Chiar de la inceput.
Asta-i motivul pentru care au succes toate modelele respective.
Scris 14 august 2013 - 09:36
Chiar de la inceput.
Asta-i motivul pentru care au succes toate modelele respective.
Scris 20 august 2013 - 03:57
E chiar banal. R20 Mk 6 era mult mai agresiv
Scris 20 august 2013 - 04:06
Don't care cum arata, ma refer la motoare.
Scris 20 august 2013 - 04:16
Don't care cum arata, ma refer la motoare.
Pai si celalalt avea tot 2L turbo.
S-au dus vremurile motoarelor mari aspirate.
Pacat ca n-am avut niciodata ocazia sa vad si eu cum se conduce un aspirat mare
Scris 20 august 2013 - 04:21
destul de dificil, trebuie sa umbli in permanenta cu o harta de benzinarii intr-un buzunar, si in ultima vreme cu o carca de bani in celalalt
plus ca un aspirat mare e un fel de pipi anemic pe langa un turbo mare
Scris 20 august 2013 - 04:27
Define turbo mare. Ca 2.0 mie nu mi se pare mare.
Scris 20 august 2013 - 04:29
cayenne turbo, big enough for you ?
cu toate astea, personal as prefera la orice ora un vag v8tdi sau vechiul v10tdi pus pe treg r50
Scris 20 august 2013 - 04:30
Ca orice agricultor ....
Scris 20 august 2013 - 04:36
cayenne turbo, big enough for you ?
...
Ok, asa da, mi-era teama ca te refereai la Golf R.
Scris 20 august 2013 - 04:37
eu macar sunt sincer cu mine
si cand vroiam sa ma iau de semnatura ta ... surprise, a disparut suma aia, destul de colosala, pe care ai tocat-o pe tigari in loc sa o bagi in 10 vacante all inclusive luate la superearlybooking ... e si asta un inceput bun
cu toate ca daca ma intrebi pe mine mai bun ar fi sa te lasi de fumat, pe bune, adica sa nu mai fumezi nu sa pui semnaturi la bascalie si sa fumegi de sa tai cu cutitu in juru tau ca sa vezi ceva
ps: acuma m-am prins de ce nu-ti plac fumigenele, esti tu fumigena destula ca sa mai suporti inca una langa tine
@forester > eu raspundeam la ce a zis aicea asta micu
Scris 20 august 2013 - 04:43
cu toate astea, personal as prefera la orice ora un vag v8tdi sau vechiul v10tdi pus pe treg r50
Da, si eu as prefera la orice ora un 6.2 V8 AMG
Scris 20 august 2013 - 08:27
De parca un sofer normal scoate altceva decat sunet din masina aia
Scris 20 august 2013 - 08:45
Volkswagen Kombi Last Edition celebrates the end of an era
... cu grila aia neagra in fata arata ca draqu (parerea mea ... pe persoana fizica)
L.e. - aici sint mai multe poze ...
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 20 august 2013 - 08:47
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
Scris 20 august 2013 - 09:06
ce misto are frana de mana....ca la Saviemuri, uitasem ca anul asta s-au implinit 20 de ani de cand am devenit camionagiu. Stie cineva cum sa incetineasca timpul ?
Scris 20 august 2013 - 09:58
cu toate astea, personal as prefera la orice ora un vag v8tdi sau vechiul v10tdi pus pe treg r50
V10 TDI e o mizerie de motor.
a "impresionat" la vremea lui, dar cam atat.
un V8TDI nem fraier.
totusi as prefera un V6 BITDI de 313 si pe un touareg de ex
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 21 august 2013 - 09:42
Va intra si Volvo in lumea buna cu noile motoare Drive E....
Scris 21 august 2013 - 09:57
Audi a urcat stacheta cu noul A8 4,2 TDI feislift la 385cp
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 21 august 2013 - 10:48
Scris 21 august 2013 - 11:55
shmen.
in max o luna se gasesc cu 99lei in vitan
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 21 august 2013 - 02:37
Motoare noi, făcute sub stăpânire chinezească, mie unul nu îmi inspiră deloc încredere și fiabilitate.
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi