Sprint Booster
#126
Scris 24 iunie 2010 - 01:57
#127
Scris 24 iunie 2010 - 02:32
Pai pe Legacy avea parca tot 150 de caluti, tot aspirata, mai pierdea prin transmisie...asadar asta ar trebui s-o simta mai sprintena.
Offtopic: pe Legy aveam 165CP, in plus, avea doar 5 viteze si cu totul altfel etajata cutia. Cu intaia mergeam lejer pana la 60km/h, cu a doua pana pe la 85km/h si cu a treia pana la 140km/h. A patra si a cincea erau optionale, pentru autostazi.
#128
Scris 24 iunie 2010 - 03:28
Bine, io-s mai calm...
#129
Scris 24 iunie 2010 - 03:44
#130
Scris 24 iunie 2010 - 04:16
Aceasta postare a fost editata de ska: 24 iunie 2010 - 04:17
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#131
Scris 24 iunie 2010 - 05:00
adytzu, "jura-te" ca nu i-ai dat 4 si 5 decat pe autostrazi !
Nu ma jur, pt ca e posibil sa mai fi scapat o data sau de doua ori, dar, in proportie de 99% nu i-am dat.
Suna prea frumos la 6-7000rpm.
#132
Scris 24 iunie 2010 - 05:40
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#133
Scris 24 iunie 2010 - 07:18
Asta ca sa-ti mai ramana vreo mie de ture "rezerva" ......
Suna prea frumos la 6-7000rpm.
Adevarul e ca daca-ti pui mintea cu Handei, ti-o trage radaru si pe autostrada cu a 3-a !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 24 iunie 2010 - 07:22
#134
Scris 25 iunie 2010 - 12:26
Era sa uit, cica honda de aseara e prea nervoasa pe maxim !
#135
Scris 25 iunie 2010 - 01:19
#136
Scris 25 iunie 2010 - 01:24
Luni pun de proba pe A4 Allroad 2.0 TFSI
Aceasta postare a fost editata de Relu: 25 iunie 2010 - 01:36
#137
Scris 25 iunie 2010 - 01:38
#138
Scris 25 iunie 2010 - 01:40
#139
Scris 25 iunie 2010 - 01:41
Vezi sa nu te dea in judecata pentru gatlejuri rupte din cauza demarajului...
Aceasta postare a fost editata de LKS: 25 iunie 2010 - 01:42
#140
Scris 25 iunie 2010 - 01:49
l.e.
Va fi interesant pentru cei care au montat asa ceva sa realizeze cit de sufocate erau masinile lor, asa cum vin din fabrica ! Sufocare care nu avea cum sa existe pina acum niste ani buni, cind nu aparuse drive-by-wire !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 25 iunie 2010 - 01:51
#141
Scris 25 iunie 2010 - 01:57
daca mergi in blana mai mult o sa vezi ca raspunsul "pedalei de acceleratie" va fi mai bun beleaua e ca nu prea ai unde sa dai talpa so ramane minciunica asta
sau asa e la cazaneee
Drive-by-wire adaption. It's how BMW engineered the car to "learn" your driving style by how you use the pedal, ie; always pushing it to the floor=quicker throttle response. Push the accelerator like granny and it slows it down a bit.
Try the reset procedure. Turn key to engine "on" position but don't crank it. Leave key in this position for at least 10 seconds. Turn off but don't remove the key. Leave it like this for another 10 seconds, then start the car. Make sure you floor the accelerator several times with in a few miles or it will go back to the slower response program. You can still do this without red-lining or breaking traffic laws by cruising along and flooring it. After about 10 miles, its usually set unless you did highway. The idea is to keep the pedal moving, preferably to the floor.
\
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 25 iunie 2010 - 02:05
#142
Scris 25 iunie 2010 - 02:21
#143
Scris 25 iunie 2010 - 02:28
What does "Sport" mode do?
This is probably the most misunderstood button in an M3. Depressing "Sport" button does not add any horsepower, increase torque or do anything else to boost the car's performance. Since the throttle pedal in an M3 is not physically connected to the throttle bodies via a cable like traditional designs, the amount of fuel the car actually gets is controlled via software and not directly by your foot. The software simply reads the position of the throttle pedal and then translates that into how much to open the actual throttle (actually its a lot more complicated then that but you really don't need the dirty details). The software can be altered to provide more or less fuel per given pedal position. When in Sport mode, the computer simply gives more throttle input per % of pedal input than in standard mode. Other wise, if hypothetically the software give 50% of possible throttle at 50% of the throttle pedal, in Sport mode the same pedal input may give you 70%, etc (these numbers are just examples). Wide open throttle is exactly the same in Sport and Standard modes. The car is not any faster, it just feels that way because it takes less pedal input to pump more fuel into the engine. Also, unlike the M5, M3's Sport mode does not alter steering boost - it only remaps the throttle pedal position sensor
ma rog sunt mai multe de discutat acilea
#144
Scris 25 iunie 2010 - 02:37
Dar daca nu cititi ....
#145
Scris 25 iunie 2010 - 03:18
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#146
Scris 25 iunie 2010 - 03:28
#148
Scris 25 iunie 2010 - 03:42
#149
Scris 25 iunie 2010 - 03:52
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#150
Scris 25 iunie 2010 - 05:27
Pret Romania: 949 RON
pret pentru memrbii Garajul.ro 900 RON
TVA inclus, garantie 2 ani
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi