Cu ce m-am dat azi
#176
Scris 24 ianuarie 2012 - 02:19
#177
Scris 24 ianuarie 2012 - 02:23
La ~20K€ o alegere foarte buna este NP-300-ele, imbatabil la pret/performanta/fiabilitate/costuri
#178
Scris 24 ianuarie 2012 - 02:25
Corect. Depinde de ce au ei nevoie acoloUn pickup nu poate fi inlocuit cu un Duster daca ai de carat un generator, un colac mare de cabluri + alte cutii cu echipamente/materiale.
#179
Scris 24 ianuarie 2012 - 02:26
Fiabilitate foarte proasta/ costuri mari de intretinere/ lipsa constanta piese/ performante mult sub asteptari in teren. Inlocuirea lor cu NP-300 s-a dovedit o miscare foarte inteleapta. Acum urmeaza "return to first love".De ce nu au fost ok Navara?
#180
Scris 24 ianuarie 2012 - 02:46
Intreb din pura curiozitate ...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#181
Scris 24 ianuarie 2012 - 03:05
#182
Scris 24 ianuarie 2012 - 05:19
Un pickup nu poate fi inlocuit cu un Duster daca ai de carat un generator, un colac mare de cabluri + alte cutii cu echipamente/materiale.
La ~20K€ o alegere foarte buna este NP-300-ele, imbatabil la pret/performanta/fiabilitate/costuri
Perfect adevarat! Plus ca ai mei mai arunca in masina si cate-o confectie metalica (nu o antena intreaga, dar un suport ceva tot se mai nimereste ). Cu Dusterele se pot deplasa cei de merg cu laptopul in brate sa inventarieze munca subcontractorilor....
Mersi de pontul cu NP300, asta chiar imi scapase din ecuatie, nu stiu de ce...
#183
Scris 24 ianuarie 2012 - 05:28
Poate pentru ca nu apare la ei pe siteMersi de pontul cu NP300, asta chiar imi scapase din ecuatie, nu stiu de ce...
#184
Scris 24 ianuarie 2012 - 07:27
#185
Scris 24 ianuarie 2012 - 07:34
Mai mult, le iei si la pret bun !
#186
Scris 24 ianuarie 2012 - 07:39
#187
Scris 24 ianuarie 2012 - 07:39
maine vorbesc la Badsi sa vedem despre ce este vorba daca stie cineva pe cineva acolo sa-mi dea un semn
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 24 ianuarie 2012 - 07:40
#188
Scris 24 ianuarie 2012 - 07:42
2 haspirate + 2 vereics6? Eu stiu de 4, care de fapt erau acelasi model
+ 2 saxo !
TOATE iesite din fabricatie !
Da SERUS ce are ?configuratorul de la Badsi imi da un pret foarte bun cu TVA: 25,228 €
maine vorbesc la Badsi sa vedem despre ce este vorba daca stie cineva pe cineva acolo sa-mi dea un semn
Dai 1 suc, te ajut !
#189
Scris 24 ianuarie 2012 - 07:58
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#190
Scris 24 ianuarie 2012 - 08:00
Gresit, a zis ca vine EL cu sucu, si chitros cum e s-a dat lovit ! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gifPai ultima oara cand ai adus vb de suc cu bleu, ziceai ca'l dai tu. Asa, sunteti chit
#191
Scris 24 ianuarie 2012 - 08:22
Ori la Directorul Badsi, ori direct la Nissan cu trimitere la Badsi, ori prin Relu....daca stie cineva pe cineva acolo sa-mi dea un semn
Cum preferi.
#192
Scris 24 ianuarie 2012 - 10:22
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#193
Scris 24 ianuarie 2012 - 10:32
#194
Scris 24 ianuarie 2012 - 10:40
Aceasta postare a fost editata de Relu: 24 ianuarie 2012 - 10:40
#195
Scris 24 ianuarie 2012 - 10:46
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 24 ianuarie 2012 - 10:47
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#196
Scris 24 ianuarie 2012 - 10:53
#197
Scris 25 ianuarie 2012 - 02:15
In alta ordine de idei, adineauri am testat Skoda Yeti 2.0TDI 140CP 4x4 dotare completa.
Am mers vreo 20km pe DN1, apoi 10 km prin oras si jumatate de ora am zapacit-o prin toti nametii din curte. Masina este foarte placuta si foarte bine asamblata. Daca exteriorul este discutabil si oarecum fad, interiorul este primitor, foarte ergonomic si destul de spatios. Trapa panoramica pe tot plafonul este de mare efect! Mi-a facut o impresie buna jucaria pentru ca sta foarte bine pe sosea si tractiunea 4x4 cu Haldex este suficient de potenta pt un off-road de ocazie, prima limita fiind garda la sol. Este destul de inalta pt a nu avea probleme pe zapada de afara, sau cu bordurile mai inalte. Cred ca urca bine si pe munte, macadamul nu ar trebui sa-i ridice probleme.... multi spun ca si in off-road mediu se descurca minunat.
Pe denivelari am sesizat o suspensie relativ rigida - probabil motivul pt care si se aseaza asa de bine la drum intins sau in viraje. Masina pare foarte solida, bine inchegata - ca un VW
Motorul se descurca onorabil, nu prea am avut cum sa-l testez in forja, dar la cateva depasiri s-a dovedit foarte placut, se duce rapid in ture si trage bine. Insonorizarea m-a impresionat placut: nu se aude dieselul, se aude doar un usor fornait de la evacuare - f usor confundabil cu un benzinar Zgomot la vant este, dar nu prea mult.....
In fine, in loc de Tiguan, X1, Sportage si ix35 eu as lua clar un Yeti d'asta (chiar daca e urat!). Este o optiune serioasa si in locul Dusterului.....
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 ianuarie 2012 - 02:16
#198
Scris 25 ianuarie 2012 - 02:22
2.0TDi 110CP 4x4 in echiparea de baza porneste de la 20.471E cu TVA...Este o optiune serioasa si in locul Dusterului.....
Poate doar un benzinar sa fie cat de cat comparabil ca pret.
Aceasta postare a fost editata de pejte: 25 ianuarie 2012 - 02:23
#199
Scris 25 ianuarie 2012 - 02:26
dusterul este 18k tva inclus..... pana la 20k nu mai e mult...
LE: Yeti Ambition 4x4 2.0 TDI CR DPF - 103 kW/140 CP
dotari 9WR PH7 PK0 PK8 PKA PLF PT3 PW0
22586 euro tva inclus
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 ianuarie 2012 - 02:29
#200
Scris 25 ianuarie 2012 - 04:15
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi