Logan versus ?
#126
Scris 19 martie 2010 - 07:49
#127
Scris 19 martie 2010 - 08:22
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#128
Scris 19 martie 2010 - 08:27
#129
Scris 19 martie 2010 - 08:35
Strict pe 0-100 Loganul e mai lent cu 1 sec
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#130
Scris 20 martie 2010 - 10:39
Cat despre fiabilitatea accentului vs logan eu zic doar atat: pe forumul monomarca intra in general oamenii care au probleme si f putinii care vor sa formeze o comunitate. De obicei comunitatile se formeaza in jurul masinilor "de suflet", nu a unei masini facute sa te duca din A in B cum este Accent. Fiind si o masina foarte vanduta, este normal ca majoritatea posturilor sa fie despre diverse probleme aparute si mai putin despre cat de misto e masina.
E posibil ca logan sa fie mai fiabil, dar atata timp cat e garantie si tie iti place accentul, nu vad niciun motiv sa iei logan.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 20 martie 2010 - 10:43
#131
Scris 20 martie 2010 - 10:51
Din pacate sau fericire nu calculez rentabilitatea per timp de exploatare deci nu vreau sa amortizez nimic. Am avut toate rablele pe GPL si conduc Golful cam 10.000km pe an deci inteleg ce inseamna masina confortabila si bine facuta.
Problema e ca peste 5-6 ani nici dintr-un Hyundai nu o sa raman cu nimic la revanzare..... Nici Loganul nu va valora mare lucru.... indiferent de GPL/benzina/motorina, deci ce e de ales? Ieftinul Logan sau una mai scumpa?
Daca aveam vreo 16-17k euro luam Golf VI si eram in orgasm non-stop.... )))
#132
Scris 21 martie 2010 - 12:08
In conditiile de fata as inclina spre cea care are garantia cea mai lunga, mai ales ca zici ca n'ai de gand sa o tii pana la pensie. De asemenea, m'as si de cotatiile pentru RCA/Casco la cateva firme. Daca retin bine, unele firme acorda reduceri ptr Dacii
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#133
Scris 28 martie 2010 - 04:16
Coltul imi este oferit la 9600 euro in varianta 1.1 75CP Inform si la 10500 euro 1.3 95CP Invite.
Motorul de 1.1 nu prea ma incanta, chiar daca imi place pretul. Varianta de 1.3 insa schimba datele problemei fiind si foarte bine dotat. Mai atarna in balanta si garantia de 3ani plus asistenta rutiera in primul an.
Punto Classic l-am gasit la 9850 cu dieselul 1.3 la 70CP. Masina are strictul necesar, mai sunt cateva "nimicuri" de adaugat de pe lista de optionale (cheie telecomanda, tetiere spate, oglinzi electrice) dar cred ca la final se incadreaza tot in 10.500. Ar fi un compromis ideal intre pret achizitie si economie combustibil... ma ingrijoreaza doar partea de service din Romania. In rest masina se misca bine si consuma putin.
Coltul ala nu-mi prea da pace.... voua cum vi se pare?
#134
Scris 28 martie 2010 - 04:34
Despre Colt ar trebui sa zica mai multe the1
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 28 martie 2010 - 04:35
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#135
Scris 28 martie 2010 - 04:51
Daca e ala cu facelift (aka ugly baby evo) e urat cu spume. Cel ca al lui the1 arata mult mai ok.Coltul ala nu-mi prea da pace.... voua cum vi se pare?
Personal as alege Colt in detrimentul lui Punto Clasic
#136
Scris 28 martie 2010 - 06:34
Ma uitam si la Astra Classic II, de curiozitate, sa vad cat este 1.7 diesel'ul de 80 CP. Pe site pretul este de aproape 13k euro, ptr o masina lansata mileniul trecut. Astia nu's sanatosi ...
Cel mai bine ar fi sa cauti un sh putin rulat, cum e asta, de exemplu sau daca vrei tot Vw - asta
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 28 martie 2010 - 06:36
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#137
Scris 28 martie 2010 - 07:28
alea-s preturile "de site"Ma uitam si la Astra Classic II, de curiozitate, sa vad cat este 1.7 diesel'ul de 80 CP. Pe site pretul este de aproape 13k euro, ptr o masina lansata mileniul trecut. Astia nu's sanatosi ...
la opel se stie ca se practica reduceri mari.
aveau ceva reduceri bune pentru astra clasic III 1,4 - 90cp parca. nu mai retin exact. trebuie intrebat.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#138
Scris 28 martie 2010 - 07:53
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#139
Scris 28 martie 2010 - 08:16
#140
Scris 28 martie 2010 - 08:45
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 28 martie 2010 - 08:45
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#141
Scris 28 martie 2010 - 09:25
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#142
Scris 29 martie 2010 - 09:32
Am scos din ecuatie Ceed si I30 deoarece sunt compacte pe benzina si deja avem "in casa" Golful 1.6. Alta care sa pape 12litri benzina in Bucuresti nu prea ne mai dorim. De diesel nu sunt fonduri.
Tot pe la 10.000 euro ar fi si Fabia 1.2/1.4 dar nu-mi place. Polo imi place dar este prea scump.
Pe http://www.volkswagen.ro/ apar cateva Polo la Livrare imediata gen Polo A05 Attract. TL.1.2/60 CP 4 usi ,M5 decent echipat (Aer conditionat Climatic,inclusiv torpedou cu sistem de racire interior si filtru de particule cu carbune activ Cotiera centrala fata inclusiv spatiu de depozitare la 9044 + TVA (din cate incerc sa-mi dau seama e fara rable & stuff). Motorul e mic, dar...
Link
#143
Scris 29 martie 2010 - 11:22
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#144
Scris 29 martie 2010 - 11:42
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#145
Scris 30 martie 2010 - 12:08
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#146
Scris 30 martie 2010 - 05:50
Dar este prea scump. La diesel nici nu pot sa ma gandesc, 1.2 de 60 il exclud total. 1.2 la 70CP sare de 11.000euro.....
Stiu ca 1-2k euro par putini, dar incercati sa-i si raportati la valoarea masinii.... 2k euro la 10k inseamna 20% in plus.....
La mine conteaza foarte mult consumul masinii. Ca pt consum de 10-12-14litri merg linistit cu Golful si nu ma mai inham aiurea la leasinguri.
Exclus SH-uri de 10k euro. La 8000 iau Logan nou....
#147
Scris 30 martie 2010 - 06:08
Atunci de ce nu iei Logan nou ??Stiu ca 1-2k euro par putini, dar incercati sa-i si raportati la valoarea masinii.... 2k euro la 10k inseamna 20% in plus.....
.....
La mine conteaza foarte mult consumul masinii.
Exclus SH-uri de 10k euro. La 8000 iau Logan nou....
#148
Scris 30 martie 2010 - 06:21
#149
Scris 30 martie 2010 - 10:16
Atunci de ce nu iei Logan nou ??
Pai parca mi-ar sade mai bine in ceva mai fain.... nu?
Tichete merg dar nu am rable. Si intai sa decid masina apoi mai vedem "combinatiile"
#150
Scris 30 martie 2010 - 10:29
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi