Cu ce m-am dat azi
#101
Scris 22 ianuarie 2012 - 12:57
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#102
Scris 22 ianuarie 2012 - 01:05
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#103
Scris 22 ianuarie 2012 - 11:59
american automat de 6000cmc si masa 3.7 tone ? cu 450 cp ... adica nu tocmai submotorizata ... probabil ca de la 20 in sus pana pe la 30 in oras si in jur de 16-18 la drum intins
Grand Cherokee cu motor de 5.2 si masa mai mica imi lua 30-35 in oras mers doar noaptea si 12-17 mers in afara.
Life must be taken one disaster at a time
#104
Scris 23 ianuarie 2012 - 12:00
#105
Scris 23 ianuarie 2012 - 12:06
ps:poate ca "tu"(cineva oarecare, personaj colectiv) daca chiar vrei si insisti o mergi la fel de tare ... macar pentru cateva momente iar pe urma te contopesti cu ceva, copac, stalp, parapete, etc
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#106
Scris 23 ianuarie 2012 - 12:13
Consumul de afara x 1,8-2 !
Dar Bucuresti oras/ziua, nu bateti campii cu mersul noaptea sau pe la periferie.
#107
Scris 23 ianuarie 2012 - 12:16
GC mers doar seara/noaptea prin oras lua +30%? La cat s'ar fi dus pe timp de zi sau la talpa?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#109
Scris 23 ianuarie 2012 - 12:22
#110
Scris 23 ianuarie 2012 - 12:22
V-am mai spus cum calculati consumul de "Bucuresti" de nenumarate ori.
Consumul de afara x 1,8-2 !
Dar Bucuresti oras/ziua, nu bateti campii cu mersul noaptea sau pe la periferie.
nu e chiar asa, 1.8-2 daca folosesti masina strict dimineata servici, seara acasa ... daca alergi toata ziua prin oras 1.4-1.5 sunt mai apropiate de realitate
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#111
Scris 23 ianuarie 2012 - 12:27
#112
Scris 23 ianuarie 2012 - 12:30
Eh, da, aia chiar e o masina la care autonomia e problema, nu cum se plangeau unii de un suv cu motor de 2.5
Daca nu ma insel avea rezervor de 85 de litri. Numai eu stiu de cate ori si cat am mers cu becul de nivel aprins fara sa se opreasca totusi masina. Cred ca atunci cand se aprindea mai avea autonomie pentru cel putin 100km
Life must be taken one disaster at a time
#113
Scris 23 ianuarie 2012 - 12:32
Daca mergi prin centru, nu scoti 1,5 nici cu militzia !
x3-ul ia maxim 9.5% in bucuresti, si sub 6.2 nu a coborat afara, dar astea sunt maximele ... ai fisa in semnatura inmulteste singur daca nu crezi, si niciodata nu am avut masina sa ajunga la diferente de 2 intre extraurban si urban
Cred ca atunci cand se aprindea mai avea autonomie pentru cel putin 100km
si un sfert de rezervor inca plin
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#114
Scris 23 ianuarie 2012 - 12:36
La "regula" asta pentru consum am ajuns dupa niste zeci de ani de mers prin Bucuresti cu o gramada de masini, inclusiv "diesel".
Daca ai locui si tu cu adevarat in oras, ai avea consumul de care zic.
#115
Scris 23 ianuarie 2012 - 08:09
cam 1.8 e raportul la Golf, ionizata in schimb are alte socoteli (afara 4,5-5,5 si in oras 6-7,5)....
#116
Scris 23 ianuarie 2012 - 08:16
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#117
Scris 23 ianuarie 2012 - 08:19
pe mine cu Isuzu m-a luat inima vineri in oras: 12%!!!!!! si mers incet ca goarna n-ai ce sa-i dai la tancul ala....
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 23 ianuarie 2012 - 08:20
#118
Scris 23 ianuarie 2012 - 08:35
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#119
Scris 23 ianuarie 2012 - 08:35
Cate "sute" de km ai facut vineri prin oras de ai putu sa-i faci consumul ?....
pe mine cu Isuzu m-a luat inima vineri in oras: 12%!!!!!! si mers incet ca goarna n-ai ce sa-i dai la tancul ala....
N-am inteles si nu voi intelege niciodata ce va place sa haliti atat de mult kakat, de parca aia care va citesc posturile n-au avut masini in viata lor, si ati avea ceva de castigat de pe urma enormitatilor pe care le scrieti !
#120
Scris 23 ianuarie 2012 - 08:40
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#121
Scris 23 ianuarie 2012 - 08:42
#122
Scris 23 ianuarie 2012 - 08:45
Pai da, de la cipuiala mi se trage ca a scazut consumul la 10 de la 11cred ca de la chipuiala ti se trage si de la drumurile scurte din oras.
Evident ca nu de tine ziceam
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#123
Scris 23 ianuarie 2012 - 10:18
Cate "sute" de km ai facut vineri prin oras de ai putu sa-i faci consumul ?
N-am inteles si nu voi intelege niciodata ce va place sa haliti atat de mult kakat, de parca aia care va citesc posturile n-au avut masini in viata lor, si ati avea ceva de castigat de pe urma enormitatilor pe care le scrieti !
vineri am mers 90 km si sambata dimineata sa ies din oras inca 20. deci consumul ala era pe bord dupa 110km.
'afara' am mers sambata 480km incluzand aici si drumuri nasoale, sa zicem de "off-road" prin zapada,troiene etc.
dar nu inteleg ce te intriga pe tine atat de mult? ce (cuvant urat) am mancat eu daca am spus efectiv care era consumul vineri?
Revenind on-topic: adineauri am lasat bestia la dealer si am luat loganul inapoi.... a fost foarte interesanta experienta dar o asemenea masina daca nu o infigi prin toate gaurile, sau daca nu tractezi frecvent cu ea, sau nu ai nevoie sa cari cateva sute bune de kile pe varf de munte, nu-si are rostul, chiar nici pt o companie.
Intrebarea care se pune este: oare s-ar putea face treaba onorabil cu un Duster? oare cat de robust o fi Duster la suspensii daca il bagi frecvent pe drumuri de munte uneori chiar in conditii grele?
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 23 ianuarie 2012 - 10:24
#124
Scris 23 ianuarie 2012 - 10:20
#125
Scris 23 ianuarie 2012 - 10:25
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi