Sprint Booster
#451
Scris 16 iulie 2010 - 03:22
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#452
Scris 16 iulie 2010 - 07:56
Ma tenteaza dimineata un drum pana la Cheia...dar ma mai gandesc. Depinde de cum dorm.
O intrebare la specialisti: SB-ul poate influenta comportamentul DSC-ului?
Pt ca, la pierderea aderentei, DSC-ul taie si gazul. Dar asta o face in concordanta cu ce-i zice ECU. Acum, cum se va comporta?
#453
Scris 16 iulie 2010 - 08:06
Pai cine poate sti ? Cauta si tu o portiune cu nisip, intra TARE, da-i o frina + volan ceva, si vezi ........
O intrebare la specialisti: SB-ul poate influenta comportamentul DSC-ului?
Pt ca, la pierderea aderentei, DSC-ul taie si gazul. Dar asta o face in concordanta cu ce-i zice ECU. Acum, cum se va comporta?
#454
Scris 16 iulie 2010 - 09:08
Dupa parerea mea, jucaria face exact ce spune fabricantul, adica imbunatateste raspunsul si nimic mai mult.... Am mers acum seara si cu Red si nu pot spune ca m-a dat pe spate. La o putere normala, ca la a mea, diferenta nu e notabila intre verde si rosu.
...
Comportamentul pe masini diferite, e normal sa fie la fel de diferit.
La mine pe rosu e diferenta mare fata de verde. Chiar pe verde mi s-a parut a fi putin prea agresiva, motiv pentru care am trecut pe varianta de automata, cautind un comportament ceva mai "moale".
De ex. la golf si ibiza cu motorul super lesinat de 1.4, varianta "rosu" mi s-a parut cea mai indicata chiar in oras, masinile devenind chiar placute la condus. Fara sb sunt praf si pulbere !!
Eu sunt foarte multumit pentru ca mi-a rezolvat problema delay-ului la accelerare care ma exaspera. Acum, comportamentul masinii a devenit chiar foarte placut. Miine dimineata plec la pescuit, am vreo 50 km pe autostrada, si voi incerca modul "rosu". E foarte posibil ca la mersul afara sa fie exact ce trebuie pentru gustul meu.
Va zic miine seara.
#455
Scris 16 iulie 2010 - 09:57
reactia e liniara dar doar pana la o anumita turatie. Dupa, revine la comportamentul standard. Asta se intampla pe la 5000rpm. Dar s-ar putea sa ma insel, pt ca nu am avut unde s-o testez cum trebuie. Acum ce sa zic...fiind sit. de criza, am trecut de vreo 2 saptamani pe benzen de 95. Maine ar trebui sa alimentez si o sa pun din nou Super100 de la OMV. Sa vad daca asta influenteaza in vreun fel.
s-ar putea sa ai dreptate cu acceleratia. Posibil ca la tine in soft de la 5000 ture in sus masina sa fie in WOT, si atunci Sprint Boosterica nu face nici un fel de diferenta. SB-ul actioneaza in primul rand in ture joase-medii, acolo unde ECU-ul subtiaza puterea pe care masina "o pune jos".
Nu da banii degeaba pe Super 100, nu cred ca fie vreo revelatie
#456
Scris 16 iulie 2010 - 11:54
Comparand butonul Sport cu SB-ul pe Verde, clar minciunica are un raspuns mai bun jos si in prima parte a pedalei, butonul Sport fiind si el supus la acea emulatie a ECU-ului.
Diferente foarte mari intre verde si rosu la mine nu sunt, dar totusi e si acolo o diferenta.
E foarte misto acest SB si pentru cei care au IDS+, nemafiind nevoiti sa isi zgaltaie rinichii pe drumurile proaste pentru a avea un raspuns mai bun al pedalei.
Daca o masina fara butonul sport e atat de moale cum e a mea cu Sport Off, atunci merita din plin aceasta minciunica, care de fapt nu te minte de loc, face masina extrem de placuta si la plecarile de pe loc (unde si Astra si Ibiza aveau probleme) cat si la mersul prin oras, indiferent de viteza cu care se ruleaza.
Sunt curios cum va fi in afara orasului, sa vad cand apuc si eu sa ies un pic, macar pe autostrada, sa imi fac o parere.
#457
Scris 17 iulie 2010 - 09:53
Nu ştiu de ce relu (care acum cică a prins ceva peşte) a numit-o "minciunică", pt. că termenul se referă exclusiv la box tuning.
Aceasta postare a fost editata de cata69: 17 iulie 2010 - 09:54
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#458
Scris 17 iulie 2010 - 10:01
Si cat a costat kg ?.........................
Nu ştiu de ce relu (care acum cică a prins ceva peşte) .................
#459
Scris 17 iulie 2010 - 10:44
HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#460
Scris 17 iulie 2010 - 12:16
Am plecat pe la 3, si la 5 eram deja pe balta. A2-Lehliu-Frasinet + vreo 4-5 km pe cimp !
Azi n-a miscat aproape deloc. Daca la prima ora mai ciuguleau "aia mici", dupa ora 8 oha ...
Amicii mei au hotarit sa schimbe balta, dar eu le-am zis ca nu cred sa fie balta de vina ( ieri unul din ei a prins zdravan tot acolo ), ci vremea/presiunea, etc ... Cum incepuse sa se si incinga rau, ei au plecat la alta balta, si eu acasa.
Dupa citiva km am oprit ca-mi zdranganea ceva in portbagaj, si am intrebat un copil ( localnic ) care venea si el de la pescuit, daca a prins ceva. Mi-a zis ca nu, ca azi e o zi proasta si din cauza aia a plecat si el acasa.
Baltile insa, destul de polulate de pescari.
on topic:
Impresii despre SB pe autostrada:
La handei, SB-ul "munceste" si la viteza mare, dar mai putin.
Eu banui ca efectul SB-ului depinde totusi foarte mult si de modul de lucru al ECU pentru fiecare masina in parte.
In continuare, eu prefer modul "verde".
#461
Scris 17 iulie 2010 - 12:19
#462
Scris 17 iulie 2010 - 12:24
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#463
Scris 17 iulie 2010 - 12:25
#464
Scris 17 iulie 2010 - 07:32
#465
Scris 20 iulie 2010 - 10:41
Ce am observat ca si comportare ciudata, totusi, daca o tin din acceleratie la o anumita turatie, degeaba apas apoi pedala ca nu pleaca. Ba mai mult, parca ar merge mai prost, un pic subturata, fata de standard. Asta a observat si Grinch sambata, cand l-am plimbat un pic cu ea si la 4000rpm intr-antaia aveam vreo 20-25km/h. Efectul maxim al minciunicii se simte la schimbarea treptelor de viteza, deci, dupa debreiere.
Cat timp mai am la dispozitie pt teste?
#466
Scris 20 iulie 2010 - 10:46
Probabil ca asa-i masina. SB-ul lucreaza la raspuns numai. La mine se simte la orice apasare in orice turatie.
Mai tine-l.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 20 iulie 2010 - 10:51
#467
Scris 20 iulie 2010 - 11:11
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#468
Scris 20 iulie 2010 - 11:17
Mai vin si eu cu ceva impresii. Aseara, mi s-a luat o piatra de pe inima si am vazut ca lucreaza si DSC-ul in continuare. E posibil, insa, sa intre totusi mai greu decat standard. Oricum, de 3 zile sunt doar pe setare pe rosu. E ok si pe verde, dar pe rosu e mai fun.
Ce am observat ca si comportare ciudata, totusi, daca o tin din acceleratie la o anumita turatie, degeaba apas apoi pedala ca nu pleaca. Ba mai mult, parca ar merge mai prost, un pic subturata, fata de standard. Asta a observat si Grinch sambata, cand l-am plimbat un pic cu ea si la 4000rpm intr-antaia aveam vreo 20-25km/h. Efectul maxim al minciunicii se simte la schimbarea treptelor de viteza, deci, dupa debreiere.
Cat timp mai am la dispozitie pt teste?
Cum adica timp? Nelimitat, poate in vreun an realizezi de-i da ori ba.
Ar trebui sa le multumiti ,,astora'' ca va lasa mai mult de un sfert de ora.
Nu-i gluma.
#469
Scris 20 iulie 2010 - 11:41
Chiar trebuie sa "intervii" pe orice topic?
Era o intrebare de bun simt pusa de mine si era adresata lui Relu si Slammer. Capisci?
#470
Scris 20 iulie 2010 - 12:02
anul de fabricatie e trecut ca 2006. desi masina e luata in primavara lui 2007.
deci cred ca s-ar potrivi minciunica
o sa incep sa injectez mai tare ideea.
va tin la curent.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#471
Scris 20 iulie 2010 - 12:22
Dat fiind faptul ca pe cutie aftomata nu prea esti cu piciorul peste jumatatea cursei pedalei, SB-ul isi face datoria. Si placerea este si mai mare acolo unde masina si trage bine , dupa 3500 rpm. Depasirile; placere maxima!!!
Aceasta postare a fost editata de alias: 20 iulie 2010 - 12:23
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#472
Scris 20 iulie 2010 - 12:24
Dar ... atentie:
Sprint Boosterul nu afecteaza comportamentul DSC-ului si a cutiei de viteze. Exceptie fac doar unele cutii automate, care datorita faptului ca in soft pozitia pedalei influenteaza modul in care schimba masina treptele de viteza.
Ska, pentru LC exista minciunica doar pentru modelel cu VIN > 2008
#473
Scris 20 iulie 2010 - 12:30
Dar ... atentie:
Sprint Boosterul nu afecteaza comportamentul DSC-ului si a cutiei de viteze. Exceptie fac doar unele cutii automate, care datorita faptului ca in soft pozitia pedalei influenteaza modul in care schimba masina treptele de viteza.
koz, le influenteaza in bine, elimina lag-ul !
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#474
Scris 20 iulie 2010 - 12:52
ah da, nu stiu de ce am retinut eu cu 2006...Ska, pentru LC exista minciunica doar pentru modelel cu VIN > 2008
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi