Cu ce m-am dat azi
#551
Scris 13 aprilie 2012 - 07:34
#552
Scris 01 mai 2012 - 10:34
Interiorul, bineinteles, urias, la fel ca si portbagajul. Mi-a placut f mult senzatia de soliditate din masina, plasticele se simteau bine legate, fara lufturi sau alte lucruri deranjante la vedere. Volanul, dupa gusturile mele, era cam mic si firav pentru o asa masina. Pozitia mi-am gasit-o repede, un pic mai putin sportiva decat cea de la mine, dar placuta, iar oglinzile uriase ofereau o vizibilitate foarte buna (Stilo-ul are niste oglinzi de zici ca sunt de buzunar).
Partea care chiar ma interesa, si unde pot sa imi dau mai mult cu parerea, este motorizarea. Din pacate masina avea doar vreo 150 km si (sper ca) motorul nu prea se lasase. Tragea decent, dar se taia atat de repede incat iti venea sa te dai jos din masina si sa o iei pe jos. Mult diferita (in rau) senzatia fata de masina mea. Am mai condus un TDCI de 1.8 pus pe Focus si acolo, chiar daca se taia, evident, la fel de repede, macar aveam sutul ala in fund pe cateva sute de ture. Aici, nimic. Oricum, m-am convins inca o data ca nu prea sunt fan diesel. Intr-adevar, am condus masini modeste, dar nu ma pot obisnui cu senzatia: trage bine la inceput si pe urma te lasa... nerezolvat si trebuie sa schimbi. Not ok.
Oricum, dupa cum mi-a confirmat si el, masina de firma e cea mai buna. Firma sotiei (de acolo era masinuta) intretine masina si in plus mai baga si motorina de o anumita suma, lunar. Costuri zero. Foarte misto.
#553
Scris 01 mai 2012 - 10:41
Cam asta am auzit si eu despre motorTragea decent, dar se taia atat de repede incat iti venea sa te dai jos din masina si sa o iei pe jos.
Ai ceva de declarat?Firma sotiei
#554
Scris 01 mai 2012 - 10:49
#555
Scris 01 mai 2012 - 10:51
Edit: Ba ai zis ceva, dar sunt prea adormit sa imi fi dat seama
Aceasta postare a fost editata de pejte: 01 mai 2012 - 10:51
#556
Scris 01 mai 2012 - 11:15
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#557
Scris 02 mai 2012 - 08:20
Daca nu te obisnuiesti cu elasticitatea lui, atunci evident motorul va parea puturos.
Este adevarat, in primele 2 trepte degeaba il turezi ca nu se intampla nimic, dar cand te duci cu a 3-a de la 80 la 100 situatia se schimba. De exemplu la drum intins bagam a 5-a undeva pe la 130-140....
#558
Scris 02 mai 2012 - 10:14
1) Eu am mers cu ea in oras, nu cred ca am ajuns mai mult de 70 in cele 15 minute cat am condus-o.
2) Nu cred ca o masina poate sa fie moarta la viteze scazute si sa se trezeasca la viata la viteze mari.
#559
Scris 02 mai 2012 - 10:33
Elasticitate comparabila cu a unei caramizi !....
Daca nu te obisnuiesti cu elasticitatea lui, atunci evident motorul va parea puturos.
....
#560
Scris 03 mai 2012 - 12:51
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#561
Scris 03 mai 2012 - 09:13
@Relu - ai sa razi dar dieselurile astea noi sunt mult mai elastice decat ce era odata. Mai ales ca au inceput sa le cupleze cu transmisii cu 6 trepte si demultiplicarea e cu totul alta.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 03 mai 2012 - 09:14
#562
Scris 03 mai 2012 - 09:28
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#563
Scris 03 mai 2012 - 09:33
Limitarea TUTUROR dieselurior a fost si va ramane aceeasi, pentru ca legile fizicii/mecanicii nu pot fi infrante ! Drept dovada cresterea numarului de trepte in cutiile de viteze, care nu reflecta altceva decat elasticitate scazuta a motoarelor, respectiv plaja utila extrem de mica.
Pentru cultura ta generala, in ultimii 50 ani motoarele au progresat exclusiv dpdv gestiune electronica, si intr-adevar lubrifiantii au devenit de foarte buna calitate. In rest motoarele din ziua de azi sunt aceleasi ca cele de acum multi zeci de ani !
#564
Scris 03 mai 2012 - 09:36
#565
Scris 03 mai 2012 - 09:38
Ce face dragostea din uameni ....
#566
Scris 03 mai 2012 - 10:13
#567
Scris 03 mai 2012 - 10:16
#568
Scris 03 mai 2012 - 10:29
#569
Scris 03 mai 2012 - 10:49
#570
Scris 03 mai 2012 - 11:07
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#571
Scris 03 mai 2012 - 11:20
Apropo, n-ai vazut vapoare de prin '50 cu motoate turbo-diesel in 2 timpi ?
Aceasta postare a fost editata de Relu: 03 mai 2012 - 11:34
#572
Scris 03 mai 2012 - 11:37
#573
Scris 03 mai 2012 - 11:38
Cred ca nu conteaza din ce directie vine imbunatatirea, atata timp cat ea vine.
Daca pui un dizal al aniilor 70 langa un commonrail 2012 euro 6, evolutia se vede (si aude ) cu ochiul liber, ca sa zic asa.
#574
Scris 03 mai 2012 - 11:42
Asa scrie prin reclame, dar in realitate camerele de ardere se proiecteaza si OPTIMIZEAZA de catre companii specializate, EXCUSIV prin incercari !.... Ultimul salt major a fost dat in principiu de era computerelor care a permis simularea camerei de ardere si optimizarea procesului...
....
#575
Scris 03 mai 2012 - 11:58
De ceva ani in industria navala se folosesc motoare fara axa cu came. Eram curios daca exista asa ceva si in domeniul auto si am gasit ca abia anul asta cei de la Koenigsegg incep sa puna asta in aplicare: link. Deci inca mai e loc de imbunatatire a performantelor, mai ales ca sistemul asta fara axa cu came permite o optimizare si mai preciza a performantelor
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 03 mai 2012 - 11:58
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi