Intre timp am vorbit aseara cu seful de service de la Top Lac. Dansul si-a cerut scuze si pe scurt mi-a spus ca ceva s-a intamplat la vopsire, in sensul ca s-a produs o reactie chimica aiurea de au iesit bulele, dar ca oricum vopsire perfecta nu exista si ca vor remedia absolut toate defectele semnalate de mine.
A venit si un mail + telefon din partea lor astazi prin care s-au spus si in scris cele de mai sus, le-am dat si eu reply la randul meu. Conform descrierii de pe site-ul lor -
"Deoarece o foarte mare importanta o are pregatirea autovehiculului pentru vopsire, aceasta se face in zone speciale, dotate cu filtre si grup de aspiratie, service-ul nostru avand in dotare 5 standuri de pregatire pentru vopsitorie dotate cu dispozitive de slefuit profesionale cu solutii complete de absorbtie a prafului."
- cica vopsire aproape perfecta ar exista asa ca le-am spus clar ca nu o sa accept decat o masina reparata impecabil. Manerul e recomandat si ei zic ca dureaza comanda 10 zile cu toate ca in mod normal e 5 zile (aici e o magarie dar nu m-am prins exact care) si daca vreau voi putea sa ridic masina joia viitoare si sa revin la service dupa ce ajunge si manerul - am refuzat.
Nu stiu in ce masura e treaba bancii, dar avand in vedere ca masina e proprieratea bancii, am dat cc si la niste personane de la banca, pentru ca e masina lor si mi se pare normal sa stie daca sunt probleme cu vreun bun de-al lor. In plus incerc sa ma pun putin la adapost in cazul in care nici reparatia asta nu iese bine, caz in care probabil voi analiza atent optiunile disponibile; cu siguranta nu voi mai accepta o alta revopsire a elementelor.
Relu, multumesc inca o data pentru sprijin!
Mecea stia ce stia de la bun inceput.
Aceasta postare a fost editata de lexus: 30 august 2013 - 06:57