Păduraru
#426
Scris 22 ianuarie 2014 - 02:46
#427
Scris 22 ianuarie 2014 - 02:55
Exista si varianta cu cutie automata. In 4 trepte.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#428
Scris 24 ianuarie 2014 - 12:38
si parca varianta 2.5XT cu automata parca are si un fel de ESP, or something...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#429
Scris 24 ianuarie 2014 - 09:54
Nope, are VTD - Variable Torque Distribution care insa nu se califica drept ESP. Din 2008 incoace (generatia SF) au primit ESP, odata cu dif-uri deschise daca nu ma insel.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#430
Scris 06 februarie 2014 - 02:32
Jantele de iarna le ai pe 16, cu ET 38 sau gresesc? Daca ala e ET'ul, ai sesizat probleme de genul sa atinga la anumite grade de incarcare, virarea volanului la maxim sau mai stiu eu ce?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#431
Scris 06 februarie 2014 - 04:37
Nu am absolut nici o problema, si am mers cu ele si cand aveam amortizoarele pe spate varza si cu masina incarcata pe denivelari mari, in viteza. Nici nu am exagerat, ci am pastrat aceeasi latime de janta ca si OEM, adica 6.5J (cel putin asta de pe 16). Ori OEM are 48mm ET-ul, deci 1cm chiar nu e nici o scofala.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#432
Scris 06 februarie 2014 - 10:02
Eu inca nu's decis daca sa iau ptr vara altele de 17", da cred ca o sa fac aceeasi combinatie ca si tine, ptr iarna o sa iau de 16" daca tot e sa iau jante noi. Mersi de feedback
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#433
Scris 21 februarie 2014 - 08:17
Am schimbat azi distributia si curelele de accesorii. Pentru cureaua in sine si rola intinzatoare s-a mers pe originale.
Nu au fost probleme. Cureaua veche arata impecabil. In schimb cele doua curele de accesorii erau urate, crapate, imbatranite.
Nu am schimbat pompa de apa. Si-asa m-a sleit aventura asta la buzunar, dar macar nu mai am grija pe cap. Mai am niste chestii mai maruntele, schimbat lichid de frana, s-ar putea sa trebuiasca si o bieleta.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#434
Scris 21 februarie 2014 - 08:23
Cam aiurea, riscant ca n-ai schimbat si pompa de apa....
#435
Scris 21 februarie 2014 - 09:07
Cat te'au costat piesele si cat manopera?
S'au demontat bara/radiatoare, ceva?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#436
Scris 21 februarie 2014 - 09:32
Mol - in principiu stiu ca asa se procedeaza, daca chiar va aparea nevoia inainte de un nou schimb de distributie (ce visuri!) se va schimba si asta e. E scumpa, nu mai aveam bani dar independent de asta am fost sfatuit sa nu o schimb. Daca e sa fie, teoretic ar trebui sa anunte cu ceva timp inainte sa faca vreun real damage - gen pierde lichid, face zgomot etc. Si la Accent, unde am schimbat-o cand am facut distributia pompa era foarte ok si am pastrat-o.
Andrei, 500 manopera si 2300 piesele. Lei.
N-am stat langa masina cat s-a lucrat, dar sigur s-au scos cel putin radiatorul si bateria - pentru ca am gasit totul la bord, inclusiv ECU resetate. Motiv pentru care mi-a murit azi de doua ori motorul la plecarea de pe loc. Avea dreptate Kroko - ECU de la Subaru chiar este foarte adaptabil, este diferenta enorma intre cum simteam pedala inainte de reset si dupa! In schimb, spre suprinderea mea, dupa reset motorul parea cumva mai liniar si mai predictibil.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#437
Scris 21 februarie 2014 - 10:01
Chiar ca te-a costat...
La o masina normala pompa de apa costa intre 1,5-3 milioane. La xt cat costa?
#438
Scris 21 februarie 2014 - 10:15
Oferta primita de mine:
Pompa apa Aftermarket (Premium) 379,50 lei
Kit distributie complet (curea + 4 role) Aftermarket (Premium) 1.099,50 lei stoc
Curea accesorii compresor AC Aftermarket (Premium) 49,50 lei stoc
Curea accesorii alternator Aftermarket (Premium) 59,50 lei stoc
Rola intinzatoare accesorii compresor AC Aftermarket (Premium) 139,50 lei stoc
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 21 februarie 2014 - 10:16
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#439
Scris 21 februarie 2014 - 10:41
Ai facut distributia ca ai ajuns la 6 ani sau numar de km?
Life must be taken one disaster at a time
#440
Scris 21 februarie 2014 - 10:47
Deci la tine kitul + intinzator = 1240 lei, la mine 2030 lei. Doar cureaua 670 lei si intinzatorul 734 lei. Celelalte 4 role reprezinta 3 repere diferite, cu 3 preturi diferite.
Sunt curios doar ce inseamna acel "premium" in oferta primita de tine.
Grinch - am facut-o pentru ca am depasit timpul de 7 ani, mai exact masina e inmatriculata de aproape 7 ani jumate. Km are doar 84k.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#441
Scris 21 februarie 2014 - 11:00
la cluj, distributia a fost:
kit distributie ( original ) 5 role + curea - 1855lei + tva
pompa apa ( original ) - 676lei + tva
curea alternator + clima - 2x50lei=100lei + tva
manopera - 425lei + tva
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#442
Scris 21 februarie 2014 - 11:22
Ok, deci bat cam pe-acolo cu ce am luat eu. Am impresia ca pana la urma la mine doar curelele de accesorii nu au fost "originale".
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#443
Scris 21 februarie 2014 - 11:50
Nu am intrebat ezac ce e premium, o sa o fac zilele astea pentru ca vreau cat de curand sa schimb si distributia.
Bieletele fata/spate si amortizoare spate, pentru inceput + placute frana va fi pasul urmator
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#444
Scris 22 februarie 2014 - 11:10
Sunt curios doar ce inseamna acel "premium" in oferta primita de tine.
Cel mai probabil ala e brandul "Premium" Altfel specificau producatorul...
Aceasta postare a fost editata de pejte: 22 februarie 2014 - 11:11
#445
Scris 22 februarie 2014 - 11:54
#446
Scris 22 februarie 2014 - 11:56
@Bleu pai si pompele alea de fabrica nu sunt si ele facute de un producator?de ex la mine am luat termostat Behr identic cu cel BMW,ba chiar avea si stearsa sigla BMW,si am iesit la jumate de pret.
http://postimg.org/image/1mwy8xgdg/
http://postimg.org/image/1mxi3dmas/
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 22 februarie 2014 - 11:59
#447
Scris 22 februarie 2014 - 12:00
#448
Scris 22 februarie 2014 - 12:34
Rulmentul unei pompe de apa poate ceda mult mai repede dupa ce cureaua angrenanta a fost inlocuita
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#449
Scris 22 februarie 2014 - 02:21
Tinand cont ca la englezi distributia se recomanda la 7 ani /105k mile, asta inseamna aproape 170k km. Cum la pompa nu cred ca mai e vorba de imbatranit gume precum la curea, pot trage nadejde sa ma tina inca 85k km
Sper sa nu intervina chestii despre care vorbea Andrei. Totusi nu vad un motiv sa fie diferenta chiar atat de mari intre cum strangea cureau veche (care "s-a lasat" sa inteleg)" si cureaua noua.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#450
Scris 22 februarie 2014 - 02:34
Asta incercam sa aflu, daca pompa de apa se recomanda a fi schimbat odata cu distributia sau nu.
Eu cred c'o sa schimb si pompa si stau linistit inca 5 ani din punctul asta de vedere
Cat a durat schimbul distributiei?
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
5 useri citesc subiectul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi