Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Sprint Booster


  • Please log in to reply
781 replies to this topic

#476 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 20 iulie 2010 - 01:08

Da, am vazut si eu aseara ca nu influenteaza. M-am dus intr-un loc mai retras si am simulat o derapare. Ce e aiurea la masina mea, e ca doar clipeste becul de DSC cand pierde aderenta. Era bine daca si bipaia ceva. Asa, e greu sa vezi daca pierzi sau nu aderenta, pt ca nu stai cu ochii iin mod normal pe becul ala.


LE: Merci de clementa. :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de adytzu: 20 iulie 2010 - 01:14

  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#477 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 20 iulie 2010 - 01:11

No way... ar fi bipait tot timpul!!! :rolleyes:
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#478 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 20 iulie 2010 - 01:11

nenea, tre sa "simti" cand pierzi aderenta :rolleyes:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#479 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 20 iulie 2010 - 01:18

Merci...dar prefer sa nu mai "simt" asta. :rolleyes:
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#480 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 20 iulie 2010 - 01:28

phey tocmai aia e ideea, sa nu ajungi sa o rupi. pe ea. pe aderenta. :rolleyes:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#481 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 20 iulie 2010 - 01:59

Da, am vazut si eu aseara ca nu influenteaza. M-am dus intr-un loc mai retras si am simulat o derapare. Ce e aiurea la masina mea, e ca doar clipeste becul de DSC cand pierde aderenta. Era bine daca si bipaia ceva. Asa, e greu sa vezi daca pierzi sau nu aderenta, pt ca nu stai cu ochii iin mod normal pe becul ala.


LE: Merci de clementa. :rolleyes:


S-ar putea prelungi martorul cu un fir, si se poate pune pe cozorocul sepcii, plus o pereche de casti pentru partea sonora.

Relu s-ar putea pricepe sa duca sunetul in boxele masinii, si sa-l amplifice, cred.
Cum ai simulat deraparea? :)

Te-am ,,inervat'' destul, nu-ti mai scriu...

Clar se merita un Sprint Booster.
  • 0

#482 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 20 iulie 2010 - 02:04

Mascarici se gasesc pe toate drumurile...deja mi-e cam sila sa mai continui.
In vremurile bune, existau si ceva Moderatori pe aici.
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#483 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 20 iulie 2010 - 02:08

Hai sa te ajute mascariciul macar intr-un aspect.

Poti simula, ajuta, factorii determinanti derapajului, dar deraparea e sau nu e.
E cam ccomplicat de tradus. :rolleyes:
  • 0

#484 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 20 iulie 2010 - 03:45

Ma scuzati...dar eu sunt mai de la tara, nu sunt atat de doct ca d-voastra. Si cand scriu pe forum, nu stau de fiecare data sa ma gandesc la faptul ca e CINEVA care se trage din Pruteni si nu are alta ocupatie decat sa caute micile greseli de exprimare ligvistica. Si cred ca, in cazul de fata, importanta era ideea in sine nu modul cum m-am exprimat.
Daca ai ceva de spus legat de comportamentul SB-ului, zi...daca nu...te rog mult...lasa-ma-n durerea mea, in incultura mea.
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#485 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 20 iulie 2010 - 03:54

Aditzu + "mult" :rolleyes:
  • 0

#486 rzw75

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 32 Mesaje:
Inregistrat: 10-aprilie 10
  • Location:bucuresti
  • Marca:subaru
  • Model:Forester XT
  • Motorizare:2,5 turbo 230cp

Scris 21 iulie 2010 - 02:04

azi am reusit sa-mi fac putin timp si sa trec pe la Relu sa-mi monteze SB pe masina mea.
multumesc Relu.

primele impresii (doar cu SB pe verde) coincid intr-un fel cu ale lui Maxy, probabil pentru ca amandoi avem aprox 160-170 cai si cutie automata, adica:

- masina reactioneza mult mai bine, mai prompt la accelerare, e clar ca masina e schimbata, dar...

- la o apasare de 30% a cursei, transmisia deja retrogadeaza in inferioara iar acest lucru este cam deranjant. adica transmisia retrogradeaza mult mai repede ca inainte, si de cele mai multe ori as prefara sa ramana intr-o treapta superioara si doar sa accelereze treptat nu brusc.

voi reveni cu impresii.

@ Maxy: la tine cum mai e ? te-ai mai obisnuit cu retrogradarea unei trepte mai repede si mai des dacat inainte?
  • 0

#487 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 21 iulie 2010 - 03:53

phey nu apasati 30%, apasati si voi 29% :lol:

serios acuma, apasati 20%. ce se intampla, tot retrogradeaza?
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#488 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 21 iulie 2010 - 04:02

Ska, de ce faci misto de om?
Trebuia sa intelegi ca-i undeva la o treime din cursa pedalei...

Crezi ca aproximarile se fac ca la diezel...
  • 0

#489 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 21 iulie 2010 - 04:11

poi credeam ca dizelu e mai badaran iar benzinara mai rafinata.
:lol:
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#490 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 21 iulie 2010 - 04:14

poi credeam ca dizelu e mai badaran iar benzinara mai rafinata.
:lol:

A zis cineva ceva despre clantaneala/trancaneala/zgomot, etc .. ??? :lol:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 21 iulie 2010 - 04:16

  • 0

#491 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 21 iulie 2010 - 04:15

poi credeam ca dizelu e mai badaran iar benzinara mai rafinata.
:lol:

Pe tine te ignor, nu-ti raspund. :lol:
Sa stii ca nu ma refeream la proprietari...
La subaru se umbla cu miimi, nu cu kile...

Aceasta postare a fost editata de MMM: 21 iulie 2010 - 04:16

  • 0

#492 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 21 iulie 2010 - 05:25

Ska, de ce faci misto de om?
Trebuia sa intelegi ca-i undeva la o treime din cursa pedalei...

Crezi ca aproximarile se fac ca la diezel...

eu l-am intrebat SERIOS, daca apasa undeva pe la o cincime din cursa pedalei - 20%, tot retrogradeaza?

cu aproximatie de miimi, dacat tot e subaru :rolleyes:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#493 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 21 iulie 2010 - 07:39

La modul serios acum,
Mi se pare foarte normal ca retrogradarile sa se produca mai "devreme" ( daca-i pot zice asa ...) su SB-ul, pentru simplul motiv ca-i ceri cutiei demaraj mai bun. Acum va trebui sa vada Razvan daca acele retrogradari ( normale dupa parerea mea ) mai sunt si pe gustul lui.
  • 0

#494 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 iulie 2010 - 08:01

Fraţilor, şi pe topicul ăsta am scris degeaba se pare. Îmi pare rău. :rolleyes:
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#495 rzw75

    Nou venit

  • Members
  • Pip
  • 32 Mesaje:
Inregistrat: 10-aprilie 10
  • Location:bucuresti
  • Marca:subaru
  • Model:Forester XT
  • Motorizare:2,5 turbo 230cp

Scris 21 iulie 2010 - 10:44

Ce e mă aşa deranjant. Ca să nu mai schimbe, apeşi pedala mai fin şi să vezi că nu schimbă nimeni. Ce apăsai tu până la jumătate acum se întâmplă când tuşeşti.


am incercat si eu sa apas pedala mai fin,si cateodata a mers (adica nu a mai retrogradat o treapta) si a accelerat pastrand treapta de viteza.

dar alteori nu merge... pur si simplu retrogradeaza cand nu prea ai nevoie sa sara in ture asa dintr-o data.

totusi, poate e vorba de piciorul meu care era obisnuit sa apese mult pedala ca sa se miste masina...
mai testez SBul o zi , doua, poate ma obisnuiesc sa apes mai fin pedala, si atunci sunt happy 100%, si binenteles ca voi pastra jucarica.

ca idee, am 99 de motive sa o pastrez si doar 1 sa nu o pastrez. adevarul e ca masina imi place mult mai mult acum, cu SB pe verde :happy:
masina era lesinata rau inainte, desi motorul e totusi un 2,5i, nu e chiar un 1,4 ...

mai vedem...
  • 0

#496 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 21 iulie 2010 - 10:58

Să zicem că eu am o maşină mai specială (ştiu unii de ce) şi că eu şi căutam aşa ceva şi poate am o predispoziţie la condus dintr-un cm de pedală, nu ştiu. Nu am întâlnit problema nici măcar o dată. Mi se pare infinit mai relaxant să mergi aşa. Poate la voi fiind putere mai mică, cutia e setată să reacţioneze mai repede. Trebuie adaptat stilul după aceste date.

Aceasta postare a fost editata de cata69: 21 iulie 2010 - 10:59

  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#497 koz

    The One

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 Mesaje:
Inregistrat: 27-septembrie 02
  • Location:Brasov
  • Marca:Volkswagen
  • Model:GOLF 5
  • Motorizare:1.9 TDI 105+ CP

Scris 21 iulie 2010 - 11:32

v-am mai povestit, la cutiile automate, pozitia pedalei ( cea raportata la ECU ) influenteaza foarte mult comportamentul transmisiei, si de aceea pentru masinile puternice ( vezi C-ul lui Maxy sau Outback-ul in discutie ) se recomanda o "perioada de ajustare a soferului" ceva mai mare.

Razvan, cum se simte masina pe programul manual de selectie a treptelor ?
  • 0

#498 alias

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.214 Mesaje:
Inregistrat: 10-decembrie 03
  • Location:prin jur
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2008
  • Motorizare:2000cc, 158 HP

Scris 22 iulie 2010 - 12:27

Domnilor, Outback-ul oricum reactioneaza prompt la apasarea pedalei. Tineti cont de faptul ca cutia nu are decat 4 trepte la un motor de 2.5L 165HP. Normal ca acolo este furtuna.
Eu am aceiasi cutie pe asta mica, evident altfel etajata datorita motorului, si SB-ul nu-mi adice decat avantaje.
rzw75, chiar asteptam postul tau deaoarece eram chiar curios. Combinatia de SB pe rosu + SPORT ar putea fi chiar deranjanta :D (pentru unii) Eu cred ca SB-ul merita. Sigur l-as fi pus pe Outback.
cata, Outback-ul lui chiar schimba, repede, un picut mai ferma (nu musai mai lunga ) apasarea, si imediat schimba. (ma repet, patru trepte)
ska, la o apasare de 20% daca nu esti atent, ai si ajuns la Constanta:lol::D. Abia astept sa-ti iei Subaru. Si pe urma sa recunosti !:(:lol:

Aceasta postare a fost editata de alias: 22 iulie 2010 - 12:28

  • 0
Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005

#499 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 22 iulie 2010 - 01:20

@Razvan: Eu sincer nu prea am reusit sa ma acomodez, jucaria este foarte misto insa am preferat sa raman la setarea din fabrica.
  • 0

#500 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 22 iulie 2010 - 08:01

Azi dimineata am vrut sa vad cum e fara, si mai bine de jumatate din drum am mers cu SB-ul pe off. Masina mi s-a parut flescaita in ultimul hal.... :(
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi