(...)
La danezi se scot multi renuntand la bancheta si transformand masinile in unele cu doar 2 locuri. Am vazut multe SUV'uri cu aceasta transformare, inclusiv XT'uri
Da, le lasa cu 2 locuri si le pun tego in spate + geamuri fumurii. Astfel le fac autoutilitare si le inscriu pe firme pentru ca taxele sunt mai mici. Si asa sunt mari, dar nu mai ajung la 180%.
In schimb daca-i prinde fiscul cu masina (mai au si numere galbene daca-s pe firma) in parcarea supermarketului cu Pampers si haleala in porbagaj, vor trebui sa dea foarte serios cu subsemnatul' despre motivul pentru care au nevoie pt activitatea lor de scutece si bere si salam. Iar daca nu demonstreaza ca-s pt 'munca', se considera ca utilizand masina de firma in interes personal beneficiaza practic de niste avantaje (se pot asimila cu alte venituri) pe care nu platesc impozit.
Si cum acolo nu merge ca 'las' ca mancam o ciorba si ne intelegem', sunt foarte atenti la 'abateri' din astea.
Cand am fost la Lego Land, prietenul care a venit cu noi (cu masina de firma inscriptionata) si-a ascuns masina intre copaci in cea mai indepartata parte a parcarii Lego Land-ului si a stat stresat pe toata perooada vizitei, ca nu cumva sa-i vada autoritatile masina.
Danemarca e o alta lume... ar fi multe de povestit.
Ce nu inteleg eu la noua taxa e faptul ca Ronvana spune in discutia cu Guran ca accentul se pune pe emisii si nu pe cilindree, si totusi calculatorul ala zice ca daca la Cherokee as avea motor de 2.0 in loc de 2.8 (si cu restul valorilor identice), taxa ar fi 4966Eur in loc de 6704Eur.