Primele impresii dupa 80km prin oras cu ISUZU D-MAX DOUBLE CAB 2.5 TDDimensiunile nu sunt foarte deranjante (5m si ceva lungime), insa motorul de tanc necesita putina obisnuinta - cel putin pt unul care s-a dat doar cu dieseluri moderne de pe masini 'mici'. Cu toate ca pe hartie cuplul nu are o valoare nemaintalnita, modul in care il pune pe asfalt este cu totul diferit de orice turism normal. Am mers doar pe propulsie pt ca a rula 4x4 ar fi fost inutil in oras. NU are un demaraj puternic, dar forta cu care trage o percepi foarte puternic. Foarte foarte misto este cum se comporta pe gropi/denivelari/cratere/sine de tramvai sau tren: efectiv NU le simti. Un rol important cred ca le au si gumele H/T Goodyear cu balon foarte mare (maine va zic exact de care sunt ca sa dormiti linistiti!)
Ai tendinta de a tura excesiv motorul si asta nu duce decat la frustari si senzatii de impotenta. Ca sa te deplasezi corect trebuie sa ii dai 'spritzuri' dese si sa urci in trepte rapid. Cand totusi simti nevoia sa accelerezi mai cu patos trebuie sa o faci rapid, decis, putin peste jumatatea cursei pedalei si la fel sa schimbi treptele relativ repede.
Franarea cam pune probleme. De la cursa foarte lunga a pedalei (probabil utila in off-road sau in sarcina), la lipsa de feedback si pana la plonjarea puternica a caroseriei inspre in fata. ABS-ul functioneaza bine - l-am testat pe la Facultatea de Medicina unde iesise una in graba pe zebra si n-am vazut-o in timp util; m-am oprit dar miscarile ample ale caroseriei nu erau deloc incurajatoare

Confort - mda, putine de spus. Este o masina deosebit de robusta si, cu toate ca e cea mai ieftina din categoria ei, interiorul este decent finisat. Ergonomia putinelor comenzi este foarte buna - ar fi fost si culmea sa nu ai la indemana un banal AC si 4 geamuri electrice
Nu stiu de ce dar parca geamurile tind sa se abureasca... e posibil sa fie de la filtru de polen sau sa fi fost f multa umezeala afara...(taci Relu, ca am pornit AC-ul....)
Maine fac si presiunea in roti ca am impresia ca se misca cam greu volanul...Sau poate asa e masina setata...
Tot maine se merge la munte, se fac poze cu masina super-jegoasa, se face consumul la drum intins (in oras la cum am birjarit-o pana m-am obisnuit cu ea a papat 11-12), si se mananca o ciorba de burta la Casa Noastra in Sinaia

Bineinteles doar dupa ce o urc pana la Schit la Paraul Rece - daca reusesc sa ma intepenesc si cu un off-roader veritabil atunci chiar voi merita un trofeu

Dar nah, acolo in ciuda traseului greu am ramas intepenit doar cu un Matiz in zapada si fratele Ghita are tractorul pregatit din seara asta
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 21 ianuarie 2012 - 12:05