Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Subaru Forester Diesel


  • Please log in to reply
1117 replies to this topic

#151 Cristian

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.342 Mesaje:
Inregistrat: 10-septembrie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Fiat
  • Model:Albea
  • Motorizare:1.4 77CP

Scris 17 noiembrie 2008 - 08:16

Off Topic:

Se pare ca masinile Subaru au o aura cu care isi protejeaza soferii si pasagerii.


  • 0
Computers are incredibly fast, accurate and stupid. Human beings are incredibly slow, inaccurate and brilliant. Together they are powerful beyond imagination. Albert Einstein

#152 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 17 noiembrie 2008 - 08:28

la BMW-urile mai noi cel putin la E46 cele RWD pleaca brusc de spate, fara DSC e destul de grava problema.cu DSC stai pe traiectorie,daca il inveti poti chiar sa il folosesti in avantajul tau :P
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#153 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 18 noiembrie 2008 - 01:14

e destul de naspa la Subaru ca fuge de spate brusc, ideea e sa fie sasiul astfel setat incit sa fuga gradual, sa simti usor cum derapeaza spatele sa o poti redresa.

Dupa experienta mea cu BMW si ce povesteste cata, inclin sa cred ca BMW are cel mai avansat si inteligent sistem 4x4 la ora actuala cu xDrive, putind transmite pina la 100 % din putere pe oricare din punti, si inca in mod proactiv.

O sa va povestesc si despre evenimentul Mercedes Star Roadshow Experience - GLK & Friends la care am fost saptamina trecuta. Desi am fost impresionat de performantele GLK, totusi am o retinere fata de sistemul lor care imparte puterea in procente fixe intre rotile fata si spate, si anume cuplul motor de bază este transmis punţii faţă �n proporţie de 45% şi punţii spate �n proporţie de 55%.

Mercedes se lauda ca: această caracteristică şi modul inteligent �n care sistemul 4MATIC interacţionează cu Programul Electronic de Stabilitate (ESP�), sistemul ASC (sistem antipatinare) şi sistemul electronic de control al tracţiunii 4ETS favorizează manevrarea superioară, fără efort a automobilului, �n cele mai diverse condiţii. Sistemul de tracţiune integrală distribuie �n mod optim forţa de tracţiune celor patru roţi motoare şi sporeşte forţa de tracţiune.

Totusi imi amintesc de primul xDrive de la BMW, care si el avea puterea impartita in mod fix intre toti, mi se pare ceva gen 62 % pe spate si 38 % fata si cind masina era cu rotile spate pe gheata nu putea pleca de pe loc.... oare la 55 % / 45 % lucrurile stau mai bine?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#154 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 noiembrie 2008 - 01:47

doar din cifre clar nu stau mai bine, dar o avea alta electronica. eu cu X3 nu am presupus nimic, din masina nu-mi dau seama de multe, asa ca l-am pus al comparat pe sosea ce-i drept, cu X5, 530d, GTI (cu modificari si cele mai bune suspensii bilstein posibile), S3. pe drum am mai prins si cate un EX35 sau FX35, dar nu stiu cat de capabili erau soferii, masinile sunt foarte misto, dar nu au stat niciuna precum X3-ul, nici la acceleratii, nici la curbe.
as mai fi curios fata de un touareg, am avut onoare doar cu golful si ma facea praf rau sau un allroad 3.0TDI, desi pe asta il facea si cu golful linistit.

pt mine X3 a fost o surpriza placuta, mai mare decat ma asteptam eu.

forester era foarte foarte violent daca te dadeai la ea, cam greu sa plece progresiv in vreun fel. tine cont ca era capabila cu tot SAWD sa patineze toate rotile de pe loc si sa scartaie cum rar am vazut la o masina. exista si un motiv pt care corect, forester se conducea intai prin ridicarea ambreiajului si apoi prin apasarea acceleratiei cat doreai, altfel puteai patina rotile si arunca masina, in functie de sofer. pana le-am dat, n-am intalnit nici o alta masina sa ma faca la plecrea de pe loc, indiferent ce a fost (cred ca sigur pleca sub 6s, dar e si una dintre cele mai rapide masini din lume pana la 60, parca in primele 10, iar in oras era suficient). cu x3, pana acum m-a facut un C63AMG :P
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#155 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 18 noiembrie 2008 - 10:23

eu deocamdata cea mai mare "incredere" as avea-o in xdrive-ul de la bemve.

90% dintre posesori awd,fwd,rwd NU isi duc masinile la limita. dar in 10% din cazuri cand au nevoie ( vezi ploaie, polei, zapada, etc ) un awd tot te ajuta.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#156 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 noiembrie 2008 - 10:46

Ia explica domnu Mol afirmatiile tale cu cuvintele tale:
1. care e diferenta intre tras si impins daca nu se pierde aderenta
2. de ce nu se simte in america, cu 2 circuite la o ora distanta (de unul ai auzit sigur: Laguna Seca), serpentine si ace de par de viteza a 2a in spatele casei, urcat la 2-3000m iarna in fiecare weekend... ia zi, ce trebuie sa mai fac ca sa ajung pilot adevarat, de valoarea ta?



Cam asta am vrust sa spun si eu, desi exagerezi putin... cum "sta" masina depinde de suspensie, sasiu, roti, cauciucuri, garda la sol, cum e echilibrata... alea chiar le simti.
Mie mi-e foarte clar dar sint unii pe aici care se simt trasi si impinsi.


Nu e o rusine sa fii paralel cu volanul, insa sustinerea unor prostii nu-ti face cinste.
Nu ma oboseam sa raspund, dar ma gindesc la cei care nu vor sa ramina in domeniul povestilor cu feti frumosi.
Sunt unele notiuni destul de importante si cunoscute cum ar fi : subvirator, supravirator, torque steer, etc..... Notiuni de care se vede ca tu n-ai auzit.
Caracterul si comportamentul unei masini se face simtit tot timpul, progresiv, pina ajunge la limita aderentei, si depinde in mare masura de sistemul de tractiune , fata, spate, awd.
Daca tot ai chef sa scrii despre lucruri necunoscute tie, macar intreaba-l pe amicul "google" inainte sa tastezi, poate nu te mai faci de ris.


Ceva ce marita citit AICI
  • 0

#157 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 noiembrie 2008 - 12:22

uf, nu merge PDF-ul ala.

eu nu laud nici un sistem, spun ce simt pe masina. sa nu creada cineva ca nu mergeam tare cu subaru, dar trebuia sa fii mereu in priza. cand am mers pe cheia cu bmw-ul imi aduceam aminte cum eram cu subaru pe aceleasi viraje si cat de concentrat stateam, cum imi transpirau palmele (pe uscat si mers mai domol totusi) si cat de linistit am mers cu bmw-ul.

cand am fost la intorsura am vrut sa vad intr-o curba (bine in mai multe m-am jucat) cum pleaca de fund si intentionat i-am dat sa se duca, a plecat vreo juma de metru, dar s-a indreptat singura si nu violent. poate ne spune frank cum se redreseaza la el.

si nu uitati ca orice masina are niste limite, oricat de buna este.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#158 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 noiembrie 2008 - 01:03

Nu compara si tu BMW-ul care are tot felul de sisteme electronice de stabilitate cu XT-ul care in afara de ABS+EBD n-are nimic. Basca greutatea BMW-ului + gumele super late o fac sa stea incredibil de bine.
In legatura cu filmuletul pus de tine, adu-ti aminte cind tot ziceam eu ca integrala te baga in interior cind o scapi. Acel subaru daca nu avea transmisie integrala o scotea destul de usor. Asfaltul nu te iarta la integrala.
  • 0

#159 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 noiembrie 2008 - 01:20

sa nu uitam totusi ca integralele astea sunt folosite pe suprafete cu aderenta redusa, cam fix alea din WRC si ca acolo stilul de pilotaj e putin diferit (unii zic ca aia ar fi soferi mai buni per ansamblu). dap, fix la interior m-a bagat si pe mine de fiecare data. la bmw cred ca exista si o prevenire a comportamentului, pe cand la subaru esti tu si masina. repet insa, asta nu o desconsidera deloc. cel mai mult m-am distrat la volanul foresterului si cand mergeam in paralel cu bmw-ul, tot foresterul ma facea sa zambesc.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#160 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 18 noiembrie 2008 - 01:41

doar din cifre clar nu stau mai bine, dar o avea alta electronica. eu cu X3 nu am presupus nimic, din masina nu-mi dau seama de multe, asa ca l-am pus al comparat pe sosea ce-i drept, cu X5, 530d, GTI (cu modificari si cele mai bune suspensii bilstein posibile), S3. pe drum am mai prins si cate un EX35 sau FX35, dar nu stiu cat de capabili erau soferii, masinile sunt foarte misto, dar nu au stat niciuna precum X3-ul, nici la acceleratii, nici la curbe.
as mai fi curios fata de un touareg, am avut onoare doar cu golful si ma facea praf rau sau un allroad 3.0TDI, desi pe asta il facea si cu golful linistit.

pt mine X3 a fost o surpriza placuta, mai mare decat ma asteptam eu.

forester era foarte foarte violent daca te dadeai la ea, cam greu sa plece progresiv in vreun fel. tine cont ca era capabila cu tot SAWD sa patineze toate rotile de pe loc si sa scartaie cum rar am vazut la o masina. exista si un motiv pt care corect, forester se conducea intai prin ridicarea ambreiajului si apoi prin apasarea acceleratiei cat doreai, altfel puteai patina rotile si arunca masina, in functie de sofer. pana le-am dat, n-am intalnit nici o alta masina sa ma faca la plecrea de pe loc, indiferent ce a fost (cred ca sigur pleca sub 6s, dar e si una dintre cele mai rapide masini din lume pana la 60, parca in primele 10, iar in oras era suficient). cu x3, pana acum m-a facut un C63AMG :D



...la tine, ,,sistemul'' pilot-supercar, e dus la perfectiune... :D

-eu sunt mai ,,avansat'',deja e treaba cronica , pana acum nu m-a facut nimeni. :D
  • 0

#161 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 noiembrie 2008 - 01:46

e vorba strict de performante raportat la masina (daca ar fi sa mai raportam si la cost/clasa, ar fi si mai grav).

pai ce sa zic, cand 2 obiecte indestructibile se intalnesc, se vor ocoli :D
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#162 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 18 noiembrie 2008 - 02:37

cand am fost la intorsura am vrut sa vad intr-o curba (bine in mai multe m-am jucat) cum pleaca de fund si intentionat i-am dat sa se duca, a plecat vreo juma de metru, dar s-a indreptat singura si nu violent. poate ne spune frank cum se redreseaza la el.


eu am avut doar doua episoade de plecat de spate, fiindca in general nu caut sa o provoc si merg destul de cuminte. La unul din ele am fost destul de panicat si nu am reactionat pe moment, pina sa apuc sa fac ceva a intrat DSC-ul care lucrind impreuna cu xDrive a redresat-o singura. La al doilea am calcat usor acceleratia si am redus din volan si s-a redresat iarasi, foarte neat.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#163 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 noiembrie 2008 - 06:01

cu bmw-ul in afara de un slide pe o curba pe la 140 destul de mare in care am lasat masina sa vad unde se duce pur si simplu, nici o problema.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#164 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 18 noiembrie 2008 - 08:43

incercati sa-i dati TARE , dar FARA sisteme... acolo se vede cum reactioneaza :D
intr-un loc unde se poate face asta fara incidente
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#165 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 noiembrie 2008 - 08:50

Mai intzelept e sa nu....
  • 0

#166 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 18 noiembrie 2008 - 08:56

am zis ca intr-un loc unde se poate face fara incidente :D

eu nu am masina de genu, dar cu siguranta as incerca sa vad ... "pana unde..."
repet, in conditii adecvate.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#167 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 18 noiembrie 2008 - 08:58

Sigurele locuri unde ma "dau", sunt unele ( nu zic care ) foarte largi, si numai iarna pe zapada :D
  • 0

#168 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 18 noiembrie 2008 - 09:07

hmm ... oi prinde si eu zapada cu subaru asta? sa ma dau si eu cu tine ... :D

Aceasta postare a fost editata de salesman: 18 noiembrie 2008 - 09:07

  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#169 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 18 noiembrie 2008 - 10:37

eu nu prea merg fara sisteme si atunci ma intereseaza ce face cand sunt cuplate alea, daca e vreo situatie nasoala sa stiu pe ce ma bazez cat de cat. la subaru nu veghea nimic, trebuia sa fiu eu atent mereu. era o masina la care chiar te implicai la volan.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#170 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 18 noiembrie 2008 - 10:42

nici eu nu umblu fara sisteme, nu am incercat niciodata
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#171 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 18 noiembrie 2008 - 11:38

hmm ... oi prinde si eu zapada cu subaru asta? sa ma dau si eu cu tine ... :P


iar te bate un gind? :)
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#172 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 18 noiembrie 2008 - 11:45

pe mine sau pe tine? :)
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#173 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 18 noiembrie 2008 - 11:48

I did it man, I did it.... :smokin:
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#174 AS25

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 17 Mesaje:
Inregistrat: 10-noiembrie 08
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf 5 Plus DSG
  • Motorizare:1.9 TDi 130CP

Scris 19 noiembrie 2008 - 08:20


Aceasta postare a fost editata de AS25: 19 noiembrie 2008 - 08:25

  • 0

#175 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 19 noiembrie 2008 - 09:47

voi nu intelegeti nimic ! :P
ideea sa-ti dai seama ce face cu si ce face fara sisteme...
drop it like its hot :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.





1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi