Salt la continut


Fotografie
* * * * * 2 Voturi

inca un behemwe


  • Topic inchis Acest topic e inchis
1188 replies to this topic

#576 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 23 august 2012 - 05:23

Deci terminati prostia cu : iau X3 2 litri, fac chip tunning si obtin performanta la X3 cu motor 3 litri ca macane rau.





Da cine a spus asta ? Sau asta ai inteles tu ??
:)
Cei care fac tuning la modul real, cunosc solicitarile maxime la care poate fi supus un ambreiaj, o volanta sau un injector si nu vor depasi acea limita.
E clar ca nu vei putea scoate la modul normal dintr-un motor de 2 litri performantele unuia cu 3.

Vezi ca remaparea are de obicei mai multe etape/stage.
In 99% din cazuri, stage 1 nu implica nicio modificare hardware.
In Germania, sunt tuneri care merg la brat cu TUV-ul sau cu garantia masinii !!! Ce parere ai de asta ??
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#577 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 23 august 2012 - 05:36

bai se vede ca nu le aveti cu cazanele....

http://www.bmw.com/c...kit_diesel.html

in romana

http://www.bmw.ro/ro...kit_diesel.html

http://www.e90post.c...ad.php?t=562073

The kit comprises of:

BMW Performance Engine Plaque.
BMW Performance ECU (it replaces the existing one as opposed to remapping it)
600W Engine Cooling Fan.
Additional Air Pipe.
Uprated Intercooler.

so adevarul e undeva la mijloc.:)
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#578 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 23 august 2012 - 05:38

In Germania, sunt tuneri care merg la brat cu TUV-ul sau cu garantia masinii !!! Ce parere ai de asta ??


Si pe la engleji se mai fac chestii de genul asta. Chiar la dealer, cu garantie reala oferita ;)
  • 0

#579 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 23 august 2012 - 06:27

Daca voi, la varsta voastra, ca sigur nu aveti 18 ani, sunteti gadilati ca "da bine la femei", e de rau.
.....


Io cand v-am zis ca behemveistii sunt o specie aparte, nu m-ati crezut ... :D
  • 0

#580 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 august 2012 - 06:34

Adica tu esti de acord cu cei de mai devreme, ca iei un motor de 2 litri, ii faci doar chip tunning (sa fie clar: schimbi softul) si l-ai dus la performantele un motor de 3 litri, fara sa schimbi alte piese, fara sa ai probleme de fiabilitate?
Ca practic asta ziceau antevorbitorii de mai devreme. In loc sa dea 7/10k euro pentru un motor de 3 litri, dau doar 1k euro pe chip tunning si au rezolvat problema.


Uite comparatia intre motoare:
http://www.bmw.ro/ro...del_2=xDrive30d
Unul are 4 cilindri, altul 6 cilindri. Unul are 1995 cmc, altul are 2993.
Deci terminati prostia cu : iau X3 2 litri, fac chip tunning si obtin performanta la X3 cu motor 3 litri ca macane rau.


A spune ca iei un motor de 2 litri, si ii faci chip tunning si obtii performanta unui motor de 3 litri, din punctul meu de vedere e o idiotenie...


Bun, powerboxul ala va creste putere cu un numar de cai, 48 aici, dar in nici un caz nu iti duce un motor de 2 litri, la performanta unuia de 3 litri :) Imi cer scuze daca ma insel. Nu uitati, toata discutia a plecat de la ideea ca iei un X3 motor 2 litri, bagi tunning de 500 - 1000 euro, si obtii performanta un X3 cu motor 3 litri ce costa cu 7 000 euro. Lucru total fals dupa mine, inca nu m-ati convins ca e asa...


prietene, tu cred ca ai o foarte mare problema in a intelege limba romana.
te rog, foarte respectuos sa ne indici spre acele posturi in care noi spunem ca din 20d chipuit se obtin performantele unui 30d.

iei un 20d, bagi 1000eur intr-un soft de calitate ( nu cu 150euro la baietii din vitan care stau cu mititeii-n buzunar si sparg seminte la colt de bodega ) si tot ce obtii sunt niste performante MAI BUNE, decat la 20d ( probabil similare cu a unui ipotetic 25d ).

20d cu 30d au doar o singura chestie comuna, sunt ambele diesel.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#581 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 23 august 2012 - 06:45

prietene, tu cred ca ai o foarte mare problema in a intelege limba romana.
.....


BEHEMVEE MAN ! :lol: :lol: :lol:
  • 0

#582 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 august 2012 - 07:02

nu i-ar strica o cura cu niste palinca... ;)

apropo, duminica am fost la o nunta. palinca de 25 de ani, tinuta in butoaie de dud... speechless. la propriu :lol: :lol: :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#583 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 23 august 2012 - 07:03

......
apropo, duminica am fost la o nunta. palinca de 25 de ani, tinuta in butoaie de dud... speechless. la propriu :lol: :lol: :lol:


^&%$#(()&^% !!!!!!!!!! :angry:

Aceasta postare a fost editata de Relu: 23 august 2012 - 07:04

  • 0

#584 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 23 august 2012 - 09:23

bici nu faci, eventual faci cuvantul urat un pic mai "gustos" :lol:

de ce 20d?
pentru ca un 30d e cu aproape 10.000euro mai mult la pretul cu tva

iar un 35d e cu 14.000euro mai mult decat un 20d.
si pentru ca un 25d nu e in oferta pentru X3 ( probabil la un pret intre 20d si 30d, deci +4-5000eur ), atunci singura solutie decenta dpdv al pretului e un 20d resoftat. iar pretul unui soft bun e 500, hai fie 1000eur...

fa o tura cu un X3 20d si te vei convinge ca e un allrounder foarte bun, si 184cp sunt suficienti.



De aici discutia mea, imi cer scuze ca am inteles altceva decat ce vroiai sa zici. Powerboxurile sunt niste solutii care cresc puterea motorului, dar nu costa 500-1000 euro, ci costa 2 000 lire din ce am citit aici: http://www.e90post.c...ad.php?t=562073

De asemenea, scrie ca powerboxul vine cu:

BMW Performance Engine Plaque.
BMW Performance ECU (it replaces the existing one as opposed to remapping it)
600W Engine Cooling Fan.
Additional Air Pipe.
Uprated Intercooler.


Distractia creste puterea cu 20 de cai (deci un 10%) in conditiile in care vine si cu ceva hardware. Tinand cont de diferenta de 7k euro fata de motorul de 3 litri, diferenta acum scade la 4500 euro si nu ai aceeasi putere. Daca tot ai bani de masina + powerbox, eu consider ca mai faci un efort de 4.5k euro, iei motor de 3 litri si ai mai multa putere fara a scadea fiabilitatea in timp.

Ska, stiu, tu ai zis chip tunning de 500-100 euro si doar soft. Eu am rezervele mele fata de solutia asta , ma intreb ce obtii la 500 euro, cand la 2000 lire obtii 20 de cai in plus :)

Si nu mai comentati despre mine ca am prieteni care softeaza masinile, apoi le marita cand pica. Nu sunt eu ala care face asta. Dimpotriva,, vad ca printre voi sunt amatori de chip, care la final isi vand masinile, si suntem de acord ca in timp fiabilitatea e afectata. Deci dati cu pietre in mine, cand voi faceti asta.

Dar oare clientii aia care va cumpara masinile, stiu ca masina a fost chipata si alergata? Si chiar daca voi aveti grija de cazan cand il conduceti, poate mai dati masina si prietenei/sotiei pe mana si oare are aceeasi grija? In plus, oricat ati dori voi sa mergeti "cu grija" cand sunt resoftate, e ca si cum ai zice: am grija sa nu dau in nici o groapa :) Vreau sa cunosc un sofer, care nu a dat in nici o groapa cu masina lui, nu ca a vrut, dar pur si simplu nu a vazut-o, etc :)

@oaspete: nu stiam ca sunt solutii care nu afecteaza garantia masinii, sau ca sunt si certificate TUV. Dar, intreb, aceste solutii sunt doar soft? Din cate se vede, cel putin powerboxul BMW e mai mult decat un soft

P.S. tarii eu nu beau, in primul rand conduc zilnic :)
  • 0

#585 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 23 august 2012 - 09:55

.......
P.S. tarii eu nu beau, in primul rand conduc zilnic :)


Tu conduci si nopatea-n somn de bei sucuri seara ? :D
  • 0

#586 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 august 2012 - 10:01

De aici discutia mea, imi cer scuze ca am inteles altceva decat ce vroiai sa zici. Powerboxurile sunt niste solutii care cresc puterea motorului, dar nu costa 500-1000 euro, ci costa 2 000 lire

Distractia creste puterea cu 20 de cai (deci un 10%) in conditiile in care vine si cu ceva hardware. Tinand cont de diferenta de 7k euro fata de motorul de 3 litri, diferenta acum scade la 4500 euro si nu ai aceeasi putere. Daca tot ai bani de masina + powerbox, eu consider ca mai faci un efort de 4.5k euro, iei motor de 3 litri si ai mai multa putere fara a scadea fiabilitatea in timp.

Ska, stiu, tu ai zis chip tunning de 500-100 euro si doar soft. Eu am rezervele mele fata de solutia asta , ma intreb ce obtii la 500 euro, cand la 2000 lire obtii 20 de cai in plus :)

P.S. tarii eu nu beau, in primul rand conduc zilnic :)

powerbox-ul si resoftarea sunt doua lucruri distincte.
http://www.racingcod...iptuning_rc.pdf - 450euro
http://www.superchip...79&variant=2339 - 450 lire sterline
uite doar 2 variante de resoftare de la firme care chiar nu manca (cuvant urat)
nu stiu ce powerbox-uri ai gasit tu cu 2000de euro, care-ti dau doar 20cp, dar ma rog...

nu esti singurul care nu-si resofteaza masina, stai linistit.
dar nu inteleg inversunarea si atitudinea asta cel putin ostila...

unii poate chiar vor ca de aia 7000euro sa-si echipeze masina cu inca niste optionale, sa-si achite casco, sa bage si motorina si eventual sa faca si un concediu undeva :)

fiecare isi prioritizeaza banii altfel.
cu nu i-ar place sa-si ia motoarea mari? direct as pune banu jos pentru un 35d :lol:

cat despre o palinca buna... nu stii ce pierzi :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#587 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 23 august 2012 - 10:36

Nu exista resoftari de 2000 euro, decat ( poate ) pentru posesorii de beheamve :D

Ce nu stiu multi beheamveisti, e faptul ca din ce in ce mai multe ecu de beheamve NU mai pot fi resoftate, fiind OTP.
Singura modalitate de a face ceva la o astfel de masina e sa-i schimbi ecu, si te costa o carca de bani.
Aia cu powerbox pe ecu adaptive e ca laba la coada de matura ! :)
  • 0

#588 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 24 august 2012 - 05:56

...din ce in ce mai multe ecu de beheamve NU mai pot fi resoftate, fiind OTP...


nenea relu, ce-i aia OTP ?

oricum mie pana acuma mi-au resoftat ecu de doua ori ... nu ca mi-as chipui masina, chiptuningul e o tampenie, tuning insa, face sens dar sa umbli doar la soft fara sa umbli si pe la motor, evacuare, admisie, etc ...

hartge are solutie cu 218cp/450nm pentru 20d dupa cum ziceam, asta pentru interesati, nu stiu ce presupune, dar aviz amatorilor, cutia automata zf in 8 trepte nu e chiar identica, e chair de patru feluri diferite, 8HP30 / 8HP45 / 8HP70 / 8HP90, unde 30/45/70/90, reprezinta indicativ pentru cuplul dus de cutie, 30-300nm, etc ... 20d vine cu 8HP45 > ridicarea cuplului la 450 ar trebui insotita si de schimbarea convertizorului ...
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#589 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 24 august 2012 - 06:22

One Time Programming

i ... nu ca mi-as chipui masina, chiptuningul e o tampenie, tuning insa, face sens dar sa umbli doar la soft fara sa umbli si pe la motor, evacuare, admisie, etc ...
.....


Moamaaaa, ce dea hingineri p'acilea ... :D

Aceasta postare a fost editata de Relu: 24 august 2012 - 06:26

  • 0

#590 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 24 august 2012 - 06:41

fiecare are dreptu la parerea lui proprie si personala, tu o tii pe a ta eu pe a mea ....

... nici rodajul nu e complet la 100k km ...


stai linistit ca la a mea rodajul e facut :lol: :lol: :lol:
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#591 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 24 august 2012 - 07:19

@oaspete: nu stiam ca sunt solutii care nu afecteaza garantia masinii, sau ca sunt si certificate TUV. Dar, intreb, aceste solutii sunt doar soft? Din cate se vede, cel putin powerboxul BMW e mai mult decat un soft



Da, doar din soft. Daca nu vezi oxigenul, el nu exista ??
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#592 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 24 august 2012 - 08:20

tot va mai certati? :lol: ideea e simpla merge si resoftare dar daca ai talpa grea in mod evident o sa mai schimb una alta pe acolo.Asa ca hint,de ce credeti voi ca schimba aia de la BMW ventilatorul si intercoolerul-ei trebuie sa ofere si garantie la masina,tunerul in general nu ofera(sunt cativa care dau dar si preturile de la resoftari sunt mari rau).Oricum discutia e mai ampla si difera de la motor la motor ,personal nu m-as baga la o resoftare la motoarele mai vechi(2007-2011) de 2 litri mai degraba as tine banii pt distributie :lol: .
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#593 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 24 august 2012 - 08:50

Tu conduci si nopatea-n somn de bei sucuri seara ? :D


Mai mult de o bere nefiltrata, sau un pahar de vin eu nu beau seara. Iar daca beau/gust un pahar nu ma mai urc la volan. Nu ca as fi beat, dar nu vreau sa am probleme.


cutia automata zf in 8 trepte nu e chiar identica, e chair de patru feluri diferite, 8HP30 / 8HP45 / 8HP70 / 8HP90, unde 30/45/70/90, reprezinta indicativ pentru cuplul dus de cutie, 30-300nm, etc ... 20d vine cu 8HP45 > ridicarea cuplului la 450 ar trebui insotita si de schimbarea convertizorului ...


Era unu pe aici care zicea ca nu exista 10 tipuri de cutii :). Fix la ce a scris Mecea ma refeream si eu.

Ce nu stiu multi beheamveisti, e faptul ca din ce in ce mai multe ecu de beheamve NU mai pot fi resoftate, fiind OTP.
Singura modalitate de a face ceva la o astfel de masina e sa-i schimbi ecu, si te costa o carca de bani.
Aia cu powerbox pe ecu adaptive e ca laba la coada de matura ! :)


Nenea Relu, pe langa ce zici mata, cu OTP, motoarele din ziua de azi deja sunt impinse la limita! Vorbesc de motoare gen 1.2 si 100 cai, sau 2 litri de la BMW si 184 de cai. Nu includ in aceasta categorie motoare de 3 litri, unde consider ca se mai poate obtine ceva prin soft.


nu stiu ce powerbox-uri ai gasit tu cu 2000de euro, care-ti dau doar 20cp, dar ma rog...

nu esti singurul care nu-si resofteaza masina, stai linistit.
dar nu inteleg inversunarea si atitudinea asta cel putin ostila...

cat despre o palinca buna... nu stii ce pierzi :lol:


Mai, powerboxul pe care un om din UK a platit 2000 lire si ii aducea doar 20 de cai in plus, era in linkul pus de alex230ro. Daca se putea ca doar din soft, BMW sa iti dea mai multi cai pe motorul de 2 litri in ziua de azi, eu sunt sigur ca ei faceau acest lucru deja. Intre ei si Audi e o competitie continua, BMW intotdeauna trebuie sa stea in fata la putere, daca ei puteau sa iti dea cativa cai in plus, fara sa ai probleme, doar din soft, cu siguranta ca o faceau. Ce ar fi avut de pierdut sa nu o faca? Dimpotriva, cresteau vanzarile si mai rau, datorita celor doritori de a avea cati mai multi cai sub capota.

Cat despre palinca..... adu-mi vreo doua ca sa imi treaca inversunarea :P, poate o sa-mi placa :P
  • 0

#594 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 24 august 2012 - 08:55

@oaspete: nu stiam ca sunt solutii care nu afecteaza garantia masinii, sau ca sunt si certificate TUV.


si asta pentru ca nu exista de fapt, tunerul zice ca nu iti este afectata garantia masinii, ceea ce nu este acelasi lucru cu nu afecteaza garantia masinii ... mai exact tunerul preia garantia masinii, pentru componentele care ar putea fi afectate de modificarea facuta de ei ... certificarea acea tuv nu este pentru fiabilitatea modificarii ci pentru calitatea serviciilor oferite de tuner, un fel de garantie ca daca ai nevoie de garantie la masina ai si de la cine sa o obtii.

o fi existand si tuneri de casa cu care producatorul are agreement, probabil Alpina la BMW, dar preturile astora din urma depasesc cu mult 1000 euro si din cate stiu eu cel putin modificarea nu e doar chiptuning ...
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#595 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 24 august 2012 - 08:57

ideea de baza e simpla prin soft se poate obtine o putere mai mare dar riscul aparitiei unor defectiuni e ceva mai mare,daca ai si talpa grea aia e :D.
@Mecea-Hartge,Alpina cam astia sunt cei care sunt agreati si preiau garantia masinii,cum am mai aratat si mai sus mai e varianta de fabrica Performance,unde se pastreaza garantia.Cata povestea parca ca ,cu o varianta agresiva de soft de la Superchips avea temperaturi mai in motor.

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 24 august 2012 - 08:59

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#596 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 24 august 2012 - 09:00

o fi existand si tuneri de casa cu care producatorul are agreement, probabil Alpina la BMW, dar preturile astora din urma depasesc cu mult 1000 euro si din cate stiu eu cel putin modificarea nu e doar chiptuning ...


Exact asta ziceam si eu, cu exemplele aratate, cand vorbeam de Brabus si AMG. Si exact de asta am devenit inversunat la afirmatia lui Ska, ce zicea ca faci un chip tunning de 500 euro acolo, si gata, ai un motor mai performanta, in lipsa bugetului pentru un motor de 3 litri :)

Sunt oameni care traiesc din tunning, se pricep, si o fac foarte bine. Dar o treaba de calitate o obtii cu multa munca, inclusiv investitii, si in hardware, nu doar intr-un chip.
  • 0

#597 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 24 august 2012 - 09:02

@kng -afirmatia lui Ska e adevarata un 2 litri resoftat sta pe langa 3 litri stock ,problema e ca fiabilitatea nu mai e aceasi cu cea de 3 litri(cum am zis depinde de la motor la motor).Alta schema facuta de BMW a fost dimensionarea la limita a unor piese astfel incat sa nu ai loc prea mult de upgrade(aici mai ales la cutiile automate).oricum fiecare are dreptate in felul lui :P

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 24 august 2012 - 09:04

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#598 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 24 august 2012 - 09:10

Cum vine vorba de un BMW cum va zboara gandul la porcarele dupa care tipati ca BMW-eu e prost. Dar soferi normali care sa lase masina in pace mai exista la BMW ? Daca va tunati masinile asta nu inseamna ca veti incalca mai usor si legile in viguare ? Sfatul meu e sa lasati visele erotice si sa va vedeti de treaba. Probabil ca la anu BMW o sa puna si motorul de 218 CP pe X3 si nu va mai fi atata suparare. :)
  • 0

#599 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 24 august 2012 - 09:12

@greiere

pai daca esti atent, posesorii, sau cei care iau in considerarea sa devina, nu sunt cei care propovaduiesc avantajele si fiabilitatea chiptuningul
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#600 greierele

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 955 Mesaje:
Inregistrat: 07-iunie 12
  • Location:Bucuresti
  • Marca:VW
  • Model:Golf v
  • Motorizare:75 CP 1,4L

Scris 24 august 2012 - 09:14

asta te duce cu gandul ca tot ne-posesorii de behemwe creaza mituri in capsoarele lor despre posesorii si firma in cauza :)
  • 0




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi