Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Sprint Booster


  • Please log in to reply
781 replies to this topic

#101 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 23 iunie 2010 - 08:19

Nu toti suntem poeti, asa ca Maria Ta. :(
Ce vrei sa-ti spun? Ca bagi piciorul in pedala, turometrul sare la 7000...dar masina nu pleaca? Cam asta e situatia. Abia cand dai a doua se schimba situatia, dar si asta se ofileste pe la 70km/h. Deci, cam ca o "afumatoare".
Iti explica Cata cum mergea Legacy intr-a doua si a treia. Ca a 4-a rar apuca.


Io cred ca nu apesi pedala care trebuie, ori nu-ti bagi ceea ce trebuie in ast model. :lol:

Lasand gluma, e posibil ambreiajul, dupa aste povesti...fiindca fiind scurta(ea, prima treapta) :lol: ar trebui sa-ti rupa gatu', vorba cuiva... :lol:
  • 0

#102 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 23 iunie 2010 - 08:25

Lasind gluma, eu cred ca electronica joaca un rol foarte important la "salvare". Sunt tare curios cit din problema asta poate rezolva "minciunica".
Exista ECU-uri care in prima treapta nu lasa clapeta sa se deschida decit un anumit procent. Minciunica nu rezolva ( din cite stiu eu ) valoarea deschiderii ci timpul in care se deschide clapeta.
Dar mai stii ... :lol:
  • 0

#103 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 23 iunie 2010 - 09:03

Pai pe Legacy avea parca tot 150 de caluti, tot aspirata, mai pierdea prin transmisie...asadar asta ar trebui s-o simta mai sprintena.
  • 0

#104 koz

    The One

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 Mesaje:
Inregistrat: 27-septembrie 02
  • Location:Brasov
  • Marca:Volkswagen
  • Model:GOLF 5
  • Motorizare:1.9 TDI 105+ CP

Scris 23 iunie 2010 - 09:13

ca sa revenim la subiect

http://www.youtube.c...h?v=D64GpV-mcLo

urmariti putin expresia fetei soferului de pe sfarsitul videoclipului :-)
  • 0

#105 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 23 iunie 2010 - 09:28

Am testat si eu una (multumiri Slammer). Speculeaza foarte bine comportamentul normal al soferului, adica peste 90% din cursa pedalei probabil se apasa doar 2-5% in timpul unui condus normal. Masina se simte mai fisneata si raspunde mai precis la acceleratie, iar impresia clara e ca ai cistigat 10-15cp mai ales in partea de jos a turelor. Cu consumul, eh, parca era regula si inainte, cit apesi acceleratia, atit iti va consuma masina.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#106 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 23 iunie 2010 - 09:38

Nu mai găsesc unde scrie despre cum elimină limitarea acceleraţiei la anumite maşini. Dacă e limitare de cuplu din ECU, poate ar putea fi şi aia scoasă printr-un alt soft.

Eu nu sunt la prima tentativă de a avea ceva similar, pe vremuri vorbisem mult cu G Power pt. câteva chestii la X3, printre care şi modulul pt. acceleraţie.

Product features:
- Plug-and-play assembly without works on the standard electronic system
- Easy assembly/disassembly due to original plug-in connectors
- Residue-free removal possible at any time
- Reduces the response time of the engine to accelerate commands
- Allows the impression of sportier performance
- Right of return, testing for 14 days without obligation


Adică foarte similar cu ăsta, doar că era aproape 600€ cu tot cu instalare.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#107 koz

    The One

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 Mesaje:
Inregistrat: 27-septembrie 02
  • Location:Brasov
  • Marca:Volkswagen
  • Model:GOLF 5
  • Motorizare:1.9 TDI 105+ CP

Scris 23 iunie 2010 - 09:59

LImitarile de cuplu si chiar si raspunsul pedalei se pot modifica si din soft, dar...
- limitarile de cuplu nu e recomandat sa le scoti daca ai piciorul greu pentru ca e cel mai scurt drum catre un ambreiaj nou
- raspunsul pedalei ... nu iese ca din sprint booster ... si nu ai 3 programe din care sa alegi
  • 0

#108 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 23 iunie 2010 - 10:38

Era şi apropro de preţul mare :)
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#109 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 24 iunie 2010 - 06:48

bai sincer si pentru sprintbooster e pret mare :)

http://www.argyrides...rintBooster.pdf
nu stiu daca a citit cineva pdf de mai sus dar se explica destul de frumos ce face si cum face.In exemplul dat e Mercedes ,probabil ca la alte masini sa avem alte valori,clar la BMW in general da rezultate spectaculoase,pedala e mai ciudata ,o sa incerc odata sa iau niste valori sa vad dar oricum are un raspuns ciudat(la un moment dat a fost si un recall pe tema asta) oricum interesant e ca din ce se spune in PDF de la un punct incolo masina nu va accelera(ultima treime a pedalei parca) oricum pana la proba practica nu stiu ce sa zic,interesant e ca din ce am vazut modelul nou are 3 moduri off normal si sport sau ceva de genul :)
-

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 24 iunie 2010 - 06:52

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#110 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 iunie 2010 - 08:58

bai sincer si pentru sprintbooster e pret mare :)
......
-

Nu te obliga nimeni sa-l cumperi. Mai ales ca-ti faci "soft" cu 50 oiro .. :)
  • 0

#111 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 24 iunie 2010 - 09:04

Decat soft cu 50 oiro mai bine arunc roata de rezerva, bancheta, eventual scaunul din dreapta...
  • 0

#112 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 24 iunie 2010 - 09:10

bai nu am vazut asa cevax,so le soft omul le face la 150 evro in general,poate mai mult depinde de cazan.Pentru je ca fost propritar de E30 si amic cu el va fi 300 ron + cam 200 ron dyno. E cam mult sprintbooster la prima vedere,dupa test zic exact daca merita sau nu.Ca idee un soft upsolute e 1000 ron,sprint booster e 900 ron.Pana la urma nu conteaza cat costa conteaza sa fii multumit.

@Pejte

http://forum.4tuning...91&d=1258646521

dar pe softul asta cat ai da?

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 24 iunie 2010 - 09:11

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#113 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 iunie 2010 - 09:13

......
dar pe softul asta cat ai da?

Ala nu-i soft ci o masuratoare pe dyno.
  • 0

#114 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 24 iunie 2010 - 09:17

N-as da nici un ban ca nu mi-as lua in viata mea motorul respectiv, care e mort si ingropat in toate variantele de putere. (si nu zic asta doar pentru ca e diesel)

Pentru haspirata mea se pot face softuri in 2 locuri, pretul variind intre 330E si 400E (la fel cu discount ca stiu persoana), care evident e cam peste bugetul meu actual, dar am observat ca astea sunt preturile pentru un soft la o aspirata nu foarte comuna/ceruta...
  • 0

#115 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 iunie 2010 - 09:39

eu zic ca merita si soft si minciunica :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#116 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 iunie 2010 - 10:23

eu zic ca merita si soft si minciunica :lol:

:)
  • 0

#117 koz

    The One

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 Mesaje:
Inregistrat: 27-septembrie 02
  • Location:Brasov
  • Marca:Volkswagen
  • Model:GOLF 5
  • Motorizare:1.9 TDI 105+ CP

Scris 24 iunie 2010 - 10:51

N-as da nici un ban ca nu mi-as lua in viata mea motorul respectiv, care e mort si ingropat in toate variantele de putere. (si nu zic asta doar pentru ca e diesel)

Pentru haspirata mea se pot face softuri in 2 locuri, pretul variind intre 330E si 400E (la fel cu discount ca stiu persoana), care evident e cam peste bugetul meu actual, dar am observat ca astea sunt preturile pentru un soft la o aspirata nu foarte comuna/ceruta...


caaaaaat ? 300-400 EUR cu discount pentru o aspirata?
Hai ca Byteshooter-ul meu stie si haspirata ta. Soft iti alegi de la cine vrei tu :-)
  • 0

#118 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 iunie 2010 - 11:01

bai sincer si pentru sprintbooster e pret mare :lol:

http://www.argyrides...rintBooster.pdf
nu stiu daca a citit cineva pdf de mai sus dar se explica destul de frumos ce face si cum face.In exemplul dat e Mercedes ,probabil ca la alte masini sa avem alte valori,clar la BMW in general da rezultate spectaculoase,pedala e mai ciudata ,o sa incerc odata sa iau niste valori sa vad dar oricum are un raspuns ciudat(la un moment dat a fost si un recall pe tema asta) oricum interesant e ca din ce se spune in PDF de la un punct incolo masina nu va accelera(ultima treime a pedalei parca) oricum pana la proba practica nu stiu ce sa zic,interesant e ca din ce am vazut modelul nou are 3 moduri off normal si sport sau ceva de genul :)
-


Ăsta l-am citit de mult timp, când doream eu să pun pe maşină, nu sprinbooster, dar de la Gpower, nu ştiu câţi aveau idee pe la noi sau dacă înţelegeau exact ce e. Ăia de la Gpower mi-au spus că maşina devine mai plăcută la condus şi acceleraţie e mai agresivă. Acum nu ştiu cum e la tine, e o diferenţă semnificativă de ani între ele, plus automată vs. manuală.

Apoi trebuie să înţelegi ce face sprintbooster şi să-ţi doreşti asta. Dacă vrei creşteri de putere, pune kit-urile alea cu care te tot bat la cap de vreo 2 ani şi aia e. Sau mai aşteaptă până cumperi X3-ul ;)
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#119 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 iunie 2010 - 11:37

.... Dacă vrei creşteri de putere, pune kit-urile alea cu care te tot bat la cap de vreo 2 ani şi aia e....


Sau da-i cu pudra ! :lol:
  • 0

#120 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 24 iunie 2010 - 11:52

Ăsta l-am citit de mult timp, când doream eu să pun pe maşină, nu sprinbooster, dar de la Gpower, nu ştiu câţi aveau idee pe la noi sau dacă înţelegeau exact ce e. Ăia de la Gpower mi-au spus că maşina devine mai plăcută la condus şi acceleraţie e mai agresivă. Acum nu ştiu cum e la tine, e o diferenţă semnificativă de ani între ele, plus automată vs. manuală.

Apoi trebuie să înţelegi ce face sprintbooster şi să-ţi doreşti asta. Dacă vrei creşteri de putere, pune kit-urile alea cu care te tot bat la cap de vreo 2 ani şi aia e. Sau mai aşteaptă până cumperi X3-ul :)

ehe kiturile alea nu are rost,arunc degeaba banii incerc sa o fac mai placuta la condus cum zici tu,oricum nu e graba avand in vedere ca o sa o mai tin ceva timp.
Deocamdata o iau usor ca nu are rost sa ma grabesc,fac stocul si apoi incep atacul :lol:

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 24 iunie 2010 - 11:53

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#121 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 iunie 2010 - 12:00

Pune de probă si vezi cum îţi place.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#122 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 24 iunie 2010 - 12:01

:lol: binenteles,sincer sunt neincrezator dar niciodata nu se stie
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#123 koz

    The One

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 Mesaje:
Inregistrat: 27-septembrie 02
  • Location:Brasov
  • Marca:Volkswagen
  • Model:GOLF 5
  • Motorizare:1.9 TDI 105+ CP

Scris 24 iunie 2010 - 12:23

Feedback-ul cel mai de efect e din partea necredinciosilor :-)
  • 0

#124 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 24 iunie 2010 - 01:09

Am studiat si eu acum cateva zile, respectivul pdf. Este bine scris, autorul are ceva background tehnic. Pe alte forumuri, problema se pune gresit: cat de ieftine sunt piesele din SprintBooster si de ce costa atat de mult?

Trebuie sa recunosc, si eu am gandit initial asa. Pe urma mi-am amintit o chestie: in iarna am dat 100RON pe o masca de plastic pentru CD player. Spumegam. Atunci, Relu mi-a zis, si pe buna dreptate: una e sa vinzi 1000 si alta e sa vinzi 1 milion. Costurile principale sunt aceleasi.

Vorbind de SprintBooster, baietii respectivi au trebuit sa testeze si (eventual) sa adapteze sistemul pentru fiecare masina in parte. Chiar daca ideea in sine e aceeasi, testarea si adaptarea pentru fiecare marca/model dureaza si nu este usor de facut. In concluzie, desi orice electronist mai priceput ar putea sa creeze un astfel de sistem pentru o anumita masina, niciunul nu va putea garanta ca nu va aparea vreo problema sau ca sistemul ar functiona pe orice alt model/marca.

Daca s-ar acorda acelasi interes oricarui modul electronic dintr-o masina s-ar observa ca toate au preturi f mari fata de ce sunt de fapt. Orice senzor care este de fapt un comutator sau potentiometru pe care il iei la bucata cu 0.2 RON costa cativa zeci de RON cand este vandut ca piesa auto. Asta pentru ca, desi sunt in fapt aceeasi componenta, cele din industria auto vor tine invariabil mult mai mult. Pe langa asta, in automobile se folosesc multe sisteme redundante, tocmai pentru a elimina orice fel de risc din partea producatorului.

Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 24 iunie 2010 - 01:13

  • 0

#125 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 24 iunie 2010 - 01:16

Însăşi ideea se plăteşte, SCUMP. Dar v-am spus cât costă la Gpower acelaşi lucru.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi