Logan versus ?
#151
Scris 30 martie 2010 - 10:32
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#152
Scris 30 martie 2010 - 10:56
Si popa si hot cu 2 in koor nu poti.Pai parca mi-ar sade mai bine in ceva mai fain.... nu?
..............
Apoi daca tu tot incerci sa te intinzi la ceva mai scump (care e clar ca nu-ti poti permite cu usurinta), esti sigur ca vei avea bani pt intretinere si exploatare ? Bani pt viata de zii cu zii ?
Masina nu este totul pe lumea asta, indiferent cat de mult ne plac sau nu.
Fara suparare, dar asa cum pui tu problema e tipic romanesc; unul dintr-o tara cu apa calda isi face altfel socoteala: se gandeste cat poate sa aloce pt masina fara sa-i fie afectata viata, care-i cea mai fiabila si cu costuri de intretinere cat mai reduse si de acolo alege. Nu-i pute daca e vb de Dacie sau o alta marca mai slaba.
#153
Scris 30 martie 2010 - 11:22
Insa pret de achizitie mai bun decat la Dacie nu prea ai unde sa gasesti.
Sincer sa fiu, mie Logan'ul cu facelift imi place, iar pe unele culori (un fel de cafea verde) arata f bine. Iar unul achizitionat si cu 3 tichete poate fi considerat o afacere buna si raman si bani de combustibil sau de alte cheltuieli
Eu, unul, ma bucur ca nu m'am intins la Megane'ul ala pe care'l vroiam initial si care trecea de 15k, daca retin bine. Logan nu luasem in calcul ptr ca vroiam initial musai ESP si clima (m'am ales doar cu a 2'a, pana la urma), insa la drum lung cam face misto de mine un Logan 1.5 dci 85CP, cu ... sofer
LE: cred ca asta ar fi culoarea la care ma refeream, insa in realitate eu am vazut'o la umbra si parea mai inchisa
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 30 martie 2010 - 11:49
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#154
Scris 31 martie 2010 - 12:38
Dar ca tot ai mentionat, care ar fi marcile alea mai ieftine la revizii, piese, etc. ?
Nu am stat sa caut date in sensul asta si as fi curios sa stiu care ar fi.
#155
Scris 31 martie 2010 - 12:39
Cat despre tichete rabla,pariu ca te intelegi la 3 bucati si la 3500-4000? Sunt destui care au dat rablele si stau cu tichetele,eu cred ca, cu putina rabdare gasesti la 1000-1200 lei. Si chiar merita oricare ar fi masina aleasa
#156
Scris 31 martie 2010 - 12:52
@AerCurat, nu retin ezac unde vazusem niste preturi comparative, insa tin minte ca Mazda statea bine la revizii, sub Hyundai, care stiam ca's cam la nivel cu Dacia. Iar ca piese, din cate stiu, ptr Renault nu exista producatori aftermarket cum e la alte marci, ci exista numai original (cel putin asa era cand avea taica'miu Symbol'ul si ma interesa problema)
LE: fusese la ProMotor comparatie Mazda 2 vs Hyundai i20 si au dat si preturile reviziilor ptr primii 45000 km, parca
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 31 martie 2010 - 12:55
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#157
Scris 31 martie 2010 - 12:58
Sa nu fiu inteles gresit, nu am absolut niciun interes in a sustine / recomanda / promova / etc. marca Dacia; ideea este sa fim cat mai obiectivi cu putinta si, de ce nu, pragmatici (mai ales cand nu vrem sa aruncam banii aiurea, sau avem buget strans si redus).
#158
Scris 31 martie 2010 - 01:05
#159
Scris 31 martie 2010 - 01:26
Oricum, cea mai ieftin de intretinut masina este, teoretic, cea cu garantie completa cat mai mare si in perioada asta Dacia are 4 ani, din ce'am vazut
Variante de masini noi, fara Rabla, pana in 10k euro nu's prea multe si nici unele f atractive. Singura in zona ar fi Accent'ul crdi, care e la pret de 1.5 dci 85 CP, insa nici ala nu mi se pare prea fain in comparatie cu Logan, La Kia vad ca Rio a disparut de pe site'ul oficial
In aceeasi gama de pret ar fi si 206+ 1.4 HDI 70 CP. La exterior, cu facelift'ul discret, arata inca fresh, insa la interior nu am idee (motorul am impresia ca e acelasi cu cel de pe Fiesta de 68CP)
Si Mazda2 am impresia ca are preturi bune acum, si e mai "fain" decat un Logan, insa parca e cam de don'soara
In jur de 10k ar veni si Astra H (Clasic III, cum ii zic ei acum) cu 1.4 90 CP si A/C, Radio CD cu 6 difuzoare, Airbag-uri frontale şofer şi pasager şi airbag-uri laterale faţă, Volan îmbrăcat în piele, Comenzi audio pe volan, Proiectoare ceaţă - 7.860 Euro cu TVA şi trei prime de casare incluse. Corsa 1.2 85CP e cu 1000 euro mai ieftina, merita intrebat cat ar fi un diesel
Oricum, ca idee, optiuni sunt pana in 11k euro, numai sa nu ceri prea multe (cum zice AerCurat, si cu .... in koor, si cu sufletu'n rai, nu se poate )
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#160
Scris 31 martie 2010 - 09:50
4 usi; aer conditionat Climatic cu reglare manuala; sistem electronic pentru mentinerea stabilitatii masinii (ESP), inclusiv ABS, EDS si ASR; airbag frontal sofer si pasager cu posibilitatea dezactivarii airbag pasager; airbag cortina fata/spate inclusiv airbaguri laterale fata; airbag genunchi pe partea soferului; geamuri fata/spate actionate electric; computer de bord; inchidere centralizata cu telecomanda; lumini de drum permanente; servodirectie electromecanica reglabila in functie de viteza; radio RCD 210 cu functie MP3 si 4 incinte acustice; oglinzi exterioare reglabile electic si incalzite separat, caroserie in 4 usi. Toate motoarele Euro 5 .
http://www.volkswage...d/datei/718.pdf
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#161
Scris 31 martie 2010 - 10:39
Ah, da nici nu recomandam i20. Doar il amintisem ptr comparatia preturilor la revizii.
Oricum, cea mai ieftin de intretinut masina este, teoretic, cea cu garantie completa cat mai mare si in perioada asta Dacia are 4 ani, din ce'am vazut
Variante de masini noi, fara Rabla, pana in 10k euro nu's prea multe si nici unele f atractive. Singura in zona ar fi Accent'ul crdi, care e la pret de 1.5 dci 85 CP, insa nici ala nu mi se pare prea fain in comparatie cu Logan, La Kia vad ca Rio a disparut de pe site'ul oficial
In aceeasi gama de pret ar fi si 206+ 1.4 HDI 70 CP. La exterior, cu facelift'ul discret, arata inca fresh, insa la interior nu am idee (motorul am impresia ca e acelasi cu cel de pe Fiesta de 68CP)
Si Mazda2 am impresia ca are preturi bune acum, si e mai "fain" decat un Logan, insa parca e cam de don'soara
In jur de 10k ar veni si Astra H (Clasic III, cum ii zic ei acum) cu 1.4 90 CP si A/C, Radio CD cu 6 difuzoare, Airbag-uri frontale şofer şi pasager şi airbag-uri laterale faţă, Volan îmbrăcat în piele, Comenzi audio pe volan, Proiectoare ceaţă - 7.860 Euro cu TVA şi trei prime de casare incluse. Corsa 1.2 85CP e cu 1000 euro mai ieftina, merita intrebat cat ar fi un diesel
Oricum, ca idee, optiuni sunt pana in 11k euro, numai sa nu ceri prea multe (cum zice AerCurat, si cu .... in koor, si cu sufletu'n rai, nu se poate )
cu toate ca RIO a disparut de pe site'ul oficial ramane in continuare cel mai fiabil model din gama sa. Logan vs RIO. niciodata..
cu toate ca motorizarea, ergonomia, fiabilitatea ( vezi stop pe frana la Logan ... include mult galben cu risc de busitura ) sunt net superioare la RIO fortam comparatia cu Logan in ideea amagirii ca orice are patru roti si volan ii poti spune achizitie. e o parere pur subiectiva.
#162
Scris 31 martie 2010 - 10:56
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#164
Scris 31 martie 2010 - 11:06
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#165
Scris 31 martie 2010 - 01:29
Bugetul de 10.000euro maxim este dictat tocmai de un rationament sanatos si deloc romanesc: tre sa mai si traiesc dupa ce iau masina, nu sa merg doar duminica cu ea... si sa mananc fornetti!
La Dacia ma tenteaza si costurile reduse la piese, deci masina as putea-o tine ani multi in stare tehnica buna cu cheltuieli putine.
Am citit o serie de comparative cu Colt 1.3 si parca nu ma mai incanta atat de mult masina.....
A ramas in jocuri Accent 1.5CRDI, Logan 1.6MPI GPL si Fiat Punto Classic 1.3Multijet.
As merge si la un dealer Opel, sa vad ce reducere ar putea oferi. Poate se mai adauga si un Opel in poll....
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 31 martie 2010 - 02:00
double post
#166
Scris 31 martie 2010 - 01:33
A ramas in jocuri Accent 1.5CRDI, Logan 1.6MPI GPL si Fiat Punto Classic 1.3Multijet.
... Sandero de ce nu e "in jocuri" ?
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#167
Scris 31 martie 2010 - 01:47
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#168
Scris 31 martie 2010 - 02:06
... Sandero de ce nu e "in jocuri" ?
Pai, probabil in primul rand ptr ca Sandero nu'l vad oferit cu GPL. Iar un Sandero 1.6 90 CP Laureate este 9350 euro, in timp ce un Logan 1.6 90 CP GPL, tot Laureate, este 9300 (fara GPL este 8400). Sincer, nici eu n'as lua un considerare Sandero
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#169
Scris 31 martie 2010 - 02:15
#170
Scris 31 martie 2010 - 02:42
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#171
Scris 31 martie 2010 - 03:15
#172
Scris 31 martie 2010 - 04:09
f tampa politica de vanzari a celor de la Dacia:
... cind spuneam treaba asta acu' citiva ani ... ati sarit toti pe mine http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#173
Scris 31 martie 2010 - 04:25
#174
Scris 31 martie 2010 - 04:45
Sunt destui importatori care nu aduc toate modelele sau motorizarile, insa tinand cont ca Dacia le fabrica la noi, e cu atat mai greu de inteles de ce nu le si ofera pe piata interna
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#175
Scris 31 martie 2010 - 04:50
Ceea ce explica, cel putin in parte, politica Dacia .....
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi