Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Sprint Booster


  • Please log in to reply
781 replies to this topic

#126 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 iunie 2010 - 01:57

Prima minciunica s-a montat acum citeva minute pe un Type-R care are deja soft si evacuare.
  • 0

#127 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 24 iunie 2010 - 02:32

Pai pe Legacy avea parca tot 150 de caluti, tot aspirata, mai pierdea prin transmisie...asadar asta ar trebui s-o simta mai sprintena.



Offtopic: pe Legy aveam 165CP, in plus, avea doar 5 viteze si cu totul altfel etajata cutia. Cu intaia mergeam lejer pana la 60km/h, cu a doua pana pe la 85km/h si cu a treia pana la 140km/h. A patra si a cincea erau optionale, pentru autostazi.
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#128 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 iunie 2010 - 03:28

Eu merg prin oras frecvent cu a 4-a, uneori si cu a 5-a.
Bine, io-s mai calm... ;)
  • 0

#129 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 24 iunie 2010 - 03:44

Acum, merg si eu, chiar si cu a 6-a la 60km/h. ;)
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#130 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 iunie 2010 - 04:16

adytzu, "jura-te" ca nu i-ai dat 4 si 5 decat pe autostrazi ! ;)

Aceasta postare a fost editata de ska: 24 iunie 2010 - 04:17

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#131 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 24 iunie 2010 - 05:00

adytzu, "jura-te" ca nu i-ai dat 4 si 5 decat pe autostrazi ! ;)


Nu ma jur, pt ca e posibil sa mai fi scapat o data sau de doua ori, dar, in proportie de 99% nu i-am dat.
Suna prea frumos la 6-7000rpm. ;)
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#132 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 iunie 2010 - 05:40

bah ma lesi... ;) ;) ;)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#133 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 iunie 2010 - 07:18

....
Suna prea frumos la 6-7000rpm. :unsure:

Asta ca sa-ti mai ramana vreo mie de ture "rezerva" .. :lol:

Adevarul e ca daca-ti pui mintea cu Handei, ti-o trage radaru si pe autostrada cu a 3-a ! :lol:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 24 iunie 2010 - 07:22

  • 0

#134 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 iunie 2010 - 12:26

Gata, s-au montat ci pa masinile lui Frank si Cata. Vedem impresii diseara :)

Era sa uit, cica honda de aseara e prea nervoasa pe maxim ! :lol:
  • 0

#135 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 25 iunie 2010 - 01:19

Sa faci o lista de programare/asteptare...sa nu fii depasit de situatie :lol:
  • 0

#136 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 iunie 2010 - 01:24

Io ma oftic ca n-am ( inca ) pentru handei http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif

Luni pun de proba pe A4 Allroad 2.0 TFSI :lol:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 25 iunie 2010 - 01:36

  • 0

#137 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 25 iunie 2010 - 01:38

are nevoie? :lol:
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#138 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 iunie 2010 - 01:40

Oricine vrea sa inlature gituirile introduse de soft, are nevoie :lol:
  • 0

#139 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 25 iunie 2010 - 01:41

Soferu', probabil da. :)

Vezi sa nu te dea in judecata pentru gatlejuri rupte din cauza demarajului... :lol:

Aceasta postare a fost editata de LKS: 25 iunie 2010 - 01:42

  • 0

#140 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 iunie 2010 - 01:49

:lol: :) :(

l.e.
Va fi interesant pentru cei care au montat asa ceva sa realizeze cit de sufocate erau masinile lor, asa cum vin din fabrica ! Sufocare care nu avea cum sa existe pina acum niste ani buni, cind nu aparuse drive-by-wire !

Aceasta postare a fost editata de Relu: 25 iunie 2010 - 01:51

  • 0

#141 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 25 iunie 2010 - 01:57

Bosss sistemu e misto dar sufocarea mai merge combatuta si altfel(cam ciudata metoda ce e drept) talpaaaaaaa
daca mergi in blana mai mult o sa vezi ca raspunsul "pedalei de acceleratie" va fi mai bun beleaua e ca nu prea ai unde sa dai talpa :lol: so ramane minciunica asta :)

sau asa e la cazaneee

Drive-by-wire adaption. It's how BMW engineered the car to "learn" your driving style by how you use the pedal, ie; always pushing it to the floor=quicker throttle response. Push the accelerator like granny and it slows it down a bit.

Try the reset procedure. Turn key to engine "on" position but don't crank it. Leave key in this position for at least 10 seconds. Turn off but don't remove the key. Leave it like this for another 10 seconds, then start the car. Make sure you floor the accelerator several times with in a few miles or it will go back to the slower response program. You can still do this without red-lining or breaking traffic laws by cruising along and flooring it. After about 10 miles, its usually set unless you did highway. The idea is to keep the pedal moving, preferably to the floor.
\

:(

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 25 iunie 2010 - 02:05

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#142 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 iunie 2010 - 02:21

In teorie da, dar practica iti va demonstra ca nu-i deloc asa. Si asta pentru ca nu ai cum sa stii cum se va modifica functionarea unui sistem necunoscut tie .. :lol:
  • 0

#143 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 25 iunie 2010 - 02:28

Depinde,oricum pentru M3 E46 BMW a facut ceva in genul minciunicii(de fapt cred ca sunt mai multe masini in cazul asta) a pus un boton sspoooort

What does "Sport" mode do?
This is probably the most misunderstood button in an M3. Depressing "Sport" button does not add any horsepower, increase torque or do anything else to boost the car's performance. Since the throttle pedal in an M3 is not physically connected to the throttle bodies via a cable like traditional designs, the amount of fuel the car actually gets is controlled via software and not directly by your foot. The software simply reads the position of the throttle pedal and then translates that into how much to open the actual throttle (actually its a lot more complicated then that but you really don't need the dirty details). The software can be altered to provide more or less fuel per given pedal position. When in Sport mode, the computer simply gives more throttle input per % of pedal input than in standard mode. Other wise, if hypothetically the software give 50% of possible throttle at 50% of the throttle pedal, in Sport mode the same pedal input may give you 70%, etc (these numbers are just examples). Wide open throttle is exactly the same in Sport and Standard modes. The car is not any faster, it just feels that way because it takes less pedal input to pump more fuel into the engine. Also, unlike the M5, M3's Sport mode does not alter steering boost - it only remaps the throttle pedal position sensor

ma rog sunt mai multe de discutat acilea :lol:
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#144 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 iunie 2010 - 02:37

Daca ai fi citit descrierea sistemului si ai fi urmarit filmele, ai fi vazut ca explica foarte limpede ce fac "minciunelele" de la SB.
Dar daca nu cititi .... :lol:
  • 0

#145 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 25 iunie 2010 - 03:18

Pfoa, să mor dacă ştiu cum să încep, revin mai târziu, că am ceva de scris şi de explicat. Toţi au dreptate mai sus, doar că 325i nu are buton sport de exemplu :lol:
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#146 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 25 iunie 2010 - 03:28

corect,daca modelul de sprint booster care il ai e cel cu 3 "pozitii" e foarte simplu de verificat ce am zis eu mai sus :lol: .Cum am zis nu contest ceea ce face sprintboosterul,poate pretul e cam mare dar cum am zis la BMW functioneaza
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#147 koz

    The One

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 Mesaje:
Inregistrat: 27-septembrie 02
  • Location:Brasov
  • Marca:Volkswagen
  • Model:GOLF 5
  • Motorizare:1.9 TDI 105+ CP

Scris 25 iunie 2010 - 03:39

E mai ieftin sa treci pe M3 :-)
  • 0

#148 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 25 iunie 2010 - 03:42

nu neaparat,m-am uitat si pretul tau care l-ai dai e ok (mai mic decat ce e pe net sau pe unde se mai gaseste) dar na asa sunt eu mai retinut la treburi de genu asta,prefer un soft(nu neaparat de 500 ron) bun,pe de alta parte nu ar strica un soft si o dracovenie din asta.
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#149 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 25 iunie 2010 - 03:52

Care e pretul?
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#150 koz

    The One

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 Mesaje:
Inregistrat: 27-septembrie 02
  • Location:Brasov
  • Marca:Volkswagen
  • Model:GOLF 5
  • Motorizare:1.9 TDI 105+ CP

Scris 25 iunie 2010 - 05:27

Pret recomandat de producator 226 EUR
Pret Romania: 949 RON

pret pentru memrbii Garajul.ro 900 RON

TVA inclus, garantie 2 ani
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi