Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Logan versus ?


  • Please log in to reply
365 replies to this topic

#176 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 31 martie 2010 - 04:57

Si Subaru se pricep, din cate'am inteles :rolleyes: (SW'ul ca al lui Relu sau GT'urile, de ex)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#177 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 31 martie 2010 - 06:32

La subaru "gretzilii" e "de vina" ... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif

Aceasta postare a fost editata de Relu: 31 martie 2010 - 06:32

  • 0

#178 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 31 martie 2010 - 07:18

Las'ca nici cu japanezii nu mi-i rusine, vezi disparitia motorului 2.0 turbo, cel putin din Europa. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#179 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 31 martie 2010 - 07:28

Pai 2.0 turbo a disparut de peste tot, mai putin la ei pe insula. Si asta din 2005.
Oricum, 2,5 are avantajul major al cuplului jos, mult peste varianta de 2L. Pentru mersul de toata ziua, 2.5 e net superior.
  • 0

#180 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 31 martie 2010 - 08:06

Foresterii turbo 2.0 pe care i-am vazut eu n-aveau greturi din cate am remarcat. Iar cifrele vorbeste, 7.7 pana la suta e mai putin decat 9.7 la suta!
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#181 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 31 martie 2010 - 08:26

Demarajul 0-100 nu spune nimic. Motorul mult mai mic dezvolta foarte putin cuplu in zona cvasi-aspirata. Pina la aprox 3500 ture nu se intimpla mare lucru la cele de 2 litri. Adica exact in zona in care mergi in majoritatea timpului.
Daca te urci intr-un 2L turbat, si dupa aia intr-un 2,5 realizezi instant diferenta enorma.

Apropo, de unde ai scos 7,7 ??? Timpul normal ar trebui sa fie in jur de 6-6 si ceva.
Astea noi de 2 jumate sunt "inmuiate" din soft, si oricum tre sa aibe in jur de 7 sec.
  • 0

#182 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 31 martie 2010 - 08:48

Nu stiu de unde stiam de 7.7 secunde, se pare ca nu era asa, ci 8.3 pe manuala cum am gasit intr-un catalog german pentru Forester 2003 2.0 turbo 177CP.

Insa nu inteleg, de ce atat de sus intra turbina??? :rolleyes:
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#183 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 31 martie 2010 - 09:03

Pentru ca e motorul mic. Oricum eu stiu ca XT 2003 avea vreo 220 cai.
  • 0

#184 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 31 martie 2010 - 09:07

Nope, Foresterul fara facelift dar cu primele motoare 2.5 turbo aveau 211CP, adica 2004-2005. Dup-aia 230CP odata cu faceliftul.
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#185 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 31 martie 2010 - 09:14

211/220 tot aia e, dar nu 177 ... :rolleyes:
  • 0

#186 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 31 martie 2010 - 09:17

Pai cred ca nu m-ai inteles: Foresterul a avut 2.0T de 177 CP pana prin 2004, dupa care pentru o perioada scurta 2.5T de 211CP si din 2005 2.5T de 230CP. Eu il regret p-ala de 2.0 :rolleyes:
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#187 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 31 martie 2010 - 09:22

Inainte de 2005 nu stiu sa fi existat 2.5 turbo. Practic TX-ul e un WRX cu alta mecla si garda la sol. Mecanic erau aproape identice.
  • 0

#188 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 31 martie 2010 - 09:30

Continuam acest versus cu modele de Foresteri turbo, exemplificari ;)

Turbo 2.0/177CP

Turbo 2.5/211CP

Turbo 2.5/230CP (facelift only)

Cel din primul link e la fel de Forester ca si restul presupun :rolleyes:
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#189 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 31 martie 2010 - 09:43

Unde vezi tu 2,5 turbo inainte de 2005 ?
  • 0

#190 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 31 martie 2010 - 09:47

Am spus ca au existat doar pentru o perioada scurta.
Uite una inregistrata in noiembrie 2004. Sîc! :rolleyes:
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#191 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 31 martie 2010 - 10:03

Da bah, ai dreptate .... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
  • 0

#192 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 31 martie 2010 - 10:12

Si tu ai dreptate... :rolleyes:
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#193 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 31 martie 2010 - 10:13

confirm . 2.5XT e net superior . un 2.5XT de 300+ cp pleaca racheta de langa mine . pana "incarca" turbina dureaza un pic . dupa vin peste dar "raul" e deja facut.
cuplul la turatii joase se simte bine.

acum a mea e mult mai liniara , mult mai puternica. inainte dadea un kick la 4400 rpm . acum kick ul e undeva la 3800 - 4000 dar e mult mai bland si mai liniar.

pentru cei care nu stiu in oras merg cu a III-a la 40-45 , a IV la 50-55. asta e undeva la 2500 rpm .
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#194 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 31 martie 2010 - 10:34

In schimb, motorul de 2.0 tine incomparabil mai bine la tunat. Motorul ala inghite cit nu-ti poti imagina, cu internele stock !
  • 0

#195 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 01 aprilie 2010 - 08:03

Adica au bagat fierul mai bun in 2.0?
In alta ordine de idei, asa se intampla si pe la altii, de exemplu 2.0 TSI-ul de la Vw? sau 1.6 de la Opel? sau 1.4 tot de la VW??
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#196 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 01 aprilie 2010 - 08:26

Dupa parerea mea, s-ar putea sa fie tocmai din cauza pistoanelor mai mici, implicit a efortului mai mic pe piston/bila, etc ... Banui si eu :rolleyes:
  • 0

#197 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 01 aprilie 2010 - 09:50

Duster ?


Neee!

DUSTER ! :rolleyes:
  • 0

#198 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 01 aprilie 2010 - 09:53

Well, volkswaginul n-a auzit se pare de problema asta cu turbo pe motoare mici, pentru ca vad la Golf 6:
1.2TSI cuplu 175Nm 1550-4100, 1.4TSI 200Nm 1500-4000 rpm.

OK, sunt motoare mult mai noi decat ce are subaru, dar totusi!! Ce se intampla doctore? :rolleyes: De ce intra asa de sus la Subaru?

Intre timp am vorbit cu un coleg care are G5 1.4 TSI 122CP si mi-a zis ca el simte ca trage mai tare mai spre 3000! Nu mai stiu ce sa inteleg...
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#199 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 01 aprilie 2010 - 09:57

TSI = turbo + compresor :rolleyes:

adica presiunea in sistem e data la turatii joase de compresor si la turatii inalte de turbo. subaru are single turbo si deja vorbim de puteri muuult mai mari.
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#200 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 01 aprilie 2010 - 10:06

Nu tot ce e inscriptionat cu TSI are si compresor.
:rolleyes:
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi