pui incalzire auxiliara exclusiv pt confortul TAU! ca sa nu cobori cu 15 minute mai devreme ca sa dezgheti si sa incalzesti masina.
btw dieselurile moderne au un sistem suplimentar de incalzire, e electrica chestia si incalzeste radiatorul din masina.
plus ca tedeiurile au de hat ani niste chestii tot electrice (incandescente) pe circuitul de apa al motorului...
pana in urma cu vreo 1-2 ani, se folosea incalzirea auxiliara Webasto in forma simplificata, adica standard exista instalatia, dar pornea doar odata cu motorul, cand afara erau mai putin de 6 grade, si ajuta sa se ridice temperatura, minusul fiind ca functiona doar cu motorul pornit, folosind pompa de apa a motorului. Daca plateai extra primeai si telecomanda, iar sistemul webasto venea cu pompa proprie de apa separata de a masinii, si practic posibilitatea pornirii instalatiei din casa, separat de motor, cand ajungeai tu sa pornesti masina deja era calda.
mai nou a inceput sa se renunte la aceste webasto-uri si se foloseste doar o incalzire electrica, descrisa de tine, webasto venind doar ca optional, din cate stiu mai sunt inca modele produse cu vechiul sistem, dar pe masura ce se schimba generatiile se trece la asta nou.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.