problema e ca fiabilitatea nu mai e aceasi cu cea de 3 litri(cum am zis depinde de la motor la motor)
exact ce spunea si kng, faci chiptuning si pe urma te plangi de bmw ca nu face motoare fiabile ...
Scris 24 august 2012 - 09:14
problema e ca fiabilitatea nu mai e aceasi cu cea de 3 litri(cum am zis depinde de la motor la motor)
Scris 24 august 2012 - 09:15
Ce nu stiu multi beheamveisti, e faptul ca din ce in ce mai multe ecu de beheamve NU mai pot fi resoftate, fiind OTP.
Era unu pe aici care zicea ca nu exista 10 tipuri de cutii . Fix la ce a scris Mecea ma refeream si eu.
Omule, tu chiar atat de naiv esti? Lucrez in proiectare si stiu cum apar codurile astea. Ele sunt relevante doar pentru marketing si clienti. Nu stiu cazul BMW, pentru ca, evident, nu am desfacut cutiile alea, dar de cele mai multe ori coduri diferite pot sa insemne aceleasi produse, dar cu alt soft sau diferente foarte mici de hardware. Motivul sper ca e evident: este mult mai rentabil sa cumperi/produci 1 milion de bucati din piesa X, decat sa cumperi cate 100.000, din zece tipuri diferite de piese.
Oricum, ce iti pot spune foarte sigur e ca niciun inginer din lumea asta nu are cum sa calculeze si sa garanteze ca o piesa atat de complicata precum o cutie de viteze va cadea la fix 400Nm si nu la 350 sau 450. Ia-o si tu logic, ce dracu
Nenea Relu, pe langa ce zici mata, cu OTP, motoarele din ziua de azi deja sunt impinse la limita! Vorbesc de motoare gen 1.2 si 100 cai, sau 2 litri de la BMW si 184 de cai. Nu includ in aceasta categorie motoare de 3 litri, unde consider ca se mai poate obtine ceva prin soft.
In ce domeniu lucrezi? Nu ati mai facut progrese de acum 10 ani? Se descopera materiale noi, tehnici noi de fabricatie, iar mai apoi, cu ce te ajuta ca motorul tine 1 milion de km, daca restul masinii e o rabla pana sa ajunga la 500k ?
Mai, powerboxul pe care un om din UK a platit 2000 lire si ii aducea doar 20 de cai in plus, era in linkul pus de alex230ro. Daca se putea ca doar din soft, BMW sa iti dea mai multi cai pe motorul de 2 litri in ziua de azi, eu sunt sigur ca ei faceau acest lucru deja. Intre ei si Audi e o competitie continua, BMW intotdeauna trebuie sa stea in fata la putere, daca ei puteau sa iti dea cativa cai in plus, fara sa ai probleme, doar din soft, cu siguranta ca o faceau. Ce ar fi avut de pierdut sa nu o faca? Dimpotriva, cresteau vanzarile si mai rau, datorita celor doritori de a avea cati mai multi cai sub capota.
Masina aia trebuie sa mearga intr-o varietate larga de medii, condusa de o multime de soferi. Ti-am zis si mai sus, gandeste-te doar unde e uzura mai mare: unul care are masina stock dar merge foarte agresiv 50% din timp sau unul care are masina re-softata si conduce agresiv doar 10% din timp?
Scris 24 august 2012 - 09:23
...Si exact de asta am devenit inversunat la afirmatia lui Ska,...
in cazul de fata difera cel putin convertizorul de cuplu, eu nu zic ca pica, sunt sigur ca de fapt el duce ceva mai mult, mai ales ca BMW pune si pe 25d tot 8HP45, dar diferenta ca BMW testeaza ce pune acolo, pe cand superchiptuner testeaza o maciuca in termeni reali.Nu stiu cazul BMW, pentru ca, evident, nu am desfacut cutiile alea, dar de cele mai multe ori coduri diferite pot sa insemne aceleasi produse, dar cu alt soft sau diferente foarte mici de hardware. Motivul sper ca e evident: este mult mai rentabil sa cumperi/produci 1 milion de bucati din piesa X, decat sa cumperi cate 100.000, din zece tipuri diferite de piese.
Oricum, ce iti pot spune foarte sigur e ca niciun inginer din lumea asta nu are cum sa calculeze si sa garanteze ca o piesa atat de complicata precum o cutie de viteze va cadea la fix 400Nm si nu la 350 sau 450. Ia-o si tu logic, ce dracu
Scris 24 august 2012 - 09:35
Scris 24 august 2012 - 09:37
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 24 august 2012 - 09:43
Scris 24 august 2012 - 09:45
inginerie de top cu economie de materiale maxima. Daca masina este de nota 10 cum merge, cum este gandita, nu pot sa spun acelasi lucru despre sentimentul de abundenta a materialelor. Pare un castel facut din carti de joc.
Scris 24 august 2012 - 09:53
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 24 august 2012 - 09:54
Scris 24 august 2012 - 09:59
Aceasta postare a fost editata de greierele: 24 august 2012 - 10:01
Scris 24 august 2012 - 10:22
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 24 august 2012 - 10:23
Scris 24 august 2012 - 10:30
din punctul meu de vedere la banii astia pot obtine altceva, cu mai putine compromisuri, sau ceva care chiar sa ma unga la suflet intrun mare fel.... totul tine de viziune
Scris 24 august 2012 - 10:33
Scris 24 august 2012 - 10:35
din punctul meu de vedere la banii astia pot obtine altceva,
Scris 24 august 2012 - 10:38
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 24 august 2012 - 10:39
Scris 24 august 2012 - 10:50
Daca se putea ca doar din soft, BMW sa iti dea mai multi cai pe motorul de 2 litri in ziua de azi, eu sunt sigur ca ei faceau acest lucru deja. Intre ei si Audi e o competitie continua, BMW intotdeauna trebuie sa stea in fata la putere, daca ei puteau sa iti dea cativa cai in plus, fara sa ai probleme, doar din soft, cu siguranta ca o faceau. Ce ar fi avut de pierdut sa nu o faca? Dimpotriva, cresteau vanzarile si mai rau, datorita celor doritori de a avea cati mai multi cai sub capota.
Cat despre palinca..... adu-mi vreo doua ca sa imi treaca inversunarea , poate o sa-mi placa
da bah, io n-am zis ca 20d resoftat sta langa 30d stock !!!afirmatia lui Ska e adevarata un 2 litri resoftat sta pe langa 3 litri stock ,problema e ca fiabilitatea nu mai e aceasi cu cea de 3 litri(cum am zis depinde de la motor la motor)
Aceasta postare a fost editata de ska: 24 august 2012 - 10:51
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 24 august 2012 - 10:51
Scris 24 august 2012 - 11:03
Ce sa iei altceva la 40k euro ?
Scris 24 august 2012 - 11:11
Mi-e mila de voi. Sincer. Sa aveti 40.000E de dat pe o masina si sa fiti efectiv fortati cu pistolul la tampla sa luati un gip gip x3 gip gip. E tragic
Scris 24 august 2012 - 11:13
Scris 24 august 2012 - 11:14
degeaba incerci sa fii ironic, nu reusesti decat sa POLUEZI fara ca macar sa raspunzi la intrebare
Tu esti insurat ?
Scris 24 august 2012 - 11:14
Aceasta postare a fost editata de greierele: 24 august 2012 - 11:15
Scris 24 august 2012 - 11:55
Scris 24 august 2012 - 12:06
eu sunt in stare sa va fac lista.
e oarecum restransa si include strict optiunile MELE, adica ce as lua EU, doar masini cu cutie automata/CVT, cu cilindree pana in 3000cmc
Aceasta postare a fost editata de mecea: 24 august 2012 - 12:07
Scris 24 august 2012 - 12:07
Aceasta postare a fost editata de greierele: 24 august 2012 - 12:08
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi