Mitsubishi Outlander
#551
Scris 10 ianuarie 2011 - 09:31
http://florinpanait.wordpress.com
#552
Scris 10 ianuarie 2011 - 09:43
Discutii tipice Garajul. 2-3-5 discuta pe acelasi subiect, cu pareri similare, dar se cearta ca fiecare are dreptate cateva pagini bunepai si atunci despre ce ati discutat frate ultimele 3 pagini ?!
#553
Scris 10 ianuarie 2011 - 09:49
l.e.
Adevarul e ca la prima vedere, eu, swiby si levi avem ( intr-o oarecare masura ) pareri diferite.
Insa, noi spunem defapt acelasi lucru in cuvinte diferite !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 10 ianuarie 2011 - 10:06
#554
Scris 10 ianuarie 2011 - 10:20
Ca si completare, din ce am vazut pe net, nu prea merita comandate din state pt ca costa mai mult transportul ca troliul si daca nu te intelegi cu tanti de la posta, mai platesti si TVA.
In UK/DE sunt usor peste 50Eur/GPB + transport cele de 900kg, si pana pe la 150Eur cele mai tzepene. Iar la noi am gasit la 430RON si la 700RON.
Ar mai trebui adaugate niste shufe si un scripete.
Ne-am lamurit si cu scuturile:
- Merge si fara nimic, dar se 'consuma' mai repede masina
- Din tabla am vazut doar pt motor (=> daca te urci pe un bolovan cu un pic de elan e ca si cum nu ar fi)
- Ar fi din dural de 6mm, dar costa 1600Eur setul la accesorii Mitsu.
- De facut artizanal din dural... trebuie sa fie destul de artisti aia care sa-l faca astfel incat sa-i gaseasca prinderi potrivite...
Orientare:
Ce variante de navigatie ar fi pt drumuri forestiere?
Stiu din experienta ca e destul de dificil sa faci diferenta intre 2 'intersectii' printre munti, care sunt la mica distanta intre ele. Teoretic (pe baza hartilor zonei) stii ca trebe sa o iei la dreapta dupa 3km de la nu stiu ce reper, dar daca la 2.8km e o poteca tot la dreapta care se pierde in padure, devine si aia o optiune. Gresita....
Deci chiar daca nu exista harti pt asa ceva, un google maps/earth cu imagini din stalelit ar fi minunat, doar ca nu exista conexiune in astfel de zone....
Ce solutii exista?
Anvelope:
Stock ai pe masina 225/55/18. Varianta de iarna si dimensiunea pe care o foloseste dealerul la offroad (cu BF Goodrich A/T) este 215/70/16.
E ok, sau ar trebui unele mai late? Eventual pe 15?
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 10 ianuarie 2011 - 10:29
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#555
Scris 10 ianuarie 2011 - 10:25
Say what?+ transport cele de 900kg,
#556
Scris 10 ianuarie 2011 - 10:28
"Scula" are vreo 10kg.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#557
Scris 10 ianuarie 2011 - 10:32
l.e.
Swiby si Greuceanu poate stiu mai multe despre garmin "in teren".
Aceasta postare a fost editata de Relu: 10 ianuarie 2011 - 10:35
#558
Scris 10 ianuarie 2011 - 11:38
sa va zic una buna:
de cand am invatat ca se poate, las farurile pe aprins si se sting cand iau contactul (piuie 1-2 sec de avertizare, dar se sting)
azi am venit acasa, am inchis masina si am plecat.
peste vreo ora vine si nevasta-mea si ma suna ca am farurile aprinse.
deschid/inchid din telecomanda si nu se intampla nimic.
cobor la masina si constat ca piuitul nu se mai opreste si farurile nu se mai sting singure (cand am ajuns acasa si am inchis masina farurile s-au stins)
asa ca fusei nevoit sa mut pe pozitia de faruri stinse...
ciudat...
http://florinpanait.wordpress.com
#559
Scris 11 ianuarie 2011 - 12:23
Buuuunnn.... deci cu troliul ne-am lamurit....
Ca si completare, din ce am vazut pe net, nu prea merita comandate din state pt ca costa mai mult transportul ca troliul si daca nu te intelegi cu tanti de la posta, mai platesti si TVA.
In UK/DE sunt usor peste 50Eur/GPB + transport cele de 900kg, si pana pe la 150Eur cele mai tzepene. Iar la noi am gasit la 430RON si la 700RON.
Ar mai trebui adaugate niste shufe si un scripete.
Ne-am lamurit si cu scuturile:
- Merge si fara nimic, dar se 'consuma' mai repede masina
- Din tabla am vazut doar pt motor (=> daca te urci pe un bolovan cu un pic de elan e ca si cum nu ar fi)
- Ar fi din dural de 6mm, dar costa 1600Eur setul la accesorii Mitsu.
- De facut artizanal din dural... trebuie sa fie destul de artisti aia care sa-l faca astfel incat sa-i gaseasca prinderi potrivite...
Orientare:
Ce variante de navigatie ar fi pt drumuri forestiere?
Stiu din experienta ca e destul de dificil sa faci diferenta intre 2 'intersectii' printre munti, care sunt la mica distanta intre ele. Teoretic (pe baza hartilor zonei) stii ca trebe sa o iei la dreapta dupa 3km de la nu stiu ce reper, dar daca la 2.8km e o poteca tot la dreapta care se pierde in padure, devine si aia o optiune. Gresita....
Deci chiar daca nu exista harti pt asa ceva, un google maps/earth cu imagini din stalelit ar fi minunat, doar ca nu exista conexiune in astfel de zone....
Ce solutii exista?
Anvelope:
Stock ai pe masina 225/55/18. Varianta de iarna si dimensiunea pe care o foloseste dealerul la offroad (cu BF Goodrich A/T) este 215/70/16.
E ok, sau ar trebui unele mai late? Eventual pe 15?
Ce garda la sol, standard, are masina?
#560
Scris 11 ianuarie 2011 - 03:46
Pe am mea am mai saltat-o ~3.5cm cu niste arcuri MAD Cross Country, deci teoretic ar trebui sa am cca 25cm.
La praguri sunt 28cm in fata si 29 in spate, dar scutul de la motor, esapamentul si inca cateva lucruri vin mai jos de atat.
"Ochiometric" uite atata e:
Si anvelopele 235/60/17 sunt usor (1.3%) mai mari ca cele stock de 225/55/18 sau 215/70/16.
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 11 ianuarie 2011 - 03:48
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#561
Scris 11 ianuarie 2011 - 03:59
si daca zici ca nu afecteaza prea tare tinuta on-road... ar merita investitia pentru astia doritori de forestiere
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#562
Scris 11 ianuarie 2011 - 04:09
Uite poza cu 3 adulti + 2 copii + bagaje deja in masina, la care urma sa ma adaug si eu.
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 11 ianuarie 2011 - 04:12
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#563
Scris 11 ianuarie 2011 - 04:12
#564
Scris 11 ianuarie 2011 - 04:39
http://florinpanait.wordpress.com
#565
Scris 11 ianuarie 2011 - 04:49
Daca nu s-a mai repetat e posibil sa nu fi fost tu atent in ce pozitie ai lasat comutatorul.
Eu tin comutatorul doar pe AUTO si sunt multumit.
#566
Scris 11 ianuarie 2011 - 04:49
Baaaaaaa !!! De ce ti-ai pus cutie deasupra ?? Nu stii cat de periculos e ????? http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
Pai unde pui boarfele pentru 4 adulti + 2 copii pt o plimbare de ~5500km in 7 zile?
Daca deschid scaunele 6-7, mai ramane loc in portbagaj pt 2 geamantane mici/medii, puse in picioare. Asa ca a trebuit sa car si cutia aia dupa mine.
deci de problema mea cu farurile nu stie nimeni nimic?
Esti sigur ca n-ai lasat contactul pe prima pozitie cand ai parcat?
Chestiile astea nu se strica asa, peste noapte.... mai fa niste probe... farurile aprinse (ON, nu AUTO!)... opresti masina, scoti contactul si incui masina.... ar trebui sa se stinga dupa cateva momente.
Eu tin comutatorul doar pe AUTO si sunt multumit.
Asta inseamna ca nu ti se aprind luminile ziua...
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 11 ianuarie 2011 - 04:52
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#567
Scris 11 ianuarie 2011 - 05:13
#568
Scris 11 ianuarie 2011 - 06:25
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#569
Scris 11 ianuarie 2011 - 06:29
Pai unde pui boarfele pentru 4 adulti + 2 copii pt o plimbare de ~5500km in 7 zile?
Daca deschid scaunele 6-7, mai ramane loc in portbagaj pt 2 geamantane mici/medii, puse in picioare. Asa ca a trebuit sa car si cutia aia dupa mine.
Io stiu foarte bine, dar altii nu ....
#570
Scris 11 ianuarie 2011 - 07:11
...
Asta inseamna ca nu ti se aprind luminile ziua...
De acord, dar cum 80% din drumuri sunt in oras, nu am nevoie de lunina ziua, in afara de pasaje si garaje subterane cand se aprind singure.
De asemeni, pe ceata sau cer f. innorat se aprind, ex. azi dimineata (8:30-9:00) pe ceata s-au aprins singure si au stat aprinse pana la servici.
Deci pt. mine AUTO e suficient.
Cand ies pe sosea le aprind manual.
#571
Scris 11 ianuarie 2011 - 07:14
Cu Superb-ul n-o compar, ca acolo-i alta clasa.
#572
Scris 11 ianuarie 2011 - 07:20
Bai, daca vrei volum, ia-ti nene duba ! Gasesti microbuze chinezesti ( hyundai de ex. ) mai ieftine dacat cazanul ala al tau in care te chinui sa-ti bagi rucsacul.Outlander0ul are un volum interior( cu scaunele rabatate) mai mic decat al unei Octavii... , o greutate proprie asemanatoare...
#573
Scris 11 ianuarie 2011 - 07:26
Outlander0ul are un volum interior( cu scaunele rabatate) mai mic decat al unei Octavii... , o greutate proprie asemanatoare...
Cu Superb-ul n-o compar, ca acolo-i alta clasa.
Asta nu stiu de unde ai scos-o.... azi am incarcat niste chestii intr-o Octavia cu hayon si crede-ma ca porbagajul de la Outlander e mai incapator, chiar si cu bancheta spate reglata la max spre spate.
Unele au si al 3-lea rand de scaune, care se pliaza in porbagaj. Daca sunt folosite si alea, atunci mai rmane loc de 2 valize mici/medii in spatele lor.
(...) la scoaterea cheii din contact ...
Care cheie shefu?
'Cheia' sta in buzunar si rasucesti de un plastic in locul unde un mod normal s-ar baga cheia.
Chiar daca stai in masina dar tii cheia in afara masinii, nu poti sa rasucesti de buton.
Ca sa descui masina, daca ai 'cheia' in buzunar, pui mana pe maner/clanta si se descuie automat. La fel si la hayon.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#574
Scris 11 ianuarie 2011 - 07:29
Aia nenea ! Ce nu-ti era clar ??...
'Cheia' sta in buzunar si rasucesti de un plastic in locul unde un mod normal s-ar baga cheia....
...
Aceasta postare a fost editata de Relu: 11 ianuarie 2011 - 07:31
#575
Scris 11 ianuarie 2011 - 07:44
Asta nu stiu de unde ai scos-o.... azi am incarcat niste chestii intr-o Octavia cu hayon si crede-ma ca porbagajul de la Outlander e mai incapator, chiar si cu bancheta spate reglata la max spre spate.
Unele au si al 3-lea rand de scaune, care se pliaza in porbagaj. Daca sunt folosite si alea, atunci mai rmane loc de 2 valize mici/medii in spatele lor.
Care cheie shefu?
'Cheia' sta in buzunar si rasucesti de un plastic in locul unde un mod normal s-ar baga cheia.
Chiar daca stai in masina dar tii cheia in afara masinii, nu poti sa rasucesti de buton.
Ca sa descui masina, daca ai 'cheia' in buzunar, pui mana pe maner/clanta si se descuie automat. La fel si la hayon.
Era vorba de cele avand trei randuri de scaune, altfel e diferenta de cca 100 litri, in plus, in favoarea Outlander-ului.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi