alt diavol cu umflatura pe capota. XT.
#276
Scris 21 februarie 2013 - 02:32
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#277
Scris 21 februarie 2013 - 02:48
Deci vând direct ulei de competiție
Exact, pentru gugustiucii care le baga in masinile lor de zi cu zi !
#278
Scris 21 februarie 2013 - 05:46
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#279
Scris 21 februarie 2013 - 06:47
Exact, pentru gugustiucii care le baga in masinile lor de zi cu zi !
tu poate nu-ti dai seama cum se merge cu unele masini
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#280
Scris 21 februarie 2013 - 06:51
Voi ati putea fi exceptia ....
#281
Scris 21 februarie 2013 - 06:54
masina asta oricum n-a fost conceputa pentru consum de 5%, atunci de ce sa nu te bucuri de ea?!?
si doooaaaaamne ce bucurie
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#282
Scris 21 februarie 2013 - 07:12
iti zic sincer, nu-mi place cum sta pe drum, nu-mi place directia, nu-mi place ca face zgomot din orice, nu-mi place ca ii fluiera oglinzile, nu-mi place pozitia la volan si reglajul scaunelor, nu-mi place volanul ca nu are reglaj pe adancime, nu-mi place ca se murdaresc oglinzile foarte repede, nu-mi place ca se consuma foarte repede un rezervor de lichid de parbriz si are 5L sau cat are, DAAAAAAAAAAAAAAAAAR, cum merge motorul, cum suna, si cum fuge masina...
precum am zis si mai sus cu cateva posturi, tr 3 si 4 sunt glume proaste, dar cum trage in a 5a, de la 2500-3000rpm, an faching balivabal... de multe ori nici nu retrogradez
a fost unul smecher cand am mers la cluj, si oricum ma cam grabeam ca as usual plecasem cu intarziere din oradea, cu un A8 30 TDI ( nu asta nou, ci precedentul ) in care s-a umflat taratza... doamne ce senzatie ca la 180kmh sa ii dai blana din spatele lui si sa tasneasca in depasire, spre surprinderea aluia de la volan... pfff... priceless...
vezi mah, d-aia trebe 300v racing !!!
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#283
Scris 21 februarie 2013 - 07:17
#284
Scris 21 februarie 2013 - 07:34
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#285
Scris 21 februarie 2013 - 07:44
am rezolvat. trebuie mers peste 160-180kmh si nu se mai aude niciun fluierat.
restul zgomotelor care se aud acopera bine fluieratul
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#286
Scris 21 februarie 2013 - 07:54
Hai sa ne mai cacam putin pe noi.............ska cum iti place a 5-a care e overdrive dar inferioarele nu?sunt perplex
#287
Scris 21 februarie 2013 - 08:01
relu stie despre ce vorbesc.
trebuie sa conduci una resoftata sa-ti dai seama.
asa, in scris, sunt doar povesti
si asta inca nici nu-i in toti parametrii si toate mintile ei...
edit
despre inferioare am zis ca-s glume proaste, adica orice depasire in tr 3 - 4 e o joaca de copii
alea oricum nu intra in calcul
Aceasta postare a fost editata de ska: 21 februarie 2013 - 08:02
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#288
Scris 21 februarie 2013 - 08:12
ai dreptate,dupa resoftare,viteza 5 devine 1 la 1 raport,nu mai e overdrive.............
#289
Scris 21 februarie 2013 - 08:28
Aici ska zice bine, si sa-ti explic de ce:
Softul incarca turbina si modifica "alti parametri" functie de sarcina, si motorul dezvolta mai multa putere cu cat sarcina e mai mare. Din fabrica limitarile sunt mult mai jos decat o fac baietii prin resoftare, chiar daca ei NU umbla la presiune !
Si tocmai aici e talentul lor, pentru ca NU umbla ( cum fac fraierii ) la presiune pana la o anumita putere. In cazul XT sau WRX cam 275 cai .
#290
Scris 21 februarie 2013 - 08:33
bah si mai e faza aia cum trage la deal mah... parca ii mai apucata, de-o spurca dracii
jur ca-ti da senzatia ca trage mai tare decat "normal"
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#291
Scris 21 februarie 2013 - 08:34
Eu ti-am zis ca trage mai bine la deal, si nu m-ai crezut !
Explicatia e aia dinainte ...
#292
Scris 21 februarie 2013 - 08:40
Relu,pot digera ce zici tu,dar peste o anume viteza,a 5-a o vezi peste un anumit prag de viteza.Dar din ce descriau c6t9 si altii,si logic vorbind,un motor de 230 cai stock plus ceva in plus in urma resoftarii,va impinge dotat cu 5 viteze,ceva gen 100 si ceva cu 2,100 si mai mult cu 3,aproape de 200 cu 4,si aici vezi daca ramii in 4 pina la viteza maxima sau ii dai 5.Iar ne molozim ca teenagers-ii in jurul faptului ca a 5 a nu e raport 1 la 1 ci overdrive...
#293
Scris 21 februarie 2013 - 08:41
Eu ti-am zis ca trage mai bine la deal, si nu m-ai crezut !
Explicatia e aia dinainte ...
io cred ca-i de la ulei... ala... 300V
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#294
Scris 21 februarie 2013 - 08:46
Mihnea, la un tx resoftat bine, e o mare greseala e sa te duci cu a 4-a pana spre maximul turelor. Motorul se incarca mai bine intr-a 5-a la 160 sa zicem, decat intr-a 4-a. La aceleasi ture motorul dezvolta puteri diferite functie de sarcina.
Probabil nu ai sesizat cand am spus ca softul NU umbla numai la presiune !
#295
Scris 21 februarie 2013 - 08:51
asta sunt de acord,dar din cauza ca acel ajutor dat prin resoft nu e egal,ci ajuta in anumite momente de ture-cuplu,plus interventia turbo e si ea in situatii de ture-cuplu anume...
#296
Scris 21 februarie 2013 - 08:57
Exact, iti da cand e nevoie. Altfel spus da acea putere numai cand are unde sa o puna.
In prima treapta de ex. ma indoiesc ca dezvolta puterea maxima, ca n-are incarcare suficienta. Intr-a 2-a poate ceva-ceva, si abia de la 3 incolo se umfla cum trebuie.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 21 februarie 2013 - 08:57
#297
Scris 21 februarie 2013 - 09:01
In prima treapta de ex. ma indoiesc ca dezvolta puterea maxima, ca n-are incarcare suficienta. Intr-a 2-a poate ceva-ceva, si abia de la 3 incolo se umfla cum trebuie.
si inca cum se umfla...
bah, bosorogule, greu ti-e sa explici de fiecare data asa frumos ?!?!
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#298
Scris 21 februarie 2013 - 09:10
explica si el cind simte ca are cui............
#299
Scris 21 februarie 2013 - 09:11
modestia asta...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#300
Scris 21 februarie 2013 - 10:06
bah, bosorogule, greu ti-e sa explici de fiecare data asa frumos ?!?!
Îl dovedim noi.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi