Cu ce m-am dat azi
#76
Scris 21 ianuarie 2012 - 10:42
Navara pleaca de la 31k, intr-adevar putin mai dotata si mult mai luxoasa. Dar si mult mai putin heavy-duty...
Hilux este la fel de scum, L200 e mai mult de fandoseala, nu pare si nici nu este robust ca Hilux. Ar mai fi BT50 si omologul de la Ford, dar nu prea se aduc, nu prea se pot obtine la un pret acceptabil (pacat, ca sunt foarte fiabile).
Confortul la drum lung este destul de redus. Pozitia la volan este buna in off-road si nu este deranjanta in oras. Dar dupa o ora de drum intins incepi sa nu-ti mai gasesti locul. Probabil mai multe reglaje la scaun si volan ar fi ajutat. Deasemenea este destul de incomod tunelul central (chiar si in fata), plus ca pedalele mi s-au parut cam prost pozitionate, parca prea apropiata frana de acceleratie. Clar D-Max-ul nu este o masina cu care sa-ti faci concediul, ci doar sa mergi la pescuit, vanatoare sau pe camp. Este insa excelenta pentru MUNCA, adica pt ceea ce a fost facuta. Masina asa zdravana n-am mai vazut. Sunt fffff curios cum este Hiluxul...
#77
Scris 21 ianuarie 2012 - 10:55
@bleu
mai dar tu continui, ce sa retrogradezi daca e doar una la depasiri ? sau poate faci un j turn si depasesti cu marsarierul ?
nu stiu sa-ti zic de scaderea de turatie, este cel putin contra naturii ca sa zic asa pe acceleratie la un CVT sa scada turatia fara ca tu sa reduci apasarea pedalei de acceleratie ... or mai fi umblat la ele dracu sa-i pieptene
treptele le mimeaza electronic, nu stiu sincer cum ca nu prea inteleg principiul
chiar nu stiu ce sa-ti zic, n-am mers prea mult cu masina ca nu aveam nici eu timp nici tipul care o avea. d'aia nici nu mi-a trecut prin cap ca ar fi CVT....
#78
Scris 21 ianuarie 2012 - 10:56
#79
Scris 21 ianuarie 2012 - 11:18
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#80
Scris 21 ianuarie 2012 - 11:31
ma tem ca asta se va devaloriza in 2-3 ani mai ceva decat o kie/hyundai...
la devalorizare te gandesti tu, ma gandesc eu, cand cumparam pt noi. la cum si pt ce vor fi folosite masinile astea, companiei chiar i se rupe de cat vor mai valora dupa 4-5 ani. adica mai pe romaneste cand faci bani cu un tractor din asta, dupa 5 ani il poti da si pe degeaba!
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 21 ianuarie 2012 - 11:32
#81
Scris 21 ianuarie 2012 - 11:55
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#82
Scris 21 ianuarie 2012 - 11:58
ti-am scris si mai sus ca L200 mie nu mi se pare deloc robust ci mai mult de frumusete...
#83
Scris 22 ianuarie 2012 - 12:00
#84
Scris 22 ianuarie 2012 - 12:59
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#85
Scris 22 ianuarie 2012 - 01:11
ca unii prefera caramida de Navara sau insipidul Hilux - asta e altceva. atentie, vorbim strict de design ca la partea tehnica n-au treaba una cu alta... chiar daca solutiile tehnice sunt similare/identice.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 22 ianuarie 2012 - 01:11
#86
Scris 22 ianuarie 2012 - 01:20
#87
Scris 22 ianuarie 2012 - 01:28
din poze nu m-a convins, la pret nici atat, dar datele tehnice sunt cel putin interesante. sa nu mai vorbim de palmaresul competitional....
#88
Scris 22 ianuarie 2012 - 08:06
voi merge sa vad si un amarok
there is no replacement for displacement : amarok motor 2 litri - l200 motor 2.5 litri - hilux motor 3 litri
amarok e biturbo, naiba stie cat o fi de fiabil ...
astea fiind utilitare platesc impozit pe tonaj nu cmc motor, adica la cele trei de mai sus e acelasi impozit de plata
iti spun din sursa sigura ca si l200 e cat se poate de robust, si se descurca fara probleme langa hilux.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#90
Scris 22 ianuarie 2012 - 11:57
#91
Scris 22 ianuarie 2012 - 12:14
Edit: lol, la combustibil au scris diesel in anunt
Edit 2: chiar e diesel?!
Aceasta postare a fost editata de VIPER: 22 ianuarie 2012 - 12:18
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#92
Scris 22 ianuarie 2012 - 12:15
#93
Scris 22 ianuarie 2012 - 12:18
Aceasta postare a fost editata de Forester: 22 ianuarie 2012 - 12:18
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#94
Scris 22 ianuarie 2012 - 12:19
Ete falus. E dizal, cat sa consume?
american automat de 6000cmc si masa 3.7 tone ? cu 450 cp ... adica nu tocmai submotorizata ... probabil ca de la 20 in sus pana pe la 30 in oras si in jur de 16-18 la drum intins
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#95
Scris 22 ianuarie 2012 - 12:21
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#96
Scris 22 ianuarie 2012 - 12:28
#97
Scris 22 ianuarie 2012 - 12:37
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#98
Scris 22 ianuarie 2012 - 12:47
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#99
Scris 22 ianuarie 2012 - 12:51
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#100
Scris 22 ianuarie 2012 - 12:55
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi