Cu ce m-am dat azi
#26
Scris 27 octombrie 2011 - 02:11
La faza cu femeia din banner a fost exagerare: Voinea a pus un banner si acolo era proprietarul masinii cu prietena de atunci, care intre timp devenise "fosta".... copilarii!
Eu ziceam ca e super R20 by default, a o tuna sau nu tine de 'nebunia' proprietarului...
#27
Scris 27 octombrie 2011 - 02:15
despre masina ... tanarul are bani, mie masina in continuare mi se pare inutila mai ales ca in perioada in care a activat acolo nu a ajuns cu ea niciodata pe "track" si de altfel printre randuri am inteles ca ar fi si nevoie de niste cursuri de pilotaj ca sa iasa pe "track" cu ea
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#28
Scris 27 octombrie 2011 - 02:21
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 27 octombrie 2011 - 02:21
#29
Scris 27 octombrie 2011 - 02:25
#30
Scris 27 octombrie 2011 - 02:42
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#31
Scris 27 octombrie 2011 - 03:56
Lasand la o parte ca Relu ne-ar atrage atentia ca la o masina nu conteaza doar caii si franele (si ar avea evident dreptate), intrebarea care se pune e : ce faci cu caii aia ?? Unde ii mani ??
Bonus : cat va tine masina aia ?
#32
Scris 27 octombrie 2011 - 04:03
Pana o da si isi ia un alt VAG. Pun pariu pe un TT-RS sau ceva similarBonus : cat va tine masina aia ?
#33
Scris 27 octombrie 2011 - 04:04
#34
Scris 20 ianuarie 2012 - 03:20
echipare mai de baza dar avea MMI cu display d'ala de neam prost (din fericire escamontabil) si cutie Multitronic (adica 6 trepte automate, nu DSG) plus o serie de gadgeturi gen senzori fata+spate, keyless....
balena mi s-a parut super super misto. este foarte bine inchegata, foarte confortabila fara a fi 'vapor'. cutia automata este foarte confortabila in oras, o poti seta pe 3-4 moduri (auto, sport, confort ...etc). masina raspunde fara ezitari la comenzi bruste de schimbare a directiei, kick-down-ul este satisfacator si zgomotul foarte redus. sistemul start&stop nu prea m-a impresionat, in sensul ca pornirea motorului nu este tocmai silentioasa si vibreaza cam mult masina. personal l-as dezactiva.
partea faina e ca masina 'te citeste' destul de bine si se muleaza pe stilul de condus dupa cativa km. de exemplu dupa 2 semafoare la care am pornit in blana, la al treilea motorul nu s-a mai oprit. sa nu mai vorbim ca si raspunsul la acceleratie este destul de variabil, cum-ne-cum masina stiind cum sa schimbe optim.
pretul masinii efectiv testate era circa 40k euro banu jos la dealer. avea doar 5mii de km.... n-ar fi fost o afacere rea, dar ma mai gandesc
un A6 aceeasi motorizare, configurat pe gustul meu costa 51.000 euro.....
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 20 ianuarie 2012 - 03:28
#35
Scris 20 ianuarie 2012 - 04:18
Altfel, iei un A4 cu 177 de cai si il simti altfel.
#36
Scris 20 ianuarie 2012 - 04:51
#37
Scris 20 ianuarie 2012 - 04:54
dar daca vrei spatiu, prestanta, eleganta etc adica BALENA atunci iei A-seis cu motorul de baza....
#38
Scris 20 ianuarie 2012 - 04:57
poi nici macar nu mai exista.Ce face?????? Dar 2.7 ce are?
2,7 are 190 de cai, nu ?
cat baga pana la 100 ??
#39
Scris 20 ianuarie 2012 - 04:58
#40
Scris 20 ianuarie 2012 - 05:49
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#41
Scris 20 ianuarie 2012 - 05:59
Ca pe ala il stie numa din poze !care e diferenta MAJORA dintre ele?
#42
Scris 20 ianuarie 2012 - 06:06
poi nici macar nu mai exista.
2,7 are 190 de cai, nu ?
cat baga pana la 100 ??
1. Nu mai exista in vanzari acum.
2. Te stiu om serios. Ce treaba are "cat baga pana la 100"? Chiar crezi ca ma intereseaza in cat face 100 o masina?
#43
Scris 20 ianuarie 2012 - 06:34
echipare mai de baza dar avea MMI cu display d'ala de neam prost (din fericire escamontabil) si cutie Multitronic (adica 6 trepte automate, nu DSG) plus o serie de gadgeturi gen senzori fata+spate, keyless....
Adica montabil pe Esca?
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#44
Scris 20 ianuarie 2012 - 06:35
#45
Scris 20 ianuarie 2012 - 06:38
#46
Scris 20 ianuarie 2012 - 06:55
Adica montabil pe Esca?
Ceva de genu asta
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#47
Scris 20 ianuarie 2012 - 06:55
mai omule, tu la ce crezi ca ajuta emoticoanele intr-un post ?1. Nu mai exista in vanzari acum.
2. Te stiu om serios. Ce treaba are "cat baga pana la 100"? Chiar crezi ca ma intereseaza in cat face 100 o masina?
Nu-ti dau 2 variante.
#48
Scris 20 ianuarie 2012 - 10:49
#49
Scris 20 ianuarie 2012 - 11:42
Adica montabil pe Esca?
mi scusi am pus o litera in plus.
vroiam sa zic/scriu ESCAMOTABIL
#50
Scris 21 ianuarie 2012 - 12:01
Dimensiunile nu sunt foarte deranjante (5m si ceva lungime), insa motorul de tanc necesita putina obisnuinta - cel putin pt unul care s-a dat doar cu dieseluri moderne de pe masini 'mici'. Cu toate ca pe hartie cuplul nu are o valoare nemaintalnita, modul in care il pune pe asfalt este cu totul diferit de orice turism normal. Am mers doar pe propulsie pt ca a rula 4x4 ar fi fost inutil in oras. NU are un demaraj puternic, dar forta cu care trage o percepi foarte puternic. Foarte foarte misto este cum se comporta pe gropi/denivelari/cratere/sine de tramvai sau tren: efectiv NU le simti. Un rol important cred ca le au si gumele H/T Goodyear cu balon foarte mare (maine va zic exact de care sunt ca sa dormiti linistiti!)
Ai tendinta de a tura excesiv motorul si asta nu duce decat la frustari si senzatii de impotenta. Ca sa te deplasezi corect trebuie sa ii dai 'spritzuri' dese si sa urci in trepte rapid. Cand totusi simti nevoia sa accelerezi mai cu patos trebuie sa o faci rapid, decis, putin peste jumatatea cursei pedalei si la fel sa schimbi treptele relativ repede.
Franarea cam pune probleme. De la cursa foarte lunga a pedalei (probabil utila in off-road sau in sarcina), la lipsa de feedback si pana la plonjarea puternica a caroseriei inspre in fata. ABS-ul functioneaza bine - l-am testat pe la Facultatea de Medicina unde iesise una in graba pe zebra si n-am vazut-o in timp util; m-am oprit dar miscarile ample ale caroseriei nu erau deloc incurajatoare
Confort - mda, putine de spus. Este o masina deosebit de robusta si, cu toate ca e cea mai ieftina din categoria ei, interiorul este decent finisat. Ergonomia putinelor comenzi este foarte buna - ar fi fost si culmea sa nu ai la indemana un banal AC si 4 geamuri electrice
Nu stiu de ce dar parca geamurile tind sa se abureasca... e posibil sa fie de la filtru de polen sau sa fi fost f multa umezeala afara...(taci Relu, ca am pornit AC-ul....)
Maine fac si presiunea in roti ca am impresia ca se misca cam greu volanul...Sau poate asa e masina setata...
Tot maine se merge la munte, se fac poze cu masina super-jegoasa, se face consumul la drum intins (in oras la cum am birjarit-o pana m-am obisnuit cu ea a papat 11-12), si se mananca o ciorba de burta la Casa Noastra in Sinaia Bineinteles doar dupa ce o urc pana la Schit la Paraul Rece - daca reusesc sa ma intepenesc si cu un off-roader veritabil atunci chiar voi merita un trofeu Dar nah, acolo in ciuda traseului greu am ramas intepenit doar cu un Matiz in zapada si fratele Ghita are tractorul pregatit din seara asta
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 21 ianuarie 2012 - 12:05
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi