alt diavol cu umflatura pe capota. XT.
#251
Scris 01 decembrie 2012 - 06:12
#252
Scris 01 decembrie 2012 - 10:50
#253
Scris 01 decembrie 2012 - 11:03
1- daca vreti sa invatati si voi ceva din domeniul auto, nu mai folositi ca papagalii cuvinte englezesti.
2- toate masinile cu suspensie independenta au unghi de cadere diferit de zero, adica negativ !
#254
Scris 01 decembrie 2012 - 11:25
#255
Scris 01 decembrie 2012 - 11:32
l.e.
Cand lucreaza suspensia, unghiul asta variaza.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 01 decembrie 2012 - 11:50
#256
Scris 01 decembrie 2012 - 12:19
Se castiga asa mult la manevrabilitate din unghiul mai mic in spate?
#257
Scris 01 decembrie 2012 - 12:49
acuma s-a reglat directie/unghi de fuga, etc. sa vedem ce-o fi.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#258
Scris 01 decembrie 2012 - 03:27
Relu, singurele chestii pe care le-am gasit e ca, la 2012 GTI, unghiul pe fata e -1 si cel pe spate -1.7, toate in specificatiile VW.
Se castiga asa mult la manevrabilitate din unghiul mai mic in spate?
Ti-am zis ca in functionare, atriculatiile independente isi variaza unghiul de cadere. Insa McPherson are variatia unghiului de cadere mai mica decat orice alta articulatie. Asta e motivul pentru care spatele are caderea mai mare decat fata la Golf.
mah, sa uzezi pe interior niste gume la 25k km, pana sa le duci la nivel de slick, cred ca o problema.
acuma s-a reglat directie/unghi de fuga, etc. sa vedem ce-o fi.
Poate o fi avut convergenta foarte mare ( in sensul de prea deschise ) atat pe fata cat si pe spate.
Intotdeauna puntea motrice e divergenta si cea non-motrice convergenta. Subaru fiind integrala are ambele punti divergente.
#259
Scris 01 decembrie 2012 - 04:11
La BMW nu se recomandă să roteşti roţile.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#260
Scris 01 decembrie 2012 - 05:32
Ce-i normal ?
#261
Scris 01 decembrie 2012 - 05:39
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#262
Scris 01 decembrie 2012 - 05:53
Orice zici tu ... da doar azi
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#263
Scris 02 decembrie 2012 - 12:17
Poate o fi avut convergenta foarte mare ( in sensul de prea deschise ) atat pe fata cat si pe spate.
Intotdeauna puntea motrice e divergenta si cea non-motrice convergenta. Subaru fiind integrala are ambele punti divergente.
faza e ca alea pe spate sunt uzate uniform. si nici nu au o uzura totala asa mare ca cele de pe fata...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#264
Scris 02 decembrie 2012 - 07:03
Inseamna ca e ceva doar pe fata.
#265
Scris 20 februarie 2013 - 11:00
n-am mai vociferat cam de mult peaicishe.
azi am avut treaba la cluj, si am combinat cu hanca o revizie. 80.000km...
Revizie/Intretinere - 85
Constatare/Planificare/Control Final - 68 ( adica noah, inca niste banuti )
Spalat Exterior - 11,76 ( adica i-am rugat sa dea un pic cu karcher-ul sa dea jegul jos de pe masina... puteau sa dea si ei niste "apa" :lol )
Inlocuit bec - 2buc - 12,76
TOTAL MANOPERA - 177.511
Filtru aer - 64,52
Ulei Motul 300V Power 5W40 3 x 2L - 456,36 ( adica 152,12 / flacon de 2L )
Filtru ulei - 38,48
Filtru habitaclu - 139,45
Bec - 2 buc - 3,14
TOTAL PIESE - 701,95
preturile de mai sus sunt fara TVA.
TOTAL FACTURA - 1090,53 lei
o singura chestie. dupa ce am plecat de la ei, mi s-a aprins in bord martorul de reglaj pe inaltime al farurilor, un far gablen cu sageti sus/jos. si nu se mai stinge. idei???
in rest, masina zbarnaie...
trage ca nebuna. a 5-a rupe tot... incredibil
la deal/urcare parca trage si mai tare... nu stiu cu dreq...
consum... nu stiu, ca n-am calculat.
dar undeva pe la 3/4 din rezervor la aprox 350km
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#266
Scris 21 februarie 2013 - 10:56
mda, cica s-a dus senzorul de reglaj al farului. cel putin din constatare ala de pe fata e dus, ala de pe spate ar mai merge.
part no. 84031SA000 pentru spate, Sensor assembly-head lamp leveler, rear
part no. 84021SA000 pentru fata, Sensor assembly-head lamp leveler, front
1 buc, 1170lei + TVA.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#267
Scris 21 februarie 2013 - 11:01
Moka.
#268
Scris 21 februarie 2013 - 11:03
Adica fiecare far are doi senzori, sau e o pereche care regleaza ambele faruri? Oricum, vorba lui Pejte, eftin ca braga, ce mi-e un senzor d-asta, ce mi-e un amortizor SLS!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#269
Scris 21 februarie 2013 - 12:04
Din cate stiu, pentru faruri exista un senzor pe puntea spate si unul pe puntea fata pentru autoleveling.
Nasol la Subi ca nu prea exista optiuni ptr piesele astea aftermarket. De ex, la un senzor d'asta, eu m'as fi riscat la ceva aftermarket. Bine, sunt convins ca senzorul ala poate fi inlocuit de ceva care sa dea semnal fix (macar asa nu ai surpriza sa'ti umble farurile aiurea), dar e cam aiurea. Fiind vorba insa de cel de pe fata, acolo mai greu sa varieze sensibil inclinarea
Eu zic ca deja la cati posesori de Forester sunt pe net, daca mai era si cu manuala asta, merita cumparata ptr piese
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 21 februarie 2013 - 12:11
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#270
Scris 21 februarie 2013 - 12:07
Senzorii de leveling sunt pe suspensie si e cate unul pe fiecare punte.
Inainte de a da atatia bani pe unul iti recomand sa se uite un electrician la el; de foarte multe ori se pot repara, ori sunt oxidate mufele, ori e rupt vreun brat de sustinere.
Bafta!
Aceasta postare a fost editata de Mugur_Cosma: 21 februarie 2013 - 12:08
#271
Scris 21 februarie 2013 - 12:14
da, mi-au zis astia ca ar trebui lasata masina vreo zi la ei, sa demonteze si investigheze.
doar ca astia de la Oradea nu-s tocma "specialisti"
iar lui Crisit nu prea ii place sa auda de "shefu', las ca facem noi sa fie bine"
momentan in afara de martorul aprins pe bord, nu am gasit vreo pb. totul functioneaza ok.
si cred ca asa va si ramane, pana se arde becul ala galben din bord, sau cedeaza nervos si hotaraste sa nu se mai aprinda.
nu am sesizat azi noapte in mers pb cu bataia farurilor.
astia de la oradea au zis ca-s reglate ok si nu vor fi pb
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#272
Scris 21 februarie 2013 - 12:15
mda, cica s-a dus senzorul de reglaj al farului. cel putin din constatare ala de pe fata e dus, ala de pe spate ar mai merge.
part no. 84031SA000 pentru spate, Sensor assembly-head lamp leveler, rear
part no. 84021SA000 pentru fata, Sensor assembly-head lamp leveler, front
1 buc, 1170lei + TVA.
ce te plangi ? eftin ca braga, vorba lui pejte moka, in 3 plinuri ai pus banu de senzor, fa calculul cat te tin 3 plinuri, in timpul asta ia bicla, oricum afara se incalzeste, si e platita treaba
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#273
Scris 21 februarie 2013 - 12:17
Bai, nu mai folositi 300v ca veti regreta peste ceva timp ....
#274
Scris 21 februarie 2013 - 12:19
mda, cica s-a dus senzorul de reglaj al farului. cel putin din constatare ala de pe fata e dus, ala de pe spate ar mai merge.
part no. 84031SA000 pentru spate, Sensor assembly-head lamp leveler, rear
part no. 84021SA000 pentru fata, Sensor assembly-head lamp leveler, front
1 buc, 1170lei + TVA.
La cum arata senzorii astia, e posibil sa nu fi decedat "definitiv"
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#275
Scris 21 februarie 2013 - 12:37
ce te plangi ? eftin ca braga, vorba lui pejte moka, in 3 plinuri ai pus banu de senzor, fa calculul cat te tin 3 plinuri, in timpul asta ia bicla, oricum afara se incalzeste, si e platita treaba
nu ma plang.
nu-i masina mea, nu-s banii mei
faceam doar niste constatari si doar relatam. nimic mai mult
Aceasta postare a fost editata de ska: 21 februarie 2013 - 12:37
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi