Ford Fiesta
#376
Scris 23 iunie 2009 - 02:00
Sau, daca vrei, vii odata la un gratar la mine si masuram dim/inaltimea rotilor pe 16"(de iarna) si cele de 17"(de vara), ambele fiind dim date de producator.
#377
Scris 23 iunie 2009 - 02:42
Pneurile care's acum pe masina sunt Goodyear GT3.
Din minusurile care le implica roti mai mari/late consumul nu conteaza. Demarajul cred ca e mai slab doar la plecarea de pe loc, in rest, la depasiri in extraurban tare m'as mira sa fie diferente reale. Stresarea articulatiilor e un factor care mi l'as asuma. E mai importanta siguranta decat o eventuala cheltuiala la cine stie cati km.
Cu confortul intr'adevar ar fi o chestie, insa ala stiu ca se reduce simtitor daca as trece de la 14" la 16". Insa doar la 15" nu cred sa fie diferenta f mare.
Oricum, deocamdata masina va intra in repaus cateva luni, iar la intoarcere va primi pneuri de iarna, asa ca schimbarea jantelor ramane ptr la anu.
De maine, orele 00:00, masina e asigurata Casco la Generali. Desi fusesem acum vreo 2-3 sapt sa iau cotatia ptr asigurare, am tot amanat sa si inchei polita, in ideea ca oricum mai stau doar 2 sapt in tara si dup'aia masina nu va mai fi folosita. Insa dupa experienta de ieri, m'am razgandit
Suma de plata ptr valoare asigurata de ~9700 euro este de 1600 ron (cu proprietar tatal meu, datorita programului Rabla)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#378
Scris 23 iunie 2009 - 03:56
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#380
Scris 23 iunie 2009 - 04:02
Anvelopele astea, echipare standard oem, care mai au si treaba asta cu protectia mediului, consum redus de combustibil, sunt bune ca rezista multi km, dar in rest sunt varza. Parerea mea.
#382
Scris 23 iunie 2009 - 06:15
......
Oricum, niste pneuri mai late nu vad cu ce ar putea strica la franare/stabilitate.
......
Pe suprafete foarte bune si uscate, anvelopele mai late sunt un avantaj. Dar pe suprafetele cu aderenta scazuta sunt un mare dezavantaj.
#383
Scris 23 iunie 2009 - 06:46
Ca si aderenta, la plecare am destul de mari probleme, mai ales daca am si rotile un pic virate, in a pleca fara sa'mi scartaie.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#384
Scris 23 iunie 2009 - 06:49
#386
Scris 23 iunie 2009 - 07:20
La frinare e mult mai evident
#387
Scris 23 iunie 2009 - 08:44
Dupa parerea mea, gresesti. Vezi aici .
E posibil, dar asa cum am precizat asta-i parerea mea. Desigur ca atunci cand comanzi o masina noua, uneori, ai posibilitatea de a comanda optional gume mai bune decat cele standard.
Cand te referi la rezultatele obtinute de GT3, cel putin pt mine ar fi bine, sa avem un tabel in care sa fie comparate si alte anvelope cu aceiasi dim, de catre aceiasi publicatie/companie. Astfel putem sa vedem, macar pe hartie, cum stau.
#388
Scris 23 iunie 2009 - 09:02
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 23 iunie 2009 - 09:06
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#389
Scris 23 iunie 2009 - 09:10
...........
Cand te referi la rezultatele obtinute de GT3, cel putin pt mine ar fi bine, sa avem un tabel in care sa fie comparate si alte anvelope cu aceiasi dim, de catre aceiasi publicatie/companie. Astfel putem sa vedem, macar pe hartie, cum stau.
Poti alege oricare alta anvelopa si compari.
#390
Scris 23 iunie 2009 - 09:17
E si normal, totusi. Ptr ca nici Fiesta, si cu atat mai mult 1.4 tdci, nu e vreun varf de gama Ba chiar e de inteles de ce s'a optat pentru un pneu care rezista bine la uzura si cica da consum redus ...
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 23 iunie 2009 - 09:19
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#391
Scris 23 iunie 2009 - 09:27
Poti alege oricare alta anvelopa si compari.
Normal, numai ca: ar fi indicat sau de dorit sa ai rezultatele obtinute de aceiasi publicatie/companie, pt ca ele sa fie facute in conditii ~ similare; atat cele tehnice, meteo, etc. , dar si cele de perceptie.
De ex. 2 publicatii/companii diferite pot testa aceiasi anvelopa X, cu aceiasi dim, dar atat caracteristicile testului, masinile de test folosite, cat si perceptiile si pregatirea personalului care participa la test sa difere astfel incat rezultatele finale sa difere semnificativ intre cele 2 publicatii/companii, pt aceiasi anvelopa X.
Ma intelegi de ce prefer sa vad rezultatele obtinute tot de respectivii pt cat mai multe anvelope, centralizate ?
#392
Scris 23 iunie 2009 - 09:31
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#393
Scris 23 iunie 2009 - 09:36
Poti cauta orice test si in alte locuri. Eu totusi acord credit si utilizatorilor. In afara de asta, nu pot crede ca unul din cei mai vechi fabricanti de anvelope pot face gume proaste. Ca nu sunt de talia celor de citeva sute de euro e alta poveste dar nu cred ca diferenta se poate simti la 70/h pe asfalt curat... Hai sa fim seriosi si sa gindim cu maturitate.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 23 iunie 2009 - 09:37
#394
Scris 23 iunie 2009 - 10:15
P.S. si de ce neaparat cei ce NU gandesc ca tine NU gandesc cu maturitate?! O luam de la capat? Ce treaba are vechimea producatorului cu calitatea produselor? Daca mergem pe ideea asta, Ford face masini excelente, doar e printre cei mai vechi fabricanti de auto.
Ia sa vedem ce zice ADAC:
GT3
ADAC Motorwelt - Mar 2005
Comparative Strengths - rolling resistance
Comparative Weaknesses - comfort, noise
ADAC Motorwelt - Mar 2004
Comparative Strengths - wear, rolling resistance
Comparative Weaknesses - wet performance
Alte teste spun "satisfacator" sau "average": http://www.testberic...14t_p46728.html
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 23 iunie 2009 - 10:24
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#395
Scris 23 iunie 2009 - 10:35
Aceasta postare a fost editata de Relu: 23 iunie 2009 - 10:40
#396
Scris 23 iunie 2009 - 10:46
Am scris de ce ma interesa sa vad care este parerea lor si despre alte anvelope similare. Alte teste exista, am postat si eu unul dintre ele.Ciprian,
Poti cauta orice test si in alte locuri. Eu totusi acord credit si utilizatorilor. In afara de asta, nu pot crede ca unul din cei mai vechi fabricanti de anvelope pot face gume proaste. Ca nu sunt de talia celor de citeva sute de euro e alta poveste dar nu cred ca diferenta se poate simti la 70/h pe asfalt curat... Hai sa fim seriosi si sa gindim cu maturitate.
Nu sunt de parere ca "nu pot crede ca unul din cei mai vechi fabricanti de anvelope pot face gume proaste", eu cred ca poate; dar fiecare cu parerea lui. Inca ceva, daca nu sunt prea bune nu inseamna neaparat ca sunt proaste; din simplu motiv ca poate exista un alt fabricant care face unele si mai proaste.
Ca ex, desi nu stiu daca are rost sa continuam discutia, sau cel putin aici, ar fi de vazut si cazurile cu GY Eagle facute in China si care nu sunt tocmai bine vazute de utilizatori.
In fine, noi sa fim sanatosi.
#397
Scris 23 iunie 2009 - 11:08
Auzi ma, tu chiar nu stii sa mai vorbesti civilizat? Te paste andropauza? Asta ca sa folosesc acelasi limbaj elevat de care dai dovada in ultima vreme!Auzi mah, tu chiar esti la ciclu ? N-am voie sa vorbesc cu un coleg de forum ca te bagi ca musca. Stai bai nene in banca ta si raspunde-mi cind ma adresez tie !
1. Nu e forumul tau.
2. Daca vrei sa vorbesti numai tu cu colegul, fa-o pe privat, daca o faci pe public asteapta-te sa scrie si altii.
3. M-am cam saturat de aerele si jignirile tale. Inca o data, nu imi esti superior cu nimic ca sa-ti permiti sa mi te adresezi asa! Masoara-ti cuvintele, TE ROG!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#398
Scris 23 iunie 2009 - 11:11
Totul a pornit de la situatia lui Andrei in care masina nu s-a oprit satisfacator pe asfalt uscat la 70/h. Dupa care a mai incercat de citeva ori si masina a oprit foarte bine. Concluzia evidenta e ca ori acolo asfaltul avea ceva, ori a frinat violent cu rotile virate. Daca erau gumele de vina, situatia s-ar fi repetat si in testele ulterioare pe care le-a facut, dar nu a fost asa.
Ne grabim sa judecam niste anvelope dupa te miri ce. Pana mea, gumele astea se vind in toata lumea ca echipare OEM de un fabricant de masini care se numeste Ford, si nu s-a plins nimeni. Basca se vind in toata lumea ca atare. Dar, din 3 apasari pe taste, am concluzionat noi ca gumele sunt proaste. Acum pricepi de ce zic eu ca trebuie sa fim mai rezervati in a judeca un produs ( sau un eveniment ) in felul asta ?
#399
Scris 24 iunie 2009 - 12:18
Apoi, Relu, personal m-am confrutat cu situatii precum cele descrise de Andrei. Si da, este mai mult decat posibil ca in cazul lui, in acel moment asfaltul din acel loc sa fi fost umed, cu ceva nisip, etc. Insa revenind putin la experientele mele, am testat anvelopele oem in diverse situatii, dar si alte anvelope pe aceiasi masina in aceleasi conditii si zone. Ghici ce? au fost diferente si nu tocmai minore; iar anvelopele alese ulterior nu sunt tocmai premium sau top racing, etc., ci intr-una din situatii au fost, modestele, Vredestein. Sper sa ma fac inteles.
Asa si Vwag pune Michelin Energy Saver pe unele modele, sau Matador sau Barum pe altele, dar nu cred ca le consideri a fi prea bune (din alte considerente decat pret si durata de exploatare), nu?
Si exemplele de genul pot continua.
Una e sa vorbim de Good Year ca multinationala, produsele sale medii si de top si alta e sa vorbim de produsele sale lowcost sau de intrare in gama.
Oricum cred ca tu ai perceput cumva gresit cele scrise de mine initial, cum ca as desconsidera compania GY si toate produsele sale, ceea ce e gresit, nu imi plac cele mai putin bune/performante, indiferent de producator.
P.S.: cand mai bem noi 3 (eu, tu si 1Q) un ceai cu rom ca doar rom nu ne mai dau voie astia.
#400
Scris 24 iunie 2009 - 08:09
Mai, eu nu ma cert cu nimeni si mai ales nu fac tensiune pentru ca nu-mi pasa de ce zic anumite persoane. Tot ce vreau e sa fiu lasat in pace, si i-am zis-o foarte clar in citeva rinduri. Inchipuie-ti ca am fi la o reuniune si eu ti-as adresa tie o intrebare si ar raspunde altul. Cum ai vedea asta ? Nu ca o bagare in seama aiurea ?In primul rand vreau sa rog cei 2 mosnegi sa nu se mai certe degeaba, ca iar fac tensiune si la varsta mea zic doftorii ca-i bai mare.
De acord cu tine, si am spus ca am patit si eu asta. Numai ca situatiile astea dificile au fost ori pe suprafata umeda ori la viteza mare. La 70/h pe asfalt curat, dupa parerea mea, diferentele nu pot fi decit insesizabile. Daca ne mai gindim si la faptul ca inclusiv suspensia are un cuvind foarte mare de spus la frinarea de urgenta, judecarea anvelopei mi se pare si mai delicata.Apoi, Relu, personal m-am confrutat cu situatii precum cele descrise de Andrei. Si da, este mai mult decat posibil ca in cazul lui, in acel moment asfaltul din acel loc sa fi fost umed, cu ceva nisip, etc. Insa revenind putin la experientele mele, am testat anvelopele oem in diverse situatii, dar si alte anvelope pe aceiasi masina in aceleasi conditii si zone. Ghici ce? au fost diferente si nu tocmai minore; iar anvelopele alese ulterior nu sunt tocmai premium sau top racing, etc., ci intr-una din situatii au fost, modestele, Vredestein. Sper sa ma fac inteles.
Cu tine oricind. In legatura cu cealalta persoana, tocmai pentru ca suntem pe un forum public, il rog sa ma lase in pace atita timp cit nu ma adresez lui personal. Repet, sa-si imagineze ca suntem la o reuniune, si sa-i fie foarte clar ca n-am chef sa dialoghez cu el. Macar atita lucru sper sa poata pricepe.P.S.: cand mai bem noi 3 (eu, tu si 1Q) un ceai cu rom ca doar rom nu ne mai dau voie astia.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi