Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Dacia Logan 1.5dci 85CP Prestige/ Mazda 6 combi


  • Please log in to reply
1477 replies to this topic

#676 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 25 mai 2011 - 11:02

@Koz: ce stii de 1.6 TDI CR 105CP?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#677 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 25 mai 2011 - 11:12

ce stiu eu e ca nu demult a primit un update de soft ce a mai rezolvat din probleme.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#678 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 08 iunie 2011 - 11:39

Am innebunit de cat am rasfoit pe forumurile Dacia, sunt toate pline de descreierati care habar n-au de nimica.

Problema este ca ionizata de vreo saptamana da in nas cand are AC pornit. Este ca o intrerupere, doar in sarcina, doar in plaja de cuplu. Nu se manifesta violent, dureaza cam o fractiunea de secunda si apoi urca in ture fara probleme.
AC-ul pare sa functioneze corect: porneste ventilatorul de la radiator pe treapta a doua, compresorul cupleaza si face rece cum trebuie.

Cu AC oprit masina nu are nimic....
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#679 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 08 iunie 2011 - 04:29

haide-ti bre nu mai stie nimeni mecanica la fumigene? ca de era benzinara mai stiam si eu la ce sa ma uit dar asa....
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#680 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 iunie 2011 - 04:35

E absolut normal, laso-n pace.
  • 0

#681 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 08 iunie 2011 - 04:36

vorbesti serios?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#682 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 iunie 2011 - 04:43

FOARTE serios ! :lol:
  • 0

#683 koz

    The One

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 Mesaje:
Inregistrat: 27-septembrie 02
  • Location:Brasov
  • Marca:Volkswagen
  • Model:GOLF 5
  • Motorizare:1.9 TDI 105+ CP

Scris 08 iunie 2011 - 04:58

@Koz: ce stii de 1.6 TDI CR 105CP?


Un motor plictisitor, mi s-a parut cam lipsit de vlaga. Oaspetele zice bine: au fost ceva probleme de soft - multe dintre ele au disparut.
  • 0

#684 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 08 iunie 2011 - 05:38

@bleu ... probabil cand simte ca vrei sa o calci mai serios, iti decupleaza compresorul de la A/C, insa asta dureaza fractiunea aia de secunda de care zici tu
Deci da ... asa face toate, nu e buba :lol:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#685 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 08 iunie 2011 - 08:13

Corect, asa face toate. De parca dupa niste ani de zile compresorul ala de a/c merge pe pilitura nu pe rulmenti! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
Recunosc ca ambele mele masini simt din plin cand cupleaza compresorul, de parca cupleaza generatorul de la Cernavoda in puii mei!
Si ambele au niste sunete de la compresor de zici ca am si un motor electric care trage vreo suta de tone dupa el.

Am totusi impresia ca ar mai merge o curatare de clapeta la subaru...
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#686 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 iunie 2011 - 08:21

......
Am totusi impresia ca ar mai merge o curatare de clapeta la subaru...

Azi o facui + resetare. Sa vezi ce misto merge acum ! :lol:

...
Recunosc ca ambele mele masini simt din plin cand cupleaza compresorul, de parca cupleaza generatorul de la Cernavoda in puii mei!
...

Ia-ti vereics ! Sa mor daca ala simtea ceva :lol:
  • 0

#687 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 08 iunie 2011 - 10:42

da domne, in sfarsit m-am lamurit. l-am sunat pe mos Relu pana sa scrieti voi ca dadeam in dalidumba.
explicatiile stau in picioare. ce m-a panicat cel mai tare esta faptul ca la golfeta sa mor de se simte ceva, indiferent de palierul de turatii in care operez.

in fine, mai aveam putin si demontam juma de masina, noroc ca nu am toate skills-urile necesare ca eram cu turbina pe banc pana acuma :lol: :lol: :lol:
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#688 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 09 iunie 2011 - 12:35

Nici eu la Fiesta nu simt c'ar decupla sau cupla ulterior unei accelerari bruste ... si am tot trecut prin situatiile astea de multe ori ... naiba sa le ieie de Forduri :lol:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#689 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 09 iunie 2011 - 05:53

... ce m-a panicat cel mai tare esta faptul ca la golfeta sa mor de se simte ceva, indiferent de palierul de turatii in care operez.
...

Probabil ai climatronic.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 09 iunie 2011 - 06:00

  • 0

#690 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 09 iunie 2011 - 08:39

Azi o facui + resetare. Sa vezi ce misto merge acum ! :lol:


Te cred! Daca imi amintesc bine, cam asa incepuse sa-mi faca si anul trecut. Cel mai ciudat e ca in momentele in care se opreste compresorul, demareaza de parca as avea turbina, desi eu tineam pedala cat sa merg cu viteza constanta.

Ia-ti vereics ! Sa mor daca ala simtea ceva :lol:


Hehe... tuu leit! :lol: :lol:
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#691 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 09 iunie 2011 - 08:46

Si la mine simte compresorul, dar nu chiar asa tare. Serios !
Hai p-aici s-o facem, dureaza juma de ora :lol:
  • 0

#692 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 09 iunie 2011 - 08:52

Azi o facui + resetare. Sa vezi ce misto merge acum ! :lol:
...

Ce mesteriti voi la Scooby ca nu inteleg, ce clapeta, ce resetare? :lol:
E f. bine sa faci o operatie preventiva, dar fiti o leaca mai clari ca poate se aplica si la Mitze sau alte odoare de pe-aicea... :lol:
  • 0

#693 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 09 iunie 2011 - 09:02

Clapeta de acceratie se imbacseste de la gazele de recirculare. Mai exact spatiul intre clapeta si corpul ei se micsoreaza prin obturare cu calamina, ecu interpretand eronat debitul de aer ce intra in motor la relanti.
Dupa curatare, la masinile cu ecu adaptiv ( atentie, nu au multe masini asa ceva ), ecu va trebui resetat, pentru a prelua parametrii noi rezultati prin revenirea la diametrul initial a corpului clapetei.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 09 iunie 2011 - 09:13

  • 0

#694 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 09 iunie 2011 - 09:22

'nteles!
Sa traiti! (salut din pozitie regulamentara!)
:lol:

Aceasta postare a fost editata de Monitor_R: 09 iunie 2011 - 09:27

  • 0

#695 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 09 iunie 2011 - 09:22

Clapeta de acceratie se imbacseste de la gazele de recirculare. Dupa curatare

Azi o facui + resetare.

Cu ce "zeama" o facusi ... sau ce "zeama" recomanzi ???

la masinile cu ecu adaptiv ( atentie, nu au multe masini asa ceva )

Adica alea la care trebuie facuta procedura de "idle learn" ???
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#696 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 09 iunie 2011 - 09:26

Curatirea se poate face cu orice degresant. Eu folosesc curatitor universal auto.
Idle learn nu implica neaparat si ecu adaptiv. Dar adaptarea clapetei trebuie facuta la majoritatea masinilor.
  • 0

#697 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 09 iunie 2011 - 11:04

Daca e climatronic, de ce nu se va simti acelasi comportament de "eliberare" precum la un A/C auto obisnuit?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#698 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 09 iunie 2011 - 11:16

V-am mai explicat de nenumarate ori !
Climatronicul de la vag e similar cu inverterul pentru locatii fixe !!
  • 0

#699 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 09 iunie 2011 - 11:26

Pentru asta, nu pot sa zic decat jos palaria pentru vw!
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#700 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 09 iunie 2011 - 11:26

Mie nu mi'ai mai explicat asta cu climatronicul de la VAG. Insa cu inverterul mi'ai explicat, deci e ok :)
Da numa' la VAG e asa sau la majoritatea climatronicelor?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi