Dacia Logan 1.5dci 85CP Prestige/ Mazda 6 combi
#651
Scris 24 mai 2011 - 10:38
#652
Scris 24 mai 2011 - 10:39
#653
Scris 24 mai 2011 - 10:42
#654
Scris 24 mai 2011 - 10:45
Un 2.0 TSi cu soft Revo Stage 1 la cat ajunge in a4a?
Aceasta postare a fost editata de pejte: 24 mai 2011 - 10:46
#655
Scris 24 mai 2011 - 10:58
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#656
Scris 24 mai 2011 - 11:00
Iti fac saptamana viitoare poza cu un A4 nou 2.0TSI in treapta a 4-a blana sa vedem la ce viteza ajunge.
#657
Scris 24 mai 2011 - 11:01
tocmai asta am discutat cu ei, ca n-am niciun interes sa plateasca revopsire juma' de masina, mai bine imi dau bani cat considera ei ca m-ar costa un polish profi. Si esti tendentios cu fraza ca bag banii in buzunar. Sa nu zic altfel
Acum ai formulat altfel.... o sa-ti dea bani cat ai pe factura de la polish nu dupa ureche.
@Relu: bine ca te iei de zgarietura mea, dar de firmele de asigurari care platesc de-a-n p*lea devizele aiuristice ale service-urilor ce zici? nu crezi ca raul vine din mai multe parti?
razi tu razi, dar as da banii oricand pe un tdi CR de 120 CP ( e identic constructiv cu cel de 140 CP si se tuneaza la fel ). Cred ca e cel mai tare raport putere / ban pe care il poti obtine la ora actuala.
Iti fac saptamana viitoare poza cu un A4 nou 2.0TSI in treapta a 4-a blana sa vedem la ce viteza ajunge.
care tdi de 120cp?
#658
Scris 24 mai 2011 - 11:04
@koz: 2.0TDI CR de 120 pus pe ce? Seat Exeo?
#659
Scris 24 mai 2011 - 11:07
D'aia platim asigurari grase, din cauza manarelilor.
#660
Scris 24 mai 2011 - 11:16
#661
Scris 24 mai 2011 - 11:19
#662
Scris 24 mai 2011 - 11:19
#663
Scris 24 mai 2011 - 11:54
stai sa vezi TSI-ul de 180 la 280 acolo party !!!
bleu, asa e, pe G6 are 110CP. DYno-ul e de la un A4
#664
Scris 25 mai 2011 - 12:00
#665
Scris 25 mai 2011 - 12:49
Acum ai formulat altfel.... o sa-ti dea bani cat ai pe factura de la polish nu dupa ureche.
Am zis sa-mi dea cat vor, sa-mi fac polish, n-am refolmulat nimic'
Oricum ei nu-mi calculeaza polish ci cat m-ar costa revopsirea in regie proprie. Polish i-am zis eu agentului constatator ca vreau sa fac, ca sa nu mai vopsesc 4 elemente de caroserie. Imi baga cea mai ieftina manopera de pe piata + cele mai ieftine materiale si imi dau banii, fara facturi sau altele. Agentul mi-a estimat un 700-800 lei din care eu sa-mi iau creioane corectoare + polish , manopera si ce-o mai fi. Pt vopsire, estimarea la un service oarecare a fost de 1400 lei , estimarea la hyundai , la ochi, a fost de 2400-2800 lei. Hai sa vedem, e bine pt asigurator ca eu n-am chef sa vopsesc juma' de masina? Mai ales ca daca o vopseam, o faceam la hyundai ca sa fiu sigur ca iese bine. Citeste si tu atent daca tot explic si poate asa , nu vei mai scoate dume gen "bag banii in buzunar" . A, ba da ai dreptate, bag in buzunarul asiguratorului, banii scosi de altii pentru o ciupitura pe capota
Aceasta postare a fost editata de tibitu: 25 mai 2011 - 12:54
#666
Scris 25 mai 2011 - 01:20
Ca nota de subsol: ciupitura aia de pe capota Golfului se transformase intr-o exfoliere de 8cm. Si dupa 9000lei dati la Allianz in 3 ani cred ca n-au intrat in faliment cu o despagubire de 2000lei... Problema este ca in loc de 2mii lei puteau cheltuii ceva mai putin pe acelasi lucru daca erau mai bine organizati in raporturile comerciale cu service-urile.
#667
Scris 25 mai 2011 - 08:51
Da bre bine ca bagi tu banii tai/nostri in buzunarul asiguratorului. Eu ii bag la loc in economia nationala adica in buzunarul unui service care da locuri de munca. Si altii chiar ii baga in buzunar, si nu vorbesc de sume mici.
Bleu, banii pe care ii economiseste tot in economia nationala intra, doar ca nu prin service-uri. Fie ca se cumpara ciunga de la magazinul din colt sau mancare la mall, banii aia vor circula.
#668
Scris 25 mai 2011 - 09:23
Haide-ti bah lasati morala ca teoria ne place la toti dar practica ne omoara.
#669
Scris 25 mai 2011 - 09:48
Asta-i ca aia cu jmecherii care nu plateau rovigneta, dar se dadeau cu kuru de pamant ca li se beleau cazanele din cauza drumurilor proaste !!!
Aceasta postare a fost editata de Relu: 25 mai 2011 - 09:50
#670
Scris 25 mai 2011 - 09:49
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#671
Scris 25 mai 2011 - 10:06
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#672
Scris 25 mai 2011 - 10:42
Ce teorie mah ? Pai daca VOI va reparati toate kakaturile total neimportante pe banii asigurarilor, si va consumati/depasiti primele, din ce pana mea sa mai plateasca aia corect o dauna REALA ???
Asta-i ca aia cu jmecherii care nu plateau rovigneta, dar se dadeau cu kuru de pamant ca li se beleau cazanele din cauza drumurilor proaste !!!
Ai dreptate cu depasirea primelor!
#673
Scris 25 mai 2011 - 10:49
http://www.youtube.com/watch?v=jGXV6bmm7xIcu kuru de pamant
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#674
Scris 25 mai 2011 - 10:58
@pejte noile motoare VAG - cele cu coduri de motor din 4 cifre au motoare identic constructive, diferenta facand-o doar software-ul. Stai linistit, chiar duc cresterile alea de putere
exemple: 2,0TDI pe G6 motorul CBDC (120 CP ) este de fapt un CBDB ( 140CP ) detunat
2,0 TFSI pe AUdi A4 CDNB ( 180 CP ) este de fapt un CDNC ( 211CP ) detunat
daca vreti sa continuam discutia hai pe freezone sau in alta parte ca am poluat destul topicul "ionizatei" :-)
#675
Scris 25 mai 2011 - 10:59
a fost inlocuit de 1,6 tdi de 110 cp. nu a aparut in oferta decat un scurt timp.
4 useri citesc subiectul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi