Dacia Logan 1.5dci 85CP Prestige/ Mazda 6 combi
#676
Scris 25 mai 2011 - 11:02
#677
Scris 25 mai 2011 - 11:12
#678
Scris 08 iunie 2011 - 11:39
Problema este ca ionizata de vreo saptamana da in nas cand are AC pornit. Este ca o intrerupere, doar in sarcina, doar in plaja de cuplu. Nu se manifesta violent, dureaza cam o fractiunea de secunda si apoi urca in ture fara probleme.
AC-ul pare sa functioneze corect: porneste ventilatorul de la radiator pe treapta a doua, compresorul cupleaza si face rece cum trebuie.
Cu AC oprit masina nu are nimic....
#679
Scris 08 iunie 2011 - 04:29
#680
Scris 08 iunie 2011 - 04:35
#681
Scris 08 iunie 2011 - 04:36
#682
Scris 08 iunie 2011 - 04:43
#683
Scris 08 iunie 2011 - 04:58
@Koz: ce stii de 1.6 TDI CR 105CP?
Un motor plictisitor, mi s-a parut cam lipsit de vlaga. Oaspetele zice bine: au fost ceva probleme de soft - multe dintre ele au disparut.
#684
Scris 08 iunie 2011 - 05:38
Deci da ... asa face toate, nu e buba
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#685
Scris 08 iunie 2011 - 08:13
Recunosc ca ambele mele masini simt din plin cand cupleaza compresorul, de parca cupleaza generatorul de la Cernavoda in puii mei!
Si ambele au niste sunete de la compresor de zici ca am si un motor electric care trage vreo suta de tone dupa el.
Am totusi impresia ca ar mai merge o curatare de clapeta la subaru...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#686
Scris 08 iunie 2011 - 08:21
Azi o facui + resetare. Sa vezi ce misto merge acum !......
Am totusi impresia ca ar mai merge o curatare de clapeta la subaru...
Ia-ti vereics ! Sa mor daca ala simtea ceva...
Recunosc ca ambele mele masini simt din plin cand cupleaza compresorul, de parca cupleaza generatorul de la Cernavoda in puii mei!
...
#687
Scris 08 iunie 2011 - 10:42
explicatiile stau in picioare. ce m-a panicat cel mai tare esta faptul ca la golfeta sa mor de se simte ceva, indiferent de palierul de turatii in care operez.
in fine, mai aveam putin si demontam juma de masina, noroc ca nu am toate skills-urile necesare ca eram cu turbina pe banc pana acuma
#688
Scris 09 iunie 2011 - 12:35
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#689
Scris 09 iunie 2011 - 05:53
Probabil ai climatronic.... ce m-a panicat cel mai tare esta faptul ca la golfeta sa mor de se simte ceva, indiferent de palierul de turatii in care operez.
...
Aceasta postare a fost editata de Relu: 09 iunie 2011 - 06:00
#690
Scris 09 iunie 2011 - 08:39
Azi o facui + resetare. Sa vezi ce misto merge acum !
Te cred! Daca imi amintesc bine, cam asa incepuse sa-mi faca si anul trecut. Cel mai ciudat e ca in momentele in care se opreste compresorul, demareaza de parca as avea turbina, desi eu tineam pedala cat sa merg cu viteza constanta.
Ia-ti vereics ! Sa mor daca ala simtea ceva
Hehe... tuu leit!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#691
Scris 09 iunie 2011 - 08:46
Hai p-aici s-o facem, dureaza juma de ora
#692
Scris 09 iunie 2011 - 08:52
Ce mesteriti voi la Scooby ca nu inteleg, ce clapeta, ce resetare?Azi o facui + resetare. Sa vezi ce misto merge acum !
...
E f. bine sa faci o operatie preventiva, dar fiti o leaca mai clari ca poate se aplica si la Mitze sau alte odoare de pe-aicea...
#693
Scris 09 iunie 2011 - 09:02
Dupa curatare, la masinile cu ecu adaptiv ( atentie, nu au multe masini asa ceva ), ecu va trebui resetat, pentru a prelua parametrii noi rezultati prin revenirea la diametrul initial a corpului clapetei.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 09 iunie 2011 - 09:13
#694
Scris 09 iunie 2011 - 09:22
Sa traiti! (salut din pozitie regulamentara!)
Aceasta postare a fost editata de Monitor_R: 09 iunie 2011 - 09:27
#695
Scris 09 iunie 2011 - 09:22
Clapeta de acceratie se imbacseste de la gazele de recirculare. Dupa curatare
Cu ce "zeama" o facusi ... sau ce "zeama" recomanzi ???Azi o facui + resetare.
Adica alea la care trebuie facuta procedura de "idle learn" ???la masinile cu ecu adaptiv ( atentie, nu au multe masini asa ceva )
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#696
Scris 09 iunie 2011 - 09:26
Idle learn nu implica neaparat si ecu adaptiv. Dar adaptarea clapetei trebuie facuta la majoritatea masinilor.
#697
Scris 09 iunie 2011 - 11:04
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#698
Scris 09 iunie 2011 - 11:16
Climatronicul de la vag e similar cu inverterul pentru locatii fixe !!
#699
Scris 09 iunie 2011 - 11:26
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#700
Scris 09 iunie 2011 - 11:26
Da numa' la VAG e asa sau la majoritatea climatronicelor?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi