si atunci de ce se recomanda insistent la masina automata, pentru novici, sa tina piciorul sting cit mai lipit de pragul/panoul usii, pentru a nu avea tendinta de a frina cu stingul si a incurca borcanele...?
pentru a nu avea impulsul de A APASA PE AMBREIAJ ! am patit'o ... eu in dreapta . instruit omul la greu. el : pai am uitat ... noroc ca ne apropiam de oprire la un semafor si nu era nimeni in spate.
pentru ca maimuta sa nu apese pedala lipsa se pune maimuta sa tina piciorul stang sub scaun .
Pe linga ce spui ( si sunt absolut de acord ), sa nu uitam ca acel "cistig" in reactie la mersul pe strada nu justifica sub nicio forma folosirea stingului pentru frina. Personal o consider (inca) o copilarie periculoasa....
pe strada e inutil ... bine bine , la drum lung daca n-ai cruise control si e automata mai poti sa tii si acc cu stangul pe autostrada
in oras e chiar degeaba . pe circuit se simte foarte mult diferenta. mai ales la o masina turbo si diesel pe deasupra. o poti tine usor in ture , poti sa ai grija sa ai presiune in turbina si alte chestii d'astea mici . poti sa castigi timp valoros.
gadeste'te doar cat iti ia sa muti piciorul de pe frana pe acc. cand poti sa stai ca la karturi ... si totul sa fie instant
imatur pentru ca am subaru.