Ford Fiesta
#351
Scris 04 iunie 2009 - 10:46
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#352
Scris 04 iunie 2009 - 10:48
#353
Scris 04 iunie 2009 - 11:42
cine dracu baga LEMN in clasa compacta?!?!
Fiesta e in clasa mica...deci...who the hell...?
#354
Scris 04 iunie 2009 - 11:54
cine-s aia?Bargaouanii...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#355
Scris 04 iunie 2009 - 12:28
cine dracu baga LEMN in clasa compacta?!?!
Fostul proprietar a bagat lemn( lemn, Frank, da?), piele, spalator de faruri, incalzire scaune(comenzi electrice), degivrare parbriz,plus multe altele atat la interior cat si la exterior.
Imitatie de lemn avea pe bord(asa aveau toate modelele ghia).
Mi-a placut foarte mult masinuta asta(atat la interior cat si la exterior).
--cand am timp, mai caut, poate gasesc si pozele cu interiorul...
http://img189.images...4110778x93.smil
#356
Scris 04 iunie 2009 - 02:32
Fostul proprietar a bagat lemn( lemn, Frank, da?),
.......
I-o fi fost omului frig....
#357
Scris 04 iunie 2009 - 02:47
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#358
Scris 13 iunie 2009 - 10:19
Cu ajutorul indicatiilor de pe ClubFord am activat inchiderea automata a usilor la plecarea de pe loc. Deocamdata mi se pare utila chestia, mai ales ca eu din proprie initiativa nu blocam usile cand plecam.
Singura chestie de care's un pic ofticat in ultima vreme se datoreaza tapiseriei. Pe scaunul soferului aparusera 2 pete mici. Am incercat sa le sterg cu servetele umede, insa cand s'a uscat a ramas pata unde curatasem. Drept urmare, ieri am luat din Real solutie de curatat tapiseria de la Formula 1 si am aplicat cu incredere cam pe jumate din sezut. Urmarea? Dupa ce s'a uscat, conturul petei s'a extins in jurul zonei unde aplicasem solutia. Acum am dat tot sezutul si sper ca maine dimineatza sa nu se mai vada nimic. Mi se pare de kko faza: nu scoti pata, ci de fapt o acoperi uniform cu o alta ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#359
Scris 18 iunie 2009 - 09:10
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#360
Scris 18 iunie 2009 - 09:19
#361
Scris 18 iunie 2009 - 10:00
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#362
Scris 22 iunie 2009 - 04:51
Mergeam pe un blvd in CT (3 benzi/sens). La un moment dat, un taximetrist cu un Passat ce venea din sens opus se hotaraste sa puna semnal stanga si sa vireze in fata mea la 50m, cred, nici nu'mi dau seama ezac.
Am franat, insa mi'am dat seama ca nu pot opri pana in el, in banda din dreapta stiam ca e un amic de'al meu cu o Linea, asa ca am zis ca e mai sigur sa trag un pic stanga. (in afara de faptul ca stiam ca e cineva in spatele meu in dreapta, mi'era ca idiotul sa nu se duca mai departe spre straduta si tot in fata sa'mi apara)
Surpriza a aparut cand mai aveam vreo 10m pana in Passat si masinuta mea se transformase deodata in saniuta. ABS'ul lucra de zor, se simtea in pedala, insa franare ... cangi. Noroc totusi ca am avut directie si am intrat pe o straduta laterala.
Evident, cel mai mare noroc a fost ca din contrasens nu venea nimeni f aproape si au avut timp sa opreasca, altfel ... iesea urat.
Ca si idee, cred ca aveam 70km/h, insa franarea a fost sublima, dar a lipstit cu desavarsire.
Evident ca taximetristul a disparut intr'un nor de fum (de esapament) - l'am vazut in retrovizoare.
Si amicul meu cu Linea l'a evitat in ultimul moment, insa prin dreapta.
Pe viitor cred ca jantele de 14" vor ramane de iarna, cu caucioace adecvate, iar ptr vara voi lua ceva pe 15", daca nu chiar pe 16". Tind sa cred ca niste caucioace mai late m'ar fi ajutat sa opresc in distanta care'o estimasem eu initial ...
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 22 iunie 2009 - 04:52
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#363
Scris 22 iunie 2009 - 04:56
#364
Scris 22 iunie 2009 - 05:04
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 22 iunie 2009 - 05:05
#365
Scris 22 iunie 2009 - 05:08
#366
Scris 22 iunie 2009 - 05:24
Am mai trecut de 2 ori prin zona aia dupa ce s'a intamplat asta si m'am uitat pe jos ... nici urma de franare. De ce m'am uitat? Ptr ca ulterior, pe o straduta libera, cam tot de la 70km/h am calcat frama brusc scurt timp si rotile se blocasera initial, s'a auzit scartait de roti. Scartait care nu retin sa'l fi auzit la franarea cu probleme.
O sa mai fac niste teste de franare si sa verific presiunea in pneuri.
Daca nici asa nu da bine, poate ca ar fi o solutie si un schimb de placute cu ceva mai bun. Insa, pana la urma, tot la caucioace ajung, ca degeaba imi opresc placutele la timp daca franarea nu se produce si intre pneu si asfalt.
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 22 iunie 2009 - 05:24
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#367
Scris 22 iunie 2009 - 05:45
Ideea cu verificarea presiunii e foarte buna.
#368
Scris 22 iunie 2009 - 06:24
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 22 iunie 2009 - 06:24
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#369
Scris 22 iunie 2009 - 06:28
#370
Scris 23 iunie 2009 - 12:04
NU cred ca niste roti pe 16" ti-ar rezolva problema, hai sa spunem ca unele pe 15" ar fi ok, insa nu vei avea numai avantaje. Dar lasand asta deoparte, primul lucru cel mai important pt imbunatatirea franarii&comp. il reprezinta anvelopele. De regula cele care vin din fabrica, in special pe masinile de clasa mica, nu sunt tocmai cele mai stralucite. Chiar ce anvelope ai acum pe masina ?
#371
Scris 23 iunie 2009 - 09:38
e vorba de milisecunde nu apuci sa verzi urme blocateNu am urmarit asta in mod special la niciuna din masinile care le'am condus pana acum, insa as zice ca oricat ar fi el de ABS, primele momente rotile tot se blocheaza ...
ai simtit abs intrand in pedala? daca da, nici mama placutelor de frana mai bune nu te ajuta..daca nu, schimba placutele
daca ai simtit abs atunci e de la aderenta...anvelope (presiune, calitate), drum, temperatura...daca e foarte foarte cald masinile tind sa alunece simtitor
#372
Scris 23 iunie 2009 - 11:23
Aseara am incercat de 2 ori franarea de la 70km/h, insa de data asta am tinut volanul drept.
Ei bine, distanta de franare a fost ok in ambele cazuri, chiar un pic sub ce ma asteptam.
Posibil deci ca ieri problema sa fi venit de la faptul ca nu am avut rotile drepte si ca era mai cald ...
Oricum, niste pneuri mai late nu vad cu ce ar putea strica la franare/stabilitate.
O sa ma uit sa vad ezac ce gume am ... acum retin doar ca's Goodyear.
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#373
Scris 23 iunie 2009 - 01:37
Daca alegi unele sensibil mai mari (de ex de la 14" la 16"), pe langa coloana unde treci avantajele vei mai avea una unde vei trece dezavantajele, fie mai mari sau mai mici. Acolo putem incepe sa scriem (aleator): demaraj mai slab (nu uita ca totusi ai un motor relativ mic, cu tot cuplul lui cu tot), cresterea consumului, scaderea confortului = masina mai rigida, "stresarea" mai accentuata a articulatiilor,....................................................
Oricum, niste pneuri mai late nu vad cu ce ar putea strica la franare/stabilitate.
.........................................
#374
Scris 23 iunie 2009 - 01:41
.......
O sa ma uit sa vad ezac ce gume am ... acum retin doar ca's Goodyear.
Am curaj sa pun pariu ca nu-s gumele problema. Si nici frinele....
Dupa parerea mea, ai nimerit o suprafata dificila unde nu te-ar fi scapat nimic in afara de viteza scazuta sau norocul.
#375
Scris 23 iunie 2009 - 01:46
daca in pedala s-a simtit ABS frana a lucrat. mai mult nu aveai ce face nici cu discuri de 500mm din carbonDa, in pedala s'a simtit ABS'ul.
Aseara am incercat de 2 ori franarea de la 70km/h, insa de data asta am tinut volanul drept.
Ei bine, distanta de franare a fost ok in ambele cazuri, chiar un pic sub ce ma asteptam.
Posibil deci ca ieri problema sa fi venit de la faptul ca nu am avut rotile drepte si ca era mai cald ...
Oricum, niste pneuri mai late nu vad cu ce ar putea strica la franare/stabilitate.
O sa ma uit sa vad ezac ce gume am ... acum retin doar ca's Goodyear.
problema e lipsa de aderenta cu una din cauzele:
-gume proaste
-temperatura mare
-drum alunecos (praf, asfalt prost, cine stie)
-drum putin devivelat si amortizoare incapabile sa tina rotile ferm pe sol
Pneuri mai bune nu stirca niciodata. ai grija cu alte dimensiuni decat cele recomandate de producator...s-ar putea sa chinui inutil anumite articulatii (sa brachezi rotile de ex e efortul mai mare pt masina etc).
cred ca andrei zicea mai late nu mai mariDaca alegi unele sensibil mai mari (de ex de la 14" la 16"), pe langa coloana unde treci avantajele vei mai avea una unde vei trece dezavantajele, fie mai mari sau mai mici. Acolo putem incepe sa scriem (aleator): demaraj mai slab (nu uita ca totusi ai un motor relativ mic, cu tot cuplul lui cu tot), cresterea consumului, scaderea confortului = masina mai rigida, "stresarea" mai accentuata a articulatiilor,...........
in plus, daca trece pe 16 diametrul efectiv al rotii ramane tot ala (ca ia cu talon mai mic) deci din toate dezavantajele raman doar rigiditatea si uzura articulatiilor
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi