Logan versus ?
#176
Scris 31 martie 2010 - 04:57
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#177
Scris 31 martie 2010 - 06:32
Aceasta postare a fost editata de Relu: 31 martie 2010 - 06:32
#178
Scris 31 martie 2010 - 07:18
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#179
Scris 31 martie 2010 - 07:28
Oricum, 2,5 are avantajul major al cuplului jos, mult peste varianta de 2L. Pentru mersul de toata ziua, 2.5 e net superior.
#180
Scris 31 martie 2010 - 08:06
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#181
Scris 31 martie 2010 - 08:26
Daca te urci intr-un 2L turbat, si dupa aia intr-un 2,5 realizezi instant diferenta enorma.
Apropo, de unde ai scos 7,7 ??? Timpul normal ar trebui sa fie in jur de 6-6 si ceva.
Astea noi de 2 jumate sunt "inmuiate" din soft, si oricum tre sa aibe in jur de 7 sec.
#182
Scris 31 martie 2010 - 08:48
Insa nu inteleg, de ce atat de sus intra turbina???
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#183
Scris 31 martie 2010 - 09:03
#184
Scris 31 martie 2010 - 09:07
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#185
Scris 31 martie 2010 - 09:14
#186
Scris 31 martie 2010 - 09:17
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#187
Scris 31 martie 2010 - 09:22
#188
Scris 31 martie 2010 - 09:30
Turbo 2.0/177CP
Turbo 2.5/211CP
Turbo 2.5/230CP (facelift only)
Cel din primul link e la fel de Forester ca si restul presupun
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#189
Scris 31 martie 2010 - 09:43
#191
Scris 31 martie 2010 - 10:03
#192
Scris 31 martie 2010 - 10:12
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#193
Scris 31 martie 2010 - 10:13
cuplul la turatii joase se simte bine.
acum a mea e mult mai liniara , mult mai puternica. inainte dadea un kick la 4400 rpm . acum kick ul e undeva la 3800 - 4000 dar e mult mai bland si mai liniar.
pentru cei care nu stiu in oras merg cu a III-a la 40-45 , a IV la 50-55. asta e undeva la 2500 rpm .
#194
Scris 31 martie 2010 - 10:34
#195
Scris 01 aprilie 2010 - 08:03
In alta ordine de idei, asa se intampla si pe la altii, de exemplu 2.0 TSI-ul de la Vw? sau 1.6 de la Opel? sau 1.4 tot de la VW??
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#196
Scris 01 aprilie 2010 - 08:26
#198
Scris 01 aprilie 2010 - 09:53
1.2TSI cuplu 175Nm 1550-4100, 1.4TSI 200Nm 1500-4000 rpm.
OK, sunt motoare mult mai noi decat ce are subaru, dar totusi!! Ce se intampla doctore? De ce intra asa de sus la Subaru?
Intre timp am vorbit cu un coleg care are G5 1.4 TSI 122CP si mi-a zis ca el simte ca trage mai tare mai spre 3000! Nu mai stiu ce sa inteleg...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#199
Scris 01 aprilie 2010 - 09:57
adica presiunea in sistem e data la turatii joase de compresor si la turatii inalte de turbo. subaru are single turbo si deja vorbim de puteri muuult mai mari.
#200
Scris 01 aprilie 2010 - 10:06
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi