Am uitat sa va povestesc aventura cu ITP-ul la padurar.
In primul rand a fost ciudat ca intr-o noapte, cam pe 23 septembrie, m-am trezit brusc cu grija "oare cand imi expira ITP-ul la Forester"? N-am avut vana sa ma ridic in toiul noptii sa ma uit, dar a doua zi am verificat. Guess what? Mai aveam valabil fix 3 zile.
Asa ca a doua zi ma duc la un punct ITP dubios care este peste bulevard de blocul meu. Ghinion, il opreste pt supracontrol pe ala dinaintea mea. Nu mai pot sta, renunt.
Sun la Hyundai unde facusem si la aspirata, cu gandul sa testez si amortizoarele (dubiosii n-aveau stand de test pt amortizoare). No problem, facem programare, dar despre ce masina vorbim? Aaaa, Subaru? E cam probleme cu estea, stiti noi nu prea facem subaru (sa mori tu, am facut eu la celalalt forester). De fapt problema e ca nu corespunde seria motorului in cartea de identitate, lipseste litera din fata numerelor si trebuie sa va trimitem la rectificare daca nu o aveti. Nu o am... si da, imi aduc aminte ca la fel am supt-o si la haspirata. Injur.
Dar nu mai bine va duceti direct la RAR sa faceti ITP-ul? Ca daca e problema va face pe loc si modificarea in carte. Bah, zic, nu esti prost degeaba, sun la RAR.
OK, raspunde o tanti, ce vreti, ITP faceti in Grivita, da, dar asa... de ce nu faceti unde faceti de obicei (in traducere, ce p.lm cautati la noi?). Pai stiti, litera, serie motor, subaru. Aaaa, daca e si cu rectificare musai sa va carati in Voluntari. F.uck you!
Ma mai gandesc putin si zic lasa mah ca ma duc din nou la dubiosii mei maine.
Zis si facut, ma duc, aflu ca in ziua precedenta pe langa ala au mai oprit la supracontrol si pe urmatorii doi (deci ma oprea si pe mine daca nu ma tiram!). Intru pe stand, hai sa vedem seria motorului. Cauta astai disperati, nimic. E asta mah? Nu mah, ca e prea lunga si are multi de doi, nu e aia, mai cauta. Eu intre timp il f.ut in gura pe precedentul propetar, de ce scula lui la 2 itp-uri facute nu l-au trimis la rectifcare si tot eu tre sa o sug?
Astia intre timp nimic, suna la RAR, unde e mah seria motorului la subaru asta? Da mah, EJ25. Putin in stanga pe sub intercooler. Nu e mah. Bine mah, ma mai uit.
A trecut deja juma de ora, le arunc cu juma de gura "sa moara Veta ca n-am schimbat motorul", "io te cred dar daca ma opreste ca si ieri imi pierd painea".
Se trece la artileria grea - camera video tip endoscop care e bagata printre toate maruntaiele motorului. Dupa vreo 15 minute si inca doua telefoane dam de urma seriei motorului. Cu o echilibristica demna de circ, contorsionism pentru a baga pe unde trebe camera, se vad niste cifre. Al doilea se uita la monitor "da, mai la stanga, nu, invers, mai la dreapta atunci, ala ie, e ceva cu 8030, da mah ala e, asa e si in carte, se termina cu 8030, gata mah, fu.tu-i ma-sa, gata, da-i drumul". Cine dracu sa mai vada ca e si o nenorocita de litera in fata seriei... URAAAAAAAAAAAAA, deci asa a scapat si ala dinainte de rectificare, huh?
Platit, dat mana, plecat veri hepi. The End.
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.