bici nu faci, eventual faci cuvantul urat un pic mai "gustos"
de ce 20d?
pentru ca un 30d e cu aproape 10.000euro mai mult la pretul cu tva
iar un 35d e cu 14.000euro mai mult decat un 20d.
si pentru ca un 25d nu e in oferta pentru X3 ( probabil la un pret intre 20d si 30d, deci +4-5000eur ), atunci singura solutie decenta dpdv al pretului e un 20d resoftat. iar pretul unui soft bun e 500, hai fie 1000eur...
fa o tura cu un X3 20d si te vei convinge ca e un allrounder foarte bun, si 184cp sunt suficienti.
De aici discutia mea, imi cer scuze ca am inteles altceva decat ce vroiai sa zici. Powerboxurile sunt niste solutii care cresc puterea motorului, dar nu costa 500-1000 euro, ci costa 2 000 lire din ce am citit aici:
http://www.e90post.c...ad.php?t=562073De asemenea, scrie ca powerboxul vine cu:
BMW Performance Engine Plaque.
BMW Performance ECU (it replaces the existing one as opposed to remapping it)
600W Engine Cooling Fan.
Additional Air Pipe.
Uprated Intercooler.
Distractia creste puterea cu 20 de cai (deci un 10%) in conditiile in care vine si cu ceva hardware. Tinand cont de diferenta de 7k euro fata de motorul de 3 litri, diferenta acum scade la 4500 euro si nu ai aceeasi putere. Daca tot ai bani de masina + powerbox, eu consider ca mai faci un efort de 4.5k euro, iei motor de 3 litri si ai mai multa putere fara a scadea fiabilitatea in timp.
Ska, stiu, tu ai zis chip tunning de 500-100 euro si doar soft. Eu am rezervele mele fata de solutia asta , ma intreb ce obtii la 500 euro, cand la 2000 lire obtii 20 de cai in plus
Si nu mai comentati despre mine ca am prieteni care softeaza masinile, apoi le marita cand pica. Nu sunt eu ala care face asta. Dimpotriva,, vad ca printre voi sunt amatori de chip, care la final isi vand masinile, si suntem de acord ca in timp fiabilitatea e afectata. Deci dati cu pietre in mine, cand voi faceti asta.
Dar oare clientii aia care va cumpara masinile, stiu ca masina a fost chipata si alergata? Si chiar daca voi aveti grija de cazan cand il conduceti, poate mai dati masina si prietenei/sotiei pe mana si oare are aceeasi grija? In plus, oricat ati dori voi sa mergeti "cu grija" cand sunt resoftate, e ca si cum ai zice: am grija sa nu dau in nici o groapa
Vreau sa cunosc un sofer, care nu a dat in nici o groapa cu masina lui, nu ca a vrut, dar pur si simplu nu a vazut-o, etc
@oaspete: nu stiam ca sunt solutii care nu afecteaza garantia masinii, sau ca sunt si certificate TUV. Dar, intreb, aceste solutii sunt doar soft? Din cate se vede, cel putin powerboxul BMW e mai mult decat un soft
P.S. tarii eu nu beau, in primul rand conduc zilnic