KNG, in situatia in cate tu sustii ca in servisul de la reprezentata se face treaba calumea cand saptamana asta am avut un Golf in service cu carte de service completa la reprezenta si in 80.000 de km masina nu a avut niciun ulei sau un filtru schimbat de am zis ca, cade pravalia pe noi la cum facea motorul ala, eu as zice sa lasi teoriile cu tuning, cip cirip si altele pentru altii care se pricep.
Brabus face powerbox-uri pentru toate modelele Mercedes si astia nu sunt melteni.
O volata o poti busi si in 15.000 de km si daca faci cip si daca nu faci, totul tine de sofer.
1. Service: sunt tot felul de service-uri. Si nu ai citit tot ce am zis: sunt reprezentante unde faci service-uri ok, si reprezentante unde faci service-uri de rahat. Am zis clar, ca am gasit un service de reprezentanta, unde se face munca ok. Am avut si reprezentante unde angajatii erau de-a dreptul cretini, si prin urmare nu mai calc in veci acolo! Acum tu, daca ai cartea de service ca ai fost in reprezentanta, si dovada ca aia nu au facut nimic, ii poti da in judecata, reclama, cere daune daca motorul are ceva.
Si daca ar fi nevoie sa apelezi vreodata la kulanza, cand nu ai revizii facute la reprezentanta te trimit toti la plimbare. E alegerea mea sa merg la o reprezentanta unde oamenii chiar schimba uleiul asa cum scriu in factura, pentru ca aia fac sute de skode pe luna, si nu una-doua sau sa invete acum pe masina mea cum se desface un filtru/uleiul.
Intamplari de genul celor spuse de tine s-au intamplat si altor prieteni de ai mei, cu Golf masina de serviciu.
2. Brabus face DOAR
chip tunning? Brabus ia un motor de 2 litri si il duce de la 184 CP la 254
DOAR din soft? Ia spune tu, cat costa tunningul facut de Brabus? Doar 1 000 de euro in plus peste pretul din fabrica al Mercedesului? Din pacate nu ti-ai ales un exemplu foarte bun, care sa sustina ce zici tu.
Sunt de acord cu voi, sunt firme specializate de tunning (Brabus, AMG), care fac o treaba foarte buna. Dar care este pretul platit pentru acea treaba? Ia mergi tu pe site la exemplul tau si vezi ce scrie:
Marire cilindree pentru S 600: 6.3 biturbo, 640 CP/471kW - Marire cilindree pentru S 600: 6.3 biturbo S, 730 CP/ 537kW - Marire cilindree pentru S 350: 4.0, 332 CP/ 224kW - Marire cilindree pentru S 500: 6.1, 462 CP/ 340kW - Diferential auto blocant - Sistem de evacuare sport dublu stanga/ dreapta
Acea marire de cilindree, se face doar prin soft? Lamuriti-ma si pe mine va rog, ca eu sunt un nestiutor care ciripeste
Relu nu se spurca cu BMW-uri
Normal, bmw nu e masina