Subaru Forester Diesel
#151
Scris 17 noiembrie 2008 - 08:16
Se pare ca masinile Subaru au o aura cu care isi protejeaza soferii si pasagerii.
#152
Scris 17 noiembrie 2008 - 08:28
#153
Scris 18 noiembrie 2008 - 01:14
Dupa experienta mea cu BMW si ce povesteste cata, inclin sa cred ca BMW are cel mai avansat si inteligent sistem 4x4 la ora actuala cu xDrive, putind transmite pina la 100 % din putere pe oricare din punti, si inca in mod proactiv.
O sa va povestesc si despre evenimentul Mercedes Star Roadshow Experience - GLK & Friends la care am fost saptamina trecuta. Desi am fost impresionat de performantele GLK, totusi am o retinere fata de sistemul lor care imparte puterea in procente fixe intre rotile fata si spate, si anume cuplul motor de bază este transmis punţii faţă �n proporţie de 45% şi punţii spate �n proporţie de 55%.
Mercedes se lauda ca: această caracteristică şi modul inteligent �n care sistemul 4MATIC interacţionează cu Programul Electronic de Stabilitate (ESP�), sistemul ASC (sistem antipatinare) şi sistemul electronic de control al tracţiunii 4ETS favorizează manevrarea superioară, fără efort a automobilului, �n cele mai diverse condiţii. Sistemul de tracţiune integrală distribuie �n mod optim forţa de tracţiune celor patru roţi motoare şi sporeşte forţa de tracţiune.
Totusi imi amintesc de primul xDrive de la BMW, care si el avea puterea impartita in mod fix intre toti, mi se pare ceva gen 62 % pe spate si 38 % fata si cind masina era cu rotile spate pe gheata nu putea pleca de pe loc.... oare la 55 % / 45 % lucrurile stau mai bine?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#154
Scris 18 noiembrie 2008 - 01:47
as mai fi curios fata de un touareg, am avut onoare doar cu golful si ma facea praf rau sau un allroad 3.0TDI, desi pe asta il facea si cu golful linistit.
pt mine X3 a fost o surpriza placuta, mai mare decat ma asteptam eu.
forester era foarte foarte violent daca te dadeai la ea, cam greu sa plece progresiv in vreun fel. tine cont ca era capabila cu tot SAWD sa patineze toate rotile de pe loc si sa scartaie cum rar am vazut la o masina. exista si un motiv pt care corect, forester se conducea intai prin ridicarea ambreiajului si apoi prin apasarea acceleratiei cat doreai, altfel puteai patina rotile si arunca masina, in functie de sofer. pana le-am dat, n-am intalnit nici o alta masina sa ma faca la plecrea de pe loc, indiferent ce a fost (cred ca sigur pleca sub 6s, dar e si una dintre cele mai rapide masini din lume pana la 60, parca in primele 10, iar in oras era suficient). cu x3, pana acum m-a facut un C63AMG
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#155
Scris 18 noiembrie 2008 - 10:23
90% dintre posesori awd,fwd,rwd NU isi duc masinile la limita. dar in 10% din cazuri cand au nevoie ( vezi ploaie, polei, zapada, etc ) un awd tot te ajuta.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#156
Scris 18 noiembrie 2008 - 10:46
Ia explica domnu Mol afirmatiile tale cu cuvintele tale:
1. care e diferenta intre tras si impins daca nu se pierde aderenta
2. de ce nu se simte in america, cu 2 circuite la o ora distanta (de unul ai auzit sigur: Laguna Seca), serpentine si ace de par de viteza a 2a in spatele casei, urcat la 2-3000m iarna in fiecare weekend... ia zi, ce trebuie sa mai fac ca sa ajung pilot adevarat, de valoarea ta?
Cam asta am vrust sa spun si eu, desi exagerezi putin... cum "sta" masina depinde de suspensie, sasiu, roti, cauciucuri, garda la sol, cum e echilibrata... alea chiar le simti.
Mie mi-e foarte clar dar sint unii pe aici care se simt trasi si impinsi.
Nu e o rusine sa fii paralel cu volanul, insa sustinerea unor prostii nu-ti face cinste.
Nu ma oboseam sa raspund, dar ma gindesc la cei care nu vor sa ramina in domeniul povestilor cu feti frumosi.
Sunt unele notiuni destul de importante si cunoscute cum ar fi : subvirator, supravirator, torque steer, etc..... Notiuni de care se vede ca tu n-ai auzit.
Caracterul si comportamentul unei masini se face simtit tot timpul, progresiv, pina ajunge la limita aderentei, si depinde in mare masura de sistemul de tractiune , fata, spate, awd.
Daca tot ai chef sa scrii despre lucruri necunoscute tie, macar intreaba-l pe amicul "google" inainte sa tastezi, poate nu te mai faci de ris.
Ceva ce marita citit AICI
#157
Scris 18 noiembrie 2008 - 12:22
eu nu laud nici un sistem, spun ce simt pe masina. sa nu creada cineva ca nu mergeam tare cu subaru, dar trebuia sa fii mereu in priza. cand am mers pe cheia cu bmw-ul imi aduceam aminte cum eram cu subaru pe aceleasi viraje si cat de concentrat stateam, cum imi transpirau palmele (pe uscat si mers mai domol totusi) si cat de linistit am mers cu bmw-ul.
cand am fost la intorsura am vrut sa vad intr-o curba (bine in mai multe m-am jucat) cum pleaca de fund si intentionat i-am dat sa se duca, a plecat vreo juma de metru, dar s-a indreptat singura si nu violent. poate ne spune frank cum se redreseaza la el.
si nu uitati ca orice masina are niste limite, oricat de buna este.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#158
Scris 18 noiembrie 2008 - 01:03
In legatura cu filmuletul pus de tine, adu-ti aminte cind tot ziceam eu ca integrala te baga in interior cind o scapi. Acel subaru daca nu avea transmisie integrala o scotea destul de usor. Asfaltul nu te iarta la integrala.
#159
Scris 18 noiembrie 2008 - 01:20
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#160
Scris 18 noiembrie 2008 - 01:41
doar din cifre clar nu stau mai bine, dar o avea alta electronica. eu cu X3 nu am presupus nimic, din masina nu-mi dau seama de multe, asa ca l-am pus al comparat pe sosea ce-i drept, cu X5, 530d, GTI (cu modificari si cele mai bune suspensii bilstein posibile), S3. pe drum am mai prins si cate un EX35 sau FX35, dar nu stiu cat de capabili erau soferii, masinile sunt foarte misto, dar nu au stat niciuna precum X3-ul, nici la acceleratii, nici la curbe.
as mai fi curios fata de un touareg, am avut onoare doar cu golful si ma facea praf rau sau un allroad 3.0TDI, desi pe asta il facea si cu golful linistit.
pt mine X3 a fost o surpriza placuta, mai mare decat ma asteptam eu.
forester era foarte foarte violent daca te dadeai la ea, cam greu sa plece progresiv in vreun fel. tine cont ca era capabila cu tot SAWD sa patineze toate rotile de pe loc si sa scartaie cum rar am vazut la o masina. exista si un motiv pt care corect, forester se conducea intai prin ridicarea ambreiajului si apoi prin apasarea acceleratiei cat doreai, altfel puteai patina rotile si arunca masina, in functie de sofer. pana le-am dat, n-am intalnit nici o alta masina sa ma faca la plecrea de pe loc, indiferent ce a fost (cred ca sigur pleca sub 6s, dar e si una dintre cele mai rapide masini din lume pana la 60, parca in primele 10, iar in oras era suficient). cu x3, pana acum m-a facut un C63AMG
...la tine, ,,sistemul'' pilot-supercar, e dus la perfectiune...
-eu sunt mai ,,avansat'',deja e treaba cronica , pana acum nu m-a facut nimeni.
#161
Scris 18 noiembrie 2008 - 01:46
pai ce sa zic, cand 2 obiecte indestructibile se intalnesc, se vor ocoli
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#162
Scris 18 noiembrie 2008 - 02:37
cand am fost la intorsura am vrut sa vad intr-o curba (bine in mai multe m-am jucat) cum pleaca de fund si intentionat i-am dat sa se duca, a plecat vreo juma de metru, dar s-a indreptat singura si nu violent. poate ne spune frank cum se redreseaza la el.
eu am avut doar doua episoade de plecat de spate, fiindca in general nu caut sa o provoc si merg destul de cuminte. La unul din ele am fost destul de panicat si nu am reactionat pe moment, pina sa apuc sa fac ceva a intrat DSC-ul care lucrind impreuna cu xDrive a redresat-o singura. La al doilea am calcat usor acceleratia si am redus din volan si s-a redresat iarasi, foarte neat.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#163
Scris 18 noiembrie 2008 - 06:01
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#164
Scris 18 noiembrie 2008 - 08:43
intr-un loc unde se poate face asta fara incidente
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#165
Scris 18 noiembrie 2008 - 08:50
#166
Scris 18 noiembrie 2008 - 08:56
eu nu am masina de genu, dar cu siguranta as incerca sa vad ... "pana unde..."
repet, in conditii adecvate.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#167
Scris 18 noiembrie 2008 - 08:58
#168
Scris 18 noiembrie 2008 - 09:07
Aceasta postare a fost editata de salesman: 18 noiembrie 2008 - 09:07
http://florinpanait.wordpress.com
#169
Scris 18 noiembrie 2008 - 10:37
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#170
Scris 18 noiembrie 2008 - 10:42
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#171
Scris 18 noiembrie 2008 - 11:38
hmm ... oi prinde si eu zapada cu subaru asta? sa ma dau si eu cu tine ...
iar te bate un gind?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#172
Scris 18 noiembrie 2008 - 11:45
http://florinpanait.wordpress.com
#173
Scris 18 noiembrie 2008 - 11:48
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#174
Scris 19 noiembrie 2008 - 08:20
Aceasta postare a fost editata de AS25: 19 noiembrie 2008 - 08:25
#175
Scris 19 noiembrie 2008 - 09:47
ideea sa-ti dai seama ce face cu si ce face fara sisteme...
drop it like its hot
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi