sa iau de volan, m-am trezit la bmw ca nu e cazul, nu e asa violent in reactii. cu subaru era usor sa faci drifturi, bmw cu DSC nu te lasa neam. masina e si ea binisor echilibrata, +1000kg fata si +900 spate (cat de bune or fi masuratorile astea pe axe), la subaru nu stiu din pacate.

daca la altceva ar fi fugit sau nu, chiar nu am idee, in mod normal nu ar fi trebuit nici la asta sa fuga, dupa 3k de km cred ca stiu destul de bine ce poate masina pe curbe, dar aia e limita ei maxima, orice mai sus, orice greseala, era taxata drastic.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi