inca un behemwe
#526
Scris 23 august 2012 - 11:47
daca il faci in vitan in cu 3 clickuri si 100 euro.... atunci e dezastru curat!
#527
Scris 23 august 2012 - 11:51
te asteptam cu un X3 30d, ca banu' nu e o problema jupaneMa, de fapt voi ziceti cam asa: salvez 10 000 in plus pe motor (si taxele aferente) si dau doar 1 000 pe chip tunning si merg mai tare. Si pe urma apareti pe forum pe aici si va plangeti ca bmw face motoare nefiabile, si de c*c*t si etc. Sau ca va cade cutia ori turbina (exemplu la Skode/Vag).
Si dupa ce va luati super masina si o tunati, ca sa va faliti cu ea, dati aia 10 000 diferenta pe un rahat in 2 usi de oras, pentru ca masina aia tunata consuma prea mult
Dar nici o problema, tunata sta in parcare, sa aratati la lume ca aveti bani
sa fie, fara numar...
ideea cu chipuitul, era pentru aia care nu-si permit 10.000euro in plus ( tu poate-ti permiti, si bine faci ), si totusi 184cp nu le sunt suficienti.
e simplu.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#528
Scris 23 august 2012 - 11:57
te asteptam cu un X3 30d, ca banu' nu e o problema jupane
sa fie, fara numar...
ideea cu chipuitul, era pentru aia care nu-si permit 10.000euro in plus ( tu poate-ti permiti, si bine faci ), si totusi 184cp nu le sunt suficienti.
e simplu.
Nu am zis ca imi permit, si in aceasta situatie iau motor de 2 litri, fara sa umblu cu cioara vopsita!
#529
Scris 23 august 2012 - 11:59
#530
Scris 23 august 2012 - 12:04
Pai si atunci despre ce chorizo vorbim ?
Eu nu am zis nici un moment ca imi iau BMW cu motor de 3 litri (desi Tuaregul ma atrage, sau A6 cu motor de 3 litri). Am zis doar ca toti cocalarii care isi iau motoare de 2 litri si apoi le tuneaza sa para smecheri, isi merita soarta atunci cand le crapa volanta/motorul/whatever.
Dar ma rog... cine sa priceapa.
#531
Scris 23 august 2012 - 12:32
Dar ma rog... cine sa priceapa.
#532
Scris 23 august 2012 - 12:47
da mah, da la X3, sa dai "banul" inseamna 10.000eur pe motorul superior. cui nu i-ar place, dar daca pui in balanta...
Diferenta este de sub 7000 nu 10000. Si asta ca in banii aia vine si o cutie automata ... si inca cateva optionale
NU MAI POLUATI
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#533
Scris 23 august 2012 - 12:50
#534
Scris 23 august 2012 - 12:59
Norocul meu ca e seceta .... serios acuma nu ploua, se infiltreaza apa pe prelata care acopera portbagajul, nimic grav, suficient cat sa enerveze insa.
De rezolvat, nu stiu, ca numa de asta nu am nici chef nici timp, probabil peste vreo luna jumate cand o sa trebuiasca sa fac si revizia.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#535
Scris 23 august 2012 - 01:00
Exista firme ce fac softuri de zeci de ani, firme care verifica softurile pe masini inainte de a le scoate la vanzare.
Cu o mentenanta ca la carte si o utilizare cerebrala, putin probabil ca vei avea probleme. Si cum spunea si ska, un soft vero nu trece de 1000 euro.
Cel mai fain e sa faci modificarea dupa o perioada (1-2ani), cand sa spunem ca te-ai obisnuit cu masina.
#536
Scris 23 august 2012 - 01:09
Acuma sa nu o luam asa in tragic.
Exista firme ce fac softuri de zeci de ani, firme care verifica softurile pe masini inainte de a le scoate la vanzare.
Cu o mentenanta ca la carte si o utilizare cerebrala, putin probabil ca vei avea probleme. Si cum spunea si ska, un soft vero nu trece de 1000 euro.
Cel mai fain e sa faci modificarea dupa o perioada (1-2ani), cand sa spunem ca te-ai obisnuit cu masina.
Firmele serioase care fac tunning, nu iti pun doar un chip care sa ridice cuplul/puterea. Mai pun o volanta care sa reziste la cuplul ala, etc. Si asa adaugi: 1k euro chipul, 1k euro volanta + ... si ajungi la o suma frumusica, pentru un chip tunning.
Dar melteanul de rand nu... vrea sa dea 500 euro pe chip tunning si pe urma cand cedeaza diverse se plange. Get real, firmele alea nu schimba doar softul. Sau da, daca omul e meltean si ei vor sa faca un ban, ii dau melteanului ce vrea si pe urma il asteapta la service
#537
Scris 23 august 2012 - 01:09
#538
Scris 23 august 2012 - 01:16
Firmele serioase care fac tunning, nu iti pun doar un chip care sa ridice cuplul/puterea. Mai pun o volanta care sa reziste la cuplul ala, etc. Si asa adaugi: 1k euro chipul, 1k euro volanta + ... si ajungi la o suma frumusica, pentru un chip tunning.
Dar melteanul de rand nu... vrea sa dea 500 euro pe chip tunning si pe urma cand cedeaza diverse se plange. Get real, firmele alea nu schimba doar softul. Sau da, daca omul e meltean si ei vor sa faca un ban, ii dau melteanului ce vrea si pe urma il asteapta la service
vorbesti din auzite, nu te supara.
#539
Scris 23 august 2012 - 01:24
vorbesti din auzite, nu te supara.
Adica tu esti de acord cu cei de mai devreme, ca iei un motor de 2 litri, ii faci doar chip tunning (sa fie clar: schimbi softul) si l-ai dus la performantele un motor de 3 litri, fara sa schimbi alte piese, fara sa ai probleme de fiabilitate?
Ca practic asta ziceau antevorbitorii de mai devreme. In loc sa dea 7/10k euro pentru un motor de 3 litri, dau doar 1k euro pe chip tunning si au rezolvat problema.
Oaspete, nu vorbesc doar din auzite, 2 prieteni au facut chip tunning:
- unul la golf dar a schimbat si ambreiajul ca sa nu aiba probleme datorita cresterii cuplului, si masina merge ok
- altul la o skoda ca a mea, a facut doar chip tunning, si cand volanta a inceput sa ii dea semne ca pica a vandut masina. Acum stiu, vei zice ca asta e o problema cunoscuta, dar te intreb asa: de ce la mine nu a picat volanta, cand am facut de 3 ori mai multi km ca el, si avem fix aceeasi masina/acelasi motor. La el a picat la 50k eu am 165k si merge fara probleme.
#540
Scris 23 august 2012 - 01:33
Cat despre statistica pe doi prieteni, mi se pare absolut irelevanta. Firmele cu traditie in soft-uri auto stiu care sunt piesele care cedeaza la anumite cresteri de putere si recomanda inca de la inceput schimbarea lor, daca este cazul.
Eu sunt perfect de acord cu tine, soft-ul, la acelasi stil de mers, va scadea fiabilitatea, dar daca asta inseamna ca piesele cedeaza la 200k km in loc de 300k km, nu cred ca e o problema.
#541
Scris 23 august 2012 - 01:33
#542
Scris 23 august 2012 - 01:34
mai conteaza si cum exploatezi cazanul.....
Iegzact. Asta e cel mai important !
#543
Scris 23 august 2012 - 01:48
De acord, statistica mea e irelevanta, dar wtf, aplicand un chip de 1 000 euro la un motor de 2 litri , nu obtii performanta unui motor de 3 litri . La naiba, producatorii credeti ca au bagat 2 cilindri in plus doar ca sa platim taxe in plus?
Mergand pe ideea voastra, eu ma pot apuca sa imi chipez motorul, sa cresc de la 105 cai la 143, ca sa am aceeasi putere si cuplu ca vagurile de 2 litri? Mai ales ca eu am doar 1.9 acum deci nu se compara cu saltul de la 2 la 3 litri
P.S. Nu am nici cea mai mica intentie sa imi chipez masina. Vreau una mai puternica, o sa cumpar una noua cu motor mai puternic, vom vedea ce va fi, pana atunci, ma multumesc cu ce am.
Aceasta postare a fost editata de kng: 23 august 2012 - 01:48
#544
Scris 23 august 2012 - 01:53
my bad, mi-a zis acum pejte. Am incurcat 30d cu 25d
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 23 august 2012 - 01:56
#545
Scris 23 august 2012 - 01:59
http://www.bmw.ro/ro...del_2=xDrive30d
Unul are 4 cilindri, altul 6 cilindri. Unul are 1995 cmc, altul are 2993.
Deci terminati prostia cu : iau X3 2 litri, fac chip tunning si obtin performanta la X3 cu motor 3 litri ca macane rau.
P.S. dat fiind tendinta de a impozita motoarele cu capacitati mari, toti producatorii incearca sa maximizeze puterea/cuplul oferit la o anumita capacitate. Si asa vedeti motoare de capacitati mici si puteri la limita maxima, exemplu la VAG motorul de 1.2 litri si 100 de cai, motoare deja duse la extrem si cu probleme. Acum sa mai luati aceste motoare sa le mai tunati.... enjoy it .
Daca pe vremuri era loc pentru un chip tunning de bun simt, in prezent nu prea cred ca se mai poate. Ok, poate sa iei motorul 18d de la bmw, si sa il tunezi sa obtii puterea lui 20d, poate poate e posibil , daca e FIX acelasi motor, cu FIX acelasi ambreiaj. Dar atunci intreb asa: producatorul nu iese in pierdere daca iti da motor de 2 litri si 184 de cai, la 2 litri si 143 de cai, iar tu ti-l urci singur la 184? Practic si-a vandut singur caciula, si toata lumea ar cumpara doar 18d ca e mai ieftin, si ar economisi cateva mii de euro diferenta. (aici vorbesc de 318d, 320d, nu X-uri).
Aceasta postare a fost editata de kng: 23 august 2012 - 02:05
#546
Scris 23 august 2012 - 02:01
Apropo, gandeste-te ca, la modele foarte raspandite, inclusiv GTI-ul meu, se stie cam orice problema poate aparea dupa resoftare. Practic, testul de fiabilitate l-au facut altii inainte.
Pana si Relu a avut soft pe WRX si masina aia mergea si cred ca merge si acum, absolut IMPECABIL.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 23 august 2012 - 02:04
#547
Scris 23 august 2012 - 02:08
#548
Scris 23 august 2012 - 03:08
Oaspete, nu vorbesc doar din auzite, 2 prieteni au facut chip tunning:
- unul la golf dar a schimbat si ambreiajul ca sa nu aiba probleme datorita cresterii cuplului, si masina merge ok
- altul la o skoda ca a mea, a facut doar chip tunning, si cand volanta a inceput sa ii dea semne ca pica a vandut masina.
Cum era aia? Spune-mi cu cine te imprietenesti ca sa-ti spun cine esti. Veche, dar cat de adevarata.
Cat despre ce vorbesc cei mai experimentati, la chip se schimba doar din soft, hardware putini sunt care-si fac schimbari. La cei pe care ii stiu eu cu chip facut nu au adaugat nimic si nici nu au frecat nimic, conducat in limite normale/decente.
#549
Scris 23 august 2012 - 03:16
Cum era aia? Spune-mi cu cine te imprietenesti ca sa-ti spun cine esti. Veche, dar cat de adevarata.
Cat despre ce vorbesc cei mai experimentati, la chip se schimba doar din soft, hardware putini sunt care-si fac schimbari. La cei pe care ii stiu eu cu chip facut nu au adaugat nimic si nici nu au frecat nimic, conducat in limite normale/decente.
Marsh
#550
Scris 23 august 2012 - 03:17
Marsh
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi